PDA

View Full Version : Gono's vieze keeltje *schokkend*



Tony
28-07-2008, 09:55
http://www.boutreviewusa.com/Interviews/images/20/gono01.jpg


I had a high fever last night when I came home from training. I couldn’t sleep and walk straight. I didn’t have anybody who I could ask to take care of me. I got nervous about my condition and didn’t know what to do. So, I called an ambulance. I’m actually ashamed of what I did now. In the ambulance, my temperature was over 40.00 degrees (40C is about 104F.)

My tonsils are swollen very bad still. I took a picture of the tonsils. I think this pic is very gross, but I have been requested to post……….

http://cdn.cagepotato.com/www/wp-content/uploads/2008/07/gono-tonsils.jpg

The Bulldog
28-07-2008, 09:58
dat is een keel??????? hm?????

Garcia
28-07-2008, 10:04
:o

YoMarK
28-07-2008, 10:09
Mijn keel zag er ook zo(witte plekken) uit toen ik een keelontsteking had, en toen was ik goed ziek. :)

Tony
28-07-2008, 10:25
Ik heb een keer een zwelling zo groot als een pingpong bal in mijn keel gehad..

Als kind hebben ze mijn amandelen geknipt.. hierbij hebben ze toen een heel klein lelletje laten zitten (kregen ze niet goed weg)
Jaren later, ik was toen een jaar of 18, werd ik eens flink ziek.. Grieperig, koorts, keelontsteking, je kent het wel..

Maar die keelpijn was nog het ergst en werd echt met de dag erger... Toen pas zag ik in de spiegel dat er zo'n vieze dikke zwelling op de plaats van de amandelen zat.
Savonds op de bank zat ik tv te kijken, bijna 40 koorts en niet te houden van de keelpijn.. Ik draai opeens mijn hoofd/nek en de pijn was in een keer weg.. tot ik een vieze smaak in mijn keel proefde..
wat bleek, die zwelling was open gebarsten... Snel mond gespoeld en gegorgeld met water etc.. binnen paar dagen was ik weer helemaal beter.

maandje erna hebben ze dat ene lelletje ook nog weggehaald in ziekenhuis.

Bleek dat dat ene lelletje de complete functie van amandel op zich genomen had... daarom was ie zo huge geworden.

bleh

dontmindme
28-07-2008, 12:21
ihn hoe kun je dit posten??????????????
damned, ik vreet niks meer vandaag

Tony
28-07-2008, 12:36
vind je dat schokkend? Een keelgat met plekes erop in pistache kleur?

damn, blijf maar gauw uit het schokkend topic :lol:

Tony
28-07-2008, 12:36
Misschien dat een moderator hier ff "schokkend" voor kan zetten.. (gewoon, voor de tere zieltjes onder ons ;) )

Mickey
28-07-2008, 12:52
Misschien dat een moderator hier ff "schokkend" voor kan zetten.. (gewoon, voor de tere zieltjes onder ons ;) )

done!

Tony
28-07-2008, 12:55
thanks mick... nu weten we tenminste zeker dat er nog meer mensen dit topic gaan bekijken :D

Fr3ddy
28-07-2008, 13:59
Ik heb een keer een zwelling zo groot als een pingpong bal in mijn keel gehad..

Als kind hebben ze mijn amandelen geknipt.. hierbij hebben ze toen een heel klein lelletje laten zitten (kregen ze niet goed weg)
Jaren later, ik was toen een jaar of 18, werd ik eens flink ziek.. Grieperig, koorts, keelontsteking, je kent het wel..

Maar die keelpijn was nog het ergst en werd echt met de dag erger... Toen pas zag ik in de spiegel dat er zo'n vieze dikke zwelling op de plaats van de amandelen zat.
Savonds op de bank zat ik tv te kijken, bijna 40 koorts en niet te houden van de keelpijn.. Ik draai opeens mijn hoofd/nek en de pijn was in een keer weg.. tot ik een vieze smaak in mijn keel proefde..
wat bleek, die zwelling was open gebarsten... Snel mond gespoeld en gegorgeld met water etc.. binnen paar dagen was ik weer helemaal beter.

maandje erna hebben ze dat ene lelletje ook nog weggehaald in ziekenhuis.

Bleek dat dat ene lelletje de complete functie van amandel op zich genomen had... daarom was ie zo huge geworden.

bleh

Freak!!

Wheelie
28-07-2008, 15:32
Lijkt wel op een bedorven kutje

leks
28-07-2008, 15:35
Lijkt wel op een bedorven kutje

Nu gaan er op zeker gasten op staan fappen :(

Tony
28-07-2008, 15:36
fap fap

Fr3ddy
28-07-2008, 15:46
Lijkt wel op een bedorven kutje

Nu je het zegt.. best geil!

Paganstars
28-07-2008, 17:02
D8 dat hij sperma had lopen gorgelen!