PDA

View Full Version : Willem Peters heeft zwarte band BJJ behaald



yas
19-07-2008, 22:44
Vrijdag 18 juli heeft Willem Peters zijn zwarte band BJJ mogen ontvangen van sensei Fernando Yamasaki. Gefeliciteerd Willem!

Willem geeft BJJ les @ Fred Royers en Albert Kraus kickboxing (Team Yamasaki Nederland | BJJ - Brazilian / Braziliaans Jiu-Jitsu - Grappling - MMA - Zelfverdediging (http://www.grappling.nl))

MMARuud
19-07-2008, 22:46
:thup:

micha
19-07-2008, 22:48
Gefeliciteerd man

54321
19-07-2008, 23:42
is dat dezelfde willy peters die ik ken van de oude vhs tapes:) haha die is pas echt oldskool!!

wout61
19-07-2008, 23:43
gefeliciteerd

MMAFAN-1122
20-07-2008, 00:38
super....nu Hans Stringer nog?

anonymous001
20-07-2008, 00:40
is dat dezelfde willy peters die ik ken van de oude vhs tapes:) haha die is pas echt oldskool!!

Eh... Nee.

Tony
20-07-2008, 01:34
topprestatie... bjj is bezig met een gezonde evolutie in NL.. :)

MataLeo
20-07-2008, 01:42
gefeliciteerd!

m.g
20-07-2008, 02:45
Congratz willem maar het zat er natuurlijk wel in.

Christophe
20-07-2008, 07:14
Vette shizzle ... gefeliciteerd Willem! :thup:

Peters & Peters ... black belt brothers ... klinkt gevaarlijk! ;)

Briant
20-07-2008, 10:52
gefeliciteerd man, niet meer dan terecht!

Khanom Thom
20-07-2008, 12:19
Gefeliciteerd!

renamer
20-07-2008, 13:50
uuuwhm volgens mij ben ik in de war.. dit is dus niet de willem peters van gb/pardoel?

anyway goed bezig..

fireblade900
20-07-2008, 14:08
Verwarrend he 2x willem peters.
Willem van pardoel is nog slechts blue belt.......

"ouwe" Willem gefeliciteerd.

Strange Cutbean
20-07-2008, 19:11
Leipe shit ouwe!
Gefeliciteerd!

Is er nog een beating geweest?

cremo
20-07-2008, 20:02
Felicitaties!!

Christophe
20-07-2008, 20:37
De derde persoon van links te beginnen is Willem Peters, Yamasaki Black Belt (feliciteer 'm even als je 'm ziet op een tornooi ... black belt is kind of a big thing ;)). Uiterst links staat Matthieu Peters (tevens black belt), uiterst rechts zit Yamasaki top-vechter Hans Stringer.

http://www.grappling.nl/gallery_ek_portugal/IMG_0769.jpg

Dit is Willem in gi

http://www.grappling.com/images/willemp_sm.jpg

Christophe
21-07-2008, 04:41
En voor de volledigheid: dit is de Willem Peters van Gracie Barra Nederland (blauwe gordel BJJ, zwarte gordel traditioneel Jiu Jitsu):

http://web.mac.com/wmeerman/Site/GB_Locations_files/shapeimage_5.jpg

Garcia
21-07-2008, 08:00
Gefeliciteerd!!

uwheerser
21-07-2008, 10:32
:D
Big congratz!!
:thup:

a.s.c.
21-07-2008, 10:36
Willem, Gefeliciteerd! Ik had niet anders verwacht. Als ik het voor het zeggen had, dan zat die band al om je middel na de zinderende partij die je tegen jacaré draaide op de Dutch Open (2006?).

Paganstars
21-07-2008, 12:33
Gratzz

Rammy
21-07-2008, 17:39
Netjes Willem is je rug blauw?:thup:
Spreek je snel!

Greetz,

Rammy

remco pardoel
22-07-2008, 09:40
gefeliciteerd

Remco Pardoel

nicolas the red
22-07-2008, 10:01
proficiat!

Yamato Damashii
22-07-2008, 11:20
Net terug uit de States :)

Het was top net als de graduatie van Willem! Dik verdiend!

Of er een beating was? Hell yeah! Er waren maar liefst 8 Yamasaki Black Belts aanwezig, naast een groep van zo'n 50 witte, blauwe, paarse en bruine banders. Er kwam zelfs een houten zwaard (weet niet wat de naam van zo'n beest in t Japans is) aan te pas....but he took it like a man.

