PDA

View Full Version : Fedor Emelianenko vs Andrei Arlovski Affliction fight slated for October 11



Tony
24-07-2008, 09:38
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2008/07/fedor-arlovski.jpg

Fresh off what many feel to be a major success with its first-ever show on July 19 dubbed, “Banned,” Affliction MMA will go for an encore in the backyard of the promotion that “banned” it in the first place.

Indeed, Affliction has its sights set on Las Vegas, Nevada, on October 11 for its next show, according to Yahoo!Sports.com. And anyone who’s anyone knows that “Sin City” is UFC turf — the organization that forbid its fighters to don the clothing company’s apparel at its events.

But who really cares about that because the same report confirms that former UFC champion Andrei Arlovski will challenge the last man to hold the Pride FC heavyweight strap, Fedor Emelianenko, likely for the Russian’s newly-won heavyweight WAMMA title in the main event of the evening.

It’s a dream match that ost fans have fantasized about for years.

And perhaps the only thing that can top that news is what ace the UFC pulls from its sleeve to once again counter this latest bold move. Perhaps it once again includes UFC Middleweight Champion, Anderson Silva.

This is getting good. Real good.

nick
24-07-2008, 09:48
Denk niet dat Arlovski dat gaat redden.

Top dat Fedor zo weer meer partijen kan vechten :thup:

MB667
24-07-2008, 10:03
Is al achter 2 mndn en 20 dagen. Medelijden met Arlovski hoeven we niet te hebben, als je naar het geen wat hij waarschijnlijk gaat ontvangen voor 1 of 2 miunten in de ring te staan met fedor.

Tony
24-07-2008, 10:12
Een arlovski die in shape is, is gevaarlijker dan een tim sylvia lijkt mij..

The Bulldog
24-07-2008, 11:31
Een arlovski die in shape is, is gevaarlijker dan een tim sylvia lijkt mij..

mee eens..gevaarlijker door skilss ipv lichaam lengte...

Chico
24-07-2008, 11:35
fedor gaat nu alle oud ufc kampioenen af?

TOON
24-07-2008, 11:38
Een arlovski die in shape is, is gevaarlijker dan een tim sylvia lijkt mij..

denk niet dat arlovski een echte bedreiging is voor Fedor, maar ik vind het een gevaarlijkere tegenstander dan Sylvia inderdaad! arlovski was impressive de vorige keer

Garcia
24-07-2008, 11:39
denk niet dat arlovski een echte bedreiging is voor Fedor, maar ik vind het een gevaarlijkere tegenstander dan Sylvia inderdaad! arlovski was impressive de vorige keer

x2

rafi
24-07-2008, 11:42
dat wordt een mooi partij. ook al verliest arlovsky:thup:

dimitri
24-07-2008, 11:43
Een arlovski die in shape is, is gevaarlijker dan een tim sylvia lijkt mij..

Daar ben ik het op het eerste zicht niet mee eens, maar het is wel zeker dat Arlovski het langer dan 36 seconden zal volhouden. Vooral als we de oude, harige, Arlovski te zien krijgen.

Sylvia had z'n lengte nog als voordeel (wat hij niet bepaald heeft uitgebuit btw), en ik zie niet op welk gebied Arlovski een voordeel tov Fedor zou kunnen hebben. Fedor is een betere striker, heeft betere takedowns, beter grondvechten.

Tony
24-07-2008, 11:49
nou ik denk juist dat arlovski een betere striker is (in de zin van én stoten én trappen én knieen)

Fedor is wel de hardere puncher.. dat wel..


voor de rest geeft Fedor hem kick ass :D

Jani
24-07-2008, 11:58
mooie pot !!!!!!

arlovski zijn quard en zijn kin zijn niet zijn sterkste punten

daarom denk ik dat fedor wint op brute ground and pound

Iwan
24-07-2008, 12:07
Mooi vervolg voor Fedor. Arlovski zijn skills zijn heel wat beter dan die van Tim.
Fedor op KO.

dimitri
24-07-2008, 12:23
nou ik denk juist dat arlovski een betere striker is (in de zin van én stoten én trappen én knieen)

Fedor is wel de hardere puncher.. dat wel..


voor de rest geeft Fedor hem kick ass :D

Zelfs Crocop moest tegen Fedor constant in achteruit. Fedor is geen conventionele striker zoals arlovski, maar wel een hele goede.

Tony
24-07-2008, 12:29
Betere puncher ja.. maar striker is ook knieen en trappen he..
en Fedor is niet zo van het trappen en knieen...

Ronald
24-07-2008, 12:31
Mooi om Fedor weer tegen serieuze tegenstanders te zien knokken :)

wrestler_nl
24-07-2008, 12:46
wow affliction is goed bezig....mooie matchup!!!Arlovski heeft zeker kans maar ik denk toch dat Fedor gaat winnen via GnP

Biiyen
24-07-2008, 14:06
Mooi om Fedor weer tegen serieuze tegenstanders te zien knokken :)

Dat bovenal! Sylvia en Arlovski zijn 100% real :thup:

biggz
24-07-2008, 14:09
Ik zie arlovski ook niet gauw winnen van Fedor, maarja aan de andere kant wie zie je dat wel? Maar goed ik hoop dat we nu in iedergeval langer kunnen genieten dan tegen sylvia

Chico
24-07-2008, 14:14
wat is het gewichtsverschil tussen de twee? Als ik die foto zo zie lijkt Arlovski een stuk lichter..

Casparvdzouw
24-07-2008, 14:18
wat is het gewichtsverschil tussen de twee? Als ik die foto zo zie lijkt Arlovski een stuk lichter..


