PDA

View Full Version : Dream op eurosport!!!!



The Bulldog
31-07-2008, 00:34
Bron : sherdog.com

Dream on Eurosport

Eurosport, the largest European sports satellite and cable network, plans to broadcast events from the Japan-based Dream promotion in the future. SoftBank, the international rights distributor for Dream’s parent company, Fighting Entertainment Group, confirmed the deal with Sherdog.com. Since Eurosport already broadcasts FEG’s K-1 programs -- the K-1 World Grand Prix and the MAX series -- the move to swoop in for Dream was an obvious one.

The channel has had MMA programming in the past within the framework of its two-hour “Fight Club” shows. Eurosport had its broadcast license for Pride shows revoked, however, after it repeatedly transmitted fights off demo tapes without a valid contract. With the Dream deal in place, MMA will be back in 54 countries throughout Europe.

The agreement includes the semi-finals and the final for both the lightweight and middleweight tournaments. Even though a schedule has not yet been released, it is expected that Dream 3 will be the first show to air later this summer or in the fall.

MilfhunterMMA
31-07-2008, 00:50
Klinkt veelbelovend!

jopke
31-07-2008, 00:59
a dream comes true!!

Floris
31-07-2008, 03:16
Ok dan, top!

Jeru
31-07-2008, 07:44
Dat zou heel dope zijn!!!

MB667
31-07-2008, 08:53
yeaaaaaaaaaaaaaah whrigt. oh wat zou dat vet zijn. live dream thuis voor de buis. dan regel ik me toch ook een groot scherm.

(al is het niet live; nog heel erg goed bezig)
sbs6 en eurosport; Bedankt!!!!!!

Tony
31-07-2008, 09:33
Ik blijf gewoon live kijken via internet.. maar dit is echt top nieuws...samen met sbs6 eindelijk MMA uitzenden :D

Ivo C.
31-07-2008, 09:38
And again this is great news!!!
For all of us Fight fans and fighters!
really really really good news!

Ulis-E
31-07-2008, 09:44
yesssssssss eindelijk weer goeie MMA op tv :D

dirk5
31-07-2008, 09:47
Wat ik me nou af begin te vragen, wat stelt een wet voor in Frankrijk...

Anderhalf jaar geleden besloten dat het niet meer kon/mag en nu alweer wel, ik klaag niet maar zou als fransman me toch wel af gaan vragen waar ze mee bezig zijn.

Garcia
31-07-2008, 09:50
Wat ik me nou af begin te vragen, wat stelt een wet voor in Frankrijk...

Anderhalf jaar geleden besloten dat het niet meer kon/mag en nu alweer wel, ik klaag niet maar zou als fransman me toch wel af gaan vragen waar ze mee bezig zijn.

Nou ik ben een fransman en het boeit mij geen ene moer zolang MMA maar weer legaal is en op tv uitgezonden mag worden.

Dit zijn de betere ontwikkelingen :thup:

Tony
31-07-2008, 09:53
Nou ik ben een fransman en het boeit mij geen ene moer zolang MMA maar weer legaal is en op tv uitgezonden mag worden.

Dit zijn de betere ontwikkelingen :thup:

:osu:

YoMarK
31-07-2008, 10:10
Stap in de goede richting. Mensen kunnen nu zien wat "Freefight" inhoud(en meteen de naam MMA onthouden :) ), en dat het gewoon een hele mooie sport is.

Waar ikzelf echt op zit te wachten is DREAM Live op tv!

MMAFAN-1122
31-07-2008, 10:31
super jongens.....

Paganstars
31-07-2008, 10:33
Misschien Dat Fred een reactie kan geven of dit waar is?? Geen zin om me helemaal blij en vrolijk te voelen en daarna het franse schandknaapje te voelen omdat het niet waar blijkt te zijn!

anonymous001
31-07-2008, 10:47
Wat ik me nou af begin te vragen, wat stelt een wet voor in Frankrijk...

Anderhalf jaar geleden besloten dat het niet meer kon/mag en nu alweer wel, ik klaag niet maar zou als fransman me toch wel af gaan vragen waar ze mee bezig zijn.

Ten eerste, who cares? Ten tweede, dat is toch zo vaak met zaken die volop in ontwikkeling zijn, dat de wet ook constant mee verandert? En MMA is volop in ontwikkeling!

Whoehoe! :thup:

dirk5
31-07-2008, 11:18
I don't care.

vraag me alleen af wat er in anderhalf jaar is gebeurd wat ze hun visie heeft doen veranderen.

54321
31-07-2008, 11:49
heel mooi, de gp's waren een en al spektakel!

smike
31-07-2008, 12:23
Het zou verschikkelijk tof zijn als dream op eurosport kwam!!

marcelt
31-07-2008, 12:36
Vet goed nieuws!

remco pardoel
31-07-2008, 13:22
Goede zaak voor de sport.
Fred krijgt t heel druk zo..:)

Primal
31-07-2008, 13:43
Super tof! Eindelijk, maare Dream 3 zullen ze niet meer halen...

Paganstars
31-07-2008, 13:49
Dat zijn meestal reruns Primal. Eurosport doet heel weinig aan live uitzendingen van niet reguliere sporten.

the boxer
31-07-2008, 13:58
super!!

dimitri
31-07-2008, 14:06
Volgens mij is die wet in frankrijk een paar maand geleden weer afgeschaft

Iig hopen dat dit ook echt doorgaat en dat er terug MMA op ES komt!

dtgerald
31-07-2008, 14:17
Oke dan.

Primal
31-07-2008, 14:37
Dat zijn meestal reruns Primal. Eurosport doet heel weinig aan live uitzendingen van niet reguliere sporten.

Daar heb je ook helemaal gelijk in, niet aan gedacht...:(
Als je eurosport opzet zijn het inderdaad partijen van weet ik hoe lang geleden... Maar meeste zijn wel mooi om nog een keer te zien. Cker Dream 3 met Melvin!!!:thup:

54321
31-07-2008, 15:58
zure shit

Dream to lose its TV Deal in September

--------------------------------------------------------------------------------

DREAM looks like it might be on its deathbed due to its crappy matchmaking and failure to get ratings.

Tanigawa came out and said that "DREAM.5's TV rating is only 10%.We can not said it is success.If We can not grow up,DREAM TV show is finish in September......"

If DREAM TV on air is end,DREAM7s damage is very serious.


source- TANIGAWA producer said"If We continue such a TV rating,DREAM TV will be end " - JPN MMA News-from SAMURAI NATION

54321
31-07-2008, 15:58
TANIGAWA producer said - JPN MMA News-from SAMURAI NATION (http://d.hatena.ne.jp/gryphonjapan/20080731/p1)

YoMarK
31-07-2008, 19:18
Las het net ook in de chatbox van MMATV.
Hopelijk is het allemaal niet waar.

Tony
01-08-2008, 11:57
wtf.. ik kan me dit zo ontzettend niet voorstellen he...

Kijk, dat het zo met Sengoku zal vergaan, ok... Kaartverkoop is superlaag.. er is geen animo en de fightcards zijn zeer matig.

DREAM daarentegen heeft én supertoppers (ook megapopulair in japan), ze hebben eindelijk weer eens echte GP's.... En ze hebben de hele setting met show etc..

kan me niet voorstellen dat het geen succes is :S

YoMarK
01-08-2008, 12:09
Ik ook, zijn gewoon supergave shows.
Misschien is het gewoon een slimme manier om ervoor te zorgen dat er gewoon meer mensen gaan kijken.
Sengoku is een redelijk suffe boel inderdaad, dus daar zou ik niet rouwig om zijn.

Slome
01-08-2008, 12:11
wtf.. ik kan me dit zo ontzettend niet voorstellen he...

