PDA

View Full Version : Alistair Time



Jamila
20-07-2008, 18:10
Alistair heeft altijd veel moeite moeten doen om zijn gewicht te houden toen hij nog op 93 kg vocht.

Nu vecht hij in het zwaargewicht waarin hij zich veel beter voelt. Zoals in zijn eerste partij tegen Sergei Kharitonov. Als hij van Mark Hunt wint zal hij weer net als bij de laatste partij Crocop uit gaan dagen, deze zal Alistair niet lang meer kunnen ontwijken.

Alistair Overeem Absolute Topperrrrrrrrrrrrrrrr.


Gr, Jamila:thup:

micha
20-07-2008, 18:35
ik hoor dat hij ook al een aardig woordje japans spreekt

mazidi
20-07-2008, 18:42
Alistair is de beste

YoMarK
20-07-2008, 19:16
ALS Alistair van Hunt wint inderdaad. Ik hoop het echt hoor, maar het zal lastig worden.
Hunt is moeilijk te submitten en KO-en zal ook lastig worden.
Daarnaast is vaak na 1.5 ronde het beste er wel af bij Alistair, maargoed hopelijk zijn zijn laatste paar partijen een voorbode van meer goeds. :thup:

micha
20-07-2008, 19:19
In een van zijn laatste interviews stond al dat hij aan zijn conditie heeft gewerkt.

Biiyen
20-07-2008, 19:23
Ik vind dat CroCop uitdagen maar zwaar onzinnig! Daag liever iemand uit die nu op dit moment iets in de melk te brokkelen heeft. Leuk om CC uit te dagen maar van hem winnen nu heeft 0 meerwaarde.

Jamila
20-07-2008, 19:53
ALS Alistair van Hunt wint inderdaad. Ik hoop het echt hoor, maar het zal lastig worden.
Hunt is moeilijk te submitten en KO-en zal ook lastig worden.
Daarnaast is vaak na 1.5 ronde het beste er wel af bij Alistair, maargoed hopelijk zijn zijn laatste paar partijen een voorbode van meer goeds. :thup:

Het klopt dat Alistair in de 93 kg klasse snel op was, dit kwam vooral door zijn strenge diëten en heel veel moeite die hij moest doen om op gewicht te blijven. Je ziet het wel vaker bij vechters die eigenlijk van nature zwaarder zijn. ( bijv, Lima in Utrecht voorrondes K-1 )

Alistair is nog nooit zo sterk geweest als nu in de bloei van zijn leven en niet te vergeten, heeft hij allemaal toppers om zich heen. Zoals zijn trainers Martijn de Jong, Cor Hemmers en Roberto Flaim + Piet Boot voor zijn lichamelijke huishouding.

Ik ben misschien geen waarzegster maar Alistair gaat deze partij spectaculair winnen.

Met liefde en kracht,

Gr, Jamila :thup:

GG Powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

YoMarK
20-07-2008, 20:45
Hopelijk gaat dat inderdaad gebeuren!
Toch....het 2e gevecht tegen Kharitonov was het na 4 minuten ook gedaan met Alistair(op HW). Net als op LHW was/werd hij toen moe(en in het geval van Alistair betekend dat: niet meer scherp), met als gevolg dat hij tegen stoten gaat aanlopen.
Tegen Buentello vond ik hem echter zeer sterk conditioneel, dus het gaat de goede kant op.
Ik zie het als z'n enige zwakke punt, als dat kan verbeteren, dan kan hij met de allerbeste mee.

The Bulldog
20-07-2008, 20:49
Allistair heeft het wat betreft technisch vernuft in zich in de top 5 hw van de wereld tre komen...is bij hem meer mentale kwestie.

Morgen zit ik zeker live te kijken of het hem gaat lukken...

Ik heb een zeer hoge pet op van Hunt als natuaral born fighter , durf ook niet in te zetten op deze partij...

Judas
20-07-2008, 20:57
Ik zie het als z'n enige zwakke punt, als dat kan verbeteren, dan kan hij met de allerbeste mee.

Vind Alistair een topvechter en denk zeker ook dat wanneer zijn cardio beter is, hij het ver gaat schoppen. En met alle respect voor hem, maar ik denk niet dat dat zijn enige enige punt voor verbetering is. Hij houdt niet echt van incasseren. Kijk bijv maar naar zijn laatste partij tegen Kharitonov, daar draait hij gewoon zijn rug naar hem toe toen hij paar tikken moest eten.
Als hij dit verbetert, wordt hij wereldtop!

Jamila
20-07-2008, 21:47
Allistair heeft het wat betreft technisch vernuft in zich in de top 5 hw van de wereld tre komen...is bij hem meer mentale kwestie.

Morgen zit ik zeker live te kijken of het hem gaat lukken...

Ik heb een zeer hoge pet op van Hunt als natuaral born fighter , durf ook niet in te zetten op deze partij...

Hey,

Een vraagje ik wil dream 5 graag ook live mee kunnen volgen alleen weet de website niet waar dat op kan weet jij het misschien?

Bedankt alvast,

Gr. Jamila

micha
20-07-2008, 21:49
kijk morgen vroeg even wat Sensei jan zegt die plaatst een link en als je daar op klikt kun je kijken.

pandora.tv ( even registreren en de player downloaden)
justin.tv

danial
20-07-2008, 22:53
Zo te zien ziet alistair goed eruit, Wil hem graag weer tegen shougan zien en als ie goed doet tegen Fedor zelfs, Hoop dat ze hem op zijn nieveau schatten en tegen nog grotere namen zetten