PDA

View Full Version : Gracie Barra Nederland niet meer onder leiding van Remco Pardoel?!



Christophe
22-07-2008, 18:55
:eek: Nu is een zekere Patrick Head de topman ... kent iemand hem?!

website Gracie Barra Nederland: GRACIE BARRA NEDERLAND | BRAZILIAN JIU JITSU | NEDERLAND, TX (http://www.gtbjj.com/)

Ik kijk uit naar de reactie van Remco en de andere Gracie Barra-vechters in Nederland!

123trisweat
22-07-2008, 18:59
ha funny
........
.............
..............
..................

da's Nederland in Texas (USA)

Dennuz
22-07-2008, 19:00
ha funny
........
.............
..............
..................

da's Nederland in Texas (USA)

Haha, denk niet dat Cristophe dat gezien heeft..

Jeru
22-07-2008, 19:02
Hahaha het zou bijna een Belgenmop kunnen zijn ;)

Christophe
22-07-2008, 19:03
Ik heb natuurlijk wel al gezien dat dit "Nederland" een stadje (of ...) in Texas is, maar dat neemt niet weg dat ik aanvankelijk wel even niet begreep wat er aan de hand was. But don't you worry, Remco is nog steeds de topman van Gracie Barra Nederland! :thup:

Christophe
22-07-2008, 19:04
Verdorie, jullie waren me te snel af ... dat geklooi met die spoilers ook! :p

Jeru
22-07-2008, 19:05
Wel lekker goedkoop trouwens. Eén logo voor 2 verschillende landen :D

joost
22-07-2008, 19:08
hahalol :D

Christophe
22-07-2008, 19:11
Dit is ook weer zo typisch Amerikaans hé:

A typical Gracie Barra student starts with an introductory class, where he or she will learn the overall self-defense strategy of Brazilian Jiu-Jitsu and afterwards enroll in the Gracie Barra Fundamentals Program. After four (4) months of training and learning all the techniques comprising the Fundamental's curriculum, the student will be recommended to join the Gracie Barra Advanced Program. With eight (8) months of training and experience, the student will have the maturity level and enough knowledge to enroll on the Gracie Barra Black Belt Program. It is in the Gracie Barra Black Belt Program where he or she will be exposed to all kinds of training dynamics, including MMA, BJJ No-Gi and high level BJJ-Gi, so that the student develops his or her own Jiu-Jitsu game, strategy and technique(s).

Christophe
22-07-2008, 19:12
Ben benieuwd wat "the big guy" hierop zal zeggen ... denk wel dat hij ermee kan lachen! :p

Tony
22-07-2008, 19:37
Dit is ook weer zo typisch Amerikaans hé:

A typical Gracie Barra student starts with an introductory class, where he or she will learn the overall self-defense strategy of Brazilian Jiu-Jitsu and afterwards enroll in the Gracie Barra Fundamentals Program. After four (4) months of training and learning all the techniques comprising the Fundamental's curriculum, the student will be recommended to join the Gracie Barra Advanced Program. With eight (8) months of training and experience, the student will have the maturity level and enough knowledge to enroll on the Gracie Barra Black Belt Program. It is in the Gracie Barra Black Belt Program where he or she will be exposed to all kinds of training dynamics, including MMA, BJJ No-Gi and high level BJJ-Gi, so that the student develops his or her own Jiu-Jitsu game, strategy and technique(s).

Waar doel je op Christophe? Het feit dat alles daar zo opgehemeld wordt.. en dat je er zo'n compleet levenverhaal gaat doorlopen ipv gewoon op zijn nederlands/belgisch gewoon meerollen en leren?

Christophe
22-07-2008, 19:41
Waar doel je op Christophe? Het feit dat alles daar zo opgehemeld wordt.. en dat je er zo'n compleet levenverhaal gaat doorlopen ipv gewoon op zijn nederlands/belgisch gewoon meerollen en leren?

