PDA

View Full Version : Alistair Overeem **spoiler**



micha
21-07-2008, 13:25
Alliostair heeft Hunt opgevouwen. waar zijn al die azijnzeikers die zeiden dat Sem de enige topvechter was bij GG? allistair wordt de sem van het MMA. Hunt kan maar beter een bordje brinta gaan eten na vernederd te worden door allistair en daarvoor door Sem.


we want Fedor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Allsitair super bedankt!!!

Golden Glory World Domination!!!!!!!!!!!

zo nu snel terug naar mijn pc zonder internet;)

jan sensei kyokushin
21-07-2008, 13:27
Alliostair heeft Hunt opgevouwen. waar zijn al die azijnzeikers die zeiden dat Sem de enige topvechter was bij GG? allistair wordt de sem van het MMA. Hunt kan maar beter een bordje brinta gaan eten na vernederd te worden door allistair en daarvoor door Sem.


we want Fedor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Allsitair super bedankt!!!

Golden Glory World Domination!!!!!!!!!!!

zo nu snel terug naar mijn pc zonder internet;):D

ashi76
21-07-2008, 13:28
Haha... mooi verhaal weer Micha. :thup:

blackadder
21-07-2008, 13:30
Golden Glory for PM!!!:D
Managed GG trouwens Marc Vogel tegenwoordig?

mama
21-07-2008, 13:33
zucht
;)
valt niet op he Micha dat Ali gewonnen heeft. Spoiler erbij zetten heeft echt geen nut.
Maar mooie prestatie van Alistair

Paganstars
21-07-2008, 13:35
Gratzz D-Men

ben046
21-07-2008, 13:37
Vet zeg. Tony, zijn de beelden al gevonden?

Wheelie
21-07-2008, 13:38
Had inderdaad geen nut om die spoiler er bij te zetten, maar heb het aangepast.
Alistair is een monster aan het worden, nu CroCop
Micha ik heb je PM te laat gelezen, sorry ;)

GEFELICITEERD ALISTAIR

Angelco
21-07-2008, 13:50
we want Fedor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fedor? Fedor is onverslaanbaar

Naqual
21-07-2008, 13:54
Wie schreef er nu laatst dat BJJ niet werkte in MMA ?
was het niet Mjokkie ?

Virus
21-07-2008, 13:57
Lol at bovenstaande post...

Dat kan ie toch nooit zo bedoeld hebben he, met Nogueira als belangrijkste voorbeeld dat BJJ kan ownen in MMA...

Mooie overwinning voor Alistair! Echt heel vet!

@ Micha... Je kunt ook overdrijven kerel ;)

Tony
21-07-2008, 14:03
video
http://www.mmalinker.com/xExternal.php?vidid=6069

Ronald
21-07-2008, 14:06
Echt klasse hoor. Vooral de manier waarop de armklem opgezet wordt.

Makijs
21-07-2008, 14:08
Thx Tony!

Tony
21-07-2008, 14:10
Alle dream 5 videos
Alle DREAM 5 videos - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=83784)

amilster
21-07-2008, 14:13
Thx Tony!


X2

Echt mooi om te zien hoe de Nederlandse vechters het zo goed doen in vechtsportland!

el bastardo
21-07-2008, 14:40
Alistair gaat nog ver(der) komen! Cro Cop krijgt een lastige! Wordt echt een mooie partij!

Garcia
21-07-2008, 14:43
Overeem vs Fedor... GG heeft ontzettende goede vechters en is absoluut een top team, maar Fedor is mijn inziens echt te hoog gegrepen.

anonymous001
21-07-2008, 14:46
Fedor had meer moeite met Hunt dan Alistair. :)

Ik zou het best willen zien. Hoewel ik bang ben dat ik dan nog steeds voor Fedor zou zijn. :D

lunatic
21-07-2008, 14:49
Fedor had meer moeite met Hunt dan Alistair. :)



dat zegt natuurlijk helemaal niks he haha.

maar erg vet voor overeem!!

Judas
21-07-2008, 14:50
Laat Alistair nog maar even groeien en verder ontwikkelen als HW voordat je hem voor de leeuwen gooit. Als ik het me goed kan herinneren, hebbel Alistair en Fedor es getraind en werd ie alle kanten op geslingerd.

anonymous001
21-07-2008, 14:52
dat zegt natuurlijk helemaal niks he haha.



True... Was ik vergeten er bij te zeggen...;)

Garcia
21-07-2008, 14:57
Laat Alistair nog maar even groeien en verder ontwikkelen als HW voordat je hem voor de leeuwen gooit. Als ik het me goed kan herinneren, hebbel Alistair en Fedor es getraind en werd ie alle kanten op geslingerd.

Daar zat ik dus ook net aan te denken.

HUNTER
21-07-2008, 15:10
impressive win van Alistair.... al begreep ik de actie van Hunt om in de guard te gaan zitten ook niet helemaal.

Hoop dat ze nog wat goeie HW's naar Dream kunnen krijgen, spekatkel gegarandeerd!

geleficiteerd Alistair, nu op naar Yvel :hugegrin:

Jani
21-07-2008, 15:13
echt klasse !! heel netjes gevochten door allistair

ik geef hem een hele grote kans tegen mirko crocop ,en ik kijk nu al uit naar die partij.

Jamila
21-07-2008, 15:37
Uit zo een positie Mark Hunt te laten kloppen moet je echt van goeie huizen komen, maar binnen een min. dat mag je wel spectaculair noemen.

GEFELICITEERD Ailstair en het hele GG Team.


Gr, Jamila:thup:

micha
21-07-2008, 15:38
sorry mama

Thanks wheelie . Maakt niet uit hoor.

Golden Glory for world domination.....

Tis stil aan de overkant!!!!

The Bulldog
21-07-2008, 16:01
Hier de overkant calling!!!!!!


Micha kerel en vreselijke nuthugger want het wordt nu wel erg buiten propotioneel al sje denkt dat Allistair Fedor pakt.

Ik heb al in andere topics gezegd en nu weer ....een super overwinning van Allistair.. was even bang dat het fout ging toen ie na die tik achter het oor zo makkelijk neer werd gedonderd door Hunt...

Vooral erg mooi hoe hij zichzelf in positie draaide...

Dus nogmaals Van harte...

Dennuz
21-07-2008, 16:03
Allistair maakte het netjes af.. Hunt is niet het grootste grond talent, maar goed het blijft een klasse submission..

Maar als ik zie hoe de eerste 30 sec van de partij gingen zie ik Allistair echt Fedor niet aanpakken.. Die beukt net zo hard en kan wel wat op de grond.

The Bulldog
21-07-2008, 16:04
Allistair maakte het netjes af.. Hunt is niet het grootste grond talent, maar goed het blijft een klasse submission..

Maar als ik zie hoe de eerste 30 sec van de partij gingen zie ik Allistair echt Fedor niet aanpakken.. Die beukt net zo hard en kan wel wat op de grond.
dus dat

YoMarK
21-07-2008, 16:16
Aan de andere kant had Fedor wel de grootste moeite met Hunt. Hunt had Fedor zelfs in een Kimura(positie), ook al was dat geen echte bedreiging.

Helaas hebben we Alistairs standup niet echt kunnen zien, die eerste 30 sec was toch even aftasten en zegt niet veel.

martin
21-07-2008, 16:17
sorry mama

Thanks wheelie . Maakt niet uit hoor.

Golden Glory for world domination.....

Tis stil aan de overkant!!!!

Micha ik wordt er niet stil van, maar eerlijk is eerlijk het was een geweldige klem, en hij verdiend het om tegen crocop te vechten en dan moet het Fedor worden.

Ik maak even een buiging Micha.

Maar Hunt is net als Sefo een uitgebluste man { oeps dit moest toch nog even micha we blijven wel in stijl }

joost
21-07-2008, 16:18
ik wil alistair wel in de ufc zien eigenlijk :D

anonymous001
21-07-2008, 16:20
ik wil alistair wel in de ufc zien eigenlijk :D

Ik niet. Waar die nu zit is prima! Nl. bij de beste zwaargewichten ter wereld.:)

The Bulldog
21-07-2008, 16:30
Ik niet. Waar die nu zit is prima! Nl. bij de beste zwaargewichten ter wereld.:)

?????

die zach je van het weeekend bij affliction banned....

anonymous001
21-07-2008, 16:32
?????

die zach je van het weeekend bij affliction banned....

Euh, ja. My bad...:blush:

Maar allemaal open contracten, toch? De mogelijkheid is er in principe om zich met iedereen te meten. Bij de UFC zeker niet.

rafi
21-07-2008, 18:13
wat betekent affliction banned eigenlijk.:blush:

Influcted
21-07-2008, 18:15
wat betekent affliction banned eigenlijk.:blush:

Affliction is het merk en banned betekent verbannen.

dirk5
21-07-2008, 18:17
affliction is de merknaam van het kledingmerk.

banned was de naam van gala, heeft waarschijnlijk te maken met de vechters die er vochten: Arlovski, Sylvia en Babalu die "banned" waren van de UFC.

anonymous001
21-07-2008, 18:20
Banned betekent ook 'verboden'. Waar dat op zou slaan weet ik ook niet, misschien is de verklaring van dirk5 dus wel juist. Hoewel ik dat wel best wel lame zou vinden...

rafi
21-07-2008, 18:24
oke thanks weer wat wijzer.

54321
21-07-2008, 18:26
Banned betekent ook 'verboden'. Waar dat op zou slaan weet ik ook niet, misschien is de verklaring van dirk5 dus wel juist. Hoewel ik dat wel best wel lame zou vinden...

volgens mij is het idd een steek naar de ufc. affliction kleding is daar namelijk verboden door mr. white.

mazidi
21-07-2008, 18:30
echt klasse allistair tot donderdag in de gym,

anonymous001
21-07-2008, 18:37
volgens mij is het idd een steek naar de ufc. affliction kleding is daar namelijk verboden door mr. white.

O ja, natuurlijk... Dat zal het wel zijn, dus niet de vechters zijn verbannen, maar de shirtjes verboden...

dirk5
21-07-2008, 18:41
ook goed, houden we het daar op.

micha
21-07-2008, 18:55
mijn dag kan niet meer stuk!!!!!!!!!!!

dit is nog maar het begin jongens

het wordt nog veel stiller aan de overkant.....

en Nuthuggers zijn van Rutz

Cave
21-07-2008, 19:00
@Micha:

Sorry kerel maar ik ben nog niet onder de indruk van Alistairs groundskills. De winstpartij is goed/mooi maar tegen een zeer beperkte grondvechter als Mark Hunt geeft het wel een vertekenend beeld van Alistairs kwaliteit. Let wel: dit is geen kritiek op Alistair.

Wat mij eerder verbaast is dat Mark Hunt in de twee jaar sinds hij tegen Fedor heeft gevochten nog steeds als een beginneling vecht op de grond (verdedigend gezien zeker). De manier waarop hij in de guard beland, de verdediging van de armbar en de poging om Alistair te controleren toen deze op zijn rug lag; het was allemaal nogal zwak te noemen.

Het is lekker voor Alistair om te winnen, te winnen op submission en dan ook nog snel. Zelf denk ik echter dat het nog beter voor hem was geweest als hij op een dergelijke manier tegen een bewezen submission-vechter had gewonnen (Arona, Monson of Arlovski).
Geeft toch meer een ego-boost en is meteen een goede manier om te bepalen hoever je bent met je grondspel.

