PDA

View Full Version : Fedor moet zich nu echt bewijzen



Biiyen
24-07-2008, 19:48
Ik vind dat als Fedor zich nu echt wil bewijzen hij tegen Kimbo moet vechten. Dat heeft hij nu wel verdiend na Sylvia. Tijd voor echte competitie!!:cool2:

Ook piemels

rafi
24-07-2008, 19:52
ik denk dat fedor heel makkelijk van hem kan winnen. met grote gemak.

Biiyen
24-07-2008, 19:55
ik denk dat fedor heel makkelijk van hem kan winnen. met grote gemak.

Echt niet! Kimbo is the shit!! Kimbo eats Fedor alive, no questions asked.

rafi
24-07-2008, 20:03
meen je dat nou serieus.

Fr3ddy
24-07-2008, 20:17
Ja echt wel.. Kimbo vreet Fedor op

Hendy
24-07-2008, 20:25
Met 2 vingers in z'n neus vouwt fedor die gast op...

Biiyen
24-07-2008, 20:32
Met 2 vingers in z'n neus vouwt fedor die gast op...

Kimbo is de pound for pound beste vechter ooit! Hij traint met Bas Rutten!!!

wrestler_nl
24-07-2008, 20:34
Met 2 vingers in z'n neus vouwt fedor die gast op...


wat dacht je van 3;)

LJ Silver
24-07-2008, 23:08
Kimbo won van Byrd, welke een neefje heeft in rusland die op zaterdagmiddag wel eens wodka drinkt bij de oude schaakvereniging in Moscow, tijdens een van die schaakpotjes heeft hij een achterneef van fedor ko geslagen met de platte hand. Fedor werdt begin jaren 80 gedomineerd/geterroriseerd door die achterneef.

Spreekt dus voor zich dat dit een walkover is voor Kimbo.

The Bulldog
24-07-2008, 23:11
Kimbo by beardhear in the eye 1st round 1min 32 sec.

Christophe
24-07-2008, 23:48
Kimbo won van Byrd, welke een neefje heeft in rusland die op zaterdagmiddag wel eens wodka drinkt bij de oude schaakvereniging in Moscow, tijdens een van die schaakpotjes heeft hij een achterneef van fedor ko geslagen met de platte hand. Fedor werdt begin jaren 80 gedomineerd/geterroriseerd door die achterneef.

Spreekt dus voor zich dat dit een walkover is voor Kimbo.

Hahahaha ... als er mensen waren die dachten dat dit een serieuze thread was, dan zal het hen vanaf deze post wel duidelijk wezen dat dat zeker niet het geval is. Hoeveel flessen wodka moet Fedor drinken om niet binnen de minuut van Kimbo te winnen?! Ik zet m'n geld op 4!

anonymous001
25-07-2008, 00:17
Hahahaha ... als er mensen waren die dachten dat dit een serieuze thread was, dan zal het hen vanaf deze post wel duidelijk wezen dat dat zeker niet het geval is. Hoeveel flessen wodka moet Fedor drinken om niet binnen de minuut van Kimbo te winnen?! Ik zet m'n geld op 4!


7!

It's on!

Christophe
25-07-2008, 00:55
7!

It's on!

It's a bet baby ... kan iemand Fedor even bellen?! We hebben hier een leuk idee!

ashi76
25-07-2008, 07:33
Nerds...

MB667
25-07-2008, 07:43
fedor komt veels te vroeg voor Kimbo, hij zou hem op de grond slachten.
MAAR

kijk, kweet dat het heel erg belachelijk, onnozel, bitchachtig klinkt, maar ik zeg dat kimbo fedor staand kan hebben, op de grond wordt hij natuurlijk afgeslacht, ook kan hij alexander hebben.

een stoot van kimbo komt bij iedereen net zo hard aan, ook bij toppers. Hij heeft staand net 2 minuten met James Thompson, de brawler, gevochten en in de 1ste minuut in het begin van het gevecht was thompson al de weg kwijt, toen ging hij maar voor het eerst in zijn leven liever het grondgevecht aan, aan in de laatste minuut stonden ze staand te vechten en toen werd hij afgeslacht.

Iedere topvechter moet kimbo naar de grond brengen anders hebben ze gewoon dikke pech.

The Bulldog
25-07-2008, 08:53
fedor komt veels te vroeg voor Kimbo, hij zou hem op de grond slachten.
MAAR

kijk, kweet dat het heel erg belachelijk, onnozel, bitchachtig klinkt, maar ik zeg dat kimbo fedor staand kan hebben, op de grond wordt hij natuurlijk afgeslacht, ook kan hij alexander hebben.

een stoot van kimbo komt bij iedereen net zo hard aan, ook bij toppers. Hij heeft staand net 2 minuten met James Thompson, de brawler, gevochten en in de 1ste minuut in het begin van het gevecht was thompson al de weg kwijt, toen ging hij maar voor het eerst in zijn leven liever het grondgevecht aan, aan in de laatste minuut stonden ze staand te vechten en toen werd hij afgeslacht.

Iedere topvechter moet kimbo naar de grond brengen anders hebben ze gewoon dikke pech.
:rolleyes:

micha
25-07-2008, 09:14
lol @topic

Paganstars
25-07-2008, 09:35
FAIL!!!

De dikke nudist
25-07-2008, 10:09
fedor komt veels te vroeg voor Kimbo, hij zou hem op de grond slachten.
MAAR

kijk, kweet dat het heel erg belachelijk, onnozel, bitchachtig klinkt, maar ik zeg dat kimbo fedor staand kan hebben, op de grond wordt hij natuurlijk afgeslacht, ook kan hij alexander hebben.

een stoot van kimbo komt bij iedereen net zo hard aan, ook bij toppers. Hij heeft staand net 2 minuten met James Thompson, de brawler, gevochten en in de 1ste minuut in het begin van het gevecht was thompson al de weg kwijt, toen ging hij maar voor het eerst in zijn leven liever het grondgevecht aan, aan in de laatste minuut stonden ze staand te vechten en toen werd hij afgeslacht.

Iedere topvechter moet kimbo naar de grond brengen anders hebben ze gewoon dikke pech.
Heb jij Crocop/Fedor niet gezien? Fedor was briljant staand.

Fr3ddy
25-07-2008, 10:25
Maar 1 man is tegen hem opgewassen! :batman:

dirk5
25-07-2008, 10:52
slotje? :-)

Muay Thai Elite
25-07-2008, 12:05
Lol@alle happers hier.. Echt klassiek trollwerk dat Biiyen hier tentoonspreidt.

anonymous001
25-07-2008, 12:13
Lol@alle happers hier.. Echt klassiek trollwerk dat Biiyen hier tentoonspreidt.

Niet overdrijven, gast. Alleen Rafi hapte..

Overigens denk ik dat Kimbo nog best wel eens een enkele vedette in elkaar kan slaan. Fedor echter alleen als die zeven a acht flessen wodka op heeft. Wat heel erg veel zou zijn voor zijn doen, want hij drinkt bijna niet. In tegenstelling tot zijn broertje, vrees ik. Dus...

Laten we het weer over Aleks hebben! Veel boeiender!

Biiyen
25-07-2008, 12:57
Kimbo won van Byrd, welke een neefje heeft in rusland die op zaterdagmiddag wel eens wodka drinkt bij de oude schaakvereniging in Moscow, tijdens een van die schaakpotjes heeft hij een achterneef van fedor ko geslagen met de platte hand. Fedor werdt begin jaren 80 gedomineerd/geterroriseerd door die achterneef.

Spreekt dus voor zich dat dit een walkover is voor Kimbo.

Hier! Do you need more proof!!! Inside information... Waar anders dan op Mixfight.nl weten de members dit soort relevante zaken.

Mixfight VAN fans VOOR fans!

HATERS

Iwan
25-07-2008, 13:27
LMAO!!!

The Bulldog
25-07-2008, 13:39
Maar 1 man is tegen hem opgewassen! :batman:

batman?



































ik zeg chuck....(de chuck ..dus norris wel te verstaan hè)

Hendy
25-07-2008, 14:38
Maar 1 man is tegen hem opgewassen! :batman:
Misschien kan ene meneer overeem een poging wagen :whistling:

Biiyen
25-07-2008, 15:30
batman?


...

ik zeg chuck....(de chuck ..dus norris wel te verstaan hè)


Chuck heeft dan ook een lichaam van staal! Als je goed naar Fedor kijkt dan zie je heel duidelijk dat Fedor en Chuck van hetzelfde bloed zijn. De echte vader van Chuck Norris is namelijk na de oorlog als spion actief geweest in de voormalige USSR. Hij heeft toen een relatie gehad met Olga Emilianenko die on echtelijke stiefzus van de moeder van Fedor. Nadat de stiefzus stierf door hepatitus B en de echte zus ontroostbaar was heeft de de echte vader van Chuck ook stiekem de moeder van Fedor zwanger gemaakt. Dat verklaart alles.

rafi
25-07-2008, 15:32
Chuck heeft dan ook een lichaam van staal! Als je goed naar Fedor kijkt dan zie je heel duidelijk dat Fedor en Chuck van hetzelfde bloed zijn. De echte vader van Chuck Norris is namelijk na de oorlog als spion actief geweest in de voormalige USSR. Hij heeft toen een relatie gehad met Olga Emilianenko die on echtelijke stiefzus van de moeder van Fedor. Nadat de stiefzus stierf door hepatitus B en de echte zus ontroostbaar was heeft de de echte vader van Chuck ook stiekem de moeder van Fedor zwanger gemaakt. Dat verklaart alles.
haha reps

rafi
25-07-2008, 15:33
jammer lukt je geen reps meer te geven.

Khanom Thom
25-07-2008, 15:43
jammer lukt je geen reps meer te geven.

Heb ik al gedaan voor ons ;)

ZanZaiZuk
25-07-2008, 20:07
Ik denk ook dat Bruce de enigste is die hem kan verslaan...

Fr3ddy
25-07-2008, 22:33
Lee of Banner?

Jeru
25-07-2008, 22:35
Springsteen. Dat is de enige echte Boss. Je weet toch.

deco'o
25-07-2008, 23:39
de enige die fedor kan verslaan is frank dux, hij kan ten slotte wel de dim mak ( hoor ik daar trouwens springsteen)

http://nl.youtube.com/watch?v=QPWh24YQ1go

Christophe
25-07-2008, 23:54
de enige die fedor kan verslaan is frank dux, hij kan ten slotte wel de dim mak ( hoor ik daar trouwens springsteen)

http://nl.youtube.com/watch?v=QPWh24YQ1go

Humor :lol: