PDA

View Full Version : Meisje/MMA/Zwitserland-Bazel: zaterdag a.s.



MARLOES
30-07-2008, 18:54
Hallo,

Weet iemand een meisje tussen 65- 70kg (meer mag ook) die a.s. zaterdag in Bazel tegen mij zou willen vechten? We hadden een tegenstander maar die heeft net afgezegd.

Anyone?

Groeten,
Marloes

renamer
30-07-2008, 19:49
uuuhm ik zal mss slecht voorgelicht zijn.. maar wie ben jij dan?

Slome
30-07-2008, 19:52
Balen marloes, altijd een domper zoiets.. Veel suc6 met zoeken van een tegenstandster...

;)

the boxer
30-07-2008, 20:20
uuuhm ik zal mss slecht voorgelicht zijn.. maar wie ben jij dan?

Ik veronderstel Marloes Coenen, een van de beste vrouwelijke mma-vechtsters!!

ICON
30-07-2008, 20:38
uuuhm ik zal mss slecht voorgelicht zijn.. maar wie ben jij dan?

lol

panther management
30-07-2008, 23:13
rematch tegen Erin Toughill!!!

Dat zou zeker een knaller worden.

Jeru
30-07-2008, 23:16
uuuhm ik zal mss slecht voorgelicht zijn.. maar wie ben jij dan?

Fail :lol:

YoMarK
31-07-2008, 00:09
Hallo,

Weet iemand een meisje tussen 65- 70kg (meer mag ook) die a.s. zaterdag in Bazel in elkaar gepeert wil worden? We hadden een tegenstander maar die is bang geworden nadat ze een highlight van me had bekeken..

Anyone?

Groeten,
Marloes
Tja, dat gaat zo niet werken :)

Even serieus, het moet voor veel mensen een eer zijn om te mogen vechten tegen een wereldtopper. Ik hoop dat het je gaat lukken.

The Bulldog
31-07-2008, 00:11
hoop dat het je nog gaat lukken marloes..

Mickey
31-07-2008, 01:14
Fokking balen, Loesje! Zal wel weer ellende worden om op zon korte termijn wat te regelen..

"O"

Mickey
31-07-2008, 01:14
uuuhm ik zal mss slecht voorgelicht zijn.. maar wie ben jij dan?

Deze is classic! Reps!

Floris
31-07-2008, 03:18
Ha, ik zit dit weekend in Zwitserland... Ik wil best een pruik opzetten. :lol:

a.s.c.
31-07-2008, 10:23
Ha, ik zit dit weekend in Zwitserland... Ik wil best een pruik opzetten. :lol:

Ik denk dat Marloes daar wel mee akkoord gaat. Of het voor jou verstandig is weet ik echter niet ;)

Paganstars
31-07-2008, 10:35
:stupid: Ik zou marloes wel tegen Gina Carrano zien! Of rematch tegen Erin Toughhill

Garcia
31-07-2008, 10:37
Mag olieworstelen ook?

MARLOES
31-07-2008, 14:12
Bedankt voor de reacties..

En ja ook ik zou het liefst tegen Gina vechten, daar wordt aan gewerkt maar in de tussentijd wil ik graag wat ringritme op doen. En aan die flapdrol met je modderworstelen..reageer dan niet, op dat soort domme opmerkingen zit ik echt niet te wachten.

Voor de rest..thanks!
Marloes

Iwan
31-07-2008, 14:14
Bedankt voor de reacties..

En ja ook ik zou het liefst tegen Gina vechten, daar wordt aan gewerkt maar in de tussentijd wil ik graag wat ringritme op doen. En aan die flapdrol met je modderworstelen..reageer dan niet, op dat soort domme opmerkingen zit ik echt niet te wachten.

Voor de rest..thanks!
Marloes


Hahaha, even flink onder z'n noten geschopt door Marloes!:thup:

De dikke nudist
31-07-2008, 14:17
Sneer.

Paganstars
31-07-2008, 16:22
Hey Marloes,

Staat het alvast tegen gina of niet? Maaruh ik weet niet wie tegen jou nog zou durven!

Wheelie
31-07-2008, 16:31
IIn Nederland zijn er geen tegenstanders voor je.
Mag ik deze oproep op buitenlandse fora plaatsen Marloes ?

panther management
31-07-2008, 17:04
Bedankt voor de reacties..