En wat betreft "we want Fedor"..... ik gok er op dat je dronken was :wink:

Dennuz
21-07-2008, 19:08
@Micha:
En wat betreft "we want Fedor"..... ik gok er op dat je dronken was :wink:

Dat gok ik bij 95% van zijn posts ;)

FOCUS
21-07-2008, 19:25
A Overeem is nog steeds aan het groeien (leterlijk en figuurlijk lol),
en ik vind dat ie kwaliteiten heeft die zeldzaam zijn.
Fedor...zullen we eerst even kijken of ie nog zn oude extreem hoge niveau heeft weten vast te houden?
maar ik wil deze partij van Demolition Man echt wel ff zien....
links?????

Jamila
21-07-2008, 19:34
Micha ik wordt er niet stil van, maar eerlijk is eerlijk het was een geweldige klem, en hij verdiend het om tegen crocop te vechten en dan moet het Fedor worden.

Ik maak even een buiging Micha.

Maar Hunt is net als Sefo een uitgebluste man { oeps dit moest toch nog even micha we blijven wel in stijl }

Martin de Expert, waar baseer jij jou expertise op? Ben jij dokter, psycholoog of psychiater om te zien wanneer een man is uitgeblust? Wat we wel hebben kunnen zien is dat Alistair bruist van de kracht en energie.
Hij kreeg deze partij 3 dagen geleden voorgeschoteld. Leuk van je om zijn overwinning eerst te prijzen om hem daarna gelijk weer af te breken.
Dit zegt echter meer over jou persoontje en daar hoef ik geen psychologe voor te zijn!

Het was een Grootse overwinning, op naar het volgende GG feestje Hawaii
Khalid "Die Faust" Arrab, Gökhan "The Rebel" Saki, Aziz "Boom Boom" JahJah.

GOLDEN GLORY POWERRRRRRRRRRRRRRR

Hawaii Tornadomelding !!!!!!!!!!

Gr, Jamila:thup:

ICON
21-07-2008, 20:03
ik snap niet dat er mensen zijn die de moeite nemen om zich tegenover micha te verdedigen.....

mooie overwinning alistair! weer vcash erbij

phranq
21-07-2008, 20:09
en Nuthuggers zijn van Rutz

Jij begint met de dag, herstel, met de minuut dommer over te komen...

Waanzinnige mooie overwinning van Alistair overigens!!!!!!!

ashi76
21-07-2008, 20:09
Fedor moet ie nog ff niet doen.
Zonde van zijn winning streak. ;)

Maar wat een vette sub trouwens !! :thup:

Congratz Alistair !!!

blackadder
21-07-2008, 20:11
wat betekent affliction banned eigenlijk.:blush:
En affliction is Engels voor aandoening.

TOON
21-07-2008, 20:14
vette overwinning van Overeem, maakt geen reet uit of Hunt wel of neit goed is op de grond, hij heeft um toch maar gewoon binnen een minuut gesubmit!!

Geef Overeem wel een kans tegen Crocop, ik zou Fedor nog even met rust laten... die zal nooit zo makkelijk gesubmit worden, als ie uberhaupt gesubmit kan worden, ik kan me vergissen maar volgens mij heeft niemand dat ooit gezien... en staand...tja... dan is fedor ook een maatje te groot denk ik...

Nee tegen crocop zou vet zijn!!

Jarno
21-07-2008, 20:27
Jij begint met de dag, herstel, met de minuut dommer over te komen...

Waanzinnige mooie overwinning van Alistair overigens!!!!!!!

Phranq maak je niet druk man... Tis gewoon een beetje sarren van hem. Iets wat jullie in Amsterdam als humor beschouwen ;). Bij GG noemen ze de nuthuggers gewoon slijmballen :hugegrin:

micha
21-07-2008, 20:32
Martin de Expert, waar baseer jij jou expertise op? Ben jij dokter, psycholoog of psychiater om te zien wanneer een man is uitgeblust? Wat we wel hebben kunnen zien is dat Alistair bruist van de kracht en energie.
Hij kreeg deze partij 3 dagen geleden voorgeschoteld. Leuk van je om zijn overwinning eerst te prijzen om hem daarna gelijk weer af te breken.
Dit zegt echter meer over jou persoontje en daar hoef ik geen psychologe voor te zijn!

Het was een Grootse overwinning, op naar het volgende GG feestje Hawaii
Khalid "Die Faust" Arrab, Gökhan "The Rebel" Saki, Aziz "Boom Boom" JahJah.

GOLDEN GLORY POWERRRRRRRRRRRRRRR

Hawaii Tornadomelding !!!!!!!!!!

Gr, Jamila:thup:




:thup::thup::thup: reps

micha
21-07-2008, 20:32
Phranq maak je niet druk man... Tis gewoon een beetje sarren van hem. Iets wat jullie in Amsterdam als humor beschouwen ;). Bij GG noemen ze de nuthuggers gewoon slijmballen :hugegrin:


:thup:

dirk5
21-07-2008, 20:38
CC verslaan, HW belt pakken
naar affliction gaan, Fedor bashen en belt pakken
naar UFC gaan, Nog subben en belt pakken

(wat kan dromen af en toe toch fijn zijn)

54321
21-07-2008, 20:49
Micha ik wordt er niet stil van, maar eerlijk is eerlijk het was een geweldige klem, en hij verdiend het om tegen crocop te vechten en dan moet het Fedor worden.

Ik maak even een buiging Micha.

Maar Hunt is net als Sefo een uitgebluste man { oeps dit moest toch nog even micha we blijven wel in stijl }

vier verliespartijen op rij, van barnett, fedor, schilt en overeem is geen schande en betekent zeker niet dat ie uitgeblust is. wel denk ik dat ie een stapje omlaag moet gaan in kwaliteit van tegenstanders in t mma. om weer effe wat ritme op te doen.

Ronald
21-07-2008, 21:47
volgens mij is het idd een steek naar de ufc. affliction kleding is daar namelijk verboden door mr. white.
Yep, ik begreep zelfs uit "Inside MMA" dat wanneer die shirts destijds niet gebanned zouden zijn, het hele Affliction gala nooit zou hebben plaatsgevonden. Het bannen van die shirts was de aanleiding om dit evenement op te zetten.

Maar weet iemand nog waarom die shirts destijds gebanned werden door de UFC? Ik weet nog dat er wat om te doen was maar mij staat niet meer bij waar het nou om ging.

martin
21-07-2008, 21:49
:thup::thup::thup: reps



Jajaja hij zal de vrouw van de baas afvallen hihihi.

nog een keer een mooie overwinningm, maar Hunt en Sefo zijn OP. Als er iemand is die er anders over denkt, dat kan natuurlijk , maar het is de waarheid.
We hebben het over een vechter die van 1997 tot 2006 op niveau vocht.
Net als Crocop die kaarsjes zijn uit, teveel zware partijen gevochten en te lang aan de top.

micha
21-07-2008, 21:56
Jajaja hij zal de vrouw van de baas afvallen hihihi.

nog een keer een mooie overwinningm, maar Hunt en Sefo zijn OP. Als er iemand is die er anders over denkt, dat kan natuurlijk , maar het is de waarheid.
We hebben het over een vechter die van 1997 tot 2006 op niveau vocht.
Net als Crocop die kaarsjes zijn uit, teveel zware partijen gevochten en te lang aan de top.

jij hebt misschien een baas maar ik niet, alleen vrienden

lust jij ook graag knakworstjes?

martin
21-07-2008, 22:07
jij hebt misschien een baas maar ik niet, alleen vrienden

lust jij ook graag knakworstjes?

Nee Shoarma micha en veel knoflook, okay jij zal ook echt niet de vriendin van jou grote vriend afvallen.

Yvel had echt gelijk in de ringssport

rene37
21-07-2008, 22:07
Yep, ik begreep zelfs uit "Inside MMA" dat wanneer die shirts destijds niet gebanned zouden zijn, het hele Affliction gala nooit zou hebben plaatsgevonden. Het bannen van die shirts was de aanleiding om dit evenement op te zetten.

Maar weet iemand nog waarom die shirts destijds gebanned werden door de UFC? Ik weet nog dat er wat om te doen was maar mij staat niet meer bij waar het nou om ging.

Ik dacht dat Dana lucht had gekregen dat Affliction zelf iets wilde organiseren, daarom heeft de UFC Affliction gebanned.
Met het gevolg dat ze het door hebben gezet, zo blijkt.

micha
21-07-2008, 22:13
Nee Shoarma micha en veel knoflook, okay jij zal ook echt niet de vriendin van jou grote vriend afvallen.

Yvel had echt gelijk in de ringssport

ik ruik je bijna hier

wat zei Yvel dan?

Briant
21-07-2008, 22:25
wow te mooie overwinning. TROTS!!!

54321
21-07-2008, 22:32
Ik dacht dat Dana lucht had gekregen dat Affliction zelf iets wilde organiseren, daarom heeft de UFC Affliction gebanned.
Met het gevolg dat ze het door hebben gezet, zo blijkt.

dat dacht ik dus ook.

detje
21-07-2008, 22:43
echt klasse !! heel netjes gevochten door allistair

ik geef hem een hele grote kans tegen mirko crocop ,en ik kijk nu al uit naar die partij.
waar en wanneer is dat?wanneer ik geen antwoord krijg, schiet ik...

Jeru
21-07-2008, 22:55
Partij tegen CroCop bestaat niet.... Alistair wil het wel graag, maar denk niet dat CroCop dit snel zal doen. Die neemt met plezier eerst een Japanner om zijn zelfvertrouwen weer wat te boosten.

Mooie overwinning van Alistair! Hoop snel op een nieuwe mooie tegenstander voor hem.

ICON
21-07-2008, 22:58
dat dacht ik dus ook.

dat bannen was 2 a 3 jaar geleden. dan hadden ze toch wel iets eerder een gala opgezet?

ik dacht dat het ook iets met tito te maken had

micha
21-07-2008, 23:14
[quote=ICON;582763]ik snap niet dat er mensen zijn die de moeite nemen om zich tegenover micha te verdedigen.....



dom he:whistling:

anoniem gg
21-07-2008, 23:58
Jajaja hij zal de vrouw van de baas afvallen hihihi.

nog een keer een mooie overwinningm, maar Hunt en Sefo zijn OP. Als er iemand is die er anders over denkt, dat kan natuurlijk , maar het is de waarheid.
We hebben het over een vechter die van 1997 tot 2006 op niveau vocht.
Net als Crocop die kaarsjes zijn uit, teveel zware partijen gevochten en te lang aan de top.


Beste Expert?

Ten eerste is Sefo niet op! Maar is na die klap van Semmy nooit meer dezelfde geweest, dat kan gebeuren met vechters dat ze het zelfvertrouwen kwijtraken! Maar Sefu is gewoon actief geweest.
Hunt daarintegen zat in de vervelende kwestie Pride / UFC overnamen en kon niet vechten (in tegenstelling tot Alistair die als enige wel kon vechten in die tijd en dat had natuurlijk met het management).
Om Hunt af te schrijven omdat zijn eerste partij na een hele periode van afwezigheid een nederlaag was omdat hij gelijk tegen Semmy vocht, getuigd weer van je beperkte inzicht om hem daarom al af te schrijven.

