PDA

View Full Version : Ultimate Fight Night lineup



Remco
18-07-2008, 13:30
Zie ik nou dat die andere loony Jesse Taylor gewoon vecht morgenavond? Tegen Dollaway? Dana maakt zich niet echt geloofwaardig. Het plan was toch om hem een paar jaar te laten rijpen?
http://mm.ticketmaster.com/tmbrowseimages/zuffa%20llc/email//UFN14_TOMORROWBLAST.JPG

dirk5
18-07-2008, 13:34
biggest happening ever in TUF final blablabla..
You are not ready yet blablabla...
you are out of the Final blablabla.....
contact me in a couple of months blablabla....

uitkomst: Dana had kijkcijfers en aandacht, dat betekent meer voor hem dan geloofwaardigheid.

Tony
18-07-2008, 13:36
Hoe vaak is dit al niet gebeurt...

net als toen met die knokpartij tussen Noah en (help me ff out)... tijdens tuf6

Influcted
18-07-2008, 13:39
Hoe vaak is dit al niet gebeurt...

net als toen met die knokpartij tussen Noah en (help me ff out)... tijdens tuf6

De Ark?

Slome
18-07-2008, 13:42
Hoe vaak is dit al niet gebeurt...

net als toen met die knokpartij tussen Noah en (help me ff out)... tijdens tuf6

was dat niet tuf5? noah thomas toch? Tuf5 finale was Noah vs. Marlon sims

Vincentino
18-07-2008, 13:43
Maar ik denk dat het wel geholpen heeft. Die gast schrok zich dood en dacht dat zn leven voorbij was en de komende jaren als uitsmijter bij een dorpskroeg moest gaan werken. Waarschijnlijk heeft ie snel weer alles op een rijtje gezet en grijpt ie deze kans met beide handen aan. Hij snapt ook wel dat als ie het nog een keer verneukt dat het echt over is.

Tony
18-07-2008, 13:46
was dat niet tuf5? noah thomas toch? Tuf5 finale was Noah vs. Marlon sims

Owja klopt idd.. dacht dat tuf5 de comeback was met serra.. maar dat was 4.

dirk5
18-07-2008, 13:46
fijn, bedankt voor de spoilert :-)

ben gisteren begonnen met kijken van siezoen 5... :-)

Slome
18-07-2008, 13:47
fijn, bedankt voor de spoilert :-)

ben gisteren begonnen met kijken van siezoen 5... :-)

sorry hoor.... (maar eigenlijk geloof ik er niets van, je hebt gewoon zin of ff wat te zeiken...)

HUNTER
18-07-2008, 13:59
ja ach jesse.... denk niet dat ie ooit hoge ogen gaat gooien in de UFC. Net als Dollaway trwns. Leuke worstelaars maar verder geen submission skills en staand ook niet super.

Dana zal dit wel weer uit gaan buiten door de arme zielige verschoppeling weer een kans te geven..... beetje jammer

Tony
18-07-2008, 14:03
ja ach jesse.... denk niet dat ie ooit hoge ogen gaat gooien in de UFC. Net als Dollaway trwns. Leuke worstelaars maar verder geen submission skills en staand ook niet super.

Dana zal dit wel weer uit gaan buiten door de arme zielige verschoppeling weer een kans te geven..... beetje jammer

Ach, weet niet... Denk dat Dollaway wel een solide basis in huis heeft om verder op te bouwen.. Ik wil hem nog niet afschrijven..

en tja jesse.... Zijn fysiek heeft ie mee.. maar of dat voldoende zal zijn.. ik ben er bang voor.

dirk5
18-07-2008, 14:19
sorry hoor.... (maar eigenlijk geloof ik er niets van, je hebt gewoon zin of ff wat te zeiken...)

Tis toch echt serieus waar. Heb alle seizoenen al lang gezien maar heb 5 nooit ergens kunnen vinden.

maakt verder niet uit hoor, heb de uitslagen al lang ooit ergens voorbij zien komen.

Mack
18-07-2008, 15:35
biggest happening ever in TUF final blablabla..
You are not ready yet blablabla...
you are out of the Final blablabla.....
contact me in a couple of months blablabla....

uitkomst: Dana had kijkcijfers en aandacht, dat betekent meer voor hem dan geloofwaardigheid.

TUF is toch ook een paar maanden eerder opgenomen....

dirk5
18-07-2008, 16:12
TUF is toch ook een paar maanden eerder opgenomen....

Dat klopt, maar een alcohol veslaafde retard die problemen heeft met een vaatwasser dichtdoen en voor zijn plezier meerdere keren zijn broek heeft volgezeken bescherm je voor zichzelf en laat je eerst "ECHT" volwassen worden.

niet dat het mij iets boeit, maar om even aan te tonen dat heel de situatie Mr'White heel goed is uitgekomen.

Mike
18-07-2008, 16:25
Dat klopt, maar een alcohol veslaafde retard die problemen heeft met een vaatwasser dichtdoen en voor zijn plezier meerdere keren zijn broek heeft volgezeken bescherm je voor zichzelf en laat je eerst "ECHT" volwassen worden.

niet dat het mij iets boeit, maar om even aan te tonen dat heel de situatie Mr'White heel goed is uitgekomen.



dat in huis in zn broek zeiken was helemaal bizar, dan is er wel iets ernstigs mis met je

Remco
18-07-2008, 18:13
Die gast heeft echt psychische hulp nodig. En hij heeft nog de zorg voor een kind ook. Dana zei trouwens dat hij nog geen 'Ultimate Fighter' was. Dat is ie na UFN wel en daarmee kan het gedrag alsnog gelinkt worden (volgens de definities van mr White, linken kon natuurlijk al lang). Geld is dus toch belangrijker dan het blazoen.