En ja ook ik zou het liefst tegen Gina vechten, daar wordt aan gewerkt maar in de tussentijd wil ik graag wat ringritme op doen. En aan die flapdrol met je modderworstelen..reageer dan niet, op dat soort domme opmerkingen zit ik echt niet te wachten.

Voor de rest..thanks!
Marloes

Cool tegen Gina zou goed zijn om het MMA meer populareit te geven bij de vrouwen.

Als tegenstandster zou contact kunnen opnemen met Myriem el Banouti uit Belgie.

Nog succes.

ashi76
31-07-2008, 18:19
uuuhm ik zal mss slecht voorgelicht zijn.. maar wie ben jij dan?

LMAO !!!

Geef je anders zelf op om deze partij te knokken.
Wordt lachen. :hugegrin:

Veel succes met het vinden van een tegenstande Marloes, maar ik vrees idd het ergste.
In NL zijn er jammergenoeg geen waardige tegenstanders voor je...

renamer
31-07-2008, 18:21
Fail :lol:


jah.. er stond alleen marloes.. weet ik veel.. kwist niet eens dat ze hier op het forum zat...

ashi76
31-07-2008, 21:18
Je onderschat de grootsheid van mixfight.nl enamer... ;)

Slome
31-07-2008, 21:41
Mag olieworstelen ook?

komt hard aan he Garcia!!!!

Christophe
31-07-2008, 23:19
uuuhm ik zal mss slecht voorgelicht zijn.. maar wie ben jij dan?

Hahahahaha ... Classic!

Check anders even dit:
Fight Finder - Marloes Coenen's Mixed Martial Arts Statistics (http://www.sherdog.com/fighter/marloes-coenen-4232)
http://en.wikipedia.org/wiki/Marloes_Coenen

Jammer dat je geen tegenstanders vindt Marloes, maar misschien is het inderdaad geen slecht idee dat Wheelie de oproep op de verschillende buitenlandse fora plaatst. Hebben ze in Frankrijk geen stevige jongedames rondlopen die denken dat ze het tegen jou kunnen halen?!

Ook erg jammer dat Majanka zich toegelegd heeft op een Olympische bokscarrière, ik denk dat zij het iets meer dan een jaar geleden niet al te slecht tegen je deed, zeker gezien haar jeugdige leeftijd!

Ik begrijp dat je ringtijd wil opdoen (of beter: onderhouden ;)). Misschien is het een idee om in tussentijd - en bij gebrek aan waardige tegenstanders - een paar kickbox-partijen te draaien voor je staande spel, en in Ede mee te draaien voor je grappling. Als je op de verschillende fora lang genoeg op tijd laat weten dat je zal meedoen, ben ik er zeker van dat er genoeg teams hun vrouwelijke grapplers meebrengen! ;)

In ieder geval ... succes! :thup:

Floris
01-08-2008, 01:15
Ik denk dat Marloes daar wel mee akkoord gaat. Of het voor jou verstandig is weet ik echter niet ;)

Ben er ook niet zo zeker van nee. >)


Overigens, tijdens de laatste EliteXC show kreeg ik de indruk dat het gevecht tussen Gina Carano en die Cyborg-vrouw flink gehyped werd al, dus wellicht zullen we die eerst moeten afwachten.

blackadder
01-08-2008, 01:29
Wat heeft iedereen toch met Gina Carano???:confused:

micha
01-08-2008, 02:16
Garcia is echt een halve haan

@Wheelie alles is toegestaan om een tegenstander te vinden maar vooral om Marloes te promoten.

@Marloes Je bent gewoon te goed en ze zijn echt bang van je. Maar vergis je niet er zijn genoeg vrouwen aan het trainen. DUS LET OP want je wordt zo meteen een icoon zo van:"als ik van haar kan winnen ben ik de beste" Vechtsters wereldwijd kijken naar jou op internet en gaan trainen op jou stijl.
Hier in Breda staat dat bekend als het : "Ramon Dekkerssyndroom":thup:

MB667
01-08-2008, 08:53
succes met je zoektoch m.c.

maar euh: olieworstelen is iets anders als modderworstelen ;)

Garcia
01-08-2008, 09:38
Bedankt voor de reacties..

En ja ook ik zou het liefst tegen Gina vechten, daar wordt aan gewerkt maar in de tussentijd wil ik graag wat ringritme op doen. En aan die flapdrol met je modderworstelen..reageer dan niet, op dat soort domme opmerkingen zit ik echt niet te wachten.

Voor de rest..thanks!
Marloes

Ach in iedergeval heb ik je wat meer opgepept met mijn opmerking. Daar is een forum ook handig voor :thup:


komt hard aan he Garcia!!!!

Schade valt mee, alleen de GG battiboy moest weer neg reps geven :D

MARLOES
01-08-2008, 11:40
Hi,

-"O" @ Mickey-

We hebben een tegenstandster voor Glory 9 in Basel, al ben ik even haar naam kwijt, ze komt uit Frankrijk.

En in NL zijn er weinig tegenstandsters omdat er weinig meisjes zijn die het doen. Dus moedig je zusje/vriendin/nichtje/whatever aan..ik ben voor meer meisjes in het MMA. :)

Naast Martijn train ik ook bij Roemer&Rafles op het Haarlemmerplein (Tussen de bogen) in A'dam. Het is altijd leuk als een meisje langs komt, al is het alleen om te kijken.

Di - BJJ van 21:30 - 22:45u
Do - Shooto van 18:30 - 20:00u
Za - 13:00 - 15:00 u

Komt allen! ;)

Marloes

Wheelie
01-08-2008, 11:46
Wat heeft iedereen toch met Gina Carano???:confused:
http://revistatpm.uol.com.br/53/kyra/pop/f10.jpg

http://img513.imageshack.us/img513/516/ginacarano2rg9.jpg

blackadder
01-08-2008, 12:15
En dat is de enigste reden?

Slome
01-08-2008, 12:17
Ach in iedergeval heb ik je wat meer opgepept met mijn opmerking. Daar is een forum ook handig voor :thup:



Schade valt mee, alleen de GG battiboy moest weer neg reps geven :D

whaha,, meen je niet.. hihi..:D das nou zonde...(het zit hem hoog)


En dat is de enigste reden?

Wel de beste meteen...

Garcia
01-08-2008, 12:21
[quote=Sjoerd;586694]whaha,, meen je niet.. hihi..:D das nou zonde...(het zit hem hoog)
quote]

Blijkbaar ;)
Kan jou geen reps geven maar vond je comment wel erg leuk :thup:

Slome
01-08-2008, 12:23
http://www.sherdog.com/thumbnail_crop.php?image=http://www.cdn.sherdog.com/_images/pictures/44/44442.jpg&width_size=600 (http://www.sherdog.com/pictures/gallery/fighter/f_4232/44441/)
I like woman on top: http://www.sherdog.com/pictures/gallery/fighter/4232/

smike
01-08-2008, 15:05
tsja, in nederland is er bijna geen vrouw te vinden die uberhaupt aan mma doet, het thaiboksen voor vrouwen is nu net een beetje aan het groeien, dus het zal nog wel lang duren voor we hier ook echt galas hebben met meerdere vrouwenpartijen.
daarbij komt dat met alle respect ik het niveau van wat ik heb gezien zeer laag vindt... en in de usa zijn die vrouwen of half man of het zijn barbiepoppen die zo gepromoot worden... kijk die Gina carano, kan leuk vechten, maar daar gaat de aandacht neit naar toe.

Charger 69
01-08-2008, 15:19
Jammer dat die partij van Marloes tegen Irma Verhoef niet doorging destijds... Is daar na de come-back van Marloes ooit nog over gesproken?

smike
01-08-2008, 15:21
Jammer dat die partij van Marloes tegen Irma Verhoef niet doorging destijds... Is daar na de come-back van Marloes ooit nog over gesproken?

x2

Ellen
01-08-2008, 15:31
tsja, in nederland is er bijna geen vrouw te vinden die uberhaupt aan mma doet, het thaiboksen voor vrouwen is nu net een beetje aan het groeien, dus HET ZAL NOG WEL LANG DUREN VOOR WE HIER OOK ECHT GALAS HEBBEN MET MEERDERE VROUWENPARTIJEN.
daarbij komt dat met alle respect ik het niveau van wat ik heb gezien zeer laag vindt... en in de usa zijn die vrouwen of half man of het zijn barbiepoppen die zo gepromoot worden... kijk die Gina carano, kan leuk vechten, maar daar gaat de aandacht neit naar toe.

15 februari 2009: Girls Fight Only Part III: 'The Valentines Edition'.
Dit word het DERDE damesgala bij Team Schreiber in Wormer, wel op letten he Smike ;-)

Het is idd moeilijk mma dames te zoeken. Ik zoek nog een tegenstander voor een dame van Kops, 1e mma partij 56 kg.
Dus als iemand wat weet...........

smike
01-08-2008, 15:34
ja Ellen die galas van je ken ik, heel leuk inderdaad heel goed georganiseerd ook ;) , maar van de 30 partijen hoeveel waren er mma?
Ik kan me herinneren dat onze (ex)forumzuster bianca/jinx nog een mma partij deed, maar dat was volgens mij de enige. (doelde dus vooral op mma)

Vecht Bianca eigenlijk nog of wat doet ze, ze poste hier vroeger regelmatig weet ik nog.
Doet ze nog mee aan het gala en is dat dan mma of thaiboks?

Fasada
01-08-2008, 15:37
http://revistatpm.uol.com.br/53/kyra/pop/f10.jpg

http://img513.imageshack.us/img513/516/ginacarano2rg9.jpg

Hey Wheelie, die bovenste dame is geen Gina toch??
Dat is toch een telg van de Gracie??

Ellen
01-08-2008, 15:42
ja Ellen die galas van je ken ik, heel leuk inderdaad heel goed georganiseerd ook ;) , maar van de 30 partijen hoeveel waren er mma?
Ik kan me herinneren dat onze (ex)forumzuster bianca/jinx nog een mma partij deed, maar dat was volgens mij de enige. (doelde dus vooral op mma)

Vecht Bianca eigenlijk nog of wat doet ze, ze poste hier vroeger regelmatig weet ik nog.
Doet ze nog mee aan het gala en is dat dan mma of thaiboks?

Bedankt voor je compliment :-)

We hadden toen 1 of 2 mma partijen voor de dames staan. Dus ik hoop 15 februari wat meer? Zou wel leuk zijn natuurlijk. Dus als jullie nog dames weten die een mma partij willen draaien, stuur dan een pm aub!!

Bianca traint niet meer fanatiek, jammer maar helaas.......

paspoes
01-08-2008, 15:42
uuuhm ik zal mss slecht voorgelicht zijn.. maar wie ben jij dan?


Deze is classic! Reps!

:lol::thup: nou ik moet zeggen ik wil niet tegen haar vechten zeg damn laatste keer bij Beast of the East man man man wat een dame zeg :eek: RESPECT

smike
01-08-2008, 15:45
tsja, ik kan misschien 3 namen noemen van vrouwlijke mma vechsters in nederland dus daar ligt het probleem al.

Jammer van Bianca, ik had al zo'n vermoeden dat ze niet meer (fanatiek) trainde, maar blijft toch altijd leuk om een ex-forumlid in actie te zien!

tom l
01-08-2008, 15:57
Gina Carano tegen Marloes zou echt top zijn! Zit ik al ff op te wachten! En ja...wat is het met Gina...euh...ze kan echt bruut vechten én ze ziet er fantastisch uit. That's all the reasons I need.

YoMarK
01-08-2008, 15:59
Hey Wheelie, die bovenste dame is geen Gina toch??
Dat is toch een telg van de Gracie??
Klopt, dat is kyra gracie. Ook niet verkeerd trouwens ;)

Solar
01-08-2008, 16:02
Germaine wilde toch ook MMA gaan doen!

paspoes
01-08-2008, 16:06
Germaine wilde toch ook MMA gaan doen!

Zal wel top zijn Germaine vs Marloes :thup:

paspoes
01-08-2008, 16:11
Mag olieworstelen ook?


Bedankt voor de reacties..

En ja ook ik zou het liefst tegen Gina vechten, daar wordt aan gewerkt maar in de tussentijd wil ik graag wat ringritme op doen. En aan die flapdrol met je modderworstelen..reageer dan niet, op dat soort domme opmerkingen zit ik echt niet te wachten.

Voor de rest..thanks!
Marloes

:w00t: :lol: sorry Garcia, wat een damme zeg :cool2: