PDA

View Full Version : De verwoestende kracht van Sem Schilt



micha
18-07-2008, 07:38
Mark Hunt brak een paar ribben na een trap van Sem. Veel van zijn tegenstanders haakten al geblesseerd af.
Als Sem trapt richt hij schade aan dat wisten we al. Maar Jerome Lebanner zit nog steeds in een rolstoel na zijn partij tegen Schilt.
Aangezien Allistair hem nu vervangt tegen Hunt mag hij Sem wel bedanken.
Golden Glory Teamwork

Ik weet dat veel mensen hier Badr een kans geven tegen Sem. Ik denk ook wel dat het een mooie partij wordt.
Maar ja voorlopig zit je na een partij tegen Sem toch wel even in de lappenmand.

http://nl.youtube.com/watch?v=ot-th4mSq1k

Slome
18-07-2008, 07:47
U like his style or not! Maar hij flikt 't telkens weer hij is gewoon de beste!!

The Bulldog
18-07-2008, 08:25
Allistair tegen Hunt ja?

hmmmm dat wordt geen makkie voor hem...

Slome
18-07-2008, 08:30
Allistair tegen Hunt ja?

hmmmm dat wordt geen makkie voor hem...

eerst een bron... dan geloof ik 't pas...

chief108
18-07-2008, 09:04
eerst een bron... dan geloof ik 't pas...
komt van de GG nuthugger pressagent himself :lol:

what more do you need?

Slome
18-07-2008, 09:17
komt van de GG nuthugger pressagent himself :lol:

what more do you need?

oke vooruit... "WOW!! Alistar tegen Hunt wat een partij.. heb er zin an"!!!!!!:thup:

Bud S
18-07-2008, 09:23
x2

Blacklabel
18-07-2008, 09:41
Zou die partij er van komen Sem / Badr, dan breekt Sem sowieso een paar botten van Badr.

Ik kan niet wachten wanneer Sem met pensioen gaat en de k1 weer interesant word als van ouds.

killroy
18-07-2008, 09:41
nou en toch hoop ik dat Badr hem flink aanpakt.
Schilt is sterker, daar twijfel ik niet aan, maar het wordt weer es tijd voor een andere kampioen. een champ met flair, een die technisch begaafd is (a la Aerts, Hoost)
Sem wint wel, maar ik geniet niet vd partijen, ik mis dat gewoon

kan niet wachten tot er weer een Nederlandse (geschoolde) champ is die laat zien waar we goed in zijn nl technisch hoogstaand kickboksen ;)

Hari en Saki timmeren flink aan de weg

Slome
18-07-2008, 09:52
Hari en Saki timmeren flink aan de weg

Nederlands zij je toch?

Garcia
18-07-2008, 09:53
Sem is misschien niet een mooie vechter om naar te kijken, maar hij is een zeer tacktische vechter en dat kan ik zeer waarderen.

Tony
18-07-2008, 09:58
Zat gisteravond toevallig ufc (dacht, 31) te kijken... dat was Sem's debuut in de UFC... Daar flikte hij het ook weer om zijn tegenstander royale pijn en KO aan te brengen :D

killroy
18-07-2008, 10:02
Nederlands zij je toch?

Saki en Hari zijn in mijn ogen Nederlands, hun roots liggen elders en ze komen misschien ook uit voor een ander land.

In jouw ogen dus niet?

Blacklabel
18-07-2008, 10:06
Saki en Hari zijn in mijn ogen Nederlands, hun roots liggen elders en ze komen misschien ook uit voor een ander land.

In jouw ogen dus niet?


Volgens die man hebben ze geen blauwe ogen en blonde haren

killroy
18-07-2008, 10:13
Volgens die man hebben ze geen blauwe ogen en blonde haren

dat zal het wel zijn ja;)
als ze winnen staat ie waarschijnlijk als eerste te juichen
gelegenheidsfans, wat moet je ermee

jammer:thown:

Slome
18-07-2008, 10:19
Saki en Hari zijn in mijn ogen Nederlands, hun roots liggen elders en ze komen misschien ook uit voor een ander land.

