PDA

View Full Version : Heath Herring trainen voor Lesnar



MMARuud
24-07-2008, 20:38
http://www.mmalatest.com/news/article.php?id=127

Hoop dat Lesnar KO gaat voordat hij een takedown scoort :pimp: vindt het mooi als techniek en talent wint van brute 'roid:whistling:' kracht (net als toen met Mir).

micha
24-07-2008, 22:35
hij kan teams samen stellen wat hij wil maar hij weet net zo goed als ik dat als hij terug wil naar de top dat hij terug moet naar Breda.......

remco pardoel
24-07-2008, 23:19
Misschien niet alleen naar Breda, maar dan naar de oude formule
;-)

The Bulldog
24-07-2008, 23:23
we zullen het zien...hij doet het anders helemaal niet verkeerd toch heren?

zijn tijd bij GG en dus ook bij Remco was zeker werelds....maar denk dat hij het nu met de juiste instelling ook nog heel leuk kan gaan doen

MMARuud
24-07-2008, 23:41
Ik wist wel dat hij in Nederland heeft getraind maar niet dat het bij GG en Pardoel was. Welke periode heeft hij hier gezeten eigenlijk? Rond de tijd dat hij tegen Fedor moest vechten toch?

micha
24-07-2008, 23:43
Misschien niet alleen naar Breda, maar dan naar de oude formule
;-)


sorry remco

je hebt helemaal gelijk.

ik kan me nog goed herinneren dat hij te lief was........

Dat hebben we hem wel afgeleerd:boos:

micha
24-07-2008, 23:45
Ik wist wel dat hij in Nederland heeft getraind maar niet dat het bij GG en Pardoel was. Welke periode heeft hij hier gezeten eigenlijk? Rond de tijd dat hij tegen Fedor moest vechten toch?

kijk de partij tegen Fedor en je ziet dat hij een enorm pak rammel krijgt maar aan het eind van de 1e ronde draait hij het helemaal om en Fedor wordt gered door de bel,

Pernik
25-07-2008, 01:10
Fedor gaf hem zo'n pak rammel dat hij de laatste minuut ff zijn concentratie verloor, maar hij wist ook dat na enkele tientallen seconde de bel zou gaan, dus hij hoefde zich verder niet druk te maken, wat hij dus ook niet deed, dus dat gered door de bel is onzin.

micha
25-07-2008, 01:32
Fedor gaf hem zo'n pak rammel dat hij de laatste minuut ff zijn concentratie verloor, maar hij wist ook dat na enkele tientallen seconde de bel zou gaan, dus hij hoefde zich verder niet druk te maken, wat hij dus ook niet deed, dus dat gered door de bel is onzin.


:thown:

topfighter
25-07-2008, 01:35
Ik wist wel dat hij in Nederland heeft getraind maar niet dat het bij GG en Pardoel was. Welke periode heeft hij hier gezeten eigenlijk? Rond de tijd dat hij tegen Fedor moest vechten toch?

dit was in 2000,denk ik , Heath,Remco,Challid arrab,en nog anderen hebben toen samen in Moskou nog Bare Knuckle gevochten in de beginperiode van GG

micha
25-07-2008, 02:30
klopt heath had toen een flike snee in zijn kop die op zijn rusisch was gehecht

ik weet alleen dat heath daar was

topfighter
25-07-2008, 07:14
klopt heath had toen een flike snee in zijn kop die op zijn rusisch was gehecht

ik weet alleen dat heath daar was
Ik heb op dag 2 gevochten en Hetah vertelde me zeker niet naar het ziekenhuis te gaan daar!!!Hij had daar een serieuze schrik gepakt hihihi.....maar was niet nodig ,ik had enkel een oog dat potdicht zat...
was wel een gehavende bende om later mee op stap te gaan :) wel mooie russiche vrouwen waar Heath niet genoeg van kon krijgen ;)

the boxer
25-07-2008, 08:42
@ topfighter: Dat zijn nu eens de verhalen wat ik graag lees!! :thup:

topfighter
25-07-2008, 09:26
@ topfighter: Dat zijn nu eens de verhalen wat ik graag lees!! :thup:

the afterparty was geweldig!!!!In een nachtclub Nightlife zaten er honderen vrouwen en mischien 20 mannen,waaronder ikke :) en de ander vechters, allemaal bloedmooie vrouwen,om zot van te worden, en als je dan één dichtgemept oog hebt moet je zeker uitkijken :) :)

Evilman
25-07-2008, 13:40
hmmm russische vrouwen! top!

Khanom Thom
25-07-2008, 15:31
the afterparty was geweldig!!!!In een nachtclub Nightlife zaten er honderen vrouwen en mischien 20 mannen,waaronder ikke :) en de ander vechters, allemaal bloedmooie vrouwen,om zot van te worden, en als je dan één dichtgemept oog hebt moet je zeker uitkijken :) :)


Mmm, dit klinkt niet echt als... what happens in Vegas, stays in Vegas ;)

micha
25-07-2008, 16:45
Gozer wat doe jij nou...

Mijn vrouw leest hier ook mee hoor!!!

zo meteen mag ik nergens meer mee naar toe:(

dimitri
25-07-2008, 17:04
hmmm russische vrouwen! top!

hmmmm?

Waar denk je dat A Emilianenko die hepatits opgepikt heeft soms...

topfighter
25-07-2008, 17:38
Gozer wat doe jij nou...

Mijn vrouw leest hier ook mee hoor!!!

zo meteen mag ik nergens meer mee naar toe:(

ik zag dan ook niet echt goed meer ;)