PDA

View Full Version : Al Bundy (Ed o Niel) zwarte band bjj???



renamer
26-07-2008, 16:40
kwam dit net tegen op youtube

http://www.youtube.com/watch?v=k3yjN1KrqfM&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=UMiMRQGnoIk&feature=related

shit zeg die man (in de rol van all) vond ik al een held.. nu is ie überheld:thup:

en nog ff voor old time sakes

http://www.youtube.com/watch?v=bM-0S6CMVqc&feature=related

Jeru
26-07-2008, 16:43
Wist wel dat hij dit al een hele tijd deed en de bruine band had. Mooi om te zien dat hij het zo'n toffe sport vind en dat hij zwart heeft behaald.
Uitnodigen voor een seminar? :D

YoMarK
26-07-2008, 17:00
Dit is denk ik al wel 5x gepost. Inderdaad een held die gast.
Maargoed, hij heeft inderdaad een zwarte band BJJ sinds een jaar ofzo.

Virus
26-07-2008, 17:37
lol... dan heb ik er 5x overheen gelezen...

YoMarK
26-07-2008, 18:11
Hehe, nou ja het kan ook 4x zijn hoor ;)

MMARuud
26-07-2008, 19:11
Wist het ook al, staat een lijstje met beroemdheden die aan bjj doen op wikipedia. Zo meen ik dat één van de hoofdrolspelers in de film boondock saints ook een blackbelt is (geloof de blonde van de 2 broers).

Anyway in het tweede filmpje komt 'Al' zeker met een paar leuke discusie punten. In het stukje waar hij de punches van Lidell bekritiseerd moet ik gelijk denken aan bv het Fedor - Silva gevecht. Fedor's vuisten kwamen daar helemaal van rond zijn heupen, niet bepaald perfecte bokstechniek dus, echter bij het boksen had silva grotere handschoenen aangehad en zich hier beter kunnen tegen verdedigen (nu hoefde Fedor niet heel bang te zijn voor een counter van Silva). Ben het dus niet eens met het feit dat een bokser veel beter punched, wel voor een bokser in een boks match maar niet per se in mma (Programma op NG liet trouwens al zien dat bas even hard sloeg als een HW pro bokser). Denk niet dat een probokser Silva net zo snel neer gehoekt kreeg zoals Fedor, dus je kunt niet zeggen dat een bokser veel beter slaat als Fedor [edit] of een andere sterke mma striker [/quote](appels met peren vergelijken)

IM(leek)O

Garcia
26-07-2008, 19:44
Netjes hoor.

blackadder
26-07-2008, 19:49
Wist het ook al, staat een lijstje met beroemdheden die aan bjj doen op wikipedia. Zo meen ik dat één van de hoofdrolspelers in de film boondock saints ook een blackbelt is (geloof de blonde van de 2 broers).

Anyway in het tweede filmpje komt 'Al' zeker met een paar leuke discusie punten. In het stukje waar hij de punches van Lidell bekritiseerd moet ik gelijk denken aan bv het Fedor - Silva gevecht. Fedor's vuisten kwamen daar helemaal van rond zijn heupen, niet bepaald perfecte bokstechniek dus, echter bij het boksen had silva grotere handschoenen aangehad en zich hier beter kunnen tegen verdedigen (nu hoefde Fedor niet heel bang te zijn voor een counter van Silva). Ben het dus niet eens met het feit dat een bokser veel beter punched, wel voor een bokser in een boks match maar niet per se in mma (Programma op NG liet trouwens al zien dat bas even hard sloeg als een HW pro bokser). Denk niet dat een probokser Silva net zo snel neer gehoekt kreeg zoals Fedor, dus je kunt niet zeggen dat een bokser veel beter slaat als Fedor [edit] of een andere sterke mma striker (appels met peren vergelijken)

IM(leek)O

Die niet bepaald mooie stoten zie je wel vaker terug in het MMA.

panther management
26-07-2008, 23:05
Waarschijnlijk nooit van Fedor gehoord,en wel lange antwoord op een korte vraag.:D