Alistair heeft die wedstrijd drie dagen van te voren geaccepteerd met het team en ja er was een game plan en ja Alistair heeft dat uitgevoerd. Vergeet niet Alistair is 28 jaar , heeft veel ervaring, groeit nog steeds en zit beter in zijn vel in de zwaargewicht klasse!

Is Kahritonov omdat hij er een jaar uitligt met een schouder blessure ook ineens afgeschreven?

Alistair gaat gewoon lekker een jaar tot 14 maanden vechten bij Dream en als hij zo doorgaat is Fedor tegen die tijd een hele goeie mogelijkheid, hij is zeker op weg!

54321
21-07-2008, 23:59
dat bannen was 2 a 3 jaar geleden. dan hadden ze toch wel iets eerder een gala opgezet?

ik dacht dat het ook iets met tito te maken had

ban was vanaf begin dit jaar.

UFC Set To Ban Affliction Gear? - MMAFightLine.com (http://www.mmafightline.com/news/2008/125/ufc_314536.shtml)

UFC Set To Ban Affliction Gear?
By Jason Perkins | January 25, 2008



Apparently the UFC is no longer going to allow Affliction to sponsor it's fighters. Affliction affiliated fighters include; Randy Couture, Georges St. Pierre, Rampage Jackson and Chuck Liddell among many others.
According to numerous sources within in the industry, Affliction will be starting it's own promotion and the UFC is unhappy about promoting a potential rival.


haha wel een beetje te begrijpen vanuit de ufc natuurlijk, want elke vechter die een affliction t-shirt draagt op een ufc event maakt meteen reclame voor de concurrent:) maar aan de andere kant zou een beetje samenwerking van de ufc met andere orgs een welkome verandering zijn!

blackadder
22-07-2008, 00:07
!
Klopt het dat jullie Marc Vogel tegenwoordig managen?

dontmindme
22-07-2008, 00:08
Beste Expert?


Alistair gaat gewoon lekker een jaar tot 14 maanden vechten bij Dream en als hij zo doorgaat is Fedor tegen die tijd een hele goeie mogelijkheid, hij is zeker op weg!


dat stemt weer hoopvol:thup:

martin
22-07-2008, 00:38
Beste Expert?

Ten eerste is Sefo niet op! Maar is na die klap van Semmy nooit meer dezelfde geweest, dat kan gebeuren met vechters dat ze het zelfvertrouwen kwijtraken! Maar Sefu is gewoon actief geweest.
Hunt daarintegen zat in de vervelende kwestie Pride / UFC overnamen en kon niet vechten (in tegenstelling tot Alistair die als enige wel kon vechten in die tijd en dat had natuurlijk met het management).
Om Hunt af te schrijven omdat zijn eerste partij na een hele periode van afwezigheid een nederlaag was omdat hij gelijk tegen Semmy vocht, getuigd weer van je beperkte inzicht om hem daarom al af te schrijven.

Alistair heeft die wedstrijd drie dagen van te voren geaccepteerd met het team en ja er was een game plan en ja Alistair heeft dat uitgevoerd. Vergeet niet Alistair is 28 jaar , heeft veel ervaring, groeit nog steeds en zit beter in zijn vel in de zwaargewicht klasse!

Is Kahritonov omdat hij er een jaar uitligt met een schouder blessure ook ineens afgeschreven?

Alistair gaat gewoon lekker een jaar tot 14 maanden vechten bij Dream en als hij zo doorgaat is Fedor tegen die tijd een hele goeie mogelijkheid, hij is zeker op weg!


Uiteraard heeft u een punt met Sefo, hij is na de klap van Sem zeker niet meer de oude geweest { dus heb ik gelijk dat hij afgeschreven is }.
Met hunt is het een zelfde probleem de man is ver over zijn top {jammer dat u aan mijn inzicht twijfelt maar u en ik weten zeker dat Hunt niets meer laat zien }
Dat doet wat mij betreft niets af aan het feit dat All hem afgestraft heeft en hem duidelijk gemaakt heeft dat de jonge generatie klaar is om de troon te bestijgen.
En Fedor kan zijn borst nat maken, maar voor nu eerst lang leve koning Fedor

FOCUS
22-07-2008, 00:39
Beste Expert?

Ten eerste is Sefo niet op! Maar is na die klap van Semmy nooit meer dezelfde geweest, dat kan gebeuren met vechters dat ze het zelfvertrouwen kwijtraken! Maar Sefu is gewoon actief geweest.

Is Kahritonov omdat hij er een jaar uitligt met een schouder blessure ook ineens afgeschreven?

Alistair gaat gewoon lekker een jaar tot 14 maanden vechten bij Dream en als hij zo doorgaat is Fedor tegen die tijd een hele goeie mogelijkheid, hij is zeker op weg!


Sefo is wel op. Die grijze massa van hem is zwaar beschadigd. Als hij een jaar 'rustig aan' had gedaan (geen klappen op hoofd, geen wedstrijden), dan had het mogelijk anders kunnen lopen, maar nu is ie op.

Kahritonov is niet afgeschreven, maar het is niet zeker dat hij zn oude niveau nog zal halen..we zullen zien.


Alistair is goed bezig, ik maak me meer zorgen over Fedor.
Zo lang al niet gevochten, naast het ritme en de scherpte van het killerinstinct is er ook nog zoiets als de druk die op hem ligt.
nou is hij wel superrelaxed en heeft ie een mindset die ik gewoon als bovenmenselijk moet betitelen...maar toch...
ik hoop dat ie nog ouderwets kan knallen hoor:ehhh:

martin
22-07-2008, 00:41
Ik trouwens niet wat de leeftijd van Kharitonov is, maar alles heeft te maken met fitheid, leeftijd,Ritme,opbouw wedtrijden bij terugkomst en de mentale weerbaarheid van de persoon in kwestie

anoniem gg
22-07-2008, 00:58
Ik trouwens niet wat de leeftijd van Kharitonov is, maar alles heeft te maken met fitheid, leeftijd,Ritme,opbouw wedtrijden bij terugkomst en de mentale weerbaarheid van de persoon in kwestie


GOLDEN GLORY (http://www.goldenglory.com) kun je de leeftijd van Kharitonov vinden

Kharitonov is onder druk van vorig management en pride drie keer tegen zijn zin in moeten gaat vechten met een zware schouder blessure.
Hij verloor daardoor drie belangrijke partijen, Nogeira op split decidion.
Aleksander en Alistair.
Na zijn partij met Alistair is die nare blessure weer opgedoken en dus heeft hij bijna een jaar niet gevochten!

Alistair gaat als een komeet, die stijgt boven iedereen uit als hij zo doorgaat!

sabby
22-07-2008, 02:28
Wat een randgelul allemaal over afflictions en afgeschreven en niet afgeschreven vechters....

Alistair je heb eeeeeeeg een dikke overwinning behaald. 033 is proud of you :thup:

Demolition Man
22-07-2008, 04:58
leuke reacties allemaal en Top dat jullie zo meeleven hier op mixfight.. Daar doen we het (ook:) voor! Cro cop is next! Groeten uit osaka, DMAN

jan sensei kyokushin
22-07-2008, 06:09
leuke reacties allemaal en Top dat jullie zo meeleven hier op mixfight.. Daar doen we het (ook:) voor! Cro cop is next! Groeten uit osaka, DMAN:D goede vlucht terug met ze,n allen Alistair.
respect !!


osu

micha
22-07-2008, 07:07
leuke reacties allemaal en Top dat jullie zo meeleven hier op mixfight.. Daar doen we het (ook:) voor! Cro cop is next! Groeten uit osaka, DMAN

Thanks man

arme crocop..............

micha
22-07-2008, 07:50
In Superfights:
K-1 World GP 2001 Champion Mark Hunt of New Zealand took on fellow power puncher Dutch fighter Alistair Overeem in a Freeweight Superfight that promised to be a slugfest.
Surprisingly though, this one went to the mat and ended with a submission. Hunt predictably started in with the fisticuffs, making partial contact with a right hook then pushing the off-balance Overeem down and leaping atop. But Hunt could not manage the side mount, and in no time Overeem had wrapped the legs round and worked an armbar, leaving the visibly frustrated Hunt no better option than the tapout.
"I was having a nice vacation, relaxing at a beach in Thailand when I got the call for this fight," said Overeem afterward, "but I'm very happy to be here and glad my fight was quick and exciting and I won! I want to thank my beautiful team, and next I hope to fight [Mirko] CroCop!"

Jeru
22-07-2008, 07:54
Klopt het dat jullie Marc Vogel tegenwoordig managen?

Bas stond wel in de hoek van Vogel tijdens de K-1 max in de partij tegen Lima. Dat zal dan wel lijkt me.

blackadder
22-07-2008, 08:19
Bas stond wel in de hoek van Vogel tijdens de K-1 max in de partij tegen Lima. Dat zal dan wel lijkt me.
Hij droeg ja geen GG kleuren.

Jochem
22-07-2008, 09:29
niet?! Bas zonder GG kleuren is net zoiets als een priester zonder een kruis om zijn nek.

Tony
22-07-2008, 09:34
Durf te wedden dat bas een GG onderbroek aanhad dan :lol:

blazin.arr0w::::
22-07-2008, 10:14
Wat een randgelul allemaal over afflictions en afgeschreven en niet afgeschreven vechters....

Alistair je heb eeeeeeeg een dikke overwinning behaald.

Juist! En daar gaat het om. Ben blij dat een NL team zo'n succes heeft. En of dat nou Golden Glory heet of Team De harlepiep interesseert me weer een stuk minder.


leuke reacties allemaal en Top dat jullie zo meeleven hier op mixfight.. Daar doen we het (ook:) voor! Cro cop is next! Groeten uit osaka, DMAN

Yeah! En wij zijn blij dat jullie het o.a. daar voor doen :)

Gefeliciteerd met een uiterst knappe overwinning!

micha
22-07-2008, 10:21
lol@team de harlepiep

blackadder
22-07-2008, 12:17
niet?! Bas zonder GG kleuren is net zoiets als een priester zonder een kruis om zijn nek.
:DHaha...priester zonder koorknaap.

MilfhunterMMA
22-07-2008, 12:29
overeem tegen sylvia lijkt me wel mooi

Mickey
22-07-2008, 12:41
Net de partij even gekeken vanuit Noorwegen! Wat een vette submission! Very nice! Dat het gros van de reacties weer in 2 kampen uit eenvalt viel te verwachten natuurlijk!

Fedor is inderdaad nog ff niet de juist keuze denk ik, maar Crocop destemeer denk ik!

kmr
22-07-2008, 14:49
Wel jammer dat Crocop nu ook niet echt helemaal de oude is, dat maakt een gevecht met hem minder indrukwekkend.

Ik zou Allistair wel willen zien tegen Aleksander of Werdum!

shakie
22-07-2008, 15:00
Overeem vs Fedor... GG heeft ontzettende goede vechters en is absoluut een top team, maar Fedor is mijn inziens echt te hoog gegrepen.

