PDA

View Full Version : Welke partij zul jij voor Fedor kiezen?



Bosco Baracus
21-07-2008, 14:18
Welke partij zul jij voor Fedor kiezen?

MB667
21-07-2008, 14:19
Barnett

Judas
21-07-2008, 14:21
Barnett

En dan op afstand Couture, Kharitonov en Arlovski.

ben046
21-07-2008, 14:33
Andrei Arlovski

dietrik
21-07-2008, 14:35
Barnett uiteraard.

Chico
21-07-2008, 14:35
Barnett,

maar couture zou leuk zijn om het amerikaanse publiek om te krijgen...

vraag me af of het amerikaanse publiek weet dat de huidige UFC heavyweight champ 0-2-1 is tegen Fedor..

Garcia
21-07-2008, 14:37
Barnett, Daarna Couture en daarna Mirko

onne1983
21-07-2008, 14:38
Barnett toch wel!!
Tegen Arlovski lijkt me ook een mooie pot. Maar ik denk dat Barnett toch de enige is die een kleine kans maakt!

Jani
21-07-2008, 14:40
eerst randy couture (je weet het nooit met blessures op die leeftijd + hij blijft de ufc hw kampioen)

arlovski en barnett gaan nog wel een tijdje door ,die partijen komen er nog wel.

en laat crocop eerst maar eens tegen allistair knokken,ik denk dat hij daar zijn handen vol aan krijgt

dtgerald
21-07-2008, 14:53
Alistair?

wrestler_nl
21-07-2008, 15:05
Andrei Arlovski en dan Crocop!!!

Tony
21-07-2008, 15:08
Waarom zoveel interesse in de partij tegen barnett...

Ik vind dat Couture een beetje overhyped is... maar van zo iemand als barnett moet ie toch kunnen winnen...

Dus waarom vinden jullie fedor-barnett boeiender dan Fedor-Couture?

anonymous001
21-07-2008, 15:16
Waarom zoveel interesse in de partij tegen barnett...

Ik vind dat Couture een beetje overhyped is... maar van zo iemand als barnett moet ie toch kunnen winnen...

Dus waarom vinden jullie fedor-barnett boeiender dan Fedor-Couture?

Vergelijk:

Fight Finder - Randy Couture's Mixed Martial Arts Statistics (http://www.sherdog.com/fighter/Randy-Couture-166)

Fight Finder - Josh Barnett's Mixed Martial Arts Statistics (http://www.sherdog.com/fighter/Josh-Barnett-272)

Ik vind het gewoon een brute vechter, en zie hem op dit moment als grootste kanshebber.

Judas
21-07-2008, 15:19
Waarom zoveel interesse in de partij tegen barnett...

Ik vind dat Couture een beetje overhyped is... maar van zo iemand als barnett moet ie toch kunnen winnen...

Dus waarom vinden jullie fedor-barnett boeiender dan Fedor-Couture?

Puur omdat ik denk dat Barnett meer tegenstand zal bieden dan Randy.
Ik schat Barnett zijn staande werk ietsje hoger in dan dat van Randy. Worstelend zijn ze naar mening ongeveer gelijk(tuurlijk is Randy van olympisch niveau, maar Barnett heeft veel meer massa en kracht). Je zag het ook goed in hun partij dat Barnett gewoon meer power had. Qua grapplen vind ik Barnett veel beter. Ik zie Fedor Barnett niet zo snel laten tikken, terwijl bij Randy die kans naar mijn mening veel groter is.
De enige kans die ik Randy geef is door gebruik te maken van zijn worstel-skills en Fedor op zijn rug te krijgen, maar daar zal Fedor hem pakken op een armklem.

leks
21-07-2008, 15:22
Barnett is oldskool en allround een goede en harde knakker en heeft ook mijn voorkeur.

Randy zou ik ook als 2de keus hebben.

HUNTER
21-07-2008, 15:27
ehhhh

Minotauro?

Fr3ddy
21-07-2008, 15:32
De enige die een beetje kans maakt is volgens mij Bruce Banner

anonymous001
21-07-2008, 15:47
ehhhh

Minotauro?

Again?

The Bulldog
21-07-2008, 15:55
eerst couture i.v.m. de hype..

daarna Barnett die wordt al te lang in de wacht gehouden voor Fedor...


maar denk dat beide een potje whoopass krijgen...

anonymous001
21-07-2008, 16:23
Zou Manhoef een kans maken? Die heeft wel antwoord op het staande werk, denk ik...

En ik vind Anderson Silva dus een geweldige suggestie. Niet dat het ooit zou gebeuren, maar dat is imho wel een droompartij...

YoMarK
21-07-2008, 16:33
Manhoef moet gewoon lekker knokken in z'n eigen klasse(eventueel max 93kg), en daar eens laten zien dat ie de beste is. Je kon laatst tegen Bonjasky zien dat 20kg wel degelijk uitmaakt.

Edit:
hairobservator : Fedor heeft tegen top grondvechters gevochten(en die hebben allemaal jammerlijk verloren). Bovendien was hij in 1997 russisch kampioen Judo, en is hij al jaren wereldkampioen Combat Sambo.
De kracht van Fedor is eigenlijk dat hij alles kan.

Jarno
21-07-2008, 16:36
eerst Couture i.v.m. de hype..

daarna Barnett die wordt al te lang in de wacht gehouden voor Fedor...


maar denk dat beide een potje whoopass krijgen...

x2

anonymous001
21-07-2008, 16:38
Manhoef moet gewoon lekker knokken in z'n eigen klasse(eventueel max 93kg), en daar eens laten zien dat ie de beste is. Je kon laatst tegen Bonjasky zien dat 20kg wel degelijk uitmaakt.

Ja, zat ik ook aan te denken. Maar voor MMA is dat wel anders dan voor k1. Bovendien is Fedor juist erg bedreven in grote gasten te pakken, doordat hij gewoon veel sneller en explosiever is... Dus vandaar dat ik aan Manhoef zat te denken. Die matcht Fedor iig wel wat betreft explosiviteit.

But you're probably right...:(

FOCUS
21-07-2008, 16:52
barnett duidelijk

dontmindme
21-07-2008, 19:49
eerst couture i.v.m. de hype..

daarna Barnett die wordt al te lang in de wacht gehouden voor Fedor...


maar denk dat beide een potje whoopass krijgen...

x2 wacht al jaren op fedor vs barnett:thup:

Biiyen
21-07-2008, 19:56
..weet heel erg weinig van MMA
oké FEDOR is mij bekend ook SEMMY en VENETIAAN ken ik
vanuit de kickbox zeg de K1wereld meer niet..:sorry:

Nou ik denk niet dat er überhaupt een "standup fighter" is die FEDOR kan
pakken in die MMAring dus kijk ik ff naar de vele fights bij de UFC/FRIDE en
meer hmm misschien een MIKE TYSON, nee das voorbij of!??

Maybe Chuck Liddel?? Best Standup Fighter in de MMA!??
Hmm Manhoef of die SILVA ja zou ook kunnen..

Maar ik kan maar géén goed beeld krijgen over de sterkte van die MMAfighters
door de gevechten te bekijken van deze verschillende freefighters..:confused:

Ik denk dat men het meer op de grond moet gaan zoeken om
goede tegenstanders te vinden voor FEDOR die hem maybe verslaan
met een armklem of greep of!??

Misschien een worstelaar zoals Adam Joseph Copeland(EDGE)!??
Nee das "fake" ofnietdan..:wft:

[/URL]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/c5/Adam_Copeland.jpg/200px-Adam_Copeland.jpg (http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Adam_Copeland.jpg)


Of eentje uit de JUDO TOP vd wereld..
1. SUZUKI, Keiji Japan
[URL]http://www.judoinside.com/uk/?factfile/view/6559/Keiji_Suzuki

Of één van deze heren..

http://www.judoinside.com/lib/bin/photos/view.jpg?id=2358

haha op de spelen 4jaar geleden stond onze Dennis ook nog op het podium!
1. SUZUKI, Keiji Japan
2. TMENOV, Tamerlan Russia
3. VAN DER GEEST, Dennis Netherlands

DENNIS vs FEDOR!??

GRTZ. HAIROBSERVATOR

Gebruik jij drugs?

ashi76
21-07-2008, 20:03
Ik zou Sem nog wel eens tegen Fedor willen zien....
De rest is bij voorbaat kansloos.

