PDA

View Full Version : UFC Quick Quote: Randy Couture on possible return (Plus a FREE book giveaway)



Tony
22-07-2008, 09:41
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2008/04/randycoutureonfedor.jpg


“When, where and with what promotion — we don’t know. It could happen in UFC. We just don’t know. I want it to happen. Fedor wants it to happen. In some way, shape or form, we’re going to make it happen.”

– Former UFC heavyweight champion Randy Couture — who walked away from his division crown late lat year to pursue a fight with Fedor Emelianenko — tells FOXSports.com that he’s still intent on a bout against the Russian even though he is embroiled in a messy legal dispute. UFC President Dana White has mentioned in the recent past that
A: He’d sign Fedor just so Randy can fight him and
B:. He wants Randy back in the Octagon.

Now Randy is leaving the door open to a possible UFC return after slamming it shut. At this point, do you have any interest in a bout between Fedor and Couture? Make your case in the comments section below and keep it to 50 words maximum. Top three responses win a FREE copy of Couture’s new book, “Becoming the Natural,” which Loretta Hunt — the author and Sherdog.com editor — was kind enough to send our way. Go nuts.

Tony
22-07-2008, 12:52
hoe zat het nu eigenlijk.. ik las laatst ergens dat couture na zijn contractperiode (oktober van dit jaar) nog een jaar lang niet bij concurrentie mag deelnemen etc..

dus dat zou betekenen dat we op zijn vroegst fedor-couture in oktober 2009 kunnen verwachten.

micha
22-07-2008, 12:55
UFC contracten wordt niemand vrolijk van alleen de UFC zelf dan

dirk5
22-07-2008, 13:24
dat noemt men rear naked choke contracten.

YoMarK
22-07-2008, 14:07
Waar ie wel z'n handtekening onder heeft gezet natuurlijk(en niet te vergeten zelf ook miljoenen aan heeft verdient). Pakt lullig uit voor hem, maar die contracten zijn zo raar nog niet. Ik mag als ik stop op m'n werk ook de komende tijd niet bij een concurrent aan de gang, en dat is heel normaal in bepaalde bedrijfstakken(en ja de UFC is gewoon een bedrijf net als ieder ander bedrijf wat winst wil maken).

anonymous001
22-07-2008, 14:12
Waar ie wel z'n handtekening onder heeft gezet natuurlijk(en niet te vergeten zelf ook miljoenen aan heeft verdient). Pakt lullig uit voor hem, maar die contracten zijn zo raar nog niet. Ik mag als ik stop op m'n werk ook de komende tijd niet bij een concurrent aan de gang, en dat is heel normaal in bepaalde bedrijfstakken(en ja de UFC is gewoon een bedrijf net als ieder ander bedrijf wat winst wil maken).

Wat voor werk doe je dan?!:eek:

Tony
22-07-2008, 14:15
ik heb hetzelfde.. heb ook een concurrentiebeding van 1 jaar in mijn contract staan.. inclusief tig documenten voor secrecy (geheimhoudingsplicht)

TOON
22-07-2008, 15:05
yep same here... mag ook niet zomaar naar een concurrent overstappen nee...
is een vrij normale constructie....alleen sucked het in dit geval zwaar omdat
we die partij wel gewoon willen zien natuurlijk! en ze worden er niet jonger op...