PDA

View Full Version : Vincent Latoel in de YES!



Shooto Holland
24-07-2008, 02:43
Vincent Latoel te bewonderen in de YES 29. Klik HIER (http://www.ultimateglory.com/)om het te bekijken.

Osu,

Martijn

Jeru
24-07-2008, 07:59
Goed broekie heeft ie aan!

micha
24-07-2008, 08:49
Kijk nu liggen er weer een hoop Yes-meisjes te zweten in hun bedje:thup:

Latoel wordt een idool:thup:

Thanks Martijn

Paganstars
24-07-2008, 10:26
Wel vet mma in de yes... dalijk ff halen!

Mickey
24-07-2008, 11:40
Wel vet mma in de yes... dalijk ff halen!

Doe nou niet of je geen abbonee bent..

Anyway.. Cool voor Vinny! De ouwe playboy!

Wheelie
24-07-2008, 14:36
Cool, jammer dat het niet leesbaar is ;)

The Bulldog
24-07-2008, 14:42
top...ook dat help gigantisch met het mainstream maken....

Vincent heeft ook een goede uitsraling voor dit soort dingen...

erg leuk...

Hiro
24-07-2008, 15:29
lol ik kan niet wachten op de volgende Glory waar Latoel moet vechten. Allemaal gillende meisjes alsof ze een filmster zien. :D

micha
24-07-2008, 15:33
Vincent "The Loverboy" Latoel:thup::confused:

The Bulldog
24-07-2008, 16:06
Vincent "The Loverboy" Latoel:thup::confused:

ehmmm micha ....

Loverboy is een niet zo complimenteuze naam he...:twak:

Loverboy`s exploiteren meisjes enz. enz. enz.

The Bulldog
24-07-2008, 16:07
lol ik kan niet wachten op de volgende Glory waar Latoel moet vechten. Allemaal gillende meisjes alsof ze een filmster zien. :D

net als masaki of zo uit de k-1 max....is gewoon een tiener idool....

niks mis mee....goed voor vincent en voor de sport...

Blacklabel
24-07-2008, 16:15
net als masaki of zo uit de k-1 max....is gewoon een tiener idool....

niks mis mee....goed voor vincent en voor de sport...



In welke zin.. :lol:


Revu - door Stan de Jong

27-07-2008 MMA vechter opgepakt wegens body check met 16 jarige zaadvragende meisjes.

:ehhh:

blackadder
24-07-2008, 16:34
Goed broekie heeft ie aan!

Mooier dan die van Badr Hari.

The Bulldog
24-07-2008, 16:48
In welke zin.. :lol:


Revu - door Stan de Jong

27-07-2008 MMA vechter opgepakt wegens body check met 16 jarige zaadvragende meisjes.

:ehhh:
hahahah reps

Hiro
24-07-2008, 17:24
net als masaki of zo uit de k-1 max....is gewoon een tiener idool....

niks mis mee....goed voor vincent en voor de sport...

Daar is inderdaad niks mis mee en het zou super zijn voor de sport alleen zie ik het niet gebeuren in Nederland. Misschien over tig jaren als de sport geaccepteerd wordt, zien we een Nederlandse MMA superster. Vraag aan een willekeurig 16 jarig meisje wie Vincent Latoel is en wie Jamai( die gay van idols) is en je hebt je antwoord. Misschien moet Latoel, Jamai uitdagen voor een wedstrijd. Daarna is hij gelijk een beroemdheid :cool2:

Japanners zijn opgegroeid met de martial arts cultuur en daarom zijn Masato, Kid Yamamoto en nog meer knappe mannen :blush: idolen daar.

The Bulldog
24-07-2008, 21:17
Japanners zijn opgegroeid met de martial arts cultuur en daarom zijn Masato, Kid Yamamoto en nog meer knappe mannen :blush: idolen daar.


masato bedoelde ik inderdaad....:twak:

Hendy
24-07-2008, 21:23
Daar is inderdaad niks mis mee en het zou super zijn voor de sport alleen zie ik het niet gebeuren in Nederland. Misschien over tig jaren als de sport geaccepteerd wordt, zien we een Nederlandse MMA superster. Vraag aan een willekeurig 16 jarig meisje wie Vincent Latoel is en wie Jamai( die gay van idols) is en je hebt je antwoord. Misschien moet Latoel, Jamai uitdagen voor een wedstrijd. Daarna is hij gelijk een beroemdheid :cool2:

Japanners zijn opgegroeid met de martial arts cultuur en daarom zijn Masato, Kid Yamamoto en nog meer knappe mannen :blush: idolen daar.
Vinny vs Jamai... :thup: word een lastige pot voor vincent denk ik..:whistling:

Heb het stuk gelezen en moet zeggen : top gedaan vincent ! En je haar ziet er weer op en top uit man ;)

Missy
24-07-2008, 23:22
saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanggg

ga em morgen ook ff halen;)

Khanom Thom
25-07-2008, 12:23
Daar is inderdaad niks mis mee en het zou super zijn voor de sport alleen zie ik het niet gebeuren in Nederland. Misschien over tig jaren als de sport geaccepteerd wordt, zien we een Nederlandse MMA superster. Vraag aan een willekeurig 16 jarig meisje wie Vincent Latoel is en wie Jamai( die gay van idols) is en je hebt je antwoord. Misschien moet Latoel, Jamai uitdagen voor een wedstrijd. Daarna is hij gelijk een beroemdheid :cool2:

Japanners zijn opgegroeid met de martial arts cultuur en daarom zijn Masato, Kid Yamamoto en nog meer knappe mannen :blush: idolen daar.


Pfff, niet zo zwaar aanhalen en appels met peren ... is toch top dat Vincent in de YES staat, dat "de meisjes" (nog) niet weten wie hij is maakt toch geen reet uit!

“That’s one small step for Latoel, one giant leap for MMA,” ;)