Arlovski is volgens mij 230 pond en fedor 220?

Biiyen
24-07-2008, 14:23
Arlovski is volgens mij 230 pond en fedor 220?

In de stats van Affliction 1 was Fedor 230 en Arlovski 240+, Arlovski is wel iets groter 1,94 om 1,83.

Virus
24-07-2008, 14:30
Arlovski gaat voor een upset zorgen ;)

Wheelie
24-07-2008, 14:39
Mooie partij om naar uit te kijken, Arlovski is ook top 10 dus Fedor gaat ze allemaal af

Pepe the Ice-Murderer
24-07-2008, 15:35
This is getting good. Real good.[/quote]

This is getting good indeed :D behalve voor de tegenstanders van Fedor denk ik :rolleyes:

Chico
24-07-2008, 16:43
Denk dat dana gaat balen als hij eerst sylvia, daarna arlovski en daarna couture gaat verslaan... op amerikaans grondgebied... op amerikaanse tv..

nog heeft ie al twee keer verslagen...

UFC moet op een gegeven moment dan concessies gaan doen als ze fedor in de kooi willen zien... ze kunnen dan niet meer volhouden dat hun zwaargewichten de beste ter wereld zijn...

Ivo C.
24-07-2008, 16:50
interessting match up but in my eyes it's not deserved...
anyway
It's going to be nice to watch

The Persian Killer
24-07-2008, 17:29
AA is going to give Fedor a run for his money,This will be a much harder fight than people think.Arlovski has the best footwork in the division and is nearly impossible to take down, and dont forget his brutal overhand right that he buried buentello, sylvia, and rothwell with, he can easliy land that punch on fedor.

Mike
24-07-2008, 18:06
mooie partij , daarna graag couture en dan barnett ook nog

Cave
24-07-2008, 19:07
Vraag me af wat WAMMA op deze manier denkt te doen wat betreft de heavy-weight divisie. Ik denk zelf nl dat je op deze manier wel erg snel door je toppartijen heen gaat, zeker als je serieus bezig gaat met het opzetten van een concurrent van de UFC.

De komende maanden verwacht ik eigenlijk meer berichten over vechters die bij WAMMA een contract tekenen. Gaat dat niet gebeuren dan gaan ze het nooit redden tegen de UFC aangezien die organisatie véél meer toppartijen in veel meer gewichtklasses kan neerzetten.

Wat mij betreft dus leuk dat Fedor nog partijen tegen Arlovski en Barnett kan draaien bij WAMMA (ik laat Couture even buiten beschouwing vanwege de onduidelijkheid over zijn positie tov de UFC) maar ik hoop op óf een samenwerking met DREAM (uitwisseling van vechters tussen Japan en VS) óf een Trump die besluit een diepte-investering te doen en een flink aantal vechters te laten tekenen of wellicht een organisatie als Cage Rage te kopen om zo een wat grotere talentpool te creëren.

Wellicht wil Martijn voor de juiste prijs wel Ultimate Glory aan 'The Donald' verkopen? :wink:

MataLeo
24-07-2008, 21:31
Ik denk dat het een hele mooie partij gaat worden !

leks
25-07-2008, 00:06
Ik vind Arlovski zeker een betere/completere vechter dan Sylvia en volgens mij zie je dat ook wel terug in hun onderlinge gevechten.

Enkel zijn kin is niet geweldig en dat heeft hem 1 verliespartij gekost tegen Sylvia en resulteerde in een superpassieve/zwakke laatste 3de optreden tegen Tim, waarna en waardoor hij volgens mij bij de ufc op een zijspoor terecht is gekomen.

Als Tim dat al kan gaat Fedor zeker die kin uitbuiten, zie niet veel kans voor Arlovski.

YoMarK
25-07-2008, 11:35
Vraag me af wat WAMMA op deze manier denkt te doen wat betreft de heavy-weight divisie. Ik denk zelf nl dat je op deze manier wel erg snel door je toppartijen heen gaat, zeker als je serieus bezig gaat met het opzetten van een concurrent van de UFC.

De komende maanden verwacht ik eigenlijk meer berichten over vechters die bij WAMMA een contract tekenen. Gaat dat niet gebeuren dan gaan ze het nooit redden tegen de UFC aangezien die organisatie véél meer toppartijen in veel meer gewichtklasses kan neerzetten.

Wat mij betreft dus leuk dat Fedor nog partijen tegen Arlovski en Barnett kan draaien bij WAMMA (ik laat Couture even buiten beschouwing vanwege de onduidelijkheid over zijn positie tov de UFC) maar ik hoop op óf een samenwerking met DREAM (uitwisseling van vechters tussen Japan en VS) óf een Trump die besluit een diepte-investering te doen en een flink aantal vechters te laten tekenen of wellicht een organisatie als Cage Rage te kopen om zo een wat grotere talentpool te creëren.

Wellicht wil Martijn voor de juiste prijs wel Ultimate Glory aan 'The Donald' verkopen? :wink:
Ik denk dat ze zullen gaan samenwerken met DREAM en FEG(K-1) voor zover ze dat al niet doen. Affliction pretendeert dat ze een internationale organisatie zijn, dus zullen er ook gevechten in Japan gaan plaatsvinden in dat geval. FEG en DREAM hebben een redelijk sterke MW, WW en LW divisie. Affliction heeft gewoon de beste HW divisie, en Alistair, Hunt en Cro Cop kunnen eventueel daar nog meedraaien.
De beste LHW's zitten echter bijna allemaal in de UFC(uitgezonderd Sobral).