Dat ja ... die witte gordels lopen er rond met het idee dat ze trainen in het "Black Belt Program" ... lekker belangrijk. Gewoon rollen moet je doen, en liefst in zo veel mogelijk competities meedraaien.

Tony
22-07-2008, 19:47
ach het beestje hoeft maar een naam te hebben he... en als het dan ook nog eens goed klinkt en verkoopt... prachtig toch ;)

gelukkig weet jij/we wel beter..

remco pardoel
22-07-2008, 19:57
Het was me al bekend....
Ach ja ...
:-)

Hoe is t in Mexico???

Christophe
22-07-2008, 23:50
Het was me al bekend....
Ach ja ...
:-)

Hoe is t in Mexico???

Ik was er toch wel even van geschrokken! ;)

Hier in Mexico is alles dik in orde, dank je. Alleen nog steeds niet kunnen beginnen met m'n eigen BJJ-team. :( Na een lange zoektocht naar een plaats met geschikte matten ... en die niet gevonden te hebben (wat zijn we toch verwend in België en Nederland met al die voorzieningen) heb ik besloten maar zelf wat puzzelmatten te kopen in de Verenigde Staten. Maar die pinche gringo's leveren niet rechtstreeks in Mexico, dus heb ik een manier moeten zoeken om die matten hier te krijgen als ik ze bestel. Dat is nu allemaal in orde, het enige dat ik nog nodig heb is - klein detail - een plaats om de matten neer te leggen.

Maar goed, het zit er dus wel aan te komen. Ik heb al een 6-tal mensen die klaar staan om bij me te komen trainen, en het Nationaal kampioenschap in Mexico City gaat eind november door dus ik heb nog tijd om me klaar te stomen en daar een goede indruk na te laten.

123trisweat
23-07-2008, 08:56
@christophe, da's een coole actie.

We verwachten natuurlijk wel (actie-)foto's.

Succes!

appelsap
23-07-2008, 09:09
Ik was er toch wel even van geschrokken! ;)

Maar goed, het zit er dus wel aan te komen. Ik heb al een 6-tal mensen die klaar staan om bij me te komen trainen, en het Nationaal kampioenschap in Mexico City gaat eind november door dus ik heb nog tijd om me klaar te stomen en daar een goede indruk na te laten.

Waar zit je zelf in Mexico. ik ben er namelijk regelmatig (Mexico City), dus als je een keer Nederlands (nou een vorm van) wil lullen dan laat ik het je weten als ik er weer ben...........

nicolas the red
23-07-2008, 09:20
Waar doel je op Christophe? Het feit dat alles daar zo opgehemeld wordt.. en dat je er zo'n compleet levenverhaal gaat doorlopen ipv gewoon op zijn nederlands/belgisch gewoon meerollen en leren?
of op z'n braziliaans, want daar trainen ze ook gewoon zo

Christophe
23-07-2008, 17:32
@christophe, da's een coole actie.

We verwachten natuurlijk wel (actie-)foto's.

Succes!

Will do amigo, zodra er op dat vlak iets te fotograferen valt, komt het hier wel ergens te staan! ;)

Christophe
23-07-2008, 17:35
Waar zit je zelf in Mexico. ik ben er namelijk regelmatig (Mexico City), dus als je een keer Nederlands (nou een vorm van) wil lullen dan laat ik het je weten als ik er weer ben...........

Van maandagochtend tot woensdagavond zit ik in Morelia, omdat m'n vriendin daar werkt (ikzelf volg die dagen Spaanse les), de rest van de week wonen we in Leon (omdat ze do. en vrij. van thuis uit kan werken) ... zij bij haar ouders, ik bij m'n tante. Daar spreek ik trouwens nederlands mee, maar het zou wel cool zijn eens af te spreken. Wat doe je eigenlijk in Mexico City? Laat maar weten als je nog eens in de buurt bent, dan proberen we een keer af te spreken!

Christophe
23-07-2008, 17:36
of op z'n braziliaans, want daar trainen ze ook gewoon zo

Ik denk een beetje overal in de wereld, buiten in de Verenigde Staten! :rolleyes: