PDA

View Full Version : Jantje Siersema wint van Orlando Breinburg



Highline
21-07-2008, 09:41
en hoe! zeer overtuigend! Eerste ronde binnen anderhalve minuut, na een aantal snoeiharde lowkicks volgde een perfecte leverstoot waardoor orlando niet meer verder kon! winaar op ko: Jantje Siersema! Gefeliciteerd maat :thup::thup:


deze partij was overigens op het gala The farmers vs the city boys van Kam Lung..... ik had van te voren al gegeind van dit zal toch niet in een boerderij zijn...maar ja wel. Parkeren in een weiland inclusief koeienschijt (daar ook nog eens 2 euro voor moeten betalen). Helemaal achteraf, gelegen in het platteland en in mijn optiek een slechte organisatie. Het was dus echt in een grote stal ( op zich leuk idee) maar er was niet eens een plek waar de vechters konden douchen of zich konden opfrissen. Het gala begon ook nog eens zon anderhalf uur tot 2 uur. Echter iedere vechter ging er voor de volle 100% voor wat zeer leuke partijen opleverde :thup:

Oltje
21-07-2008, 10:22
en hoe! zeer overtuigend! Eerste ronde binnen anderhalve minuut, na een aantal snoeiharde lowkicks volgde een perfecte leverstoot waardoor orlando niet meer verder kon! winaar op ko: Jantje Siersema! Gefeliciteerd maat :thup::thup:


deze partij was overigens op het gala The farmers vs the city boys van Kam Lung..... ik had van te voren al gegeind van dit zal toch niet in een boerderij zijn...maar ja wel. Parkeren in een weiland inclusief koeienschijt (daar ook nog eens 2 euro voor moeten betalen). Helemaal achteraf, gelegen in het platteland en in mijn optiek een slechte organisatie. Het was dus echt in een grote stal ( op zich leuk idee) maar er was niet eens een plek waar de vechters konden douchen of zich konden opfrissen. Het gala begon ook nog eens zon anderhalf uur tot 2 uur. Echter iedere vechter ging er voor de volle 100% voor wat zeer leuke partijen opleverde :thup:

Sterker nog er was geen eens water om bidons en waterflessen te vullen. Dit kon uiteindelijk via een brand/tuinslang achter het gebouw...

Highline
21-07-2008, 10:26
*dit moet natuurlijk orlando breinburg zijn, mss kan een mod de topictitle even aanpassen?

*edit - aangepast..;)

dannyhoyer
21-07-2008, 10:38
John de Wilde wist op ko te winnen van Maurice Luiendijk van Kamlung.

grz

Richelieu
21-07-2008, 10:57
ik had van te voren al gegeind van dit zal toch niet in een boerderij zijn...maar ja wel. Parkeren in een weiland inclusief koeienschijt (daar ook nog eens 2 euro voor moeten betalen). Helemaal achteraf, gelegen in het platteland en in mijn optiek een slechte organisatie. Het was dus echt in een grote stal ( op zich leuk idee) maar er was niet eens een plek waar de vechters konden douchen of zich konden opfrissen. Het gala begon ook nog eens zon anderhalf uur tot 2 uur.


Sterker nog er was geen eens water om bidons en waterflessen te vullen. Dit kon uiteindelijk via een brand/tuinslang achter het gebouw...

Niet al te best dus...:( Er zijn toch genoeg leuke zalen in die omgeving?

connect
21-07-2008, 11:07
welke partijen waren daar nog meer? heb je alle uitslagen anders.?

appelsap
21-07-2008, 11:13
Ze belde mij zaterdag of ik een inval partij wilde draaien. Helaas had ik een nogal heftig stapavondje in Beijing achter de rug op vrijdag. Alcohol/jetlag en vechten gaan niet zo goed samen en als ik dit hoor ben ik blij dat ik niet gekomen ben.........
Het kan toch niet zo zijn dat we in 2008 in NL geen water hebben op een gala????

RtoDeep
21-07-2008, 11:14
John de Wilde wist op ko te winnen van Maurice Luiendijk van Kamlung.

grz

die had ik echt niet verwacht joh, phoe wat was die hard :S maar bijna de eerste knockdown was tie al de weg kwijt, kwam ook met zn handen vrij laag weer aanlopen, vol die rechter in, en toen ging het lampie even zwaar uit

zelf ging het ook niet helemaal oke, na wat omspelingen in de matchmaking ( zou eerst een kerel van pinas krijgen , maar die vonden mij te zwaar ofzo ) kreeg ik iemand van bijna 20cm langer :S en die had van die uitschijfbare benen die net met zn wreef vol mn lever in dook , auw!! :D tsja iemand van mijn lengte komt daar nooit op die afstand haha

tuurlijk geen douche`s was wat minder, maar vond het wel apart en wel grappig gedaan, en was zeker geen slecht gala. en idd 2 euro om door de koeienstront te rijden had van mij ook niet gehoeven ;)

RtoDeep
21-07-2008, 11:16
Ze belde mij zaterdag of ik een inval partij wilde draaien. Helaas had ik een nogal heftig stapavondje in Beijing achter de rug op vrijdag. Alcohol/jetlag en vechten gaan niet zo goed samen en als ik dit hoor ben ik blij dat ik niet gekomen ben.........
Het kan toch niet zo zijn dat we in 2008 in NL geen water hebben op een gala????

ze hadden wel water, was alleen even zoeken :D 1 deurtje te veel door en je stond tussen de koeien hahah

Highline
21-07-2008, 11:53
die had ik echt niet verwacht joh, phoe wat was die hard :S maar bijna de eerste knockdown was tie al de weg kwijt, kwam ook met zn handen vrij laag weer aanlopen, vol die rechter in, en toen ging het lampie even zwaar uit

zelf ging het ook niet helemaal oke, na wat omspelingen in de matchmaking ( zou eerst een kerel van pinas krijgen , maar die vonden mij te zwaar ofzo ) kreeg ik iemand van bijna 20cm langer :S en die had van die uitschijfbare benen die net met zn wreef vol mn lever in dook , auw!! :D tsja iemand van mijn lengte komt daar nooit op die afstand haha



rofl, jij bent er 1 van kamlung die tegen die gast van oosterbaan moest? dat was een behoorlijke levertrap ja

RtoDeep
21-07-2008, 13:27
rofl, jij bent er 1 van kamlung die tegen die gast van oosterbaan moest? dat was een behoorlijke levertrap ja

yeps thats me :D

achja hij zat er goed op ja, wel verdomd moeilijk vechten als iemand bijna 20cm langer is :S

ashi76
21-07-2008, 13:30
en de titel ook maar even aangepast.. ;)

Jarno
21-07-2008, 13:52
@Highline: Weet je mischien ook nog de uitslag van Sanne de Ruijter vs Ilona Wijmans en van Robin de Vlieger vs Mari Vink?

RtoDeep
21-07-2008, 13:57
ilona gewonnen op punten , en robin ook als ik t goed heb

Highline
21-07-2008, 14:16
jep wat RtoDeep zegt. Robin vocht tegen ene ferry (helaas achternaam en sportschool kwijt). Robin zat naar zijn partij achter ons en vertelde dat hij deze partij had aangenomen omdat hij anders niet kon vechten (deze tegenstander was 6 kg zwaarder)

de partij Sanne de Ruijter vs Ilona Wijmans was die b klasse partij? Leuke vechters, was een leuke wedstrijd

Highline
21-07-2008, 14:16
yeps thats me :D

achja hij zat er goed op ja, wel verdomd moeilijk vechten als iemand bijna 20cm langer is :S

jup, was dit je eerste partij? Volgende x weer beter he :D

Richelieu
21-07-2008, 14:40
jep wat RtoDeep zegt. Robin vocht tegen ene ferry (helaas achternaam en sportschool kwijt). Robin zat naar zijn partij achter ons en vertelde dat hij deze partij had aangenomen omdat hij anders niet kon vechten (deze tegenstander was 6 kg zwaarder)

de partij Sanne de Ruijter vs Ilona Wijmans was die b klasse partij? Leuke vechters, was een leuke wedstrijd

Ik zou Ilona Wijmans nu wel in een losse B-klasse partij versus Aleide Lawant willen zien. De laatste keer (@ C-klasse toernooi - Spider Gym) was het in de finale al oorlog tussen deze twee dames. Zelden zo'n harde damespartij gezien..:eek:

RtoDeep
21-07-2008, 14:50
Ik zou Ilona Wijmans nu wel in een losse B-klasse partij versus Aleide Lawant willen zien. De laatste keer (@ C-klasse toernooi - Spider Gym) was het in de finale al oorlog tussen deze twee dames. Zelden zo'n harde damespartij gezien..:eek:

die meid van Van Os Gym?? was zeker een bruute partij toen :D

Ellen
21-07-2008, 15:21
2 November weer een toernooi van Spider Gym, B klasse 61 kg voor de dames.
Zowel Aleide als Ilona zal weer deelnemen.......maar een losse partij tussen deze 2 sportieve dames zou ook zeker leuk zijn!

Aleide vecht 6 sept eerst tegen Rachel van Loasana gym, op ons gala in Alkmaar.

on topic: geef toe dat het wel orgineel is op een boerderij ;-)

Jarno
21-07-2008, 15:36
jep wat RtoDeep zegt. Robin vocht tegen ene ferry (helaas achternaam en sportschool kwijt). Robin zat naar zijn partij achter ons en vertelde dat hij deze partij had aangenomen omdat hij anders niet kon vechten (deze tegenstander was 6 kg zwaarder)

de partij Sanne de Ruijter vs Ilona Wijmans was die b klasse partij? Leuke vechters, was een leuke wedstrijd


Thanks RtoDeep en Highline. Was best benieuwd wat nu de uitslag zou zijn, deze partij is er in de C klasse al is geweest, en toen was het ook een heel leuke partij om te zien. Heb het al is in de topic van Girl's Fight's only gezegd. Ik vind dames kickboxen, vaak mooier en sportiever om te zien als mannen.

Robin is net als die oudere meneer van Thanigul, een hele aardige gast. Die echt bezeten is van de sport. Gunde het hem wel dat het deze keer door ging, de vorige keer daar in Oud-Beijerland vond ik echt sneu voor hem. Hij stond helemaal klaar om te knokken, was zijn tegenstander hem zonder iets te laten weten gepeerd.

Oltje
21-07-2008, 15:51
Rick de Kruijff vs Patrick van Rees B klasse 80 kg. Rick wint 3e ronde TKO. Mooie partij!

RtoDeep
21-07-2008, 16:04
Rick de Kruijff vs Patrick van Rees B klasse 80 kg. Rick wint 3e ronde TKO. Mooie partij!

was idd mooie partij, goeie gozer die rick

FOCUS
21-07-2008, 16:47
Jantje van harte
ik zie je wel verschijnen als er wat op te lappen valt:cripple:

Tkid
21-07-2008, 23:02
Gefeliciteerd Jantje!

@ Highline: Weet jij of er miss beelden van zijn partij zijn?

Highline
21-07-2008, 23:31
vrienden van jan hebben het gefilmd.. zal wel eens aan jan vragen

FOCUS
21-07-2008, 23:35
er zijn beelden

Hagelslag
22-07-2008, 01:17
jep wat RtoDeep zegt. Robin vocht tegen ene ferry (helaas achternaam en sportschool kwijt). Robin zat naar zijn partij achter ons en vertelde dat hij deze partij had aangenomen omdat hij anders niet kon vechten (deze tegenstander was 6 kg zwaarder)De naam van mijn tegenstander was Frederik (Fred) de Lasberg, een Duitse jongen van Ling-Ho. Fred was inderdaad 6 kg zwaarder dan ik, maar anders had ik dus niet kunnen vechten.
Ik moet zeggen dat ik het wel een erg leuk gala vond. Dat van dat water: tsja, er lag een tuinslang en dat is voldoende. Moeten we niet al te moeilijk over doen, denk ik.
Wat ik daarentegen wel heel erg opvallend vond was het aantal partijen dat voortijdig beslist werd. Vooral de KO in de partij van John de Wilde was erg zwaar. Maurice Luijendijk heeft daar echt een dik aantal minuten gelegen voor hij weer enigzins bij zijn positieven was.