PDA

View Full Version : Team Hardcore en Joop Kasteel sluiten verbond



henk kuipers
29-07-2008, 15:24
Joop Kasteel is vanaf vandaag de vaste voedingsdeskundige van Team Hardcore.
De team leden kunnen vanaf vandaag gebruiken van Joop zijn kennis op gebied voeding en krachttraining specifiek voor vechtsporten.

De vaste staf van Hardcore bestaat nu uit:

Trainers: Peter Verschuren, Roy van de Wal, Jan Oosterbaan,
Voedingsdeskundige: Joop Kasteel.
Krachttrainers: Richard Moorman / Joop Kasteel
Management dagelijks: Martin van Emmen / Robbie Timmers.
Websitebeheer: Niek Heizenberg { Chief108 }
Team Hardcore Belgie: Eric van Vaerenberg.
Team Hardcore Kroatie: Mladen Sansic
Gasttrainers: Lucien Carbin, Angelo Meola.
Hardcore scholen: Hardcore Gym Klazienaveen, Oosterbaangym Rotterdam.
Management overall: Koen Scharrenberg / Henk Kuipers

Hardcore Sports Management (http://www.teamhardcore.nl)

Richelieu
29-07-2008, 15:33
Erg interessant nieuws. Misschien wil Joop Kasteel (die hier ook meeleest) hierover nog wel wat melden. Zal hij ook de vechters in Klazineveen begeleiden tijdens de trainingen of zal hij hun op andere lokaties adviezen geven?

henk kuipers
29-07-2008, 15:40
Erg interessant nieuws. Misschien wil Joop Kasteel (die hier ook meeleest) hierover nog wel wat melden. Zal hij ook de vechters in Klazineveen begeleiden tijdens de trainingen of zal hij hun op andere lokaties adviezen geven?

Joop zal straks even reageren hij is nog onderweg uit het mooie Drenthe naar Amersfoort.

bryan
29-07-2008, 15:48
das een aardig team.. vraag me echt af hoe dit winstgevend kan zijn..

henk kuipers
29-07-2008, 15:52
das een aardig team.. vraag me echt af hoe dit winstgevend kan zijn..

Ik hoop ook niet dat ik dat gemeld had dat het geld op zou leveren, ik kan jullie verzekeren dat een ieder binnen het team het alleen om de sport gaat en financieel gewin mischien in de toekomst een prettige bijkomstigheid zal worden.

Garcia
29-07-2008, 16:02
Goed bezig Joop.
Ik ben ook geintresseerd in wat algemene voedingsadviezen voor vechtsporters :)

blackadder
29-07-2008, 16:05
Goed bezig Joop.
Ik ben ook geintresseerd in wat algemene voedingsadviezen voor vechtsporters :)

x2

Wheelie
29-07-2008, 16:09
Zeer goede aanwinst voor Team Hardcore

paspoes
29-07-2008, 16:20
het is zeker een goede aanwinst voor team hardcore. joop is een toffe peer.

The Bulldog
29-07-2008, 16:47
Joop begeleidde me al sinds de voorbereiding op A.C. Antonia zoals ik al op meerdere plekken en mijn eigen site heb neer gezet.

Voeding en krachttraining zijn door hem op een andere manier ingedeeld en dit heeft mij nu al veel opgeleverd..

en ben zwaarder en mijn uithoudings vermogen is met sprongen vooruit gegaan...
Daarbij staat Joop altijd klaar voor advies en dergelijke...een super samenwerking die ik erg op prijs ben gaan stellen..

Zeer goed nieuws in mijn ogen dat hij nu standaard zijn diensten aan team hardcore verleend...super..

HENK...HEB JE WEER SUPER GEREGELD....

Justinian
29-07-2008, 18:48
Top, ik heb veel respect voor Joop en dat hij nu bij ons team zit is erg goed nieuws. Zal zeker een beroep doen op je kennis Joop! Groeten uit Phuket, thailand!

Mickey
29-07-2008, 19:35
Netjes hoor! Vet team zo te zien! :D

rafi
29-07-2008, 20:23
welke vechters zitten nou bij team hardcore. van wat ik heb begrepen zijn der een aantal vechters weg. en wat nieuwe bij gekomen. en hoe zit het met ignasov zit hij nu wel of niet in het team.

Joop Kasteel
29-07-2008, 20:43
Joop leest zeker mee! En Joop is blij. Blij met de erkenning van Team Hardcore. Ik werk al langer met de mannen van TH, maar nu dus officieel. Ik verwacht veel van deze samenwerking, 5 oct. moeten de eerste resultaten zichtbaar zijn.

Bedankt voor de positieve reacties mannen!

Joop Kasteel
29-07-2008, 20:49
Top, ik heb veel respect voor Joop en dat hij nu bij ons team zit is erg goed nieuws. Zal zeker een beroep doen op je kennis Joop! Groeten uit Phuket, thailand!Yo Magician! Bedankt, veel plezier daar!

Bud S
29-07-2008, 22:36
profi team !

maar ik zie nog een fysio/manueel therapeut in jullie "medische staf". ik weet er nog wel eentje...:whistling:

blackadder
29-07-2008, 23:00
Joop leest zeker mee! En Joop is blij. Blij met de erkenning van Team Hardcore. Ik werk al langer met de mannen van TH, maar nu dus officieel. Ik verwacht veel van deze samenwerking, 5 oct. moeten de eerste resultaten zichtbaar zijn.

Bedankt voor de positieve reacties mannen!

Ik zat net even een beetje op jou website de zwarte parel te neuzen. Heb je echt pas op je 30ste je eerste partij gevochten???
Er mist trouwens een 'i' in het menu bij beveiliging.:D

The Bulldog
29-07-2008, 23:08
Zal hij ook de vechters in Klazineveen begeleiden tijdens de trainingen of zal hij hun op andere lokaties adviezen geven?

mijn ervaringen met Joop zijn zo, dat ik hem op verschillende manieren kan bereiken als ik vragen heb. Joop is altijd bereid even tussendoor ergens af te spreken om te babbelen en te overleggen..

Dus zeer positief...

Joop Kasteel
29-07-2008, 23:09
Ik zat net even een beetje op jou website de zwarte parel te neuzen. Heb je echt pas op je 30ste je eerste partij gevochten???
Er mist trouwens een 'i' in het menu bij beveiliging.:DIk was 30, bijna 31, toen ik voor 't eerst vocht. Van de website weet ik, hij is nog niet af, ik ben een beetje lui...

Bagheera
29-07-2008, 23:10
op je dertigste beginnen is toch niet verkeerd :) of wel dan... lol

blackadder
29-07-2008, 23:19
op je dertigste beginnen is toch niet verkeerd :) of wel dan... lol

Dat mag ik toch hopen. Ik wou tenslotte ook nog een paar keer omdanks mijn rijpe, volwassen leeftijd. En als een bekende vechter als Joop Kasteel op zo'n leeftijd nog z'n eerste partij maakt is het niet zo gek als ik er ook gewoon nog eens voor ga voordat ik te rijp en volwassen ben. Joop. Reps kerel omdat je m'n laatste twijfels hebt verpletterd. (En omdat ik daarnet de Reps knop ontdekt heb.):)

Bagheera
29-07-2008, 23:25
Dat mag ik toch hopen. Ik wou tenslotte ook nog een paar keer omdanks mijn rijpe, volwassen leeftijd. En als een bekende vechter als Joop Kasteel op zo'n leeftijd nog z'n eerste partij maakt is het niet zo gek als ik er ook gewoon nog eens voor ga voordat ik te rijp en volwassen ben. Joop. Reps kerel omdat je m'n laatste twijfels hebt verpletterd. (En omdat ik daarnet de Reps knop ontdekt heb.):)

Niet dat ik zoveel kan zeggen.. maarre ik begon ook na mijn dertigste en ik heb dat gedaan wat ik wilde! (helaas nog niet echt succesvol). Ik heb in de ring gestaan en genoten... Gewoon doen!

blackadder
29-07-2008, 23:29
Nou. Jij ook maar Reps dan he?:D
Nu moet ik alleen nog mijn 'gewichtig' probleempje op zien te lossen en dan gaan we ervoor!!!
:p

HUNEBED
30-07-2008, 00:24
Komp wel goud met de Dukes uut Klazienaveen, zo te lezen

danial
30-07-2008, 02:11
Ik vind Joop Kasteel de beste/geschikte man, alvast bedank voor uw hulp...
en natuurlijk ook dank aan kancho Kuipers.

Mickey
30-07-2008, 09:36
Yo Magician! Bedankt, veel plezier daar!

Nieuwe Nickname voor de Roymeister?

Roy "The Magician" van der Wal..

PigDog
30-07-2008, 10:12
Goed bezig Joop.
Ik ben ook geintresseerd in wat algemene voedingsadviezen voor vechtsporters :)

Dan weet je waar je moet gaan trainen....

:whistling:

PigDog
30-07-2008, 10:13
Nieuwe Nickname voor de Roymeister?

Roy "The Magician" van der Wal..

Justician?

Joop Kasteel
30-07-2008, 10:17
Nieuwe Nickname voor de Roymeister?

Roy "The Magician" van der Wal..Ik vind 't wel wat Mick. Het is in ieder geval een passende bijnaam!

Jochem
30-07-2008, 10:23
Nieuwe Nickname voor de Roymeister?

Roy "The Magician" van der Wal..

Is dat omdat ie om de haverklap verdwijnt? (naar thailand ;), ik ben jaloers)

MJOKKIE
30-07-2008, 10:45
@Underdog,

wat is het adres van je site, dan surf ik ff langs. Ben benieuwd

mzzl

Wheelie
30-07-2008, 10:50
http://www.the-underdog.nl/

Wheelie
30-07-2008, 10:52
Mooie foto van jou en Roy ;)


http://www.the-underdog.nl/photos/fight_ac_antonia_11-05-2008/album/slides/6.jpg

The Bulldog
30-07-2008, 12:06
Nieuwe Nickname voor de Roymeister?

Roy "The Magician" van der Wal..


HELE GOEDE !!!!!

Dennuz
30-07-2008, 12:07
Mooie foto van jou en Roy ;)


http://www.the-underdog.nl/photos/fight_ac_antonia_11-05-2008/album/slides/6.jpg



Roy kijkt meestal net zo opgefokt als diegene die moet vechten ;)

Mickey
30-07-2008, 12:21
Roy kijkt meestal net zo opgefokt als diegene die moet vechten ;)

Roy is zonder twijfel een van de meest meelevende coaches die ik ken.. Ik heb dit een aantal maal van dichtbij mogen ervaren.. Heheh.. tis dat ik hem al een tijdje ken anders zou je dr bang van worden..

Wat betreft zijn nickname.. Ik heb zn forumtitel maar ff aangepast na een goeie tip van een forumbroeder.. :thup:

paspoes
30-07-2008, 12:28
Roy is zonder twijfel een van de meest meelevende coaches die ik ken.. Ik heb dit een aantal maal van dichtbij mogen ervaren.. Heheh.. tis dat ik hem al een tijdje ken anders zou je dr bang van worden..

Wat betreft zijn nickname.. Ik heb zn forumtitel maar ff aangepast na een goeie tip van een forumbroeder.. :thup:

http://img255.imageshack.us/img255/9892/royyv7.jpg

:whistling:

Wheelie
30-07-2008, 12:32
Ze hebben Roy op een 2h2h gala echt tegen moeten houden om de ring in te gaan nadat een van zijn leerlingen het bloed van Gewik Mousasi in zijn mond kreeg.
Gewik had ook illegale handelingen gedaan tijdens het gevecht waardoor deze leerling en vriend van Roy een gebroken neus had
Heb hem nog nooit zo kwaad gezien ;) Hij had echt bad intensions op dat moment en gelukkig kon hij worden tegen gehouden door Gilbert Yvel en Marco "Scheids"

http://i38.tinypic.com/ogb3oo.jpg

Dennuz
30-07-2008, 12:37
Ze hebben Roy op een 2h2h gala echt tegen moeten houden om de ring in te gaan nadat een van zijn leerlingen het bloed van Gewik Mousasi in zijn mond kreeg.
Gewik had ook illegale handelingen gedaan tijdens het gevecht.
Heb hem nog nooit zo kwaad gezien ;) Hij had echt bad intensions op dat moment en gelukkig kon hij worden tegen gehouden door Gilbert Yvel en Marco "Scheids"


Haha, Roy wordt niet snel boos, tenzij je te traag voor hem gaan rijden ;), of idd zulke acties uithaalt bij 1 van zijn leerlingen..

paspoes
30-07-2008, 12:41
Ze hebben Roy op een 2h2h gala echt tegen moeten houden om de ring in te gaan nadat een van zijn leerlingen het bloed van Gewik Mousasi in zijn mond kreeg.
Gewik had ook illegale handelingen gedaan tijdens het gevecht waardoor deze leerling en vriend van Roy een gebroken neus had
Heb hem nog nooit zo kwaad gezien ;) Hij had echt bad intensions op dat moment en gelukkig kon hij worden tegen gehouden door Gilbert Yvel en Marco "Scheids"

http://i38.tinypic.com/ogb3oo.jpg


Haha, Roy wordt niet snel boos, tenzij je te traag voor hem gaan rijden ;), of idd zulke acties uithaalt bij 1 van zijn leerlingen..

En terecht, volgende keer ga ik voor hem rijden :lol:

blackadder
30-07-2008, 12:41
Hoe krijg je iemand anders bloed in je mond????
Tenzij je eraan gaat lopen likken.

Richelieu
30-07-2008, 12:46
Hoe krijg je iemand anders bloed in je mond????
Tenzij je eraan gaat lopen likken.

Check de laatste partij van Hisken vs Sightman in het Zonnehuis maar eens..;) Sommige partijen kunnen (zoals die) ontaarden, door bijvoorbeeld een hevige bloedende neus in een klein bloedbad. Er is dat een kans dat je tijdens de clinch of het grondgevecht via de mond bloed van je tegenstander naar binnen kan krijgen.

paspoes
30-07-2008, 12:46
ik wil hem een keer in de ring zien vechten, schijnt een Topper te zijn.
Misschien een actie hiero, hoe krijgen we Roy de ring weer in.;)

Dennuz
30-07-2008, 12:47
Hoe krijg je iemand anders bloed in je mond????
Tenzij je eraan gaat lopen likken.

Volgens mij bloedde de neus van Gewik of hij had een cut, weet het niet zeker.. Als iemand dan boven je hangt en het bloed stroomt uit zijn neus of cut lekt dat toch echt wel in het gezicht van diegene die onderop ligt..

blackadder
30-07-2008, 12:47
Check de laatste partij van Hisken vs Sightman in het Zonnehuis maar eens..;) Sommige partijen kunnen(zoals die) ontaarden, door bijvoorbeeld een hevige bloedenede neus in een klein bloedbad. Er is dat een kans dat je tijdens de clinch of het grondgevecht via de mond bloed van je tegenstander naar binnen kan krijgen.
Oowww ja...sorry...ben nog niet helemaal wakker...

payap
30-07-2008, 12:50
Top foto paspoes!

http://img255.imageshack.us/img255/9892/royyv7.jpg

paspoes
30-07-2008, 12:52
thx man, wat dacht je van Ralf kan ook zo leuk kijken ;)

Wheelie
30-07-2008, 12:59
Jaap kreeg het bloed van Gewik in zijn mond en gezicht toen Gewik in zijn guard lag, dat was en smerig en hij kon niet goed meer zien.
De partij had IMO toen even gestopt moeten worden om het bloeden te stoppen maar dat gebeurde niet.
Roy was op dat moment al flink tekeer aan het gaan aan de ring en toen gaf Gewik volgens mij een elleboog wat niet mocht waarop Jaap zijn neus brak.
Toen ging Roy terecht helemaal door het lint omdat Gewik ook nog eens tot winnaar werd uitgeroepen via TKO

The Bulldog
30-07-2008, 13:01
Yes yes...the Magician...nu al gevolgen van het toetreden van Joop...hehehe

Mickey
30-07-2008, 13:32
Jaap kreeg het bloed van Gewik in zijn mond en gezicht toen Gewik in zijn guard lag, dat was en smerig en hij kon niet goed meer zien.
De partij had IMO toen even gestopt moeten worden om het bloeden te stoppen maar dat gebeurde niet.
Roy was op dat moment al flink tekeer aan het gaan aan de ring en toen gaf Gewik volgens mij een elleboog wat niet mocht waarop Jaap zijn neus brak.
Toen ging Roy terecht helemaal door het lint omdat Gewik ook nog eens tot winnaar werd uitgeroepen via TKO

Heheh.. Jup.. Daar doelde ik ook op. Ik stond er naast en wist niet of ik Roy op zn nek moest springen of mee gaan doen.. God wat was die man kwaad.. Ik was oprecht bezorgd dat ie iemand wat ging aandoen.. ;)

Gelukkig wisten Marco, Gilbert en Remco Pardoel hem rustig te houden. Wat ook niet hielp was een tribune vol Tukkers die Roy zn mood nogal overnamen. Gelukkig liep het allemaal met een sisser af! :thup:

ashi76
30-07-2008, 13:49
WTF.... :eek:

http://www.the-underdog.nl/photos/ralf_bodybuilding_klein.jpg

paspoes
30-07-2008, 13:53
WTF.... :eek:

http://www.the-underdog.nl/photos/ralf_bodybuilding_klein.jpg

:lol: dat verwacht je niet, Mr Underdog :thup:

The Bulldog
30-07-2008, 14:02
topic gaat over Joop en het feit dat ie officieel ons team aanvult sinds gisteren!!!! :)

ashi76
30-07-2008, 14:08
LMAO... Ralf = correct, maar ik kon het niet laten... ;)

Wheelie
30-07-2008, 14:14
topic gaat over Joop en het feit dat ie officieel ons team aanvult sinds gisteren!!!! :)
Je hebt gelijk :blush: (je lijkt wel een moderator ;) )

dokter flinstone
30-07-2008, 14:17
Jaap kreeg het bloed van Gewik in zijn mond en gezicht toen Gewik in zijn guard lag, dat was en smerig en hij kon niet goed meer zien.
De partij had IMO toen even gestopt moeten worden om het bloeden te stoppen maar dat gebeurde niet.
Roy was op dat moment al flink tekeer aan het gaan aan de ring en toen gaf Gewik volgens mij een elleboog wat niet mocht waarop Jaap zijn neus brak.
Toen ging Roy terecht helemaal door het lint omdat Gewik ook nog eens tot winnaar werd uitgeroepen via TKO

En toch dacht de Jurojin club daar totaal anders over. Maar laten we weer ontopic gaan en niet weer oude shoto-topics hervatten (of was dit al de MF tijd??)

The Bulldog
30-07-2008, 14:29
Je hebt gelijk :blush: (je lijkt wel een moderator ;) )


haha

ik ben nog euforisch over het nieuws...

en dan gelijk die bijdrage in de vorm van de bijnaam voor Roy.

(zweer het je ben al met een spandoek voor in de dojo bezig)

PigDog
30-07-2008, 14:59
Gelukkig liep het allemaal met een sisser af! :thup:

WTF? Siste de wond toen hij dichtging?
Fuckin' Magician!

Joop Kasteel
30-07-2008, 15:29
Was wel grappig; ik wist niet meer hoe je magician schreef. Ik naar Altavista, een vertaalsite maar dan ben je er nog niet. Ik allerlei Nederlandse woorden intoetsen om maar dat woord te vinden; goochelaar, illusionist en nog maar van dat soort woorden. Bij het woord tovenaar had ik geluk.

Ik hoop dat R. blij is met zijn volkomen verdiende bijnaam.

Bud S
30-07-2008, 15:56
Was wel grappig; ik wist niet meer hoe je magician schreef. Ik naar Altavista, een vertaalsite maar dan ben je er nog niet. Ik allerlei Nederlandse woorden intoetsen om maar dat woord te vinden; goochelaar, illusionist en nog maar van dat soort woorden. Bij het woord tovenaar had ik geluk.

Ik hoop dat R. blij is met zijn volkomen verdiende bijnaam.

je kan in google ook gewoon een woord intypen wat er op lijkt
als je bij. "maggicyan" typt vraagt ie heel netjes "bedoelde u: magician ?"
dat hebben ze van google,met het oog op je postuur, speciaal voor jou bedacht.

Zo wordt "joopje kasteel" door google in dit kader ook met vette letters gecorrigeerd tot "Bedoelde u: Joop Kasteel ?"

anonymous001
30-07-2008, 16:16
je kan in google ook gewoon een woord intypen wat er op lijkt
als je bij. "maggicyan" typt vraagt ie heel netjes "bedoelde u: magician ?"
dat hebben ze van google,met het oog op je postuur, speciaal voor jou bedacht.

Zo wordt "joopje kasteel" door google in dit kader ook met vette letters gecorrigeerd tot "Bedoelde u: Joop Kasteel ?"
:lol:

Gelijk effe geprobeerd natuurlijk. Het werkt nog ook...

Richelieu
30-07-2008, 16:24
:lol:

Gelijk effe geprobeerd natuurlijk. Het werkt nog ook...

Tuurlijk werkt het...:) Willem doet altijd gronding onderzoek voordat hij hier op Mixfight een posting maakt.

The Bulldog
30-07-2008, 16:25
:lol:

PigDog
30-07-2008, 16:29
LMAO!

Joop Kasteel
30-07-2008, 17:38
je kan in google ook gewoon een woord intypen wat er op lijkt
als je bij. "maggicyan" typt vraagt ie heel netjes "bedoelde u: magician ?"
dat hebben ze van google,met het oog op je postuur, speciaal voor jou bedacht.

Zo wordt "joopje kasteel" door google in dit kader ook met vette letters gecorrigeerd tot "Bedoelde u: Joop Kasteel ?"Thanxx Willem!

PigDog
30-07-2008, 17:43
Toen ik "kutventje met overgewicht" intypte, stond er: bedoelde U Pigdog?
Zal toch eens een mailtje sturen......

Mickey
30-07-2008, 17:48
Hahahah!

joost
30-07-2008, 18:48
op training noemen we hem altijd ''het zwitsers zakmes'' .. door verschillende variaties die hij in 1 techniek toepast :D

danial
30-07-2008, 18:51
Roy is de beste :)

Joop Kasteel
30-07-2008, 18:54
op training noemen we hem altijd ''het zwitsers zakmes'' .. door verschillende variaties die hij in 1 techniek toepast :DIk weet 't, ik stond bekend om mijn souplesse...

jan sensei kyokushin
30-07-2008, 19:33
Osu daarom staat Google ook in Grunn loze mensen :) daar in het Noorden
Moi
Goi dag;)

succes Joop bij Team hardcore

Osu

PigDog
30-07-2008, 20:49
op training noemen we hem altijd ''het zwitsers zakmes'' .. door verschillende variaties die hij in 1 techniek toepast :D

Nee Joop, hij bedoelde mij....... Toch?





Of noemt mijn vrouw me altijd zo?

Joop Kasteel
30-07-2008, 21:32
Nee Joop, hij bedoelde mij....... Toch?





Of noemt mijn vrouw me altijd zo?Nee nee...Joop "Flex" Kasteel of Rubberen Jopie scandeerde men "in the old days".

PigDog
30-07-2008, 23:52
Ik ben van the old days en ik heb je vaak zien vechten, en ik maakte maar fun.......

zosja
31-07-2008, 02:19
das een aardig team.. vraag me echt af hoe dit winstgevend kan zijn..

werk jij bij de fiod of zo, mensen komen tot elkaar uit liefde voor de sport, dan komt gelijk de vraag, HOE WORDT DIT BETAALD.of hoe maken jullie winst.

eerst samen uit liefde voor de sport iets opbouwen, en dan later ff kijken kan ik een onkosten vergoeding voor die dure branstof krijgen.

grt joop ubeda.

joost
31-07-2008, 04:25
Nee Joop, hij bedoelde mij....... Toch?





Of noemt mijn vrouw me altijd zo?


over roy ;)

Justinian
31-07-2008, 17:56
Was wel grappig; ik wist niet meer hoe je magician schreef. Ik naar Altavista, een vertaalsite maar dan ben je er nog niet. Ik allerlei Nederlandse woorden intoetsen om maar dat woord te vinden; goochelaar, illusionist en nog maar van dat soort woorden. Bij het woord tovenaar had ik geluk.

Ik hoop dat R. blij is met zijn volkomen verdiende bijnaam.
Bedankt Joop!

Ps. volgend jaar zitten we als het goed is weer in Thailand, als je er dan ook bent is het eerste rondje van mij ;)

the boxer
31-07-2008, 18:27
je kan in google ook gewoon een woord intypen wat er op lijkt
als je bij. "maggicyan" typt vraagt ie heel netjes "bedoelde u: magician ?"
dat hebben ze van google,met het oog op je postuur, speciaal voor jou bedacht.

Zo wordt "joopje kasteel" door google in dit kader ook met vette letters gecorrigeerd tot "Bedoelde u: Joop Kasteel ?"

:rotflmao:

dit verdient reps!!

Joop Kasteel
31-07-2008, 20:54
Bedankt Joop!

Ps. volgend jaar zitten we als het goed is weer in Thailand, als je er dan ook bent is het eerste rondje van mij ;)We houden contact, zover van tevoren is 't makkelijk inplannen. Osu Magician.

PigDog
02-08-2008, 15:33
Kijk uit Joop, voor dat je het weet begint hij over je broekje....

Joop Kasteel
02-08-2008, 16:29
Kijk uit Joop, voor dat je het weet begint hij over je broekje....
Eigenlijk is 't een rokje...Ik weet niet of dit verstandig is om te bekennen. Spaar me mannen..

blackadder
02-08-2008, 16:35
Als de Hairob inderdaad bij Fred Royers gaat trainen zien we Royers binnenkort misschien met golvende dreadlocks.:D

blackadder
02-08-2008, 16:36
Eigenlijk is 't een rokje...Ik weet niet of dit verstandig is om te bekennen. Spaar me mannen..
Zo'n frisse bries in je kruis kan heel stimulerend zijn.

The Bulldog
02-08-2008, 16:38
een gladiatoren outfit toch?


:)

Joop Kasteel
02-08-2008, 16:38
Zo'n frisse bries in je kruis kan heel stimulerend zijn.Klopt, alleen de sankaku is wat confronterend.

anonymous001
02-08-2008, 16:39
Klopt, alleen de sankaku is wat confronterend.

:lol:

blackadder
02-08-2008, 16:45
Klopt, alleen de sankaku is wat confronterend.
:D:D

chief108
11-08-2008, 10:02
Joop Kasteel is vanaf vandaag de vaste voedingsdeskundige van Team Hardcore.
De team leden kunnen vanaf vandaag gebruiken van Joop zijn kennis op gebied voeding en krachttraining specifiek voor vechtsporten.

goed nieuws Henk! :thup:

Fr3ddy
11-08-2008, 10:11
Kruideneiwit

:confused:

De man van 14K
11-08-2008, 10:13
Eigenlijk is 't een rokje...Ik weet niet of dit verstandig is om te bekennen. Spaar me mannen..


hahaha geweldig..

voor je het weet loop je net als Manhoef met een bal in je mond rond.
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=81406