PDA

View Full Version : vermoedelijke line up Alkmaar 6 september 2008



mama
18-07-2008, 18:51
1 sem Braan vs Dmitri Shakuta 77 kg
2 Gago Drago vs James Mendez 70 kg
3 Sahin Yakut vs Lucasz Rambalski 77 kg
4 Warren Stevelmans vs Shane cambell 70 kg
5 Chris Ngimbi vs Rick Barnhill 70 kg
6 Spejbl Hutnik vs Tarik the Hammer 85 kg
7 Gregory Choplin vs Arnaldo Silva 77 kg
8 Robert van Nimwegen vs Hamzaoui 65 kg
9 Sahak vs ................ Romania 85 kg

Fr3ddy
18-07-2008, 19:58
Nice.. daar ga ik wel ff koekeloeren

The Bulldog
19-07-2008, 00:29
top knokker maar wordt er niet heel warm van...kan komen omdat ik het mma mis...

micha
19-07-2008, 00:40
hoe heet dit event?

MataLeo
19-07-2008, 08:49
Mooie kaart !!
Hoe en/of bij wie moet ik zijn voor pers/foto-accreditatie ? Sebas ?
Bij deze een aanvraag .......................

Leo

Fr3ddy
19-07-2008, 14:06
top knokker maar wordt er niet heel warm van...kan komen omdat ik het mma mis...

Ah joh, lekker ouderwets.. 'Een kickboksgala' :hugegrin:

wasken
19-07-2008, 14:21
1 sem Braan vs Dmitri Shakuta 77 kg
2 Gago Drago vs James Mendez 70 kg
3 Sahin Yakut vs Lucasz Rambalski 77 kg
4 Warren Stevelmans vs Shane cambell 70 kg
5 Chris Ngimbi vs Rick Barnhill 70 kg
6 Spejbl Hutnik vs Tarik the Hammer 85 kg
7 Gregory Choplin vs Arnaldo Silva 77 kg
8 Robert van Nimwegen vs Hamzaoui 65 kg
9 Sahak vs ................ Romania 85 kg

Wat is dit voor een uitgezochte tegenstander :wacko: ..
Denk dat ze drago even weer in de winning-spree ritme willen krijgen.. en terecht!!!

raveboy
19-07-2008, 20:24
Wat is dit voor een uitgezochte tegenstander :wacko: ..
Denk dat ze drago even weer in de winning-spree ritme willen krijgen.. en terecht!!!

Kaas en Drago hebben om 1 of andere reden altijd een beetje een onbekende of minder goede tegenstander als normaal in Alkmaar of vroeger Schermerhorn.

Ik vind het niet zo heel erg, maar je went er op een gegeven moment ook aan dat je ze geen titelgevecht ofzo gaat zien vechten.

Fr3ddy
19-07-2008, 21:03
Kaas en Drago hebben om 1 of andere reden altijd een beetje een onbekende of minder goede tegenstander als normaal in Alkmaar of vroeger Schermerhorn.

Ik vind het niet zo heel erg, maar je went er op een gegeven moment ook aan dat je ze geen titelgevecht ofzo gaat zien vechten.

Onzin..

Drago vocht een van zijn eerste A-partijen in Schermerhorn tegen Chris van Venrooy die op dat moment een grote naam was.. Drago won op punten en vestigde door die partij zijn naam.

Kaas heb ik 2000 tegen Mehdi (als ik het goed heb) van Sitan Gym gezien, ook in Schermerhorn. Mehdi overklaste destijds Kaas en won op punten.

raveboy
19-07-2008, 21:36
klopt, ik heb ze Kaas in Schermerhorn ook wel tegen een goede zien vechten,maar maak nu eens een lijstje van tegen wie ze hebben gevochten in Schermerhorn of Alkmaar en maak eens een lijstje van wie ze vochten op andere gala's.

Ik kom toch altijd op de gala's in Alkmaar ( en een aantal jaar geleden Schermerhorn) om deze vechters en om die van Loeks of nu dan van Os Gym, maar toch.

Volgens mij was er bij een andere gala (volgens mij waar Drago tegen zijn look a like vocht, even zijn naam kwijt, Peter Hoes had even daarvoor verloren van deze vechter in Schermerhorn ) ook al deze discussie, dus het is niet zo dat iedereen het er zelfde over denkt.

killerboy
19-07-2008, 21:50
vind et ook onzin .

drago vochtdaar zijn eerste a-partij tegen chris van venrooy , was een invalpartij drago was eigenlijk nog een b-klasser .

verder heeft drago in alkmaar ook tegen ali gunyar gevochten wat ook geen koekenbakker is.

kaas heeft schermhorn tegen joerie mes en zak gevochten wat ook geen koekebakkers zijn .

drago vocht inderdaad ook een partij tegen franklin semeral in alkmaar die hij won in de 1e ronde op k.o . maar dat hadden ze van te voren ook niet verwacht omdat diezelfde franklin kort daarvoor peter hoes 5 ronden lang gedomineert had waaronder een aantal keer 8-tellen voor hoes , dus ze hadden wel wat meer tegengas verwacht van semeral .