PDA

View Full Version : @ Leo Oldenburger



Wheelie
18-07-2008, 17:01
Hoi Leo,
Te gek dat SBS nu bezig is met het uitzenden van K-1 en nationale top partijen.
Denk je dat SBS in de toekomst ook de MMA partijen gaat uitzenden ?

leo oldenburger
18-07-2008, 17:18
Ik ga er van uit dat het allemaal slechts een kwestie van tijd is voor we MMA gaan uitzenden. Maar ik vraag je ook geduld te hebben. Kickboksen op TV lijkt inmiddels een geaccepteerde sport. Dat op zich is al opmerkelijk, want niet eens zo lang geleden werd ook daar schande van gesproken. Nu is er (bijna) niemand die zich over K1 beklaagd. MMA is nog een ander verhaal. Maar ik ben er van overtuigd dat er een moment komt dat ook MMA een geaccepteerde sport zal zijn. Vóór dat zover is, zullen we bekijken hoe we de MMA wel aandacht kunnen geven. Op de livestreams van Beast of the East en Glory hebben we ook gewoon de MMA wedstrijden laten zien, misschien is er op internet nog meer mogelijk. Dat allemaal tót het moment dat we het gewoon op TV uitzenden. Maar nogmaals, dat kan een tijdje (en dan heb ik het niet over weken!) duren.

Leo

Hendy
18-07-2008, 17:25
Als darts groot kan worden (dankzij sbs 6) in nederland... voorzie ik een grote toekomst voor het kickboksen en mma !!!

Dikke vette reps voor sbs 6 !!

paspoes
18-07-2008, 17:27
Ik ga er van uit dat het allemaal slechts een kwestie van tijd is voor we MMA gaan uitzenden. Maar ik vraag je ook geduld te hebben. Kickboksen op TV lijkt inmiddels een geaccepteerde sport. Dat op zich is al opmerkelijk, want niet eens zo lang geleden werd ook daar schande van gesproken. Nu is er (bijna) niemand die zich over K1 beklaagd. MMA is nog een ander verhaal. Maar ik ben er van overtuigd dat er een moment komt dat ook MMA een geaccepteerde sport zal zijn. Vóór dat zover is, zullen we bekijken hoe we de MMA wel aandacht kunnen geven. Op de livestreams van Beast of the East en Glory hebben we ook gewoon de MMA wedstrijden laten zien, misschien is er op internet nog meer mogelijk. Dat allemaal tót het moment dat we het gewoon op TV uitzenden. Maar nogmaals, dat kan een tijdje (en dan heb ik het niet over weken!) duren.

Leo

Super ben al blij dat jullie zoveel aandacht besteden aan vechtsport:thup:

Wheelie
18-07-2008, 17:36
Bedankt Leo voor je antwoord.
Fred Roijers belde me vanmiddag ook nog op over de uitzending en jullie vormen een goed team
We waarderen het zeer dat er nu eindelijk een grote zender is die onze sport uit zend en ik hoop in de toekomst ook het MMA op SBS te zien

Mike
18-07-2008, 17:39
SBS biedt de sport een geweldig podium, bedankt daarvoor en ga zo door. Ik hoop dat het financieel aantrekkelijker wordt met de jaren

Wheelie
18-07-2008, 17:45
Ik las ergens dat K-1 gesponsort gaat worden door o.a. Coca Cola en dat DREAM bezig is met NIKE voor een sponsor contract, daar mogen we in Nederland alleen nog maar van dromen.

anonymous001
18-07-2008, 17:46
Bedankt Leo voor je antwoord.
Fred Roijers belde me vanmiddag ook nog op over de uitzending en jullie vormen een goed team
We waarderen het zeer dat er nu eindelijk een grote zender is die onze sport uit zend en ik hoop in de toekomst ook het MMA op SBS te zien

x2

Marco (scheids)
18-07-2008, 17:47
Dank je voor je reactie Leo ... blij dat SBS6 het wel serieus overweeg om uit te gaan zenden, dat is stap 1 .... kunnen er alleen nog maar meer volgen ..

Ik ben trouwens op zoek naar de beelden van de MMA partijen van Glory (ik was de scheidsrechter in die partijen) weet jij of deze beelden op de SBS website blijven staan of te downloaden zijn?

dirk5
18-07-2008, 17:52
Leo super dat jullie als Nederlandse zender deze stap hebben gezet en mma op tv zou helemaal top of the bill zijn, maar ik heb 1 opmerking:

Voor heel vechsportlievend Nederland, laat aub niet meer VOOR de reclame de ko zien van het gevecht wat NA de reclame op tv komt. Dit is echt bijzonder storend. Voor velen onder ons hier op mixfight maakt het niet uit omdat wij menig gevecht voor dat het op tv komt al een keer hebben gezien, maar ik merk bij vrienden van mij dat zij zich hier aan storen.

dus resumee: SBS doet het top, maar nu voor de reclame highlights laten zien, geen KO.

chief108
18-07-2008, 18:13
Ik ga er van uit dat het allemaal slechts een kwestie van tijd is voor we MMA gaan uitzenden.
cool...

dan hoef ik dus niet je jeugdfoto's te verspreiden hiero... :brow:

jan sensei kyokushin
18-07-2008, 18:29
Osu goed bezig Leo met sbs6 ga zo door
respect !!

MataLeo
18-07-2008, 18:47
Leo, SBS6 en oa jij, zijn goed bezig met de vechtsport in beeld te krijgen.
Mijn complimenten.
PM/mail me aub, dan kan ik even wat foto's sturen naar jou die ik oa in de ring heb geschoten van jou en Eddy v E.

Osu

Pernik
18-07-2008, 19:41
Als darts groot kan worden (dankzij sbs 6) in nederland... voorzie ik een grote toekomst voor het kickboksen en mma !!!

Dikke vette reps voor sbs 6 !!

Wat darten betreft zie ik dat toch anders, ze zijn op een rijdende Barneveldtrein gesprongen en hebben het met al die domme belspelletje en een overvloed aan reclame juist kapot gemaakt.
Mocht het met MMA lukken is het, vind ik, wel op het conto van eerst Eurosport (helaas mee gestopt) en nu SBS6 te schrijven.

Wheelie
18-07-2008, 19:41
of te downloaden zijn?

Marco toch :whistling:

dtgerald
18-07-2008, 19:48
Als ze MMA gaan uitzenden wie zou het comentaar dan moeten doen.Heeft Fred genoeg know how van grondgevecht?Mischien iets voor Martijn de Jong en Pardoel samen.

Jeru
18-07-2008, 20:19
SBS is top bezig!
In Japan wordt Caol Uno bv gesponsord door Nike en Masato door Champion. Zou super zijn als we in Nederland zulke merken ook kunnen binden aan sporters of gala's!

MMAFAN-1122
18-07-2008, 20:52
Super vet....Gewoon rustig afwachten....

micha
18-07-2008, 21:19
goede vraag Wheelie

thanks voor het antwoord Leo