PDA

View Full Version : Brock Lesnar video on Heath Herring UFC 87 fight



Tony
29-07-2008, 08:35
Brock Lesnar Ready To Win In The UFC - ESPN Video (http://sports.espn.go.com/broadband/video/video?id=3508610)

YoMarK
29-07-2008, 09:05
Brock wordt wel meteen in het diepe gegooid zeg. Ook al kan hij een aardig potje worstelen, hij mocht in z'n 2e partij tegen Mir en nu moet hij tegen Herring(wat gewoon toppers zijn).
Ik denk dat hij gaat verliezen. Herring is iemand die behoorlijk veel kan hebben, en zal dus niet zomaar opgeven tijdens de GnP(waar ik verwacht dat hij terecht komt in de eerste seconden). Hoe langer de partij duurt, hoe meer kans Heath maakt.

MMA-knaller
29-07-2008, 09:14
Denkt hij nou echt dat hij ooit de heavyweight champion kan worden.
Wat een laggertje ... Dat doetie wel even :P

Tony
29-07-2008, 09:22
zie niet in waarom hij het _nooit_ zou kunnen worden... Iedereen die zijn reet eraf traint binnen de ufc heeft kans om partijen te winnen.. De winst is namelijk 1 stoot verwijderd binnen mma... (een ko ligt zo op de loer).. Als jij zodoende een title fight kan krijgen dan ligt die winst vaak ook maar 1 stoot of submission verder...
dus ja.. Elke HW vechter in de UFC _kan_ ooit de champ worden...

Jochem
29-07-2008, 10:04
Ik geef hem meer kans als Tim Sylvia, en die is toch 2x kampioen geweest. Ik denk dat dit een zware partij voor hem wordt, maar hij kan hem zeker winnen. Heath is sinds hij bij GG weg is niet veel beter geworden.

Denk dat Brock alleen niet wint van minotauro op dit moment.

Tony
29-07-2008, 10:09
brock heeft inmiddels ook weer heel wat trainingsmaandjes achter de rug sinds zijn partij tegen Mir. De leercurve van een beginnend MMA vechter is zo dat ze in het begin ongelofelijk veel nieuwe dingen leren.

dus de Brock die tegen Heath zal staan zal zeker een stuk beter zijn dan tegen Mir... Maar Brock blijft een beginner, en beginners maken foutjes... (zoals met die beenklem tegen mir)

Ik denk ook dat brock deze _kan_ hebben dmv kracht en brute gnp... Maar als Herring zijn kop erbij kan houden en de tijd weet te rekken dan geef ik Herring de betere kans.

Maa moet er wel bij zeggen dat ik Herring in zijn laatste partij er zeer goed vond uit zien.. Scherpe jabs, goeie headmovement... gewoon overall verbeterd. :)