PDA

View Full Version : Vanavond op EuroSport: K-1 MAX Final 8



Wheelie
28-07-2008, 19:17
Fred Roijers belde net op en vertelde dat ze vanavond in FightClub de K-1 MAX uitzenden.
Vanavond krijgen we in ieder geval alle Nederlanders te zien en waarschijnlijk ook de rest van de partijen.

Warren Stevelmans vs Andy Souwer
Masato vs Gago Drago
Albert Kraus vs Mike Zambidis

http://i34.tinypic.com/fbiz6h.jpg
Kraus vs Zambidis


http://i38.tinypic.com/23iyvq0.jpg
Souwer vs Stevelmans

anonymous001
28-07-2008, 19:20
Whoehoe!:thup:

YoMarK
28-07-2008, 19:27
Dit is een week of 2 geleden toch ook op SBS geweest? Meen dat ik deze al op Tv heb gezien in ieder geval.

Jeru
28-07-2008, 19:44
Dat waren niet alle partijen. Zou mooi zijn als ze nu ook bv Kyshenko - Kido laten zien. Die Kyshenko liet echt een goede indruk achter!

Richelieu
28-07-2008, 20:12
TOP! Zou echt leuk zijn als ik nu lekker alle partijen gewoon op de buis kan zien!

marcelt
28-07-2008, 20:46
Masato kicks ass!

Highline
28-07-2008, 22:10
tennis :'(

Jeru
28-07-2008, 22:14
Gaat nog wel effe duren....

PigDog
28-07-2008, 22:38
Zijn wat later begonnen...

Jeru
28-07-2008, 22:53
Gelukkig heeft die Chinese opgegeven. Anders hadden we nog zeker een half uur kunnen wachten.

jk
29-07-2008, 11:55
Royers bij Kyshenko-Kido over Kido;" Hij lacht nu een beetje als een boer met bovenbeen pijn"
Bedankt voor de aankondiging!

nahtanoj
29-07-2008, 12:41
Ik vond het gezegde..'' dit is kickboxen van het bovenste water'' eerlijk gezegd beter;)! Nee was leuk commentaar!

Hier nog ff een HL van kyshenko... prachttechniek die man.. partij van gisteren leek hij conditioneel nog wat moet trainen

http://www.youtube.com/watch?v=IY6M1gZ6uMU&eurl=http://jonathan-kraayeveld.hyves.net/

blackadder
29-07-2008, 12:44
Als Kyshenko tegen Andy net zo vecht als tegen Kido is het in de eerste ronde al exit voor hem.

nahtanoj
29-07-2008, 12:48
Dat zou kunnen maar denk dat kyshenko voor een flinke verassing kan zorgen tegenover andy... vond hem niet zo geweldig tegen warren... Maar het is maar net ..precies als fred al zei.. wat voor dag die heeft.

Simson is ook geen kleine maar die begon weinig tegen kyshenko

blackadder
29-07-2008, 15:45
Dat zou kunnen maar denk dat kyshenko voor een flinke verassing kan zorgen tegenover andy...Als hij zou winnen inderdaad. Maar ik acht die kans niet groot.
vond hem niet zo geweldig tegen warren... Maar het is maar net ..precies als fred al zei.. wat voor dag die heeft.Ik vond hem juist heel erg goed draaien tegen Stevelmans. Hij werkte wat minder maar behaalde hetzelfde resultaat. Laat eerst maar eens iemand hem zoiets nadoen. In de partij Souwer vs Stevelmans was less, more.
Simson is ook geen kleine maar die begon weinig tegen kyshenkoSimson is geen Andy Souwer. Dus dat zegt niet veel.

A-team
29-07-2008, 17:15
Als hij zou winnen inderdaad. Maar ik acht die kans niet groot.Ik vond hem juist heel erg goed draaien tegen Stevelmans. Hij werkte wat minder maar behaalde hetzelfde resultaat. Laat eerst maar eens iemand hem zoiets nadoen.

X2 Knap van Andy, hij doet altijd net genoeg om meer punten te halen.

blackadder
29-07-2008, 18:30
X2 Knap van Andy, hij doet altijd net genoeg om meer punten te halen.

En dat is geen geluk maar pure kundigheid.

nahtanoj
29-07-2008, 18:46
Mee eens heb je zeker gelijk in, ik doel niet persee op oktober.. hoewel artur denk ik dan al gewoon een erg sterke tegenstander zou zijn denk ik dat hij in de toekomst een andy souwer voorbij zou kunnen groeien

blackadder
29-07-2008, 19:12
Dat moet ik eerst nog zien of die aan Andy voorbij groeit. Tot nog toe is het steeds Andy Souwer die het altijd weer waar maakt. Zolas in zijn partij tegen Yodseanklai. Iedere 'expert' was het eens dat Yodseanklai Andy doormidden zou schoppen. Immers heeft Yodseanklai de naam de hardste schopper in zijn gewichtsklasse te zijn. Dus. Winst voor Yodseanklai bij voorbaat. En uiteindelijk was het toch weer Andy Souwer die triomfeerde. En dat volkomen terecht ondanks wat sommige idioten ervan proberen te maken. Zelfs al verliest hij eens een keer. Hij komt altijd weer terug.

PigDog
30-07-2008, 10:01
Het sterke van Andy is dat hij zonder gameplan de ring in kan stappen, en tijdens het gevecht zijn tegenstander kan uittesten en dan toeslaan op zijn zwakke punten. Hij behoud altijd het overzicht.
Dit is maar voor weinig vechters weggelegd. Verreweg de meeste vechters gaan met een missie de ring in, en elke afwijking van het plan is dan een verstoring.
Andy is de Johan Cruijff van het thai-boksen..

MB667
30-07-2008, 10:09
hij heeft toch wel een beetje een gameplan van te voren ;):


De winnaar van het toernooi op 20 september a.s. plaatst zich voor het eindtoernooi in de S-1 cup waar jijzelf ook vecht. Hij wordt dus dan een concurent voor jou van de titel en er bestaat een reële kans dat jullie mekaar ergens in het toernooi tegenkomen. Dat moet een dubbel gevoel geven als je 20 september naar dit toernooi kijkt?

Voor mij is dat wel lekker, kan ik meteen al zijn zwakke punten opschrijven (hahaha).