Kijk, dat het zo met Sengoku zal vergaan, ok... Kaartverkoop is superlaag.. er is geen animo en de fightcards zijn zeer matig.

DREAM daarentegen heeft én supertoppers (ook megapopulair in japan), ze hebben eindelijk weer eens echte GP's.... En ze hebben de hele setting met show etc..

kan me niet voorstellen dat het geen succes is :S

je haalt de woorden uit me smoel.....

Wheelie
01-08-2008, 12:27
Misschien Dat Fred een reactie kan geven of dit waar is??
Fred Roijers belde gisteren, en het klopt dat ze weer MMA gaan uitzenden :thup:

Ralph
01-08-2008, 12:55
Nu maar hopen dat DREAM het allemaal overleeft.... Zou echt de bom zijn om weer MMA op Eurosport te kunnen zien!

smike
01-08-2008, 15:00
zure shit

DREAM looks like it might be on its deathbed due to its crappy matchmaking and failure to get ratings.



Crappy matchmaking??? wtf wat zijn dan goede matchmakings?!!
Dream is de shit!

HUNTER
02-08-2008, 14:34
OMFG

hij is weer terug met wederom een zeer goed te begrijpen en zeer gefundeerde post.... :whistling:

dontmindme
02-08-2008, 14:34
sorry weet niet alteveel van mma maar ff het volgende!
MMA - FREEFIGHT - PRIDE - UFC - AFFLICTION - M1
..dus dream is een soort van showprogramma of zender in japan(?)
nou ben wel benieuwd hoe die MMApartijen gebracht gaan worden bij eurosport!


grtz. hairob


hou het lekker bij groei middelen voor je haar:rolleyes:

The Bulldog
02-08-2008, 14:53
sorry weet niet alteveel van mma maar ff het volgende!
MMA - FREEFIGHT - PRIDE - UFC - AFFLICTION - M1

Wat ik tot nu toe zie vanuit USA is bullshit voor mij zonder toekomst

grtz. hairob

je hebt gelijk man...die pay per vieuws die het boksen makkelijk voorbij streven geven het zelfde aan...

jij baalt gewoon dat die gasten bijna allemaal een geschoren kop hebben waardoor je niks de observeren hebt

dontmindme
02-08-2008, 14:54
je hebt gelijk man...die pay per vieuws die het boksen makkelijk voorbij streven geven het zelfde aan...

jij baalt gewoon dat die gasten bijna allemaal een geschoren kop hebben waardoor je niks de observeren hebt






:thup::thup::thup::thup::thup:

YoMarK
02-08-2008, 15:45
Haha! :thup:

hairobservator: je hebt er duidelijk geen kaas van gegeten, want er zitten we degelijk mensen te wachten om Fedor te zien vechten tegen of of andere cowboy.

TOON
02-08-2008, 17:50
ik begrijp jou niet

Tony
02-08-2008, 17:57
Hairdesperator... je snapt het niet..

MMA is groter dan ooit en is een van de snelst groeiende sporten ter wereld. MMA maakt momenteel een ontzettend grote revolutie mee waarin ze groeien van een bad-ass brawl scenario met kopstoten etc naar een steeds meer globaal geaccepteerde sport met duidelijke regelgeving.

"Eendagsvlieg" Pride is een van de meest toonaangevende MMA organisaties ooit. Ze hebben tien jaar lang een toppositie gehad in de harten van de ware mma liefhebbers.

Dream bouwt voort op dat concept en wordt daarom ook met beiden handen aangegrepen door de mma scene.

Kopstoten herintroduceren in de sport (wat jij aangeeft) zal een globale doodsteek betekenen waardoor het algehele geaccepteerd karakter volledig verloren gaat.

Mensen beginnen langzaamaan eindelijk in te zien waar MMA om draait.. En dat het niet puur om twee criminelen gaat die elkaar aftuigen... Nee ze zien eindelijk in dat er niet echt sprake is van persoonlijke aggressie (getuige het volop aanwezige wederzijds respect tussen twee vechters)... Ook begint men in te zien dat het niet alleen maar domweg rammen is, maar dat er een structurele cross training element achter schuilt...


om een lang verhaal kort te maken... Jouw bevindingen van het hedendaags MMA raken wal noch kant... en zijn nergens op gebaseerd.