In jouw ogen dus niet?

Nee, in mijn ogen niet.
En een gelegenheidsfan.... Nee dat ben ik ook niet.. Dat betekend toch niet automatisch dat ik niet voor ze kan gaan staan juichen... Ik vindt Hari een top vechter echt een goede kanidaat voor de K-1 titel. En Saki is de comin' man @ het grote publiek.. ook veel belovend. Beide zijn top vechters, maar geen Nederlanders..(in mijn ogen)

Blacklabel
18-07-2008, 10:20
dat zal het wel zijn ja;)
als ze winnen staat ie waarschijnlijk als eerste te juichen
gelegenheidsfans, wat moet je ermee

jammer:thown:



En als ze een crimineel feit begaan dan zijn ze een Turk en een Maroc.

jan sensei kyokushin
18-07-2008, 10:21
Osu

Val elkaar niet aan ,Vul elkaar aan !!



niet om het een of ander maar Badr kwam toch voor Maroko uit als hij knokt .

Sportgroeten

dirk5
18-07-2008, 10:24
Sem is een klasse apart in de k-1, mijn hoop is alleen dat hij nog ooit de k-1 aan hari, bonjansky en saki gaat laten voor de toekomst en zelf weer de mma ring gaat betreden.

zijn standup is gewoon een stuk beter dan toen hij in mma begon, zijn grondwerk is alleen iets waar (veel) aan gewerkt moet worden. Maar met wat grondskills kan Sem ook op eenzame hoogte komen in de mma wereld, tenmiste dat is mijn visie.

Tevens word Alistair vs. Hunt zeker een top partij, maar denk dat helaas dat Hunt net een maatje te groot zal zijn.

YoMarK
18-07-2008, 10:24
micha: de partij Overeem - Hunt gaat toch een MMA partij worden ofniet(dat was ook de bedoeling Hunt LeBanner toch)?

Slome
18-07-2008, 10:30
En als ze een crimineel feit begaan dan zijn ze een Turk en een Maroc.

en zo is het!

Garcia
18-07-2008, 10:33
Sem weer terug naar MMA zou fantastisch zijn. Laat hem dit jaar voor de 4e keer de K1 titel pakken en dan moet hij gewoon de troon aan iemand anders overlaten en zich gaan focussen op nieuwe uitdagingen in MMA.

FOCUS
18-07-2008, 10:34
lol

ik wil Sem in de kooi zien jongens
dat K1 wordt een beetje saai -voor ons, maar ook voor hem.

micha
18-07-2008, 10:35
Nee, in mijn ogen niet.
En een gelegenheidsfan.... Nee dat ben ik ook niet.. Dat betekend toch niet automatisch dat ik niet voor ze kan gaan staan juichen... Ik vindt Hari een top vechter echt een goede kanidaat voor de K-1 titel. En Saki is de comin' man @ het grote publiek.. ook veel belovend. Beide zijn top vechters, maar geen Nederlanders..(in mijn ogen)


gelul sjoerd

micha
18-07-2008, 10:36
micha: de partij Overeem - Hunt gaat toch een MMA partij worden ofniet(dat was ook de bedoeling Hunt LeBanner toch)?

corectemundo

Garcia
18-07-2008, 10:38
En als ze een crimineel feit begaan dan zijn ze een Turk en een Maroc.


Mes snijd aan 2 kanten ....

micha
18-07-2008, 10:39
en zo is het!


geen verstand dus.

daar gaat je crediblity op dit forum.

Slome
18-07-2008, 10:40
gelul sjoerd

argument aub?

martin
18-07-2008, 10:43
Mark Hunt brak een paar ribben na een trap van Sem. Veel van zijn tegenstanders haakten al geblesseerd af.
Als Sem trapt richt hij schade aan dat wisten we al. Maar Jerome Lebanner zit nog steeds in een rolstoel na zijn partij tegen Schilt.
Aangezien Allistair hem nu vervangt tegen Hunt mag hij Sem wel bedanken.
Golden Glory Teamwork

Ik weet dat veel mensen hier Badr een kans geven tegen Sem. Ik denk ook wel dat het een mooie partij wordt.
Maar ja voorlopig zit je na een partij tegen Sem toch wel even in de lappenmand.

http://nl.youtube.com/watch?v=ot-th4mSq1k

De groeten van Ignasov

micha
18-07-2008, 10:44
argument aub?

voor zover ik weet zijn Saki en hari hier geboren. Ze hebben iig de nederlandse nationaliteit. Je moet dit punt hier aanvoeren alsof dat iets te maken heeft met hun prestaties in de ring. Daarbij lig je ook de link met criminaliteit. Je bent een fijne jongen Sjoerd.
Daar zitten we echt op te wachten .

sorry weer tt

Slome
18-07-2008, 10:45
en zo is het!


geen verstand dus.

daar gaat je crediblity op dit forum.

"en zo is het" hier bedoel ik mee dat het zo in de media wordt afgeschilderd. Het is toch bekend dat er krantenkoppen zijn a la : "Nederlander wint wereldtitel" (en ze bedoelen Badr) of "Marokaanse kickbokser opgepakt" (en ze bedoelen Badr)..

ps. ik gebruik Badr Hari als voorbeeld, niet dat ik hem verafschuw o.i.d.

micha
18-07-2008, 10:46
De groeten van Ignasov

laat hem nou eerst maar in vorm komen. Want als je hem nu tegen sem zet is dat de laatste partij uit zijn carriere.
Ik vraag af of Breggy hem niet opvreet want die heeft nog wat recht te zetten na Zimmerman:cool2:

Blacklabel
18-07-2008, 10:54
laat hem nou eerst maar in vorm komen. Want als je hem nu tegen sem zet is dat de laatste partij uit zijn carriere.
Ik vraag af of Breggy hem niet opvreet want die heeft nog wat recht te zetten na Zimmerman:cool2:


Nou vertrouwen in Breggy heb ik ook niet echt meer.. ik zie 'm weer KO gaan.

Mark my words

FOCUS
18-07-2008, 10:55
En als ze een crimineel feit begaan dan zijn ze een Turk en een Maroc.


ja als je een turk EN een Maroc ben, dan is het dubbel zo erg met je gesteld.

grote kans dat je dan een criminele kickbokser bent

chief108
18-07-2008, 10:56
De groeten van Ignasov
:whistling:

micha
18-07-2008, 10:57
Nou vertrouwen in Breggy heb ik ook niet echt meer.. ik zie 'm weer KO gaan.

dat wil hij natuurlijk tegen iedere prijs voorkomen

Blacklabel
18-07-2008, 10:58
ja als je een turk EN een Maroc ben, dan is het dubbel zo erg met je gesteld.

grote kans dat je dan een criminele kickbokser bent


Komt spuit 11 ook ff mosterd na de maaltijd brengen.

FOCUS
18-07-2008, 11:01
graag gedaan

Slome
18-07-2008, 11:03
alles over Ignasov http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=83642

Marco
18-07-2008, 11:05
ik moet nog zien dat Ignashov nog op niveau komt, de man was/is een grote afnemer van russische alcoholische versnaperingen te zijn , en mentaal schijnt ie ook niet echt super te zijn...
@ schilt, hij is de michael schumacher van de K1

Karel
18-07-2008, 11:15
tegen badr lijkt me toch het mooist, nou ie zo goed bezig is, en iedereen kan ko he, ok bijna iedereen

Sjaak
18-07-2008, 11:25
Semmy is ongenaakbaar op dit moment en er is niemand op dit ogenblik die van hem kan winnen. Die jongen bewijst keer op keer de sterkste te zijn en vecht tegen alle groten der aarde. Wat moet die nou eigenlijk doen om erkenning te krijgen bij het grote publiek ............... 5 x de K! winnen misschien ?. Let op mijn woorden, dat gaat die doen als ze hem in Japan niet naaien