X2

a.s.c.
22-07-2008, 15:10
Juist! En daar gaat het om. Ben blij dat een NL team zo'n succes heeft. En of dat nou Golden Glory heet of Team De harlepiep interesseert me weer een stuk minder.



Yeah! En wij zijn blij dat jullie het o.a. daar voor doen :)

Gefeliciteerd met een uiterst knappe overwinning!

X2: Persoonlijk vind ik het ook jammer dat er zoveel gepraat wordt over opgebrande vechters, superieure teams/ merken en management. In mijn ogen draait het om Allistair Overeem die van Mark Hunt wint met een sublieme submission! meer niet.. Jammer dat mensen die winstpartij laten overschaduwen door hun eigen drang om het hardst te kunnen schreeuwen en terratorium te winnen op dit forum.

anonymous001
22-07-2008, 15:13
X2: Persoonlijk vind ik het ook jammer dat er zoveel gepraat wordt over opgebrande vechters, superieure teams/ merken en management. In mijn ogen draait het om Allistair Overeem die van Mark Hunt wint met een sublieme submission! meer niet.. Jammer dat mensen die winstpartij laten overschaduwen door hun eigen drang om het hardst te kunnen schreeuwen en terratorium te winnen op dit forum.

Goed gezegd...

Zonde van al die mooie topics...

simtekf1
22-07-2008, 15:28
Vind het zo vet gezicht op het moment dat Alistair Hunts arm vastpakt en probeerd te rollen, je ziet dat gezicht van Hunt vertrekken van de pijn. :D

FOCUS
22-07-2008, 15:50
X2: Persoonlijk vind ik het ook jammer dat er zoveel gepraat wordt over opgebrande vechters, superieure teams/ merken en management. In mijn ogen draait het om Allistair Overeem die van Mark Hunt wint met een sublieme submission! meer niet.. Jammer dat mensen die winstpartij laten overschaduwen door hun eigen drang om het hardst te kunnen schreeuwen en terratorium te winnen op dit forum.


wat een gelul zeg

slijmbal

a.s.c.
22-07-2008, 15:58
A Overeem is nog steeds aan het groeien (leterlijk en figuurlijk lol),
en ik vind dat ie kwaliteiten heeft die zeldzaam zijn.
Fedor...zullen we eerst even kijken of ie nog zn oude extreem hoge niveau heeft weten vast te houden?
maar ik wil deze partij van Demolition Man echt wel ff zien....
links?????

Laat me niet lachen... over slijmen gesproken

FOCUS
22-07-2008, 17:51
dat was niet waar ik op doelde

wat is er mis met wat zijsprongen in dit topic?
maakt de discussie alleen maar levendiger
alsof A.Overeem minder credits krijgt doordat er ook andere onderwerpen besproken worden.
En wat heeft dat te maken met 'forum-territorium'?
-scrabblewoord erbij:)
De enige die hier reps verdient is A.O zelf. Ik ken de man niet, dus wat heb te winnen door hem de hemel in te prijzen?
als liefhebber van vechtsport en als sportliefhebber in het algemeen vind ik dat hij goed is. Is maar de mening van een stuurman aan wal. Maar mag ik dan mn mening niet geven op dit forum? Of zelfs kritiek uiten -doe ik ook weleens-.
Zolang er geen kwetsende en/of beledigende opmerkingen worden geplaatst moet het kunnen.
hmm, oke mijn opmerking naar jou toe was beledigend...was meer bedoeld als 'rake' oneliner...
Maar als we het allemaal eens zijn, is er ook geen donder meer aan:)
Ik vind in ieder geval van niet....

FOCUS
22-07-2008, 18:00
;)tis ook nooit goed
of we zijn nuthuggers, of haters..

anonymous001
22-07-2008, 18:12
;)tis ook nooit goed
of we zijn nuthuggers, of haters..

Maar je bent het er toch wel mee eens dat de discussies in een hele hoop topics de hele tijd dezelfde kant opgaan, omdat een paar mensen zo nodig moeten zeggen dat die of die niets is, bijvoorbeeld omdat ie van dat of dat team komt? Of andersom?

Dat zijn de loze en oneindige discussies waar een forum niet levendig van wordt, maar juist saai...

Als we het over A.O. hebben, laten we het dan over hem hebben, met kritiek, maar zonder al die bullshit.

Van mij mag je dan ook wel zeggen dat Hunt 'opgebrand' is, maar dan moet je dat wel onderbouwen en moet het relevant zijn voor het onderwerp. Niet zomaar dat roepen om de GG'ers op de kast te krijgen (wat toch wel lukt :rolleyes:).

Klaar.:cool2:

micha
22-07-2008, 19:25
dat was niet waar ik op doelde

wat is er mis met wat zijsprongen in dit topic?
maakt de discussie alleen maar levendiger
alsof A.Overeem minder credits krijgt doordat er ook andere onderwerpen besproken worden.
En wat heeft dat te maken met 'forum-territorium'?
-scrabblewoord erbij:)
De enige die hier reps verdient is A.O zelf. Ik ken de man niet, dus wat heb te winnen door hem de hemel in te prijzen?
als liefhebber van vechtsport en als sportliefhebber in het algemeen vind ik dat hij goed is. Is maar de mening van een stuurman aan wal. Maar mag ik dan mn mening niet geven op dit forum? Of zelfs kritiek uiten -doe ik ook weleens-.
Zolang er geen kwetsende en/of beledigende opmerkingen worden geplaatst moet het kunnen.
hmm, oke mijn opmerking naar jou toe was beledigend...was meer bedoeld als 'rake' oneliner...
Maar als we het allemaal eens zijn, is er ook geen donder meer aan:)
Ik vind in ieder geval van niet....


:thup::thup::thup: dikke vette reps

KTFO
22-07-2008, 19:29
Fedor? Fedor is onverslaanbaar

x2!!!!!!!!!!