Nogmaals congrats, topprestatie! :)

NTT-FX
22-07-2008, 11:26
Er kwam zelfs een houten zwaard (weet niet wat de naam van zo'n beest in t Japans is) aan te pas.

http://www.shopmall2u.com/pic/everybody/item/Bokken.jpg

A bokken that is :)

Mickey
22-07-2008, 11:27
Van harte man!

Ray Staring
22-07-2008, 14:20
Ook ik mocht er bij zijn (tevens net terug uit de USA). Mooi om te zien hoe iemand na zo'n lange weg zijn zwarte band krijgt van zijn leermeester.

Indrukwekkend om bij zo'n ceremonie een stuk of 8 zwarte banders BJJ bij elkaar te zien. Veel van deze mensen zijn minimaal 8 tot 10 jaar (of nog veel langer!) bezig geweest om die band te mogen dragen. Met andere woorden: daar staat heel wat kennis, gedrevenheid en doorzettingsvermogen.

Ook de corridor van zo'n vijftig man waar Willem doorheen 'mocht' lopen maakte wel indruk op mij.

Maar vooral dat houten zwaard waarmee Fernando eerst even de billetjes van Willem bewerkte...OUCH!!! Het was de opvolgende dagen een kleurrijk tafereel op zijn achterwerk...

Als je jong bent denk je vaak dat 'jouw' vechtsport de enige 'echte' vechtsport is, en de rest is minderwaardig. Zo dacht ik lange tijd dat kickboksen het enige is dat telde, en de rest was voor mietjes (onbekend maakt onbemind?).
Toen ik veel later in aanraking kwam met boksen en worstelen kreeg ik op pijnlijke wijze inzicht in mijn beperkingen en gelijkopgaand respect voor deze sporten.

En nu ik sinds een paar maanden aan het 'klungelen' ben op de grond is ook mijn diepe respect voor het BJJ ontstaan. Zo is de weg die de broeders Peters hebben afgelegd om de zwarte band te mogen dragen heel wat moeilijker geweest dan menig (top-)kickbokser die in elke grote stad in Nederland een kundige leraar kan vinden. Zo hebben zij letterlijk jarenlang de hele wereld over gereisd op zoek naar kennis en verbetering.

De paar zwarte banders die Nederland rijk is in deze sport zijn echte pioniers die met passie, gedrevenheid en idealisme de weg vrij maken voor grotere zaken. Petje af!

OSU!
Ray

nicolas the red
22-07-2008, 15:04
Indrukwekkend om bij zo'n ceremonie een stuk of 8 zwarte banders BJJ bij elkaar te zien.
in braziliaanse clubs noemen ze dat: dinsdagochtend ;)


Veel van deze mensen zijn minimaal 8 tot 10 jaar (of nog veel langer!) bezig geweest om die band te mogen dragen.
minimaal, zeg dat wel! ik denk dat de gemiddelde amateur er meer dan 10 jaar over doet.

Strange Cutbean
22-07-2008, 17:20
Net terug uit de States :)

Het was top net als de graduatie van Willem! Dik verdiend!

Of er een beating was? Hell yeah! Er waren maar liefst 8 Yamasaki Black Belts aanwezig, naast een groep van zo'n 50 witte, blauwe, paarse en bruine banders. Er kwam zelfs een houten zwaard (weet niet wat de naam van zo'n beest in t Japans is) aan te pas....but he took it like a man.

Nogmaals congrats, topprestatie! :)

Heppie het ook gefilmd?

Christophe
22-07-2008, 18:45
Geweldige verhalen, en de zwarte banders in Nederland zijn inderdaad pioniers die alle respect (en meer) verdienen. Ik hoop dat de mensen die er nu zo maar even kunnen binnenwandelen om een training op hoog niveau mee te maken dat beseffen.

Enne, inderdaad ... is er beeldmateriaal van de ceremonie?! :p

anonymous001
22-07-2008, 18:47
Geweldige verhalen, en de zwarte banders in Nederland zijn inderdaad pioniers die alle respect (en meer) verdienen. Ik hoop dat de mensen die er nu zo maar even kunnen binnenwandelen om een training op hoog niveau mee te maken dat beseffen.



