PDA

View Full Version : P4P discussie ** spoiler **



TOON
20-07-2008, 20:18
die hele P4P discussie is toch zinloos lijkt me...volgens affliction hadden ze met Fedor de beste P4P vechter in de line-up, terwijl tegelijkertijd die andere beste P4P vechter bij de UFC in de ring stond... en een tijd geleden zei iedereen na de win van GSP dat hij de beste P4P vechter was...en daarna was het weer BJ Penn.... enz enz enz..

het kan aan mij liggen maar deze discussie kan ik echt niet volgen, het is toch gewoon appels met peren vergelijken...??? je kunt een HW toch nooit gaan vergelijken met een MW of LW??

The Bulldog
20-07-2008, 20:41
nee dat kan niet idd

puur kijken naar dominantie en dergelijke is de enige mogelijkheid....

Fedor vocht onder zo`n beetje alle denkbare regels en won overal met extreme dominantie..

Silva.... vocht ook onder vele regels , maar is pas in de ufc zo dominant...

in mijn ogen Fedor dus...maar

vergeten de mensen BJ en GSp ?

toch ook hele mooie vaardige knokkers...

Jeru
20-07-2008, 20:50
Hahaha ik dacht er vanochtend ook nog aan om precies dezelfde discussie op te starten, maar dan toch met een poll... hieronder zullen wel weer de nodige spoilers komen te staan maar goed.

******SPOILERS******





Gisteren kwam de UFC inderdaad met de opmerking dat Silva P4P de beste vechter ter wereld is. Nou moet ik zeggen dat hij wel heel erg goed de fout van Irvin afmaakte en het was erg overtuigend. Aan de andere kant was er Fedor die met de grootste gemak gehakt maakte van Sylvia. Is één van hen daarom ook P4P de beste vechter? Ik zou het niet weten, maar beide vechters zijn wel echte fenomenen.
Zou iedereen toch gewoon in hun eigen gewichtsklasse beoordelen, want je hebt inderdaad nog GSP, Aoki, Penn etc...

Als je echt de beste zou moeten gaan uitroepen van alle klasses..... dan toch maar Fedor :D

michaell
20-07-2008, 20:53
Daarom ik vind dat weight rankings voldoende zijn. Penn - beste light, GSP - beste welter, Silva - beste middle, Фёдор - beste heavy.

panther management
20-07-2008, 21:04
P4P Best fighter is een vechter die meestal meerdere gewichtklasses domineerd.
Bij boksen is dat Floyd Mayweather is ongeslagen in 5 gewichtklassen, Roy Jones was dat ook.
Dat Silva nu 1 gewichtklasse hoger vecht maakt hem niet gelijk P4P best fighter, laat hem maar eerst 205 lb kampioen worden en dan kunnen ze bij de UFC praten.

Maar Fedor is gewoon een LEGEND!!

Evilman
20-07-2008, 21:45
Die silva.. hoeveel meer weegt die irvin nou eigenlijk.. 10 ofso?
en silva is als ie normaal rondloopt ongeveer dat gewicht.. dus
wat is er eigenlijk knap aan.

Eerst vocht hij gewoon superlicht voor zijn doen.
Fedor heeft mensen verslagen van lichter tot zon 50 Kg zwaarder.
Het is dan wel 1 HW divisie.. maar hij flikt het mooi wel.

Ik zie silva geen HW verslaan.
Fedor verslaat superheavyweights.

panther management
20-07-2008, 21:53
Die silva.. hoeveel meer weegt die irvin nou eigenlijk.. 10 ofso?
en silva is als ie normaal rondloopt ongeveer dat gewicht.. dus
wat is er eigenlijk knap aan.

Eerst vocht hij gewoon superlicht voor zijn doen.
Fedor heeft mensen verslagen van lichter tot zon 50 Kg zwaarder.
Het is dan wel 1 HW divisie.. maar hij flikt het mooi wel.

Ik zie silva geen HW verslaan.
Fedor verslaat superheavyweights.

x2

YoMarK
20-07-2008, 23:20
Ik zie silva geen HW verslaan.

O jawel hoor. Ik denk dat de meeste het lastig zullen krijgen, Silva is gewoon zeer allround. A. Silva is bovendien 1.88 en dat is een redelijke lengte voor een HW.

Maar verder vind ik het hele P4P gebeuren niet boeiend aangezien het toch niet hard te maken is.

ashi76
20-07-2008, 23:54
Toch maar ff spoiler in de titel gezet.... ;)

Tony
21-07-2008, 08:39
idd moeilijk te zeggen ja...
Voor mij blijft Fedor de beste P4P... Mede doordat ie ongeslagen is.. (behalve die ene cut tegen TK)
Silva, Aoki, Penn, GSP hebben allen nog wel eens verloren.

Chico
21-07-2008, 08:54
probleem met fedor is dat als hij naar light heavyweight zou gaan om daar te domineren dat alle haters gaan piepen dat ie de concurrentie bij de heavyweights aan het ontlopen is...

Garcia
21-07-2008, 08:58
Die silva.. hoeveel meer weegt die irvin nou eigenlijk.. 10 ofso?
en silva is als ie normaal rondloopt ongeveer dat gewicht.. dus
wat is er eigenlijk knap aan.

Eerst vocht hij gewoon superlicht voor zijn doen.
Fedor heeft mensen verslagen van lichter tot zon 50 Kg zwaarder.
Het is dan wel 1 HW divisie.. maar hij flikt het mooi wel.

Ik zie silva geen HW verslaan.
Fedor verslaat superheavyweights.

x2

Had het zelf niet beter kunnen verwoorden.

Tony
21-07-2008, 09:16
probleem met fedor is dat als hij naar light heavyweight zou gaan om daar te domineren dat alle haters gaan piepen dat ie de concurrentie bij de heavyweights aan het ontlopen is...

Nou, laten we er vanuit gaan dat fedor blijft domineren voorlopig... Als ie een jaar lang (of langer) alle HW's blijft domineren, weet te winnen van couture en voor mijn part nog een rematch tegen CC... Dan heeft niemand een reden om te zeggen dat ie de concurrentie ontloopt. Dan zijn de HW's gewoon op :P

Chico
21-07-2008, 09:34
daar heb je gelijk in, vind ik in enige mate nu ook al aangezien veel zwaargewichten eigenlijk niet willen...

maar vind vaak dat er gedaan wordt alsof fedor zich moet bewijzen tegenover bv een couture... maar denk dat het andersom is...

Tony
21-07-2008, 09:36
geef ik je helemaal gelijk in...

de groep waar jij op doelt (dat fedor zich moet bewijzen tegn couture) zijn de amerikanen en voor de rest helemaal niemand.. De rest van de wereld deelt onze mening
(Fedor > Couture)