PDA

View Full Version : DREAM 6: Mirko Cro Cop vs Alistair Overeem?



Tony
28-07-2008, 08:47
http://mmastore.mmamania.com/DVDimg/copreem.jpg

It seems former PRIDE and UFC heavyweight Mirko “Cro Cop” Filipovic (23-6-2) is not enjoying his self-imposed sabbatical from mixed martial arts thanks to current Strikeforce heavyweight champion Alistair Overeem (28-11).

“Demolition Man” — who submitted Mark Hunt last week at DREAM 5 — has accused the Croatian of ducking him on more than one occasion and apparently Cro Cop has had enough.

From the Croat’s official blog:


I was asked by the members of media if I’m willing to fight Overeem since he challenged me twice already…I’m happy to accept his challenge and I’m looking forward to this fight as I believe that we can deliver an entertaining fight. Now it’s up to DREAM to make this fight happen, I’m ready to face my challenger on the next show already.

Cro Cop hasn’t competed since DREAM 1 back in March after being fed Tatsuya Mizuno in his much ballyhooed debut. He was penciled in to face Jerome LeBanner at DREAM 4, until it was switched to a bizarre grappling match against Ralek Gracie - pushing the LeBanner fight to DREAM 5 on the 21.

After Lebanner went AWOL and his injuries started acting up, Filipovic bailed on DREAM 5, instead opting to sit on the sidelines and rebuild his aging body after having arthroscopy earlier this month.

Some fans have been less than sympathetic.

I see many people speaking about me as a washed-up fighter but this is just another boost to my motivation. I’m working hard to get back on track and meeting and defeating strong competitors in the ring is all that I think of nowadays.

Hopefully Cro Cop has one last run in him. He’s a gifted striker who can easily compete with any top ten heavyweight, but his tenure in the UFC left many wondering if his best days were behind him.

If Cro Cop can indeed return to action against the resurgent Overeem at DREAM 6 in September, we may have the answer sooner rather than later.

Garcia
28-07-2008, 09:00
Beste dames en heren van DREAM.

REGEL DIT EVEN EN HEEL RAP!!!!

Richelieu
28-07-2008, 09:15
Beste dames en heren van DREAM.

REGEL DIT EVEN EN HEEL RAP!!!!

Zekerzz! Zou een erg vette pot worden.

jan sensei kyokushin
28-07-2008, 09:19
Zekerzz! Zou een erg vette pot worden.:)

54321
28-07-2008, 09:57
oppassen dat ie niet weer teveel gaat vechten, net als in pride. volgens mij was ie toen een beetje opgebrand, toch?

Tony
28-07-2008, 10:03
wie Ali O?
hij vocht daar op 205lbs (light heavy) en moest dus ook (te) veel weight cutten wat resulteerde in een matige cardio idd.

54321
28-07-2008, 10:16
nee, ik bedoelde dat niet. hij vocht geloof ik toen bijna elke maand een jaar lang, en had overal blessures(nek het ergste geloof ik).

dirk5
28-07-2008, 10:22
volgens sherdog zou het al officieel moeten zijn, maar dat is natuurlijk met een korrreltje zout te nemen...

1 ding is zeker, deze partij gaat gebeuren, of dat nou 21 september is of later boeit me niet echt.

WAR ALISTAIR!

Hiro
28-07-2008, 10:26
Hoeveel weight moest hij cutten dan want daar ben ik wel benieuwd naar. Iedereen heeft het er altijd over dat ie ontzettend veel moest cutten, maar ik heb nog nooit echte cijfers gezien.
Veel Amerikaanse vechters doen het ook en ik denk dat ze ook veel meer cutten dan wat Alistair deed en de meeste hebben gewoon ontzettend goede cardio in hun gevechten (uitzonderingen daargelaten).
Misschien dat Alistair niet tegen het proces kon want het is nou niet eenmaal het fijnste gevoel in de wereld.

Maar ik hoop dat deze wedstrijd doorgaat want dat zou een mooie kans zijn voor Alistair om echt door te breken in de top 10 vd zwaargewichten.

Tony
28-07-2008, 10:36
Amerikanen en cutten is een verhaal apart...
Het gros van de amerikanen hebben een worstelachtergrond... en juist deze mensen zijn al vanaf jonge leeftijd bekend met weightcutten.. (ze hebben jarenlang niks anders gedaan)..
Er zijn gevallen waarbij (D-1 College wrestlers) ze meer dan 9 kilo cutten op 1 dag... :s

Khanom Thom
28-07-2008, 10:49
Zekerzz! Zou een erg vette pot worden.

Gerechtigheid! :thup:

Glen
28-07-2008, 10:51
Er zijn gevallen waarbij (D-1 College wrestlers) ze meer dan 9 kilo cutten op 1 dag... :s
Zie TUF 1 - Rashad Evans..

Hiro
28-07-2008, 10:52
Ja dat weet ik en dit proces moet je beheersen vind ik, wil je bij de wereldtop mee kunnen draaien (behalve zwaargewichten) en dan vooral bij de UFC. Misschien is Nederland niet zo bekend met dit fenomeen?
Maar dit is allemaal off topic... WAR Alistair!!

marcelt
28-07-2008, 17:34
Eerst een titel dan Hunt, dan Mirko pakken??? Dan is Ali's marktwaarde wel enorm gestegen als dat lukt. Maar ondanks CC 's wat mindere prestaties hoop ik nog steeds dat hij weer ass gaat kicken, maar dan nog maar even niet tegen Alistair:D

Paganstars
28-07-2008, 17:52
War D-Men!!!

wrestler_nl
28-07-2008, 18:00
ik hoop dat deze partij gaat gebeuren...& ik zie overeem niet winnen van Cro Cop!!

anonymous001
28-07-2008, 18:04
ik hoop dat deze partij gaat gebeuren...& ik zie overeem niet winnen van Cro Cop!!

Jawel. Ik ga veel (echte) cash op deze partij zetten. Doe dat ook, als je slim bent!

Guillermo
28-07-2008, 18:08
Crocop gonna spank that ass :pimp:

shakie
28-07-2008, 18:55
Zie TUF 1 - Rashad Evans..

scherp;)
Ben zeker benieuwd,maar geef m aan crocop 60-40:D

Tony
28-07-2008, 18:59
CC in shape? Dan 70-30 voor CC.
CC niet in shape en overeem wel? Dan 80-20 voor Overeem..

amilster
28-07-2008, 19:05
Tsja ik weet het eigenlijk niet zo, ik hoop op Alister natuurlijk maar zie hem CC niet zo 123 verslaan.

Zal wel een mooie pot worden denk ik....als het doorgaat tenminste

micha
28-07-2008, 19:41
Demolition man vreet hem op

FOCUS
28-07-2008, 19:42
als deze pot er komt, hopelijk in ons eigen land

micha
28-07-2008, 21:22
als deze pot er komt, hopelijk in ons eigen land


waarschijnlijk op Dream 6 dus.......

Wheelie
28-07-2008, 22:52
Jawel. Ik ga veel (echte) cash op deze partij zetten. Doe dat ook, als je slim bent!
Dat dus, ik ga ook geld op Alistair zetten en ik ga er vanuit dat CroCop de favoriet is in deze partij.
Ben zeer benieuwd naar de odds voor deze partij :cool2:

Alistair moest altijd cutten tot 92,5 kg en hij weegt op dit moment 107 / 108 kg :eek:
Volgens mij woog hij in zijn Pride periode zonder te cutten rond de 100 kg
Wanderlei Silva vecht altijd tot 92,5 kg en tegen CroCop woog hij 102 kg

PRIDE OWGP Weigh-In Results
From the official PRIDE site:

Mirko Cro Cop - 220.9lbs(100.5 KG)
Wanderlei Silva - 225.1lbs(102.3 KG)

Ricardo Arona - 204.4lbs(92.9 KG)
Allistair Overeem - 208.9lbs(94.9 KG)

Evilman
28-07-2008, 23:15
De crocop van de paar laatste gevechten zou verliezen.
Ik hoop dat crocop alistair knock trapt. die gast moet
gewoon weer terugkomen en hier en daar wat shit gaan
ownen! doodzonde als hij zo tenonder zou gaan gezien
zijn talent en verleden.

Dragao
29-07-2008, 02:56
Zou een mooie test zijn om te zien waar Overeem nu staat

Tony
29-07-2008, 08:42
Dat dus, ik ga ook geld op Alistair zetten en ik ga er vanuit dat CroCop de favoriet is in deze partij.
Ben zeer benieuwd naar de odds voor deze partij :cool2:

Alistair moest altijd cutten tot 92,5 kg en hij weegt op dit moment 107 / 108 kg :eek:
Volgens mij woog hij in zijn Pride periode zonder te cutten rond de 100 kg
Wanderlei Silva vecht altijd tot 92,5 kg en tegen CroCop woog hij 102 kg

PRIDE OWGP Weigh-In Results
From the official PRIDE site:

Mirko Cro Cop - 220.9lbs(100.5 KG)
Wanderlei Silva - 225.1lbs(102.3 KG)

Ricardo Arona - 204.4lbs(92.9 KG)
Allistair Overeem - 208.9lbs(94.9 KG)

Nou, ik ga er toch vanuit dat Overeem favoriet is voor deze.... Daarom lekker wedden op Crocop..

Ik ben Crocop's grootste fan en zal dat ook altijd blijven, tegen hoeveel nederlanders ie ook zal staan.. MAar de CC van de afgelopen 2 jaar is slechts een schim van de warrior die hij ooit was. Het is daarom ook totaal onzinnig om hem als favoriet te zien.

Als de odds beetje redelijk en fair zijn.. dan all in op CC denk ik..

MB667
29-07-2008, 10:32
Yoshihiro Akiyama vs cro cop dream 6???

Ever since he used Oren's Lotion to fight Kazushi Sakuraba on New Year's Eve 2006, Yoshihiro Akiyama has established himself as the biggest "Heel" in Japanese MMA. Every time he appears in public, the fans give him nothing less than vicious booing. Yes, for almost a year and half, this fourth-generation Korean, born and raised in Japan, has been under attack by the very angry Japanese fans who just won't give a break to a man who has "cheated" in competition. For them Akiyama is no different from those eight players from the Chicago White Sox in the 1919 World Series.

However the situation is completely the opposite in Korea. He is now bigger than ever in that country. Even Akiyama himself admits, "I am a Michael Jackson there."

Well, he is not exactly off the mark here because he just released his first CD, and his ballad is now in the top spot of the cell phone ringing tone ranking in all of Korea, then he was invited to the country's best music show and sang in front of 60,000 fans. In addition, Akiyama currently stars in three national TV commercials - automobile, beer, and milk - and on top of this, when Korea's major movie portal site "Max Movie" conducted a survey on "which athlete's life you would like to see as a movie?" Akiyama ranked first ahead of a very popular figure skater Yu-Na Kim. When you get more votes than a skater that everyone in the country calls the, "Nation's Little Sister" that is a big deal.

Suffix to say, he really isn't over-exaggerating, Akiyama is indeed Michael Jackson in that country.

In Japan, however, it seems like; the fans just like to see Akiyama getting punished. That's why Japanese fans went crazy when Kazuo Misaki soccer kicked his face for a KO win but in the contrary, the Korean fans screamed for an illegal kick (because both of Akiyama's hands were on the ground) and they even exploded when Misaki lectured Akiyama in the ring after the fight. Although for the Japanese fans Misaki's lecture was "you get what you deserve", for the Korean fans, it was just not necessary perhaps like rubbing salt into your scar, not good sportsmanship.
So, does this mean there is no place for Akiyama in Japan? Well, obviously that is not exactly the case. In fact, along with Norifumi KID Yamamoto and Masato, he maybe the most valuable and bankable commodity FEG has in its possession. The fans hate Akiyama but this also means that the majority of fans want to see him fighting in the ring. Basically hoping to witness Akiyama getting his butt whipped or maybe just curious to see what is going to happen to him. A TV rating for this past DREAM.5 show held on July 21st was a clear proof that the fans want Akiyama. While the entire show maintained average rating of 10.0 %, Akiyama's fight against Katsuyori Shibata scored the highest flash rating at 12.7%. More than the DREAM lightweight GP semi-finals and final, the Japanese TV viewers were interested in Akiyama. And of course, in Korea, Akiyama - Shibata fight also scored the highest TV rating (17.6%) than any other fights in the show. (The entire program averaged 12.9%) Although he is labeled "dirty" Akiyama is now is the only fighter in DREAM, or even in all of the Japanese MMA, that has enormous appeal and popularity in two different countries.

At the post-fight press conference at DREAM.5, Keiichi Sasahara, the Event Producer of DREAM, revealed to the reporters, Akiyama could be fighting in DREAM.6 in September and for his next opponent, he brought up a very popular middleweight Kiyoshi Tamura, a U-FILE Camp founder, as one of the possibilities, however, also mentioned a potential plan of Akiyama fighting against a bigger opponent in the open-weight bout.

Then the next day, at the press conference, Sasahara made it clear, "In a sense of being in a same weight class, the Tamura fight would be interesting but for Akiyama, I want to see him fighting a fighter from different weight class." Then even mentioned names like Mirko Cro Cop, Fedor Emelianenko, and the man who defeated Akiyama in March 2005, Jerome LeBanner. Akiyama also attended this press conference and he seemed to be liking the idea of taking on a bigger guy, "In judo, one of the attractions is, 'Flexibility is stronger than stiffness.' A smaller man can beat a bigger opponent. That is the positioning I am going to be in."

We all know how popular Cro Cop is in Japan, which means for the Japanese fans he certainly qualified to become the man who would execute the punishment on Akiyama but for Korean fans this match is a true super fight. For Akiyama fans in that country Akiyama already defeated Denis Kang and Melvin Manhoef which can be considered as two top middleweight fighters in DREAM so why not taking on a bigger and popular fighter, just like how Kazushi Sakuarba did in his prime at the inaugural Dynamite! show took place on National Stadium back in the summer of 2002. Sure Alistair Overeem declared his challenge on Cro Cop in the DREAM.5 show but for the Japanese and Korean market, Cro Cop fighting Akiyama makes a hell of more sense than anything else. Which means even if this super fight doesn't take place in the DREAM.6 show then, it seems like, for sure these two would meet on New Year's Eve.

Tony
29-07-2008, 10:42
Zozo die akiyama heeft nog steeds mot met de jappen :P

Nou... eerst CC tegen Overeem en dan door naar Akiyama...

Angelco
29-07-2008, 10:51
Cro Cop is going to whoop some ass !

dimitri
29-07-2008, 12:15
CC in shape? Dan 70-30 voor CC.
CC niet in shape en overeem wel? Dan 80-20 voor Overeem..

Kans dat Overeem met genoeg conditie komt om meer dan één ronde voluit te gaan: 0,3%

Tony
29-07-2008, 12:18
Kans dat Overeem met genoeg conditie komt om meer dan één ronde voluit te gaan: 0,3%

hehe, onder welke steen heb jij geleefd?

Overeem heeft momenteel een betere conditie dan ooit tevoren...

dimitri
29-07-2008, 12:23
hehe, onder welke steen heb jij geleefd?

Overeem heeft momenteel een betere conditie dan ooit tevoren...

Gebaseerd op wat? Dit jaar heeft hij in twee gechten samen nog geen twee minuten geochten, hoe kan je daaruit iets afleiden over z'n conditie en z'n vermogen om meer dan één ronde door te vechten?

De laatste keer dat Overeem een volledig gevecht heeft uitgevochten is in 2006.
En dat was zo ongeveer het enige gevecht van zijn carriere dat hij tot het einde doorging...

De man staat bekend om het gassen na één ronde.

Dat gezegd zijnde, Overeem gaat dit volgens mij winnen, en het zal wel geen 3 ronden duren ook.

jan sensei kyokushin
29-07-2008, 12:37
waarschijnlijk op Dream 6 dus.......:) klopt micha Dream 5 ligt achter ons :D

sportgroeten

jan sensei kyokushin
29-07-2008, 12:40
Demolition man vreet hem op:lol:

zet dik money op Demoltion man als als zeg ik altijd de partij er komt
:)

Tony
29-07-2008, 13:17
Gebaseerd op wat? Dit jaar heeft hij in twee gechten samen nog geen twee minuten geochten, hoe kan je daaruit iets afleiden over z'n conditie en z'n vermogen om meer dan één ronde door te vechten?

De laatste keer dat Overeem een volledig gevecht heeft uitgevochten is in 2006.
En dat was zo ongeveer het enige gevecht van zijn carriere dat hij tot het einde doorging...

De man staat bekend om het gassen na één ronde.

Dat gezegd zijnde, Overeem gaat dit volgens mij winnen, en het zal wel geen 3 ronden duren ook.

Ik baseer dat op zijn uitspraken...

Als hij en zijn trainingskamp zelf zeggen nu veel meer focus op conditioning leggen dan ooit tevoren.. dan is mijn assumptie dat overeems conditioning beter is dan ooit.

Ook heeft ie aangegeven altijd iets te veel gecut te hebben om de 205 te halen... wat ten koste ging van zijn uithoudingsvermogen... ook dit is nu verleden tijd omdat ie op HW vecht.

Dus, mijn eigen bescheiden conclusie is dat zijn uithoudingsvermogen beter is dan ooit te voren.(maar ben idd met je eens dat we het nog moeten meemaken in de praktijk)

Garcia
29-07-2008, 14:10
De crocop van de paar laatste gevechten zou verliezen.
Ik hoop dat crocop alistair knock trapt. die gast moet
gewoon weer terugkomen en hier en daar wat shit gaan
ownen! doodzonde als hij zo tenonder zou gaan gezien
zijn talent en verleden.


x2

Respect voor Overeem en ik zou hem graag willen zien winnen, maar Crocop is gewoon een icoon en als hij tegen Overeem een mooie winstpartij weet neer te zetten dan gaat hij vanzelf meer vechten.

123trisweat
29-07-2008, 14:24
denk dat ze deze partij wellicht bewaren tot NYE waar Fedor natuurlijk ook weer van de partij is. (Dream doet toch ook mee met Sengoku?)

wrestler_nl
30-07-2008, 01:10
Cro Cop is going to whoop some ass !


Yeah:pimp:

FOCUS
30-07-2008, 13:29
als cro cop verliest laat ik mn haar groeien:sick:

The Bulldog
30-07-2008, 13:35
in eerste instantie zeg ik ook CC...maar....

Overeem is wel vreselijk lekker bezig en zijn zelfvertrouwen zal weer helemaal on top zijn....

Guillermo
30-07-2008, 14:22
als cro cop verliest laat ik mn haar groeien:sick:

Ligt eraan, schaamhaar of hoofdhaar? :w00t:

Slome
30-07-2008, 14:46
Demolition man vreet hem op
:thup:

Slome
30-07-2008, 14:47
denk dat ze deze partij wellicht bewaren tot NYE waar Fedor natuurlijk ook weer van de partij is. (Dream doet toch ook mee met Sengoku?)

????:confused:

jan sensei kyokushin
30-07-2008, 18:39
:thup:

kracht = massa x kwadraat van de snelheid

dat bezit alistair :)

osu

Straight
30-07-2008, 18:47
kracht = massa x kwadraat van de snelheid

dat bezit alistair :)

osu

kwadraat van de snelheid? F = m x a (versnelling)

Straight
30-07-2008, 19:10
Wat ik niet snap is: Waarom daagt Overeem CC nu pas uit en niet een paar jaar terug (toen CC lekker draaide)? Vochten ze eerst in twee verschillende gewichtsklasses/organisaties of is er meer aan de hand? Ik snap best dat hij CC uitdaagt (;min of meer ijzer smeden wanneer het heet is). Als hij wint dan stijgt zijn "waarde", maar toch hou ik er een dubbel gevoel over.
Anyway, ik hoop dat CC wint.

lopez86
30-07-2008, 21:28
Hoeveel weight moest hij cutten dan want daar ben ik wel benieuwd naar. Iedereen heeft het er altijd over dat ie ontzettend veel moest cutten, maar ik heb nog nooit echte cijfers gezien.
Veel Amerikaanse vechters doen het ook en ik denk dat ze ook veel meer cutten dan wat Alistair deed en de meeste hebben gewoon ontzettend goede cardio in hun gevechten (uitzonderingen daargelaten).
Misschien dat Alistair niet tegen het proces kon want het is nou niet eenmaal het fijnste gevoel in de wereld.

Maar ik hoop dat deze wedstrijd doorgaat want dat zou een mooie kans zijn voor Alistair om echt door te breken in de top 10 vd zwaargewichten.

Alistair liep normaal altijd rond op 102 kg, dat is dus 9 kilo.
Ik krijg zelf voedingsadvies van hem, en ik weet dat hij om 4 uur s' nachts eruit moest om een maaltijd te nemen omdat hij anders niet fatsoenlijk koolhydraten kon laden voor de volgende dag.
Nou, dat kost best energie geloof me.
En dat verschilt uiteraard ook per persoon, Oktay Karatas ging gewoon de dag van de weging de sauna in, een bad, en hardlopen om 5 kilo af te vallen en dan zag hij eruit als een lijk maar dan haalde hij die 76kg wel.
Zo is Ali niet (en Oktay ook niet meer trouwens) dus hij probeerde het op de meest comfortabele manier te doen maar dan kost het alsnog reteveel cardio als je t niet gewend ben.


Gebaseerd op wat? Dit jaar heeft hij in twee gechten samen nog geen twee minuten geochten, hoe kan je daaruit iets afleiden over z'n conditie en z'n vermogen om meer dan één ronde door te vechten?

De laatste keer dat Overeem een volledig gevecht heeft uitgevochten is in 2006.
En dat was zo ongeveer het enige gevecht van zijn carriere dat hij tot het einde doorging...

De man staat bekend om het gassen na één ronde.

Dat gezegd zijnde, Overeem gaat dit volgens mij winnen, en het zal wel geen 3 ronden duren ook.

Ik kan je geen ongelijk geven, maar ik zie Alistair trainen en kan niets anders zeggen dan dat er een complete restrictie is weggevallen nu hij niet meer op zijn gewicht hoeft te letten.
De manier waarop hij cardio traint met gewichten is ongelooflijk, wat een tempo.
Als Alistair zijn conditie nu niet goed is of wordt wordt dat het nooit.

Hiro
30-07-2008, 21:39
9 kilo cutten is inderdaad best veel. Volgens mij doen de meeste vechters iets van 6-7 kilo. Op heavyweight lijkt hij inderdaad betere cardio te hebben, maar we hebben het nog niet echt gezien om er te over oordelen. Ik hoef het ook nooit niet te zien als hij zijn toekomstige partijen binnen 3 minuten afmaakt!

Fasada
30-07-2008, 21:40
Wat ik niet snap is: Waarom daagt Overeem CC nu pas uit en niet een paar jaar terug (toen CC lekker draaide)? Vochten ze eerst in twee verschillende gewichtsklasses/organisaties of is er meer aan de hand? Ik snap best dat hij CC uitdaagt (;min of meer ijzer smeden wanneer het heet is). Als hij wint dan stijgt zijn "waarde", maar toch hou ik er een dubbel gevoel over.
Anyway, ik hoop dat CC wint.

A) Zij vochten idd beide bij Pride maar in andere gewichtsklasses

B) Er is nog geen zwaargewichtkampioen bij de nieuwe organisatie Dreams waar beide nu in vechten op hetzelfde gewicht. Er is niemand anders interessant op dit moment die bij Dreams vecht. Wereldkampioen van Dream betekent prestige en kans om vaker te vechten.

C) Deze partij is aangeboden door Crocop in de arena alleen (wat ik heb begrepen) ging Crocop niet akkoord (wat ik ook wel begrijp met zo'n korte voorbereiding).

D) Hell... It's Crocop....


Voor iedereen die zegt dat Crocop washed up is kan ik één ding zeggen, hij is net zo gemotiveerd als Alistair omdat dit zijn kans is om de wereld te laten zien dat hij nog steeds bij de beste hoort. Heb erg genoten van al zijn partijen die hij op onnavolgbare manier wist te beindigen.

Wheelie
30-07-2008, 21:58
Nou, ik ga er toch vanuit dat Overeem favoriet is voor deze.... Daarom lekker wedden op Crocop..

Ik ben Crocop's grootste fan en zal dat ook altijd blijven, tegen hoeveel nederlanders ie ook zal staan.. MAar de CC van de afgelopen 2 jaar is slechts een schim van de warrior die hij ooit was. Het is daarom ook totaal onzinnig om hem als favoriet te zien.

Als de odds beetje redelijk en fair zijn.. dan all in op CC denk ik..
CroCop blijft een grotere naam en ze willen nog al eens gek doen en niet altijd naar prestaties kijken.
Alistair heeft nog lang niet de naam die CroCop overal ter wereld heeft
Vergelijk hun fightfinders eens

Fight Finder - Alistair Overeem's Mixed Martial Arts Statistics (http://www.sherdog.com/fighter/alistair-overeem-461)

Fight Finder - Mirko Filipovic's Mixed Martial Arts Statistics (http://www.sherdog.com/fighter/Mirko-Filipovic-2326)

Alistair is the underdog en vanuit die positie vecht hij het beste

WAR ALISTAIR AND DESTROY CROCOP

Tony, ik wil er wel een persoonlijke bet van maken met echte $$$ ;)

Tony
31-07-2008, 08:43
Nopes wheelie... durf het niet aan, die persoonlijk bet voor echte cash..