Ik vermoed van wel.:)

Hiro
22-07-2008, 23:53
Gefeliciteerd! Hopelijk zullen er nog velen volgen en dat we Nederland in de toekomst echt op de kaart kunnen zetten op mma gebied.

casca grossa
23-07-2008, 20:44
Iedereen bedankt voor de felicitaties!
Het was een TOP week! Op de beating na dan, mijn kont was eerst blauw, toen paars, bruin en uiteindelijk zwart. Misschien is dit wel de achterliggende gedachten ;)

Ray Staring heeft ook nog een kickbox seminar verzorgd. Ongelofelijk hoe enthousiast die amerikanen waren. Torenhoog kijken ze op tegen nederlandse kickboxers.
Mathieu, Cadu, fernando Yamasaki en ikzelf hebben ook een seminar/training mogen geven bij de F.B.I / D.E.A. Een ongelofelijke ervaring die IK nooit zal vergeten!

Kortom, een hele leuke en leerzame week gehad met de YAMASAKI Familie!

Christophe
23-07-2008, 21:10
Iedereen bedankt voor de felicitaties!
Het was een TOP week! Op de beating na dan, mijn kont was eerst blauw, toen paars, bruin en uiteindelijk zwart. Misschien is dit wel de achterliggende gedachten ;)

Ray Staring heeft ook nog een kickbox seminar verzorgd. Ongelofelijk hoe enthousiast die amerikanen waren. Torenhoog kijken ze op tegen nederlandse kickboxers.
Mathieu, Cadu, fernando Yamasaki en ikzelf hebben ook een seminar/training mogen geven bij de F.B.I / D.E.A. Een ongelofelijke ervaring die IK nooit zal vergeten!

Kortom, een hele leuke en leerzame week gehad met de YAMASAKI Familie!

Pics ... or it didn't happen! ;)

Jeru
23-07-2008, 21:31
Iedereen bedankt voor de felicitaties!
Het was een TOP week! Op de beating na dan, mijn kont was eerst blauw, toen paars, bruin en uiteindelijk zwart. Misschien is dit wel de achterliggende gedachten ;)

Ray Staring heeft ook nog een kickbox seminar verzorgd. Ongelofelijk hoe enthousiast die amerikanen waren. Torenhoog kijken ze op tegen nederlandse kickboxers.
Mathieu, Cadu, fernando Yamasaki en ikzelf hebben ook een seminar/training mogen geven bij de F.B.I / D.E.A. Een ongelofelijke ervaring die IK nooit zal vergeten!

Kortom, een hele leuke en leerzame week gehad met de YAMASAKI Familie!

Dat klinkt inderdaad super! Gefeliciteerd nog!!

Reversal of Dan
24-07-2008, 12:00
Geweldig Willem! Gefeliciteerd man!
Voortaan kite surfen mét je zwarte band om, zou ik tenminste wel doen.


daniel @ carlson

Strange Cutbean
25-07-2008, 00:01
Kliknieuws.nl | Oss - Osse jiu-jitsu broers trainen FBI (http://uden.kliknieuws.nl/index.php/nieuws/69638/osse-jiu-jitsu-broers-trainen-fbidde) krant

Kimura
25-07-2008, 06:02
Ome Willem! Gefeliciteerd ouwe!! Supervette shizzle. See you at training.

mdk
25-07-2008, 08:07
Van harte gefeliciteerd.

Lijkt mij dat het op de FBI acedemie ook een geweldige dag is geweest.

yas
25-07-2008, 15:22
Net terug uit de States :)

Het was top net als de graduatie van Willem! Dik verdiend!

Of er een beating was? Hell yeah! Er waren maar liefst 8 Yamasaki Black Belts aanwezig, naast een groep van zo'n 50 witte, blauwe, paarse en bruine banders. Er kwam zelfs een houten zwaard (weet niet wat de naam van zo'n beest in t Japans is) aan te pas....but he took it like a man.

Nogmaals congrats, topprestatie! :)

--> THE SHINAI ai ai

uwheerser
25-07-2008, 16:11
--> THE SHINAI ai ai
http://www.youtube.com/watch?v=Bc0Oq6MC6go

Christophe
25-07-2008, 19:45
http://www.youtube.com/watch?v=Bc0Oq6MC6go

:confused:

Relevance meter:

High -------------------I-- Low