PDA

View Full Version : @r. pardoel, is dit een bjj BB??



123trisweat
15-07-2008, 11:43
Hi,

Kwam dit tegen op een aantal fora en het is in Nederland
YouTube - Michel vs black belt (http://youtube.com/watch?v=oWYj_nudIOw)

Men (op de andere fora's) vraagt zich af of dit een genuine Black belt is?
Volgens mij draagt hij een gracie barra gi dus misschien dat R. pardoel hier meer over weet?

appelsap
15-07-2008, 12:34
Michel was in ieder geval nog wel een paar kilotjes lichter. Of het pak moet goed afkleden...:-)

The Bulldog
15-07-2008, 12:38
ik heb er niet heel veel vestand van , maar de actie die deze man laat zien zijn complimenteus voor de zwarte banders lijkt me..

remco pardoel
15-07-2008, 12:40
Hoi,

Hij komt niet via GB Nederland
Ik denk dat je bij de zuiderburen moet zijn met deze vraag
:-)

The Bulldog
15-07-2008, 12:44
Wat denk jij als je dit materiaal zo ziet REmco?

123trisweat
15-07-2008, 12:55
@remco,

o ja, stom daar praten ze natuurlijk ook nederlands :blush:

net als underdog, hoe schat jij dit filmpje in (seminar, hoax of..)

appelsap
15-07-2008, 12:55
Michel was in ieder geval nog wel een paar kilotjes lichter. Of het pak moet goed afkleden...:-)

Ik zie dat het een recente post is dus wit kan ook afkleden blijkbaar......

danial
15-07-2008, 13:11
Hij is in ieder geval niet vol aan het rollen... hij doet calm aan

remco pardoel
15-07-2008, 13:16
Misschien een betere docent uitnodigen de volgende keer

kiggennbjj
15-07-2008, 14:29
Hij is in rotterdam met vakantie voor paar weken en vond onze gym op internet.Hij wou paar keer mee doen maar kreeg vorige week maandag tijdens rollen een hersenbloeding!!!! We weten nog niet hoe het met hem gaat .

Tony
15-07-2008, 14:33
oef... dat is me wel ff minder leuk nieuws... Laten we hopen dat dit verhaal goed afloopt.

chief108
15-07-2008, 14:34
yikesss...

that sucks

123trisweat
15-07-2008, 15:54
@kiggennbjj, meen je dat nou :eek:

hersenbloeding zijn geen grappen, hoop dat ie er boven op komt.

Maar wat kan je ons nog meer vertellen over hem was aan het "inhouden"??

micha
15-07-2008, 16:16
beterschap man

Christophe
15-07-2008, 20:02
Dit is duidelijk bij de jongens van Rickson Gracie Nederland, en de enigen die ik goede BJJ zie doen zijn Michel en Danny. Ik vraag me ernstig af in hoeverre die kerel zich inhoudt, ik kan me niet inbeelden dat een black belt in een club die niet de zijne is graag aftikt voor paarse gordels ... zelfs niet als er een "diepere betekenis" achter zit. It just wouldn't make sense.

Ik denk dat dit een jammer voorbeeld is van het feit dat ook bij BJJ het "McDojo"-systeem is doorgedrongen: belts for sale. Of misschien nog erger, wie weet vond die kerel zelf dat zwart wel een cool kleurtje was en is hij er gewoon eentje gaan halen in de winkel. :thown:

Ik ken die kerel niet, en ik ga alleen af op wat ik zie in het filmpje. Ik hoop natuurlijk dat ik fout ben ... maar ik vrees ervoor. Fake black belt of niet, klote van die hersenbloeding. Ik hoop dat hij er goed bovenop komt.

Christophe
15-07-2008, 20:04
Misschien een betere docent uitnodigen de volgende keer

Hehehehe ... of één van de stages met échte Gracie Barra Black Belts volgen die er regelmatig bij Team Pardoel in Oss gehouden worden! ;)

LJ Silver
16-07-2008, 14:01
Dit was in Rotterdam tijdens een association toernooi van Rickson Gracie.
Die blackbeld las/zag blijkbaar buiten dat er BJJ wedstrijden werden gehouden en kwam binnen om het een en ander te demonstreren. Hij had een certificaat bij, uitgegeven door frederico pimentel.

Michel liet een kans om zich met te meten met een blackbelt natuurlijk niet voorbij gaan....

Michel stond afgelopen Ringsports in de column van Bob waarbij deze hem niks dan complimenten gaf....

Inderdaad zelfs wit kan Michel niet afkleden...

Michel bestelde ooit een Big Mac bij de Burgerking.... en kreeg er een....

Michel telde tot ontelbaar.... twee keer.....

Michel was ooit op vakantie naar 'the Virgin Islands"... het heet nu 'the Islands'....

Michels kalender gaat van 31 Maart rechtstreeks naar 2 April, niemand houd Michel voor de gek....

Michel is een beest.....

en ik heb zijn handtekening.

nicolas the red
16-07-2008, 15:22
lol

Paganstars
16-07-2008, 15:25
LOL @ Lj....

Jochem
16-07-2008, 15:28
Die Pimentel is een raar ventje, als je ooit op een tournooi komt, en een kleine dwerg verkoopt allerlei cheapass fighting shirtjes uit een koffer... das pimentel. Niet alle BJJ wereldkampioenen gedragen zich zo gelukkig.

Christophe
16-07-2008, 16:41
LMAO @ LJ :thup:

Wel beetje vreemd dat die blackbelt rondwandelt met z'n gi én z'n worthless certificaat op zak. :confused:

Christophe
16-07-2008, 16:43
Die blackbeld las/zag blijkbaar buiten dat er BJJ wedstrijden werden gehouden en kwam binnen om het een en ander te demonstreren.

Demonstrate what? Advanced tapping?! :p

Paganstars
16-07-2008, 16:46
LoL Tappen voor gevorderden... Maar als je een hersenbloeding aan over houdt hoe noem je dat dan? Tappen voor Experts?

Christophe
16-07-2008, 16:50
LoL Tappen voor gevorderden... Maar als je een hersenbloeding aan over houdt hoe noem je dat dan? Tappen voor Experts?

Eerder tappen voor beginners (ietsje te laat, neem ik aan). ;)

Is er trouwens al nieuws hoe het met die kerel gaat???

LJ Silver
16-07-2008, 16:51
Wel beetje vreemd dat die blackbelt rondwandelt met z'n gi én z'n worthless certificaat op zak. :confused:

Ik geloof dat ie tijdelijk in Rotterdam woonde.

Ahja je kent het nog wel van vroeger..... zag je 3 kleutervriendjes met een meisje doktertje spelen, en rende je snel naar huis om je stethoscoop en eendebek uit te kast pakken, en zo snel mogelijk weer terug om een demonstratie te geven.

of spreek ik nu voor mezelf :confused:

dimitri
16-07-2008, 16:52
lol @ LJ

Christophe
16-07-2008, 17:02
Ik geloof dat ie tijdelijk in Rotterdam woonde.

Ahja je kent het nog wel van vroeger..... zag je 3 kleutervriendjes met een meisje doktertje spelen, en rende je snel naar huis om je stethoscoop en eendebek uit te kast pakken, en zo snel mogelijk weer terug om een demonstratie te geven.

of spreek ik nu voor mezelf :confused:

Vooral voor jezelf ... maar laat dat je niet tegenhouden. ;)

LJ Silver
16-07-2008, 17:07
http://loepzuiver.net/lj/islands.jpg

ik met Michel op "toen nog" Virgin Islands. Zoals je ziet > heup erin!