PDA

View Full Version : Dana White’s Announcement: UFC 89 Free on Spike



Tony
28-07-2008, 21:38
http://cdn.cagepotato.com/www/wp-content/uploads/2008/07/danawhite2.jpg

Never one to miss an opportunity, Dana White announced during last night’s re-broadcast of UFC 84 that UFC 89 will be broadcast for free on Spike TV. The announcement coincided with Elite XC’s Saturday Night Fights presentation on CBS, but we assume that was just a coincidence.

UFC 89 features Michael Bisping and Chris Leben from Birmingham, England on October 18. It also features Thiago Silva and Lyoto Machida. And not a whole lot else at this point. A pay-per-view from England is already a dicey prospect because of the time difference, and the lack of overall star power on the card makes free TV a much better choice.

Keep an eye out during UFC 87 in August, as we expect Elite XC’s Doug DeLuca to get on TV and announce that he is going out for ice cream, and you’re welcome to come along.

MB667
29-07-2008, 08:15
wordt tijd

Tony
29-07-2008, 08:30
Is volgens mij puur om te programmeren tegen al zijn concurrentie..... ff populair in het daglicht komen..

ach geef hem eens ongelijk.

MMA-knaller
29-07-2008, 09:18
Echt zielig hoe Dana met de concurentie om gaat ...
Ik ben er in ieder geval blij mee. Nu probeert iedereen de beste partijen te regelen

the boxer
29-07-2008, 13:15
Zielig??? Dat is nu eenmaal concurrentiestrijd!!
Wees blij dat hij dit allemaal doet !!

Mike
29-07-2008, 13:31
hij moet wl met zn kut card

wie betaalt er ppv voor zo'n flut line-up midden in de nacht?

and the lack of overall star power on the card makes free TV a much better choice.

Hiro
29-07-2008, 14:05
Hoezo is dit zielig? Ik zie in Dana White een hele slimme businessman. Dana White heeft zijn hele ziel en heel veel dollars van de Fertittas in de UFC gestopt. Waar waren Affliction en Elite XC 8 tot 10 jaar geleden toen mma in Amerika in de put zat? Juist nergens!
Nu mma populair is geworden (dankzij Dana!) willen ze ook een piece of the pie. Je kan Dana White haten of niet, maar hij heeft ongelofelijk veel voor de sport in Amerika gedaan. Nu wil hij de concurrentie "uitschakelen" en dat is zijn goed recht want de UFC heeft gewoon een hele goede positie in Amerika in het mma.

Concurrentie is absoluut goed voor de sport en ook voor de salarissen van vechters, maar het is eenmaal moeilijk om op te boksen tegen de UFC die bijna de hele markt beheerst.

Mike
29-07-2008, 14:07
dana heeft de sport ver gebracht

zo ver zelfs dat de sport groter is geworden dan dat hij aankan

hij kan de sport niet verder brengen daar is hij te dom voor

om door te kunnen groeien is het tijd dat die man van t poduim verdwijnt

Hiro
29-07-2008, 14:11
Ja als je een bedrijf vanuit (bijna) niets tot een miljoenenbedrijf weet om te toveren ben je inderdaad dom!

stiffler
29-07-2008, 14:12
dana heeft de sport ver gebracht

zo ver zelfs dat de sport groter is geworden dan dat hij aankan

hij kan de sport niet verder brengen daar is hij te dom voor

om door te kunnen groeien is het tijd dat die man van t poduim verdwijnt


X2 Dana heeft veel voor de ufc gedaan. Nu kan hij nog maar 1 ding doen en dat is weggaan.

Mike
29-07-2008, 14:16
Ja als je een bedrijf vanuit (bijna) niets tot een miljoenenbedrijf weet om te toveren ben je inderdaad dom!


anders probeer je het even begrijpend te lezen en post je daarna een reactie

dat scheelt een hoop dom gelul

Hiro
29-07-2008, 14:20
Ok leg me dan eens uit waarom hij weg moet als president van de UFC( volgens jou omdat hij te dom is om de UFC verder te laten groeien)? Wie moet ervoor in de plaats komen? Ik ben benieuwd en ik hoop dat er geen dom gelul in voorkomt.