TOON
21-07-2008, 20:04
qua hype idd Couture, maar ik denk dat veel mensen teleurgesteld zullen zijn na afloop van deze pot, dat gaat zo'n zelfde verhaal worden als tegen sylvia... effe blijven staan, naar de grond en Couture wordt gesubmit... en dan wil ik niets afdoen aan de kwaliteiten
van Couture, maar ik denk niet dat hij het staande kan houden en op de grond zal fedor het snel afmaken!

Ik denk dat de pot tegen arlovski zomaar eens de leukste kon worden

FOCUS
21-07-2008, 20:17
Ik zou Sem nog wel eens tegen Fedor willen zien....
De rest is bij voorbaat kansloos.


:headbang:zou wreed zijn

Influcted
21-07-2008, 20:21
Geweldig die Hairobservator. Gast moet die lijntjes eens wat achterwege laten.

OnTopic: Fedor vs Couture wordt denk ik een teleurstellende partij..

Jarno
21-07-2008, 20:51
Geweldig die Hairobservator. Gast moet die lijntjes eens wat achterwege laten.

OnTopic: Fedor vs Couture wordt denk ik een teleurstellende partij..


Maar dat is er wel 1 waarmee de "kenners"op Sherdog schermen, dat hij de enige echte HW is en dat hij Fedor hands down aanpakt. Plus zou ik Dana zijn gezicht wel is willen zien, nadat Couture heeft moeten aftikken. Niks slechts over Couture, vind hem echt een absolute topper, maar schat Fedor net even wat hoger in.

amilster
21-07-2008, 21:53
Ik zou hem zeker tegen Barnett willen zien, die acht ik ook zeker niet kansloos en is net als Fedor bedreven in alle facetten van het spel en bovendien een powerhouse met de nodige aantal kilo's aan boord.
Dat gezegende hebben ga ik mocht het er van komen uiteraard all in op Fedor :D

Briant
21-07-2008, 22:11
Denk dat Couture in de kooi nog niet eens zo'n slechte tegenstander is voor Fedor, maar hij is wel wat langzaam denk ik voor Fedor. Josh Barnett is ook niet de snelste maar op technisch vlak acht ik em hoger dan Couture (op mma gebied dan).
Overigens denk ik dat Fedor door niemand te verslaan is op dit moment.

micha
22-07-2008, 13:02
Heath Herring in zijn Golden Glory tijd had hem bijna aan het eind van de 1e ronde

Paganstars
22-07-2008, 13:08
Crocop gewoon om hem te zien Tappen :D... Maar Sokoudjou misschien goeie optie??

Tony
22-07-2008, 13:12
Mauricio Shogun zeker !, maar dan in zijn toptijden.

Ik denk dat dit de enige is die een waardevolle tegenstander van Fedor kan worden en iets te melden heeft.

alleen jammer dat het niet dezelfde weight class is..

Fedor vreet shogun als ontbijt.

Tony
22-07-2008, 13:14
Heath Herring in zijn Golden Glory tijd had hem bijna aan het eind van de 1e ronde

die partij is uit 2002...
De fedor van nu is ongelofelijk sterk geëvolueerd...

MB667
22-07-2008, 13:19
Idd Sem Schilt zou ook een goede match up zijn. Zou de partij van het jaar kunnen worden, misschien nog beter als een match up met Barnett of Couture

anonymous001
22-07-2008, 13:21
Idd Sem Schilt zou ook een goede match up zijn. Zou de partij van het jaar kunnen worden, misschien nog beter als een match up met Barnett of Couture

Dat denk ik dan weer echt niet. Vond die laatste mma partij van Schilt goed, maar niet buitengewoon indrukwekkend. Ik denk wel dat hij het zou kunnen, maar dan zou hij echt eerst wat meer mma partijtjes moeten draaien, en kijken hoe het gaat...

Hiro
22-07-2008, 13:47
Heath Herring in zijn Golden Glory tijd had hem bijna aan het eind van de 1e ronde

Ik heb die partij van Heath Herring tegen Fedor ook gezien alleen niet vanuit mijn Golden Glory bril maar als een mma liefhebber.
Herring werd compleet vernietigd door Fedor en gaf snoeiharde klappen vanuit de ground & pound. Op een gegeven moment wil Herring de ring uitkruipen om te ontsnappen aan de klappen! De laatse minuut maakt Herring een mooie reversal en geeft Fedor wat stoten maar om te zeggen dat ie Fedor bijna had is waanzin.

Hiro
22-07-2008, 13:50
Ik wil Fedor eerst tegen Randy Couture zien. Verder Barnett tegen Arlovski voor de #1 contendership.

The Bulldog
22-07-2008, 13:52
Heath Herring in zijn Golden Glory tijd had hem bijna aan het eind van de 1e ronde

Feit dat hij Fedor kon kantelen en even kon pounden betekend niet dat hij hem bijna had he...kijk naar de rust bij Fedor in die situatie..

wel reeel blijven Micha....hij werd toen afgeslacht en kroop zelfs uit de ring...

Ben met je eens dat Herring in zijn GG het best was , maar een momentje in een partij betekend niet dat hij hem bijna had...

Tis zowiezo schrifbarend hoeveel het betekend als je Fedor een keer kan raken of gooien...kijk maar hoe vaak "de suplex"wordt verwerkt in HL of die ene keer dat hij door fujita werd aangeslagen...

The Bulldog
22-07-2008, 13:53
o net na Hiro zie ik...maar gelijke mening...

Dutch Dynamite
22-07-2008, 14:13
Fujita heeft Fedor aan t wankelen gekregen, maar die heeft ook totaal geen kans, Fedor feels lonely at the top, thats it, enige kanshebbertjes zouden toch zijn Nogeuira en CroCop, maar er kunnen wel 100 rematches komen, heeft ook geen waarde m.i.

Jochem
22-07-2008, 14:29
Josh barnett zie ik als 1 van de kanshebbers tegen Fedor. Maar dan kanshebber in de zin van hij heeft tenminste nog een kans. geef em 25% kans om van Fedor te winnen, de rest onder de 10%.

Barnett is beter op de grond, en wordt zelf niet gesubbed. Barnett is goed staand, maar Fedor minstens evengoed en sneller. Clinch/fase 2 is voor Fedor all the way as usual.

Barnett kan IMO winnen door een "lucky" punch of door een HEEL goede shoot/takedown of fout van fedor, waardoor Josh sidemount krijgt. Dan kan hij het MOGELIJK afmaken.

BBC
22-07-2008, 14:31
Ik zou hem zeker tegen Barnett willen zien, die acht ik ook zeker niet kansloos en is net als Fedor bedreven in alle facetten van het spel en bovendien een powerhouse met de nodige aantal kilo's aan boord.
Dat gezegende hebben ga ik mocht het er van komen uiteraard all in op Fedor :D

Niet op fedor wedden is zoals wedden tegen de harlem globetrotters of het A-team. Een mma partij duurt ca 15 minuten, in een kooi of een ring en Fedor wint. Is een natuurwet.

sebastiaan
22-07-2008, 14:36
Ik denk dat Barnet nog niet zo'n slechte partij zal worden,denk zelfs dat het een beslissing zou kunnen worden voor Fedor, maar eigenlijk ook voor Barnett..
Randy wil ik graag zien,omdat hij het Fedor Eventueel met zijn worstelen moeilijk kan maken.
Schilt is niet echt een serieuze optie,hij is misschien de beste kickboxer aller tijden(vanuit K1 perspectief) maar zijn MMA is al te lang aan het verstoffen in de kast.
Ik zie niet in hoe hij zou kunnen winnen enkel door een snelle KO in het begin van de ronde,want zodra hij in de clinch komt gaat het geheid naar de grond en dan zie ik Sem nog niet Fedor eruit Grapplen..

FOCUS
22-07-2008, 14:40
Sem zal echt wel zn grondwerk onderhouden hebben

Tony
22-07-2008, 14:47
onderhouden: mogelijk ja
verbeterd: zeer zeker niet... (want fulltime k1)

anonymous001
22-07-2008, 14:56
Fujita heeft Fedor aan t wankelen gekregen, maar die heeft ook totaal geen kans, Fedor feels lonely at the top, thats it, enige kanshebbertjes zouden toch zijn Nogeuira en CroCop, maar er kunnen wel 100 rematches komen, heeft ook geen waarde m.i.

Allemaal goed en aardig, maar laten we door deze discussie niet vergeten dat iedereen een keer verliest, ook Fedor. Als hij de komende tijd 3 keer per jaar vecht (wat ik van harte hoop!), dan komt die verliespartij er heus wel aan.

Tegen wie, tja, dat is dus de grote vraag....

shakie
22-07-2008, 14:57
Het is wel een rematch,maaaar cro cop lijkt me nog nie zo verkeerd...
Als je die match kijkt,nou zo fris zag fedor er nie uit...
crocop bood genoeg weerstand op de grond,en staand was er ook een kansje...

sebastiaan
22-07-2008, 15:03
Sem zal echt wel zn grondwerk onderhouden hebben

dat denk ik ook wel...Maar we betwijfelen hier of Randy's grondspel wel genoeg is voor Fedor,dan is Schilt bijna puur een striker.(en dat is ie ook wel denk ik,met wie kan de man oefenen sowieso,met zijn lengte?)

Chico
22-07-2008, 15:03
Tis zowiezo schrifbarend hoeveel het betekend als je Fedor een keer kan raken of gooien...kijk maar hoe vaak "de suplex"wordt verwerkt in HL of die ene keer dat hij door fujita werd aangeslagen...
Fedor is zover ik weet de enige vechter in wiens hl's de worpen en stoten die hij te verduren krijgt constant worden geshowed..

behalve misschien sapp's piledriver bij nog in nog's highlights

ik denk trouwens nog steeds dat fedor #1 is... stuk eronder nog # 2 en daarna barnett/crocop/couture etc..

maar weet niet of dat echt reality based is...

sebastiaan
22-07-2008, 15:08
YouTube - Sergey Kharitonov vs. Semmy Schilt (http://youtube.com/watch?v=sU73ukGblF0)

Zou dit met fedor deze keer anders gaan?
Sowieso,je tegenstander haken met je benen als ie in de mount zit werkt nooooiittt..Als ben je 220cm.

Ik denk dat het toch Barnett zal worden.

MB667
22-07-2008, 15:10
Fedor schilt was decision. Schilt was bij lange na toen nog niet op het staand niveau als nu. Wel had hij toen al grondervaring.

Waarom dan wel een hunt tegen Fedor zetten, maar nu niet weer een schilt. lijkt me al met al toch een leuke pot. denk niet dat dit gevecht in de 1ste ronde al na 30 seconden beslist gaat worden door fedor.

offtopic: Een silva vs schilt zou ik ook wel willen zien op mma regels nav het sylva interview na het gevecht.

sebastiaan
22-07-2008, 15:31
Fedor schilt was decision. Schilt was bij lange na toen nog niet op het staand niveau als nu. Wel had hij toen al grondervaring.

Waarom dan wel een hunt tegen Fedor zetten, maar nu niet weer een schilt. lijkt me al met al toch een leuke pot. denk niet dat dit gevecht in de 1ste ronde al na 30 seconden beslist gaat worden door fedor.

offtopic: Een silva vs schilt zou ik ook wel willen zien op mma regels nav het sylva interview na het gevecht.

Dat lijkt mij ookwel aardig ja,een sylvia vs Schilt,alleen dat word dan gewoon een kickbox partij en rara wie wint dat met gemak?

Eigenlijk zijn er maar weinig all-round heavyweights..

Mike
22-07-2008, 15:52
couture of barnett wil ik graag zien

eerst couture, nu die nog niet te oud is

daarna de winnaar van fedor vs natural tegen barnett

The Persian Killer
22-07-2008, 18:27
100% The Pitbull

MMARuud
22-07-2008, 22:31
Eerst Randy vanwege de eerder genoemde reden van zijn leeftijd. Denkt dat Barnett een gevaarlijkere tegenstander is als Arlovski maar scheelt niet veel. Crocop verdient niet nu al een 2e kans, hij moet zich eerst maar weer bewijzen tegen tegenstanders als Alistair Overeem.

michaell
23-07-2008, 02:25
Een heel lange discissue op een russische forum geweest. Een logische conclusie is dat niemand anders dan Andrei Arlovski de volgende tegenstander van Fedor wordt.
Als je eruit gaat dat er geen nieuwe top-10 heavyweights erbij komen. Randy blijft nog tot eind dit jaar minimaal vrijen met UFC en als alles goed is heeft hij nog minimaal 3 maanden nodig om zich voor te bereiden op een whoopass from hell :)

Anders dan Fedor heeft Andrei niemand om tegen te vechten: Andrei - Sylvia 4 (niet zo snel, misschien later). Andrei-Barnett (dan is Fedor eenzaam). Andrei - Buentello of Rothwell 2 (geen zin).

Ik zie het volgende evenement zo:
Fedor vs. Andrei
AE vs. Buentello
Barnett vs. Sylvia (porque no?)
Goodridge vs. pensioen / Rizzo

Als AE steeds geen licentie krijgt, zie ik dan twee partijen: Buentello vs. Goodridge en Rothwell vs. Rizzo.

Tony
23-07-2008, 09:22
Top gedachtengang michaell. Kan me er helemaal in vinden... zeer reëel scenario.

fedor
23-07-2008, 11:20
Een heel lange discissue op een russische forum geweest. Een logische conclusie is dat niemand anders dan Andrei Arlovski de volgende tegenstander van Fedor wordt.
Als je eruit gaat dat er geen nieuwe top-10 heavyweights erbij komen. Randy blijft nog tot eind dit jaar minimaal vrijen met UFC en als alles goed is heeft hij nog minimaal 3 maanden nodig om zich voor te bereiden op een whoopass from hell :)

Anders dan Fedor heeft Andrei niemand om tegen te vechten: Andrei - Sylvia 4 (niet zo snel, misschien later). Andrei-Barnett (dan is Fedor eenzaam). Andrei - Buentello of Rothwell 2 (geen zin).

Ik zie het volgende evenement zo:
Fedor vs. Andrei
AE vs. Buentello
Barnett vs. Sylvia (porque no?)
Goodridge vs. pensioen / Rizzo

Als AE steeds geen licentie krijgt, zie ik dan twee partijen: Buentello vs. Goodridge en Rothwell vs. Rizzo.

x2...!
Ik dacht trouwens dat het contract van Randy verliep in Oktober..? (Randy is zich waarschijnlijk al aan het voorbereiden voor de partij van z'n leven..) en die rechtzaak loopt al dus wie weet..?


Wie iemand wat nou de precieze reden was voor AE dat hij niet kon vechten behalve dat "licentie" gedoe...?

Tony
23-07-2008, 11:37
het was de "medical license"...

amilster
23-07-2008, 13:31
Ik denk en hoop ook dat het Andei wordt.

ik weet niet hoe betrouwbaar de onderstaande link is en mijn Frans is ook niet goeg genoeg om alles te kunnen lezen maar wellicht dat er hier forumbroeders(en of zuster natuurlijk) zijn die dat wel kunnen :

- Exclusif : Fedor vs Arlovski ! - Fightsport, le meilleur des arts martiaux modernes (http://www.fightsport.fr/modules.php?name=News&file=article&sid=784)

Aan de andere kant zou het me lijken dat het dan ook op de officieele site van Fedor zou staan.

anonymous001
23-07-2008, 14:51
forumbroeders(en of zuster natuurlijk) zijn die dat wel kunnen :

- Exclusif : Fedor vs Arlovski ! - Fightsport, le meilleur des arts martiaux modernes (http://www.fightsport.fr/modules.php?name=News&file=article&sid=784)

An.
:eek:

Wow als dat waar is!

Van wat ik er van begrijp zegt Fedor zelf dat ze gaan proberen de volgende affliction naar voren te schuiven van november naar oktober, zodat hij zich goed voor kan bereiden voor zijn Dream gevecht in december.

En dan zegt hij....

Dat het beslist zeker is dat hij voor Affliction tegen Andrei vecht, dat hij het voor Dream nog niet weet, maar hoogstwaarschijnlijk CC en dat hij er op rekent in Maart tegen Barnett te vechten!!!

Whoehoe!

edit... als het betrouwbaar is, natuurlijk...

amilster
23-07-2008, 15:08
Pff nou dan maaktie in 1x goed wat er de afgelopen jaren aan gemankeerd heeft (niet door zijn toedoen overigens)

Mijn MMA hart begint al sneller te kloppen als ik it zo lees, ofwel in sherdog taal : I'M GETTING PUMPED! :D

redjuh
23-07-2008, 15:26
arlovski-barnett winnaar tegen winnaar overeem-crocop. Winnaar daarvan tegen winnaar fedor-couture