PDA

View Full Version : Glory Rijnhal !!



7awlie
16-07-2008, 14:04
Glory Rijnhal !!

9 november

Hoor in de wandelgangen dat het een super Gala gaat worden met een line-up waar je u tegen zegt..


weet iemand hier meer van?..

paspoes
16-07-2008, 14:08
ja zo iets heb ik ook gehoord;)

Paganstars
16-07-2008, 14:26
Wohooo lekker dicht bij huis... Of dan niet meer... beetje vergeten... Maar is er al enige line up bekend?

Richelieu
16-07-2008, 14:40
Wohooo lekker dicht bij huis... Of dan niet meer... beetje vergeten... Maar is er al enige line up bekend?

Met een beetje voorkennis kun je wel nagaan wat je hier te zien zult krijgen. Ik schat in dat er veel vechters van GG & Bully's Gym zullen vechten in een andere samenstelling als op Glory VIII. Er zijn genoeg andere combinaties te verzinnen

Voor de MMA liefhebbers zal het zeker weer een vette line-up worden en Martijn kennende zal deze line up a.s.a.p. @ Mixfight worden gepost met hopelijk een vette MT uitschieter!

MataLeo
16-07-2008, 16:53
Anyways .............. I'll be there again !!!!!!!!!!

Altijd vuurwerk met Martijn !! Osu

De dikke nudist
16-07-2008, 17:37
micha?

micha
16-07-2008, 17:41
ik weet alleen dat het echt super vet wordt.

Shooto Holland
16-07-2008, 18:24
De voorbereidingen van GLORY 10 "the battle of Arnhem" zijn inderdaad in volle gang!

Op zondag 9 november zullen in ieder geval de volgende vechters in de Rijnhal te bewonderen zijn:

William Diender, Halim Issaoui, Tarik Slimani, Superpiele, Dion Staring, Marloes Coenen, Vincent Latoel en nog vele anderen!

We houden jullie op de hoogte!

Osu,

Martijn

MMAFAN-1122
16-07-2008, 18:49
De voorbereidingen van GLORY 10 "the battle of Arnhem" zijn inderdaad in volle gang!

Op zondag 9 november zullen in ieder geval de volgende vechters in de Rijnhal te bewonderen zijn:

William Diender, Halim Issaoui, Tarik Slimani, Superpiele, Dion Staring, Marloes Coenen, Vincent Latoel en nog vele anderen!

We houden jullie op de hoogte!

Osu,

Martijn

Super, Glory is goed bezig!!!

Matijn, zitten de jongens van Bully´s gym nou ook bij GG?

MataLeo
17-07-2008, 09:19
Succes Martijn .............
Ik heb de foto's van Glory 8 doorgestuurd naar Ringsports en ik hoop op een mooi sfeer-verslag met bijbehorende fotokes van jouw event !!!!!!!! Be good, Katjang.

Osu