Mike
29-07-2008, 14:36
Ok leg me dan eens uit waarom hij weg moet als president van de UFC( volgens jou omdat hij te dom is om de UFC verder te laten groeien)? Wie moet ervoor in de plaats komen? Ik ben benieuwd en ik hoop dat er geen dom gelul in voorkomt.

nou vooruit omdat je zo'n mmanoobie bent

dana is te ordinair om de sport mainstream te krijgen
dana scheld constant
dana laat zich leiden door emoties en persoonlijke zaken tijdens t nemen van beslissingen
(tito , randy etc)
dana denkt eerst altijd aan dana
dana heeft fedor randy niet laten doorgaan omdat het een gore geldwolf is
dana noemt fedor een farce
dana wil geen unified belt
dana prijst middelmatige vecthers de hemel in en disst wereldtoppers
dana (mis)gebruikt(samen met zuffa) vechters om zichzelf te verrijken, ze betalen belachelijk weinig ivm wat t oplevert

en dit is allemaal zo uit t blote hoofd , als je er echt over na gaat denken kun je wel vier pagina's vol met redenen verzinnen waarom t tijd is voor dana om te vertrekken zodat de sport door kan groeien.

als mma een auto was dan was dana de vastgeroeste handrem, en dan ga je niet zo hard vooruit he

Mike
29-07-2008, 14:42
t geldt trouwens voor de hele wereld

de sport moet losgekoppeld worden van het ordinaire en van de onderwereld

gebeurt dat niet dan zal het nooit mainstream worden...........

als je ziet wie nu wereldwijd de touwtjes in handen hebben en hoe ze zich presenteren en uiten in de media dan is het geen raadsel waarom de sport nog zo'n relatief beperkt publiek trekt.

the truth hurts..............

Hiro
29-07-2008, 15:17
Pardon me mma godfather for my ignorance. Omdat ik een white belt ben wil niet zeggen dat ik een noobie ben.

MMA echt mainstream krijgen in Amerika is ontzettend moeilijk. Het blijft tenslotte vechten en geen basketbal, football enz.
Ja Dana White is nogal een aparte man. Hij zegt rare dingen. Scheldt veel te veel. Is dat verstandig als president van de UFC? Misschien niet, maar het heeft hem ook geen windeieren gelegd.
Weet jij de hele situatie rond Dana en Randy en Tito? Als je denkt dat Dana White een geldwolf is heb je gelijk. Maar hetzelfde kan je ook zeggen van Randy en Tito. It's all about the benjamins.
Chuck Liddell is in de tijd van Pride wel naar Japan gegaan, maar er is nooit iemand andersom naar de UFC gegaan ondanks gemaakte beloftes.
Hoeveel nettowinst maken ze per pay per view? Als je het weet ben ik daar wel erg benieuwd daar.
Wie moet er voor Dana in de plaats komen? Het is makkelijk zeggen dat ie weg moet, maar kom wel met een suggestie dan.

anonymous001
29-07-2008, 15:30
MMA echt mainstream krijgen in Amerika is ontzettend moeilijk. Het blijft tenslotte vechten en geen basketbal, football enz.

Daarom juist! Je hebt intelligente, beschaafde mensen nodig voor de volgende stap. Dana White is gewoon maffia, en dat straalt hij ook uit. De Fertittas zijn zijn "child hood friends". Wat denk je dat dat betekent?:cool2:

O, en of iemand "noob" is of niet interesseert me persoonlijk geen fuck. Ik vind, iemand zegt iets zinnigs, of niet. Maakt geen donder uit hoeveel posts je op je naam hebt...:rolleyes:

Chico
29-07-2008, 15:33
wat is dat nou voor onzin...

waarom moet je iemand aanwijzen als vervanger... weten wij veel wie er rond loopt in de amerikaanse businesswereld...

enige wat we zien is dat Dana zuigt...

Dana wil geen gezonde mma scene... hij wil een monopolie positie voor de ufc... en dat heeft zijn vruchten geworpen omdat "hij" mma meer mainstream (het is nog steeds niet mainstream) heeft gemaakt maar het houdt nu de groei van mma zelf tegen...

Hiro
29-07-2008, 15:48
wat is dat nou voor onzin...

waarom moet je iemand aanwijzen als vervanger... weten wij veel wie er rond loopt in de amerikaanse businesswereld...

enige wat we zien is dat Dana zuigt...

Dana wil geen gezonde mma scene... hij wil een monopolie positie voor de ufc... en dat heeft zijn vruchten geworpen omdat "hij" mma meer mainstream (het is nog steeds niet mainstream) heeft gemaakt maar het houdt nu de groei van mma zelf tegen...

Hoe kom je dan te weten of de sport dan wel verder groeit? Prima als je zegt dat Dana weg moet. Geen probleem. Ik zeg alleen kom met suggesties hoe het dan wel moet. Niemand kan in de toekomst kijken en zeggen dat de sport niet verder groeit met Dana aan het roer of dat het nog beter gaat met iemand anders aan het roer. Ik geef de man alleen krediet voor wat hij gedaan heeft en ik wacht af waar hij de sport gaat brengen. Tijd zal het leren of dat goed is of niet.

Chico
29-07-2008, 15:51
Als je wat meer leest op het forum over dit soort discussie dan zul je zien dat er aardig wat alternatieven worden gegeven..

het liefst één bond bv, beter samenwerking tussen promoties, een unified title.. etc etc

Mike
29-07-2008, 15:56
Hoe kom je dan te weten of de sport dan wel verder groeit? Prima als je zegt dat Dana weg moet. Geen probleem. Ik zeg alleen kom met suggesties hoe het dan wel moet. Niemand kan in de toekomst kijken en zeggen dat de sport niet verder groeit met Dana aan het roer of dat het nog beter gaat met iemand anders aan het roer. Ik geef de man alleen krediet voor wat hij gedaan heeft en ik wacht af waar hij de sport gaat brengen. Tijd zal het leren of dat goed is of niet.

wow je snapt het echt niet..........

in een notendop, nog 1 keertje dan

dana doet wat goed is voor ufc en voor dana , niet wat goed is voor de mmasport en zeker niet wat goed is voor de athleten en de fans. Dana helpt de sport niet groeien , dana helpt de ufc zijn monopolie positie behouden. wtf is daar goed aan dan voor de neutrale mma fan?


dana is niet goed voor de fans
niet goed voor de athleten
niet goed voor de sport

als hij zo doorgaat en weigert mee te werken aan bijv. een unified belt dan krijgt mma te maken met hetzelfde probleem wat boxen min of meer de nek heeft omgedraaid. 5000 champs en bonden........... Good looking out for the sport Dana!

MMA is niet van de UFC!

Hiro
29-07-2008, 16:24
Ok ik begrijp het nu. Dana weg. .... in de plaats. MMA wordt mainstream. Vechters krijgen meer betaald en we krijgen een unified champion.

Mike
29-07-2008, 16:38
Ok ik begrijp het nu. Dana weg. .... in de plaats. MMA wordt mainstream. Vechters krijgen meer betaald en we krijgen een unified champion.


ja zoiets ;)

ik kan hem gewoon niet meer uitstaan sinds die shit met randy

en ik wil randy vs fedor :D
ben echt pissed dat dana dat verkloot heeft

YoMarK
29-07-2008, 17:00
Ben het helemaal met Hiro eens.

En Mike...noem jij eens iemand die meer voor mainstream MMA heeft betekend dan Dana White? :whistling:
Vergeet ook niet dat ze(de UFC) bezig zijn om MMA te legaliseren waar het nog niet legaal is.
Tuurlijk, het is een eikel met een grote bek....maar hij heeft wel ballen, en zegt bovendien wat hij denkt(en dat is niet altijd even netjes, maar wel zo duidelijk).

Daarnaast, hoe kun je het nu opnemen voor Randy? Vergeet niet dat die kerel miljoenen heeft verdient, vervolgens een contract tekent, en is het er een half jaar later allemaal niet meer mee eens(tja, zo werkt dat niet....dan had je niet moeten tekenen, of verder moeten onderhandelen).

Mike
30-07-2008, 10:57
Ben het helemaal met Hiro eens.

En Mike...noem jij eens iemand die meer voor mainstream MMA heeft betekend dan Dana White? :whistling:
Vergeet ook niet dat ze(de UFC) bezig zijn om MMA te legaliseren waar het nog niet legaal is.
Tuurlijk, het is een eikel met een grote bek....maar hij heeft wel ballen, en zegt bovendien wat hij denkt(en dat is niet altijd even netjes, maar wel zo duidelijk).

Daarnaast, hoe kun je het nu opnemen voor Randy? Vergeet niet dat die kerel miljoenen heeft verdient, vervolgens een contract tekent, en is het er een half jaar later allemaal niet meer mee eens(tja, zo werkt dat niet....dan had je niet moeten tekenen, of verder moeten onderhandelen).



ook jij moet begrijpend lezen.............. ;)

ja dana heeft t heeel ver gebracht maar dana kan de sport niet nog verder brengen. de sport is groter dan dana. Dana heeft t goed gedaan maar in het belang van de sport is t beter als die vertrekt

dat is t punt

of de sport blijft waar t nu is of hij vertrekt en de sport groeit door

voor dana is t van belang dat ufc groeit en andere mma organisaties een stille dood sterven

Ralph
30-07-2008, 12:03
Ik vind Dana een prima president. Hij moet zich alleen realiseren dat hij de baas is van de UFC en niet van alle MMA in de wereld. Als hij zich gewoon op de UFC concentreert en daar topshows mee blijft brengen, dan doet hij het gewoon goed.

Tony
30-07-2008, 12:25
Ik vind Dana een prima president. Hij moet zich alleen realiseren dat hij de baas is van de UFC en niet van alle MMA in de wereld. Als hij zich gewoon op de UFC concentreert en daar topshows mee blijft brengen, dan doet hij het gewoon goed.

Behoorlijk met jou eens :)

Kijk het zou natuurlijk beter zijn voor de sport als hij zich eens wat volwassener gedroeg, zakelijker en dus niet zo laat leiden door emoties en persoonlijke zaken.

Maar zoals het er nu voor staat komt er elke maand wel een prima UFC event met goeie fights.

En er komt een tijd dat Dana niet meer gezien wordt als de trekker van de MMA bandwagon (want zo "zien" veel mensen hem)..

DREAM, Affliction, EliteXC kunnen allemaal op termijn een bedreiging vormen (voor zover ze dat al niet zijn)

Pepe the Ice-Murderer
30-07-2008, 12:38
Behoorlijk met jou eens :)

Kijk het zou natuurlijk beter zijn voor de sport als hij zich eens wat volwassener gedroeg, zakelijker en dus niet zo laat leiden door emoties en persoonlijke zaken.

Maar zoals het er nu voor staat komt er elke maand wel een prima UFC event met goeie fights.

En er komt een tijd dat Dana niet meer gezien wordt als de trekker van de MMA bandwagon (want zo "zien" veel mensen hem)..

DREAM, Affliction, EliteXC kunnen allemaal op termijn een bedreiging vormen (voor zover ze dat al niet zijn)

Mooi samengevat Tony! Voor ons als mma-fans is het in dit geval in ons voordeel dat de concurrentiestrijd in de mma wereld aan het losbarsten is.
In tegenstelling tot andere sporten kan je mma niet promoten door de mooiste shirtjes of postertjes te drukken, maar wel door de vetste partijen te leveren.
Laat ons hopen dat deze vier organisaties alles uit de kast halen, wij kunnen er alleen maar van genieten. (hopelijk)