PDA

View Full Version : MMA op BELGACOM TV ( België)



topfighter
18-07-2008, 18:48
Ik ben benaderd geweest door Belgacom TV om op te treden als commentator bij de MMA partijen van Cage Rage...Er is reeds een pilot opname geweest en de onderhandelingen over de televisierechten zouden positief verlopen zijn....Definitieve beslissing zou begin Augustus zijn ....Er zouden dan zes à zeven afleveringen van 30 minuten uitgezonden worden...Wel via betaal TV maar toch een goede zaak ,vind ik...
meer info later als ik zelf meer weet....

renamer
18-07-2008, 19:02
deze keer niet zoals toen bij terzake dan?

igg een goed plan

Hinko
18-07-2008, 19:06
Ik ben benaderd geweest door Belgacom TV om op te treden als commentator bij de MMA partijen van Cage Rage...Er is reeds een pilot opname geweest en de onderhandelingen over de televisierechten zouden positief verlopen zijn....Definitieve beslissing zou begin Augustus zijn ....Er zouden dan zes à zeven afleveringen van 30 minuten uitgezonden worden...Wel via betaal TV maar toch een goede zaak ,vind ik...
meer info later als ik zelf meer weet....

inderdaad een goede zaak Benny!

topfighter
18-07-2008, 19:07
NEE NEE , ziet er echt goed uit , ik verduidelijk gewoon de partijen op technisch vlak, MMA komt er zeker niet slecht uit!!!!

Christophe
18-07-2008, 19:08
Klinkt als een goed begin ... en nu hopen dat het aanslaat

topfighter
18-07-2008, 19:10
Klinkt als een goed begin ... en nu hopen dat het aanslaat

Denk dat het zeker gaat aanslaan, belangrijkste is dat het deze maal echt goed overkomt zoals die reportage van Wim Deputter,dat zou moeten uitgezonden worden

Tony
18-07-2008, 21:23
Every big journey starts with a first step

Marco (scheids)
18-07-2008, 22:00
Getver, gaat Belgie op ons voorop lopen ....

Nee zonder grapjes .... zet m op Benny .... heel veel succes ermee! en als je nog iets van reglementen wil weten weet je me te vinden ... lol ...

Christophe
18-07-2008, 22:26
Getver, gaat Belgie op ons voorop lopen ....

Nee zonder grapjes .... zet m op Benny .... heel veel succes ermee! en als je nog iets van reglementen wil weten weet je me te vinden ... lol ...

:lol:

topfighter
18-07-2008, 23:09
Getver, gaat Belgie op ons voorop lopen ....

Nee zonder grapjes .... zet m op Benny .... heel veel succes ermee! en als je nog iets van reglementen wil weten weet je me te vinden ... lol ...

No rules ,no problem....rules = problem :)

MataLeo
19-07-2008, 08:57
Maak er iets moois van.
Hou me op de hoogte !!!!!!!!!