Osu

Tsuki
18-07-2008, 11:27
Schilt is echt een topper hoe je het ook bekijkt .......................

jan sensei kyokushin
18-07-2008, 11:27
ik moet nog zien dat Ignashov nog op niveau komt, de man was/is een grote afnemer van russische alcoholische versnaperingen te zijn , en mentaal schijnt ie ook niet echt super te zijn...
@ schilt, hij is de michael schumacher van de K1 x2

sportgreetz

Blacklabel
18-07-2008, 11:34
Semmy is ongenaakbaar op dit moment en er is niemand op dit ogenblik die van hem kan winnen. Die jongen bewijst keer op keer de sterkste te zijn en vecht tegen alle groten der aarde. Wat moet die nou eigenlijk doen om erkenning te krijgen bij het grote publiek ............... 5 x de K! winnen misschien ?. Let op mijn woorden, dat gaat die doen als ze hem in Japan niet naaien

Osu



Hij krijgt de erkenning wanneer de beste man stopt :D

Soms moet je stoppen op je hoogte punt zodat men je kan herinneren als een winnaar.

De k1 is toch geen zak meer aan de laatste jaren.. De k1 max is pas mooi om te zien.. altijd weer een verassing wie er gaat winnen.

MilfhunterMMA
18-07-2008, 12:21
Mark Hunt brak een paar ribben na een trap van Sem. Veel van zijn tegenstanders haakten al geblesseerd af.
Als Sem trapt richt hij schade aan dat wisten we al. Maar Jerome Lebanner zit nog steeds in een rolstoel na zijn partij tegen Schilt.
Aangezien Allistair hem nu vervangt tegen Hunt mag hij Sem wel bedanken.
Golden Glory Teamwork

Ik weet dat veel mensen hier Badr een kans geven tegen Sem. Ik denk ook wel dat het een mooie partij wordt.
Maar ja voorlopig zit je na een partij tegen Sem toch wel even in de lappenmand.

http://nl.youtube.com/watch?v=ot-th4mSq1k

Brak een paar ribben van Hunt? is dit waar? en die vecht deze week alweer? in hoeverre is dit waar en welke bron? en zit JLB in een wheelchair? waarom?

MJOKKIE
18-07-2008, 13:34
grote kans dat je dan een criminele kickbokser bent[/quote]

Een criminele kickbokser, da's toch net zoiets als witte sneeuw:D

MJOKKIE
18-07-2008, 13:36
laat hem nou eerst maar in vorm komen. Want als je hem nu tegen sem zet is dat de laatste partij uit zijn carriere.
Ik vraag af of Breggy hem niet opvreet want die heeft nog wat recht te zetten na Zimmerman:cool2:

Breggy is al een keer zwaar nokkie tegen iggy gegaan. Dat zie ik zo weer gebeuren:twak:

Guillermo
18-07-2008, 13:46
Wat? Badr vs Sem? Ja Sem wins by murder dan. Badr kan Sem echt niet aan hoor. Aerts wint hem niet, wat wil Badr komen doen dan? Niemand in de K-1 op dit moment. Hij pakt gewoon weer de titel let maar op.

thrillseekah
18-07-2008, 13:54
ben ik de eerste die die vrouwelijke geluidjes op 1.15 van dat filmpje opvallen?

bryan
18-07-2008, 13:58
Hunt op dikke KO

sportfan
18-07-2008, 14:03
Nederlands zij je toch?


Hahaha

Blacklabel
18-07-2008, 14:53
Hahaha




Hahahahahahahaahhahaahhahahahahahaha


Vervolgens zeggen dat de buitenlanders slecht Nederlands schrijven/praten.


