PDA

View Full Version : Mannen raken opgewonden van alle vrouwen



Fr3ddy
23-07-2008, 18:59
Sjonge jonge, hebben ze hier nu echt een onderzoek voor nodig? :confused:

----------------------------------------------------------------------------

AMSTERDAM - Of een man een vrouw nu knap vindt of niet, opgewonden raakt hij toch. Dit blijkt uit onderzoek van de Rijksuniversiteit Groningen.

Als een man met een vrouw in één ruimte is en een praatje maakt, stijgt zijn testosteronspiegel met zo'n 8 procent en soms nog meer.

Voor het onderzoek werden 63 jonge mannen tussen de 21 en 25 jaar getest zonder dat ze dat zelf wisten. Voor het onderzoek kregen de mannen een instrument om waarmee de hormoonspiegel gemeten werd en werden ze in een kamer gezet waar ze een Sudoku-puzzel konden oplossen. Daarbij werd steeds afwisselend een voor hen onbekende man of vrouw neergezet.

Testosteron

De onderzoekers constateerden dat de aanwezigheid van een man geen verhoging van testosteron opleverde, de aanwezigheid van de vrouw zorgde er juist des te meer voor. Vooral bij dominante en agressieve mannen piekte de hormoonspiegel.

Het maakte niet uit of er een vrouw aanwezig was die gezien werd als aantrekkelijk door de ondervraagde man of niet.

Christophe
23-07-2008, 20:41
Interessant

aliendwurf
23-07-2008, 20:58
Bereken Uw Libido - libido calculator sekstest (http://www.uwlibido.be/index2.php?article=47367)

Influcted
23-07-2008, 21:06
Bereken Uw Libido - libido calculator sekstest (http://www.uwlibido.be/index2.php?article=47367)

''Wat wind je op''

Bier

anonymous001
23-07-2008, 21:13
Rare test...

Ik ga een beetje mijn emailadres en wildste fantasie intikken.:thown:

Overigens is dat een trio met Sophie Hilbrand en een nog nader in te vullen derde...:D Ben een conventionele jongen.:D

poNji
23-07-2008, 21:22
Best voorspelbaar, daarom altijd leuk om maar wat in te vullen! "De sekstest is een fake test om je vrienden eens goed voor lul te zetten."

phranq
24-07-2008, 08:44
Die test is al zooooooooo oud

micha
24-07-2008, 09:04
aliendwurf heeft mijn sextest

Tony
24-07-2008, 10:14
Is een oudje... is wel leuk om je vrienden of vriendin eens dubbel mee voor de gek te houden... dus invullen dat je vreemdgaat en/of van poep houdt..

altijd leuk :D

Tony
24-07-2008, 11:27
Rare test...

Ik ga een beetje mijn emailadres en wildste fantasie intikken.:thown:

Overigens is dat een trio met Sophie Hilbrand en een nog nader in te vullen derde...:D Ben een conventionele jongen.:D

weet je het zeker Socrates..
Weet niet meer waar ik het verhaal gehoord had.. Maar iemand die in het media wereldje werkt kwam zodoende vaker met Sophie in aanraking. maar het schijnt dus echt een smerig vrouwtje te zijn... (stinken, ongewassen, slecht verzorgt etc)

The Bulldog
24-07-2008, 11:41
ik dacht al wat voel ik toch gebeuren als ik sugar lee hooper zie....

Tony
24-07-2008, 11:51
ik dacht al wat voel ik toch gebeuren als ik sugar lee hooper zie....

Dat is de grond die trilt en niet je testosteron spiegel.. maak je geen zorgen ;)

Paganstars
24-07-2008, 11:52
Haha... Ja of Ralf valt op dikke kale vrouwen...

Tony
24-07-2008, 11:54
wie niet...

Guillermo
24-07-2008, 12:11
Haha... Ja of Ralf valt op dikke kale vrouwen...

Je weet niet wat je mist ouwe, echt :pimp:

anonymous001
24-07-2008, 16:19
weet je het zeker Socrates..
Weet niet meer waar ik het verhaal gehoord had.. Maar iemand die in het media wereldje werkt kwam zodoende vaker met Sophie in aanraking. maar het schijnt dus echt een smerig vrouwtje te zijn... (stinken, ongewassen, slecht verzorgt etc)

Kan me niks schelen! Sophie is van mij!

Hoewel ik later nog bedacht dat het ook wel geil zou zijn om seks te hebben met een non, een lekkere dan, he. Of twee nonnen, nog beter. Dus dan komt Sophie op de tweede plek...

Christophe
24-07-2008, 18:08
Kan me niks schelen! Sophie is van mij!

Hoewel ik later nog bedacht dat het ook wel geil zou zijn om seks te hebben met een non, een lekkere dan, he. Of twee nonnen, nog beter. Dus dan komt Sophie op de tweede plek...

You horny devil :evil: