PDA

View Full Version : Vechten tegen de bierkaai



MB667
30-07-2008, 09:07
docu over Joop Gottmers, een (kick)bokser die vroeger op het verkeerde pad raakte, maar laterna het 'licht' zag.

Player eo.nl (http://www.eo.nl/media/spelert.jsp?aflid=9288317)

best een heftige docu.

Richelieu
30-07-2008, 09:36
Thanx, ga het thuis eens rustig bekijken!

Paganstars
30-07-2008, 09:51
was redelijk onder de indruk toen ik het gisteravond zag!

PigDog
30-07-2008, 10:04
Was er niet zo van onder de indruk.
Wel leuk, als hij zondags aan de deur komt, en zijn voet tussen de deur zet als je die wil dichtvlammen.
Krijg je een molotov door je ruit ofzo :D

wout61
30-07-2008, 11:00
Ik had hem al gezien.
Mooie docu

761217186
30-07-2008, 12:59
die joop heeft wel een verhaal... Inderdaad een goede documentaire.

marcelt
30-07-2008, 14:39
Bedankt. Mooie docu.

PigDog
30-07-2008, 15:03
die joop heeft wel een verhaal... Inderdaad een goede documentaire.

Nou, staat hij tussen de jeugd in de kroeg (die met een onschuldig Smirnoffje staan te luisteren) te vertellen dat hij in één weekend 23 pillen naar achteren klapte, tesamen met wat kilo coke en een infuus amfetamine.
O ja, maar kijk uit voor alcohol, jongens, want dat is de duivel :cool2:

MB667
30-07-2008, 15:59
lol, dat was inderdaad een beetje wazig ja. maar ja, ik geloof hem wel;)

dietrik
30-07-2008, 17:00
Dat eerste vecht filmpje, een piepjonge bob schrijber. Dat kan niet missen.

Coldcrust
30-07-2008, 17:20
Ik heb die docu ook gezien (was een herhaling trouwens) en ondanks dat zijn verhaal niet opschepperig overkwam vraag ik me wel af wat er waar is van zijn wedstrijdverleden.
Ik volg het Thai-en kickboksen al vanaf begin jaren 80 en heb nog nooit van deze man gehoord. Hij zou naar eigen zeggen nederlands-en europees kampioen boksen en nederlands kampioen Thaiboksen en nederlands kampioen full contact zijn geweest. Het is te specifiek opgenoemd om het echt uit de lucht te hebben gegrepen en er waren inderdaad oude beelden te zien van zowel boks-als Thaibokspartijen maar Pedro v Raamsdonk zegt op zijn weblog nog nooit van deze man gehoord te hebben..hetgeen e.e.a. wat het boksen betreft dus erg twijfelachtig maakt.

Kent iemand hem?

PigDog
30-07-2008, 17:39
Als je hem bezig zag in de gym leek het ook op bewegingen die niet jarenlang ingesleten waren...

blackadder
30-07-2008, 18:28
Ik vond het allemaal nogal zweverig. Maar ja. T'is tenslotte de EO dus wat wil je?

Slome
30-07-2008, 22:23
kleine joop... haha.. leuk om te zien... alleen jammer van de laatste 5 EO minuten..

MB667
31-07-2008, 08:57
Ik heb die docu ook gezien (was een herhaling trouwens) en ondanks dat zijn verhaal niet opschepperig overkwam vraag ik me wel af wat er waar is van zijn wedstrijdverleden.
Ik volg het Thai-en kickboksen al vanaf begin jaren 80 en heb nog nooit van deze man gehoord. Hij zou naar eigen zeggen nederlands-en europees kampioen boksen en nederlands kampioen Thaiboksen en nederlands kampioen full contact zijn geweest. Het is te specifiek opgenoemd om het echt uit de lucht te hebben gegrepen en er waren inderdaad oude beelden te zien van zowel boks-als Thaibokspartijen maar Pedro v Raamsdonk zegt op zijn weblog nog nooit van deze man gehoord te hebben..hetgeen e.e.a. wat het boksen betreft dus erg twijfelachtig maakt.

Kent iemand hem?

dit was blijkbaar een repost, hier geeft hammerkick uitleg over de beste man ;)

't zal je maar gebeuren: Joop Gottmers [Archive] - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/archive/index.php/t-78787.html)

Hammerkick
31-07-2008, 16:27
dit was blijkbaar een repost, hier geeft hammerkick uitleg over de beste man ;)
't zal je maar gebeuren: Joop Gottmers [Archive] - www.MixFight.nl (http://www.MixFight.nl)

Tsjonge, die Dirk, toch !!!!:D

anonymous001
31-07-2008, 19:01
Wat een lulverhaal van voor tot achter. :twak:

Tenenkrommend, echt. Ik snap niet dat mensen daar intrappen.

Alles wat fout is aan religie, gecombineerd met alles wat fout is aan vechtsport. Plus een hele hoop bullshit, ook nog. :rolleyes:

dontmindme
31-07-2008, 20:11
het lijkt wel of zulke mensen hersenspoeling hebben gehad

marcelt
31-07-2008, 20:56
Wat een lulverhaal van voor tot achter. :twak:

Tenenkrommend, echt. Ik snap niet dat mensen daar intrappen.

Alles wat fout is aan religie, gecombineerd met alles wat fout is aan vechtsport. Plus een hele hoop bullshit, ook nog. :rolleyes:

Kijk hoe het afloopt, de clou, weet je al als het van de Eo is, dus dat moet je meenemen als je kijkt. Verder vertelt Joop gewoon. Hij is natuurlijk geen groot licht. Maar het maakt zeker indruk op mij, de criminaliteit en het drama. Criminaliteit fout; ja logisch. Religie, ben ik allerminst een fan van. Maar als het dit soort mensen kan redden ben ik toch blij mee, vooral ook omdat hij nu zijn best doet zich in te zetten voor de jeugd.
Overigens wel terechte kritiek dat hij e.e.a te veel toespitst op drugs, terwijl de meeste jongeren voornamelijk zuipen.

marcelt
31-07-2008, 20:57
het lijkt wel of zulke mensen hersenspoeling hebben gehad
Is ook zo; hij heeft zichzelf gehersenspoeld als ik het zo hoor.

dontmindme
31-07-2008, 21:03
Is ook zo; hij heeft zichzelf gehersenspoeld als ik het zo hoor.

dat is op zich geen probleem, maar hij wilt andere mensen ook mee slepen

blackadder
31-07-2008, 21:07
Kijk hoe het afloopt, de clou, weet je al als het van de Eo is, dus dat moet je meenemen als je kijkt. Verder vertelt Joop gewoon. Hij is natuurlijk geen groot licht. Maar het maakt zeker indruk op mij, de criminaliteit en het drama. Criminaliteit fout; ja logisch. Religie, ben ik allerminst een fan van. Maar als het dit soort mensen kan redden ben ik toch blij mee, vooral ook omdat hij nu zijn best doet zich in te zetten voor de jeugd.
Overigens wel terechte kritiek dat hij e.e.a te veel toespitst op drugs, terwijl de meeste jongeren voornamelijk zuipen.
Ah! Maar alcohol is een 'gateway' drug. Er is geen junk die niet, voordat hij ging spuiten, weleens lam is geweest.
De manier, de toon, waarop hij zijn verhaaltje verteld is alsof hij het tegen een stel peuters heeft. En 23 pillen in een weekend? Plus drank, weed en weet ik wat nog meer? Ik weet niks van pillen maar heb je dan geen overdosis of zo?