:lol::lol::lol:

spacebox
18-07-2008, 15:56
ben ik de eerste die die vrouwelijke geluidjes op 1.15 van dat filmpje opvallen?:D zij word stiekem onder de tafel klaar gestoomd Ik dacht dat er een sexfilm aan stond op youtube :D

Ne badr gaat het ook niet redden tegen semmy, al waren de laatste twee partijen zeer overtuigend. Maar sem is gewoon te groot en te goed. Daar zit gewoon veel meer power in. De knie,en en lowkick van badr zullen geen zoden aan de dijk zetten, die knie,en van schilt zijn veel harder.

Maar het zal wel een mooie pot worden dat zeker!!!

jan sensei kyokushin
18-07-2008, 15:57
Hij krijgt de erkenning wanneer de beste man stopt :D

Soms moet je stoppen op je hoogte punt zodat men je kan herinneren als een winnaar.

De k1 is toch geen zak meer aan de laatste jaren.. De k1 max is pas mooi om te zien.. altijd weer een verassing wie er gaat winnen. Sem heeft al Erkenning is 4 juli net bij Prins Alexander en Prinses Maxima op bezoek geweest, is dat niks dan Blacklabel :whistling:ik vind het een hele Eer van Erkenning om daar op uitnodiging te mogen komen .

sportgroeten

Coldcrust
18-07-2008, 16:33
nou en toch hoop ik dat Badr hem flink aanpakt.
Schilt is sterker, daar twijfel ik niet aan, maar het wordt weer es tijd voor een andere kampioen. een champ met flair, een die technisch begaafd is (a la Aerts, Hoost)
Sem wint wel, maar ik geniet niet vd partijen, ik mis dat gewoon

kan niet wachten tot er weer een Nederlandse (geschoolde) champ is die laat zien waar we goed in zijn nl technisch hoogstaand kickboksen ;)

Hari en Saki timmeren flink aan de weg

Ik heb veel respect voor Peter Aerts en hij deugt van alle kanten..maar ik vind hem ook geen technisch wonder hoor! HIj staat helemaal rechtop,is traag,stoot ''duwend'',heeft zijn dekking vrij ver van zijn hoofd en trapt niet echt soepel,en gooit zijn armen opzij om zijn balans niet te verliezen.
Dat neemt allemaal niet weg dat hij absolute top is. Sem oogt ook niet echt gestroomlijnd..maar wat hij doet doet hij goed,zijn stijl is simpel maar effectief!

Blacklabel
18-07-2008, 16:48
Sem heeft al Erkenning is 4 juli net bij Prins Alexander en Prinses Maxima op bezoek geweest, is dat niks dan Blacklabel :whistling:ik vind het een hele Eer van Erkenning om daar op uitnodiging te mogen komen .

sportgroeten



Ik geloof in een absolute monarchie en niet in die poppenkast van Den Haag.

Dus nee voor mij is dat geen erkennig, ook zie ik de prins of prinses niet naar Japan afreizen om onze Nederlandse topsporters in actie te zien. Dus hoezo erkenning en hebben ze verstand van de sport ?

Muay Thai Elite
18-07-2008, 16:56
Saki en Hari zijn in mijn ogen Nederlands, hun roots liggen elders en ze komen misschien ook uit voor een ander land.

In jouw ogen dus niet?

Vraag aan Badr of hij zich meer Marokkaan of Nederlander voelt, en je hebt je antwoord.

spacebox
18-07-2008, 16:59
Dus nee voor mij is dat geen erkennig, ook zie ik de prins of prinses niet naar Japan afreizen om onze Nederlandse topsporters in actie te zien. Dus hoezo erkenning en hebben ze verstand van de sport ?


Ach tuurlijk hebben die twee wel verstand van sport het zijn ook gewoon mensen. Kijk maar als Alexander weer naar de olympische spelen gaat en onderschat maxima niet, zag je die juigen bij het wk nederland rusland :D Zij was het meest fanatiek op die tribune tussen al die bobo,s

Muay Thai Elite
18-07-2008, 17:00
...? Wrong forum dude.

Rverm
18-07-2008, 17:00
"Toch wil ik schilt nog eens zien tegen kaoklai
geef deze kleine snelle thai nou eens "de kans"
hij is snel niet bang en zou hem kunnen raken met
een goed geplaatste highkick zoals tegen Mighty MO of een
nieuwe trap speciaal ontwikkeld voor zeg tegen semmy schil hmm die
van trap van graham of.. tegen iedere vechter is wel een kruid gewassen!"


schilt is een kleine 30 cm hoger dan mighty mo ? als je dan als mannetje van ong. 1.75 een nog hogere trap of iets in die richting wilt maken moet je er wel heel erg veel kracht achter kunnen zetten nog. Die nieuwe trap moet dan een hoog go-go-gadget-leg gehalte hebben...denk dat daarom kaoklai niet de juiste persoon is;)

ashi76
18-07-2008, 17:03
Ja man.. goed idee... :confused:

Muay Thai Elite
18-07-2008, 17:04
Ja man.. Kunnen we dan ook niet Carlo Boszhard tegen Stefan Leko zetten? Ben benieuwd man........

anonymous001
18-07-2008, 17:11
ja man ja

killroy
18-07-2008, 17:26
ik moet nog zien dat Ignashov nog op niveau komt, de man was/is een grote afnemer van russische alcoholische versnaperingen te zijn , en mentaal schijnt ie ook niet echt super te zijn...
@ schilt, hij is de michael schumacher van de K1

He Marco, no offense, maar ik vind het bijna een soort van disrespect naar Ernesto Hoost en Peter Aerts om Sem Schilt (die gemiddeld 40 kg zwaarder is dan z'n tegenstanders! en daar ZEER ZEKER zijn voordeel mee doet) de Schumacher vd K1 te noemen. Je doet een kampioen, een legende als Hoost daarmee echt tekort. Een man die van origine geen eens zwaargewicht was maar er naartoe wist te groeien en GP's wist te winnen waarin eigenlijk iedere vechter in de line-up kans had op de titel (zo hoog was het niveau en zo dicht lag het bij elkaar)

Wat me ook verbaast is dat niemand Hari een kans geeft tegen Schilt.
Waar baseren jullie dat op? Afgaande op de afstraffing van Sefo (1e ronde) en Feitosa (1e ronde)
Diezelfde Feitosa wist Sem makkelijk te raken met zo'n brazilian-highkick en tegen Badr had ie niks en dan ook niks in te brengen.

Je moet de man credit geven voor z'n prestaties, maar ik vind het een beetje overdreven allemaal.

'verwoestende kracht' tjonge, jonge :pimp:

Wheelie
18-07-2008, 17:43
Badr Hari of Peter Aerts zijn de enige die een kans maken tegen Schilt

Khanom Thom
18-07-2008, 18:33
Ach ja, we zien het allemaal wel. Sem is hard op weg om K1 WGP-champion 2008 te worden!

simtekf1
18-07-2008, 19:20
Osu

Val elkaar niet aan ,Vul elkaar aan !!



niet om het een of ander maar Badr kwam toch voor Maroko uit als hij knokt .

Sportgroeten

Ik sta er echt van te kijken hoeveel mensen hier over vallen, en hoeveel mensen niet weten waarom Badr voor Marokko uit komt.
Dit is puur omdat de K-1 dit wil, kijk naar Drago, Zimmerman, Lima etc etc, die vechten ook allemaal onder een andere vlag.
Die jongens zijn allemaal Nederlands, alleen wil de K-1 graag meer bekend in andere landen en daarom word dit gedaan.
Badr heeft zijn eerste partijen in de K-1 trouwens gewoon onder de Nederlandse vlag gevochten, tegen Leko, Graham en Karev, daarna vocht hij pas onder de Marokkaanse vlag.

En waar hebben we het nou eigenlijk over?
Een vlag.. een vlag die niet rood, wit en blauw is, lekker boeie.

Dennis
19-07-2008, 13:49
Nederlands zij je toch?

Taalbeheersing is ook een eigenschap van het Nederlander zijn?

Muay Thai Elite
19-07-2008, 13:58
De korte ei is voor mietjes.. Vroeger schreef je zei (van zeggen) ook met lange ij.

Sjaak
19-07-2008, 14:03
Ik sta er echt van te kijken hoeveel mensen hier over vallen, en hoeveel mensen niet weten waarom Badr voor Marokko uit komt.
Dit is puur omdat de K-1 dit wil, kijk naar Drago, Zimmerman, Lima etc etc, die vechten ook allemaal onder een andere vlag.
Die jongens zijn allemaal Nederlands, alleen wil de K-1 graag meer bekend in andere landen en daarom word dit gedaan.
Badr heeft zijn eerste partijen in de K-1 trouwens gewoon onder de Nederlandse vlag gevochten, tegen Leko, Graham en Karev, daarna vocht hij pas onder de Marokkaanse vlag.

En waar hebben we het nou eigenlijk over?
Een vlag.. een vlag die niet rood, wit en blauw is, lekker boeie.

Inderdaad, totaal onbelangrijk vind ik welke vechter voor welk land uitkomt en ook de kleur van de vechter intresseert me geen reet. Het gaat om de vechter en de rest is totaal onbelangrijk. We moeten is af van die hokjesgeest hier in Nederland. Er zijn hier bv mensen in Nederland in de vechtsport die niet met anderen praten omdat ze tot een andere organisatie behoren, hoe gek kan je zijn ?????

Laten we vechters nu eens alleen beoordelen op hun prestatie's en de rest buiten beschouwing laten. Ook de vechters moeten daar rekening mee houden want het is een vechsport en geen podium voor politieke statements.

Dat gezwaai met vlaggen vind ik zo :thown:

Osu

Muay Thai Elite
19-07-2008, 14:43
Nou een beetje trots voor je land vind ik geen probleem.

simtekf1
19-07-2008, 18:15
Idd Sjaak, ben het 100% met je eens.


@Muay Thai Elite
Tuurlijk is trots op je land zijn een goed iets, maar als de K-1 het wil zoals het nu gaat, wat heb je daar dan tegen in te brengen.

Vind het jammer dat er veel mensen zoiets hebben van, ow hij leeft zijn hele leven in Nederland, traint en woont hier maar vecht onder een andere vlag, laten we hem dan maar niet meer tof vinden en laten we hem af gaan branden.

Drago heeft ooit in de Royal Rumble gezegd dat de K-1 graag wou dat hij voor Armenie uit kwam om daar meer bekendheid te krijgen.
Hij doet dat nu maar hij heeft eigenlijk (als ik het me goed herinner) alleen maar pijnlijke herinneringen aan Armenie en hij heeft er maar heel kort gewoont.

Evilman
19-07-2008, 18:49
nou en toch hoop ik dat Badr hem flink aanpakt.
Schilt is sterker, daar twijfel ik niet aan, maar het wordt weer es tijd voor een andere kampioen. een champ met flair, een die technisch begaafd is (a la Aerts, Hoost)


haha.. hari is VERRE van iemand met flair :confused:
en verre van aerts/hoost-achtigheid

Biiyen
19-07-2008, 19:33
Sem blijft net zo lang K1 kampioen als hij zelf wil. Dan ben je pas echt goed, of niet dan?

Bud S
19-07-2008, 19:38
eerlijk gezegd zou ik het ook wel cool vinden als badr van schilt wint
beetje ala muhammad ali vs george foreman

Jarno
19-07-2008, 23:44
haha.. hari is VERRE van iemand met flair :confused:
en verre van aerts/hoost-achtigheid

Bekijk dan zijn opkomst in dat rode Chakuriki pak en wedstrijd tegen Aziz Khattouh, is een keer en reageer dan nog is..... :hugegrin:

Kerberos
20-07-2008, 07:27
Schilt = pain

Blacklabel
20-07-2008, 13:35
Of ook de Marrokaanse Germaine de Randamie bij de vrouwen?

lol

micha
20-07-2008, 14:46
Schilt = pain

+ schade