Jeru
22-07-2008, 19:31
Hij droeg ja geen GG kleuren.

Bas niet? Hierbij het bewijs dat Bas toch echt wel GG kleuren droeg.
Of bedoel je Mark? Nee, maar dat hoeft toch niet altijd?

http://lh5.ggpht.com/Geronnnn/SHWxtUUOIwI/AAAAAAAABzY/drx7-Kgvldo/DSC00855.JPG?imgmax=912

blackadder
22-07-2008, 19:42
Bas niet? Hierbij het bewijs dat Bas toch echt wel GG kleuren droeg.
Of bedoel je Mark? Nee, maar dat hoeft toch niet altijd?
Natuurlijk bedoelde ik Mark. Hoeft niet zeg je? Maar ik dacht dat alle GG vechters de 'bedrijfskleding' dragen als ze aan het werk zijn. Mij staat in elk geval zo snel niks bij waar dat niet zo was.:confused:

Jeru
22-07-2008, 19:45
Tsja dan weet ik het ook niet. Het lijkt me in ieder geval niet dat Bas alleen in zijn hoek staat om zijn neus te snuiten...

blackadder
22-07-2008, 19:52
Tsja dan weet ik het ook niet. Het lijkt me in ieder geval niet dat Bas alleen in zijn hoek staat om zijn neus te snuiten...
Maar:confused:...eeh...die Presti die tegen Stevelmans verloor zit toch ook niet bij team Aerts maar werd alleen door hen begeleid voor die partij? Of niet? Hij staat in elk geval niet tussen hun vechters op de website. Misschien viel Bas alleen in voor Waschkewitz die naar wat ik hoorde op dat moment in Spanje op vakantie was....Het is een beetje onoverzichtelijk aan het worden vind ik vandaar m'n vraag.:eek:

Dutch Dynamite
22-07-2008, 19:55
Dman is heel overtuigend op weg vd subtop naar de top, en geweldig om naar te kijken, telkens weer!

Jeru
22-07-2008, 19:55
Misschien was het eenmalig, maar dit staat op de k-1 site
http://www.k-1.co.jp/k-1gp/top846.htm

Opening Fight #3 : K-1 Rules / 3Min. 3R

http://www.k-1.co.jp/k-1gp/images/fighter/s/alviar_lima.jpgAlviar Lima (http://www.k-1.co.jp/k-1gp/fighter/alviar_lima.htm) Cape Verdi / Team Super Pro VS Mark Vogel (http://www.k-1.co.jp/k-1gp/fighter/mark_vogel.htm) Germany / Golden Gloryhttp://www.k-1.co.jp/k-1gp/images/fighter/s/mark_vogel.jpg

WINNER : Alviar Lima (2R 3'00" TKO)

blackadder
22-07-2008, 20:03
Misschien was het eenmalig, maar dit staat op de k-1 site
http://www.k-1.co.jp/k-1gp/top846.htm

Opening Fight #3 : K-1 Rules / 3Min. 3R

http://www.k-1.co.jp/k-1gp/images/fighter/s/alviar_lima.jpgAlviar Lima (http://www.k-1.co.jp/k-1gp/fighter/alviar_lima.htm) Cape Verdi / Team Super Pro VS Mark Vogel (http://www.k-1.co.jp/k-1gp/fighter/mark_vogel.htm) Germany / Golden Gloryhttp://www.k-1.co.jp/k-1gp/images/fighter/s/mark_vogel.jpg

WINNER : Alviar Lima (2R 3'00" TKO)
Ja ik weet het. Nou ja. Blijkbaar zal ik geen eenduidig antwoord krijgen op m'n vraag. *zucht*

anoniem gg
22-07-2008, 20:13
Natuurlijk bedoelde ik Mark. Hoeft niet zeg je? Maar ik dacht dat alle GG vechters de 'bedrijfskleding' dragen als ze aan het werk zijn. Mij staat in elk geval zo snel niks bij waar dat niet zo was.:confused:

Stond ook gg op die kleding en als er anderen zijn die net zo willen sponseren (of dacht je dat wij uit liefdadigheid met die kleding liepen) , jullie zijn welcome!

anoniem gg
22-07-2008, 20:16
Ja ik weet het. Nou ja. Blijkbaar zal ik geen eenduidig antwoord krijgen op m'n vraag. *zucht*

??????

Vogel heeft gewoon bij gg getekend.
Hij heeft niet genoeg sparringspartners in Duitsland en hij traint de laatste maanden veel met Nieky in Helmond.

Lima was nog een maatje te groot, maar hij wou het zelf graag!

Zo alle onzin de wereld uit!

blackadder
22-07-2008, 20:18
Ah oeps. Okay. Bedankt. Dat wou ik weten!!!

a.s.c.
22-07-2008, 20:26
Maar je bent het er toch wel mee eens dat de discussies in een hele hoop topics de hele tijd dezelfde kant opgaan, omdat een paar mensen zo nodig moeten zeggen dat die of die niets is, bijvoorbeeld omdat ie van dat of dat team komt? Of andersom?

Dat zijn de loze en oneindige discussies waar een forum niet levendig van wordt, maar juist saai...

Als we het over A.O. hebben, laten we het dan over hem hebben, met kritiek, maar zonder al die bullshit.

Van mij mag je dan ook wel zeggen dat Hunt 'opgebrand' is, maar dan moet je dat wel onderbouwen en moet het relevant zijn voor het onderwerp. Niet zomaar dat roepen om de GG'ers op de kast te krijgen (wat toch wel lukt :rolleyes:).

Klaar.:cool2:

x2

FOCUS
23-07-2008, 01:07
ok Socrates en A.S.C,

klaar:)