Kijk van alistair heb ik inmiddels een goed beeld waar ie zich ergens bevind nu (en dat is ergens heel hoog... beter dan ooit tevoren)...

Van CC heb ik dat beeld nog niet.. als ik hem zo hoor praten in interviews dan klinkt het veelbelovend.. maar ik moet het eerst nog eens zien. als CC écht in shape is, dan pakt ie Alistair... punt uit. Staand kan ie hem hebben en op de grond is CC goed genoeg om Alistair te neutraliseren (CC hield het 3 ronden lang goed vol met fedor)... Maar als CC niet helemaal in shape is dan pakt Alistair hem... no doubt about it..

Dus ik wil deze fight eens afwachten en kijken hoe het een en ander zich zal ontplooien..


CC winst of verlies... Ik blijf zijn bandwagon voorttrekken

Tony
31-07-2008, 08:48
toch bizar he... als je die stats van Crocop er bij neemt.. en je laat ze aan iemand zien en je verteld daarbij niet dat het om Crocop gaat.. Dan denkt iedereen dat het een regelrechte topper is.. Zeg je er daarna bij dat het om Mirko gaat, dan zegt iedereen dat het een uitgebluste vechter is die niks meer waard is.

Win Tatsuya Mizuno
Loss Cheick Kongo
Loss Gabriel Gonzaga
Win Eddie Sanchez
Win Josh Barnett
Win Wanderlei Silva
Win Hidehiko Yoshida
Win Ikuhisa Minowa
Loss Mark Hunt
Win Josh Barnett
Loss Fedor Emelianenko
Win Ibragim Magomedov
Win Mark Coleman
Win Kevin Randleman
Win Josh Barnett
Win Aleksander Emelianenko
Win Shungo Oyama
Win Hiromitsu Kanehara
Loss Kevin Randleman
Win Yoshihisa Yamamoto
Win Ron Waterman
Loss Antonio Rodrigo Nogueira
Win Dos Caras Jr.
Win Igor Vovchanchyn
Win Heath Herring
Win Kazuyuki Fujita
Win Kazushi Sakuraba
draw Wanderlei Silva
Win Yuji Nagata
draw Nobuhiko Takada
Win Kazuyuki Fujita

Wheelie
04-08-2008, 10:25
Tony, ik wil er wel een persoonlijke bet van maken met echte $$$


Nopes wheelie... durf het niet aan, die persoonlijk bet voor echte cash..


Jammer haha ;)

Wheelie
04-08-2008, 10:28
toch bizar he... als je die stats van Crocop er bij neemt.. en je laat ze aan iemand zien en je verteld daarbij niet dat het om Crocop gaat.. Dan denkt iedereen dat het een regelrechte topper is.. Zeg je er daarna bij dat het om Mirko gaat, dan zegt iedereen dat het een uitgebluste vechter is die niks meer waard is.



CroCop IS een topper.

The Bulldog
04-08-2008, 10:29
Tony, ik denk er het zelfde over ....

MB667
04-08-2008, 10:54
Tony, ik wil er wel een persoonlijke bet van maken met echte $$$ ;)

ik krijg nog steeds 10 euro van jou vanwege de winst van psv op ajax. double or nothing nu?

Garcia
04-08-2008, 11:10
Ik denk dat Crocop toch wel voor een verrassing kan zorgen. Hij mag dan al een tijd niet gevochten hebben, maar uitgeblust verwacht ik hem zeker niet.

marcelt
04-08-2008, 12:00
Hey CC is uitgerangeerd van wege 2x verliezen in UFC.? Lijkt me niet.

Valt me trouwens op dat de verliezen van Alistair alleen tegen echte topdogs zijn geweest: Kharitonov,Rua, Arona, Nog, Werdum en Lidell. Er is alleen een rus Kotchine van wie hij 2x verloor die niet in het rijtje past.
Maar hij won ook niet van veel toplui.

Tony
04-08-2008, 12:02
Nou, hier op mixfight valt het nog wel mee qua CC's bandwagon...

(alhoewel er zat bij zitten die hem afgescheven hebben)... Vooral in het buitendland (sherdog :whistling: etc) denken ze echt dat het afgelopen is..


well, it aint over till the fat lady sings

Garcia
04-08-2008, 14:20
Nou, hier op mixfight valt het nog wel mee qua CC's bandwagon...

(alhoewel er zat bij zitten die hem afgescheven hebben)... Vooral in het buitendland (sherdog :whistling: etc) denken ze echt dat het afgelopen is..


well, it aint over till the fat lady sings

Sherdog members are overrated!!
De meeste proberen mee te praten terwijl ze niet eens weten waar ze over praten.

MB667
04-08-2008, 16:25
ttt voor kevin


Originally Posted by Wheelie
Tony, ik wil er wel een persoonlijke bet van maken met echte $$$
-----------------------------------------------------------------
ik krijg nog steeds 10 euro van jou vanwege de winst van psv op ajax. double or nothing nu?

FOCUS
04-08-2008, 18:02
tjek die stats
thnx Tony,
indrukwekkend om dat rijtje te zien

what we do in life echoes in eternity
cro copo verdient alle respect voor wat ie heeft bereikt.

MB667
04-08-2008, 18:34
en daar komt dan ook nog eens zijn k1 record bij

Professional record breakdown
23 matches 16 wins 7 losses
By knockout 11 4
By decision 5 3
Result Opponent Method Event Date Round Time
Win Bob Sapp KO (Punch)[1] Saitama Grand Prix 2003 April 30, 2003 1 1:26
Win Mark Hunt Decision (Unanimous) Nagoya Grand Prix 2002 March 3, 2003 5 3:00
Win Remy Bonjasky TKO Fukuoka Grand Prix 2002 July 14, 2002 2 2:06
Win Ryushi Yanagisawa TKO (Doctor Stoppage) Rising 2002 January 27, 2002 1 2:44
Loss Michael McDonald TKO Melbourne Grand Prix 2001 June 16, 2001 1 1:24
Win Peter Aerts Decision (Majority) Gladiators 2001 March 17, 2001 5 3:00
Win Tatsufumi Tomihara KO (Punch) Rising 2001 January 30, 2001 2 2:55
Loss Ernesto Hoost Decision (Unanimous) World Grand Prix Final 2000 December 10, 2000 6 3:00
Loss Mike Bernardo TKO Fukuoka Grand Prix 2000 October 9, 2000 1 1:07
Win Glaube Feitosa Decision (Unanimous) Fukuoka Grand Prix 2000 October 9, 2000 3 3:00
Win Hiromi Amada Decision (Unanimous) Fukuoka Grand Prix 2000 October 9, 2000 3 3:00
Win Stuart Green KO (Kick) European Grand Prix 2000 September 1, 2000 2
Loss Andy Hug Decision (Unanimous) Fight Night 2000 June 3, 2000 5 3:00
Win Hiromi Amada TKO Burning 2000 March 19, 2000 4 2:51
Loss Ernesto Hoost KO (Punch) World Grand Prix Final 1999 December 5, 1999 2 1:13
Win Sam Greco TKO World Grand Prix Final 1999 December 5, 1999 2 2:50
Win Musashi TKO World Grand Prix Final 1999 December 5, 1999 3 1:09
Win Mike Bernardo TKO World Grand Prix 1999 Opening October 5, 1999 1 1:20
Loss Xhavit Bajrami Decision (Unanimous) Braves 1999 June 20, 1999 6 3:00
Win Ricky Nickolson KO (Kick) Braves 1999 June 20, 1999 1 1:20
Win Jan Nortje KO (Punch) Revenge 4 April 25, 1999 4 1:58
Loss Ernesto Hoost TKO (Leg Kick) World Grand Prix Final 1996 May 6, 1996 3 1:27
Win Jerome Le Banner Decision (Unanimous) World Grand Prix 1996 Opening March 10, 1996 5 3:00

Wheelie
04-08-2008, 18:42
ik krijg nog steeds 10 euro van jou vanwege de winst van psv op ajax. double or nothing nu?

HAHA :twak:

DEAL

Wheelie
04-08-2008, 18:45
Ik snap echt niet dat er mensen zijn die CroCop afschrijven na 2 verliespartijen.
Hij had niet naar de UFC moeten gaan, hij moet gewoon in een ring vechten ;)