De oplossing waar jij mee komt (bv compleet andere regelgeving/structuur)... is niet reëel..

Waarom in godsnaam iemand drie keer laten afkloppen? Dan zou je net zo goed het oude 8 tellen scenario van boksen erin kunnen gooien... Iemand afrossen, en dan nog ff 8 tellen geven om recht op zijn voeten te staan waarna hij alsnog een nieuw pak rammel krijgt.. Dat is echt roofbouw op lichaam en hersenen met alle schadelijke gevolgen van dien..


Nee geef mij maar het MMA zoals we dat nu te zien krijgen... Zonder al die aanpassingen en shit.

En ja.. Boksen is al compleet voorbij gestreefd door MMA en if not, dan zal het een kwestie van tijd zijn.

Tony
02-08-2008, 17:58
oh ja, voor ik het vergeet...

:osu:
ik heb gesproken


over en uit

TOON
02-08-2008, 18:02
Precies! waarom zou je iets veranderen wat al goed is!!
Dat moet ik ook steeds tegen mn vriendin zeggen ivm de inrichting.......
WAAROM IN GODSNAAM!!!!

Ik kan ook niet begrijpen dat DREAM het misschien niet gaat redden.. UFC is ook erg goed, maar kan bij mij toch nooit hetzelfde gevoel creeeren dan bij Pride destijds... en DREAM doet dat wel! Ik kan het me gewoon niet voorstellen dat DREAM straks nokkie gaat....

Tony
02-08-2008, 18:04
Men kan zoveel zeggen he... MAar er is absoluut 1 aspect dat ik weiger aan te nemen..

Ik kan dus niet geloven dat de kijkcijfers van DREAM zo laag zijn in japan.. kan niet, bestaat niet.

De gemiddelde jap gaat al scheel kijken van euforie als ie uberhaubt het stemmetje van de vrouwelijke aankondigster hoort...

Getuige ook dat de zaal telkens stapelvol zit (en dus veel kaarten verkoopt)

Tony
02-08-2008, 18:20
Oké eindelijk eens een goed verhaal TONY
al geloof ik niet in de toekomst van MMA zoals die nu is!
Ja oké het moet géén straatgevecht worden maar de kopstoot is in mijn
ogen wel het gevaarlijkste wapen van de mens als je hem goed inzet weetjewel!


Nou, die mening over een kopstoot deel ik niet... Maar feit is en blijft dat een kopstoot zeer barbaars is en daarom niet past binnen het hedendaags mma.. (mijn persoonlijk reden voor geen kopstoten in mma is: cuts...
Ellebogen zijn vaak al tricky, maar met kopstoten is het een en al cuts-festival... En wie wil er nu een gevecht gestopt zien worden omdat iemand een sneetje boven zijn oog heeft ipv dat er echt een winnaar is.



Nee het boxen zal Nr.1 blijven wereldwijd dan de K1 en dan de rest..:rolleyes:


Dat is een persoonlijke mening van jou die ik niet deel. Ik heb ook geen exacte cijfers bij de hand enzo dus ik kan hier niet gefundementeerd op ingaan.



De Amerikanen willen SHOW en dat is niet wat ik zag in die
laatste party van FEDOR met die Buffalo Bill..;)


die buffalo bil heeft behoorlijk lang de HW title in handen gehad binnen de ufc en was een van de top 10 HW's van de wereld. Zijn vechtstijl en uitstraling waren zeker niet altijd super om te zien. Maar je mag hem zeker niet afschrijven op basis van kunde.
Dat de show maar 35 seconden duurde komt door de superieuriteit van Fedor, niet door het gebrek aan kunde van Sylvia..

En geen SHOW? Man ik zat op het puntje van mijn stoel en heb me werkelijk geweldig geamuseerd met deze partij... Jammer van de snelle beslissing.. Maar ik vond het zeker wel ff vet.




neehoor ik hoop van niet maaruh ik ga nadenken
waarom niet 8 tellen of meermalen aftikken of
JUDOMAT dan heb namelijk beter zicht op het gebeuren:eek:

beter zicht op het gebeuren? Beter zicht op gewonden zal je bedoelen.. Als je het tellen-systeem wilt hanteren dan moet er ook een afklop systeem komen (anders benadeel je de strikers ... en vise versa dus ook de grapplers)

8 tellen kán gewoon écht niet... En alleen al daarom kan je ook geen 3x afkloppen introduceren (want niet fair)... En stel, ik laat een vechter tot drie keer aflkoppen op een armklem.. heb je enig idee wat de beschadiging aan iemands arm kan zijn na afloopt? Misschien resulteerd het in een breuk of zware blessure met maanden hersteltijd.. in die tijd kan de vechter in kwestie geen acte de presence geven...



MARKTAANDEEL! Alléén Japan is te weinig,
kijk europa doet niet mee want géén PPV!
De rest van de wereld heeft geen weet!


Een japans event kan zeker genoeg hebben aan de japanse markt (met steun van tv zender)... zie pride..
Alleen in geval van pride trok de tv zender zich terug (ivm mafia praktijken) waardoor er te weinig cash flow was.
Als DREAM de steun krijgt van een tvzender is er geen vuiltje aan de lucht.

En het PPV systeem zal binnen de korste tijd ook wel een introductie binnen europa doen. De tijd zal het leren.

54321
02-08-2008, 18:36
he hairob, maatje van me. laat die haters maar hoor, zij begrijpen gewoon niet waar jij naartoe wilt met je top regels. ik zou zelf nog een stapje verder gaan, en bijten en krabben ook gewoon toestaan. verder als iemand k.o gaat weer wakker maken en de partij hervatten. dit tot zekers vijf keer herhalen(maar niet meer, anders word t te gek).

verder als een vechter in de problemen raakt in de kooi moet hij een gsm binnen bereik hebben om zijn broer ofzo te bellen om hem te komen helpen, dat zou pas vet zijn, krijg je het 2 tegen 1 concept.

oja, zou je me wat info over jou haarprodukt willen pm'en, ik wil ook graag zo'n volle bos al jij, net als ik dat vroeger had.

bedankt he gozer!

The Bulldog
02-08-2008, 18:37
kom hiero later nog eens op terug(!)
pff mma verslaat boxen whoehaha big bullshit!

grtz. hairob

je bentte grappig kerel...

betreft het boksen, de cijfers geven het feitelijk aan...

met kopstoten wil je dus...hmmm .... ik denk een stapje terug voor de sport ... maar goed...ik doe mee....

Hiro
02-08-2008, 19:11
Dream lijkt inderdaad de opvolger van Pride. Maar laten we niet vergeten waarom Pride niet meer bestaat. Door allerlei schandalen rond Pride heeft het mma in Japan toch wel een klap gekregen. Ondanks de vele raakvlakken met Pride (deel vd staf van Pride werkt nu bij Dream) is Dream toch een nieuwe naam. Zoals ieder nieuwe naam heeft het tijd nodig om te groeien. Maar krijgen ze dat wel?

Wat Pride zo succesvol maakt waren de ongelooflijke mooie shows, goede matchups maar vooral de freakshows. (Bob Sapp, Giant Silva). Japanners houden nou eenmaal van deze mensen of je het nou leuk vindt of niet.
Dream heeft geen vechters die kijkcijferkannonen zijn. Aoki, Uno en alle andere lichtgewichten zijn GEEN kijkcijferkannonen in Japan. Het is jammer dat Kid Yamamoto nog niet heeft gevochten want dat zou al enorm schelen. Saku kan het ook niet meer. Al zou een gevecht tegen Rickson Gracie enorm veel kijkcijfers trekken denk ik. Maarja die wedstrijd zal er wel nooit komen.
De enige in Dream die kijkcijfers trekt is Akiyama. En dat is alleen maar omdat Japan niet van deze man houdt. Yoshida zou Dream ook kunnen helpen alleen hij zit bij Sengoku dus dat gaat ook niet werken.

anonymous001
02-08-2008, 20:24
je bentte grappig kerel...

betreft het boksen, de cijfers geven het feitelijk aan...

met kopstoten wil je dus...hmmm .... ik denk een stapje terug voor de sport ... maar goed...ik doe mee....

Hoor ik daar een uitdaging??

Harimasturbator vs. Underdog met kopstoten!

Ik ben er bij!

blackadder
02-08-2008, 23:35
Hoor ik daar een uitdaging??

Harimasturbator vs. Underdog met kopstoten!

Ik ben er bij!
X2. Dat wil ik zien. Misschien dat SBS dat wel gaat streamen.

Tony
03-08-2008, 03:37
Als ze de gouden kooi uitzenden dan kunnen ze dit ook :P

jopke
03-08-2008, 13:20
waarom daag je Hoost, Aerts, Bonjasky of
Semmy Schilt niet allemaal uit? voor een groot tournooi, in het freestyle mma,
op een ronde mat!!
gewoon aleemaal in een avond!!
en dan met als hoofdsponsor een paar haar product fabrikanten, en loop jij tussendoor nog ff een haar modeshow!!

en man jij van de verliezende deelnemers hun haarstijl bepalen, die ze een jaar lang moeten blijven dragen!

goed idee??






ahahahahahahahahhahaa

anonymous001
03-08-2008, 13:25
Wtf???

Die gast wordt steeds gekker...

Misschien had een van die straatmannetjes beter een keer uit kunnen halen, dan wist hij nu tenminste wat een goede hoek op de kaak precies is...

dontmindme
03-08-2008, 13:37
wat mij opvalt dat hij alleen hier post en niet bij de buren
waarschijnlijk liggen ze bij kutboks.nl helemaal in een deuk omdat sommige hem hier nog serieus nemen ook

Tony
03-08-2008, 13:40
Ik zal nog eens proberen serieus erop in te gaan..

waarom geen 3x afkloppen?
Stel dat ik een tegenstander in een armklem kan krijgen... En ik weet dat hij 3x mag afkloppen.. Waarom zou ik dan die klem niet in een keer helemaal aantrekken zodat de arm direct uit de kom ligt of gebroken is... Dan weet ik tenminste dat ik gewonnen heb zonder dat ik me druk moet maken om het feit dat ik hem nog eens 2x moet laten tikken.

Waarom een minder zachte mat?
Omdat... ja... kijk..

ach weet je..

laat ook maar hangen..

zinloze discussie hier met jou... Jij uber vechtprofessor.. jij weet alles zo goed... Laat eens wat beeldmateriaal van je zien van die straatgevechten? Je bent toch ongeslagen..

(ik ben trouwens al 25 jaar ongeslagen in freefight.. heb immers nog nooit verloren (ook nog nooit geknokt trouwens)

Schilt heeft het 3 ronde volgehouden tegen Fedor.. en jij pakt hem zo maar ff..

Weet je serieus wat ik denk?
Ik denk echt dat je niet goed bij je hoofd bent... Ga eens met pendekar ray praten.. Wellicht dat jullie samen iets op kunnen zetten met kopstoten enzo. als er iemand is die goed bij jou past, dan is het pendekar wel.

blackadder
03-08-2008, 13:41
waarom daag je Hoost, Aerts, Bonjasky of
Semmy Schilt niet allemaal uit? voor een groot tournooi, in het freestyle mma,
op een ronde mat!!
gewoon aleemaal in een avond!!
en dan met als hoofdsponsor een paar haar product fabrikanten, en loop jij tussendoor nog ff een haar modeshow!!

en man jij van de verliezende deelnemers hun haarstijl bepalen, die ze een jaar lang moeten blijven dragen!

goed idee??






ahahahahahahahahhahaa
:thup::thup::thup:

anonymous001
03-08-2008, 13:54
zinloze discussie hier met jou... Jij uber vechtprofessor.. jij weet alles zo goed... Laat eens wat beeldmateriaal van je zien van die straatgevechten? Je bent toch ongeslagen..

(ik ben trouwens al 25 jaar ongeslagen in freefight.. heb immers nog nooit verloren (ook nog nooit geknokt trouwens)

Schilt heeft het 3 ronde volgehouden tegen Fedor.. en jij pakt hem zo maar ff..

Weet je serieus wat ik denk?
Ik denk echt dat je niet goed bij je hoofd bent...

Serieus, gast, neem deze woorden ter harte... Lees deze tekst nog 1 keer, en dan nog eens, en denk er dan even (laten we zeggen, vijf minuten) over na. Ok?

Tony
03-08-2008, 14:02
Robin hood is in da house

En dan jezelf ook nog een turkenkiller noemen..

Vent wat mij betreft trappen ze je vandaag nog van dit forum af want je bent gewoon zonde van de gebruikte ASCII.

anonymous001
03-08-2008, 14:04
Robin hood is in da house

En dan jezelf ook nog een turkenkiller noemen..

Vent wat mij betreft trappen ze je vandaag nog van dit forum af want je bent gewoon zonde van de gebruikte ASCII.

x2

Tony
03-08-2008, 14:17
Ten eerste hebben we hier geen hoge pet op van praatje over hoeveel mensjes je ooit eens slaag hebt gegeven in je leven (buiten de ring)

Ten tweede kom je over als een kind die te veel films gezien heeft en een te rijkelijke fantasie heeft (wat overigens niet verboden is..dat dan weer wel)

Ten derde heb je ruige praatjes over hoe jij al die professionele vechters een poepie laat ruiken.. nou dream on, ze vegen allen binnen 8 seconden de vloer met je aan.

En als jij je profileert als een turkenkiller dan heb jij bij mij af gedaan... En nee ik heb niks met turken, maar ik heb al helemaal niks TEGEN turken.

Maargoed... ik ben geen moderator of admin hier dus je mag mijn posts gewoonweg negeren..

Maar als ik je een goeie tip mag geven.. als je echt serieus wilt genieten van dit forum en je wilt daadwerkelijk een discussie ergens over starten (we zijn immers een discussieforum) doe dat gewoon op een normale manier zonder ruige grootspraak.

anonymous001
03-08-2008, 14:26
Ik ben echt zelf gek dat ik er op door ga, maar...

Denk je in, je bent buitengewoon getalenteerd, zoals onze Harimasturbator en je wil gaan vechten. Dan begin je in de N-klasse. Je moet dan zorgen dat je donders goed getraind hebt, want anders red je het al niet op conditie. Dan kom je tegen iemand die buitengewoon goed getraind heeft en ook nieuw is, en dus heel graag je kop van romp wil slaan. Stel dat je dit wint, omdat je zo buitengewoon getalenteerd bent... (en dat nog twee keer, dan, natuurlijk)

Dan ben je C-klasse, samen met nog 1000 anderen. Iedereen in de C-klasse wil erg graag doorstomen, dus dat zijn allemaal hele goede, gemotiveerde vechters. Talent hebben ze ook allemaal. Dus laten we zeggen dat je, omdat je echt heel veel talent hebt, 60 procent kans hebt om je eerste partij te winnen. Hoeveel C partijen moet je winnen om B te worden? 6 ofzo?

Je voelt em al komen, in de B wordt het nog erger...

In de A...

Ach man, hou op...:twak:

Garcia
03-08-2008, 14:55
..het is géén grootspraak(!) maar ach laat maar en van die Turken of Turkse mede Nederlanders
nou mijn eerste grote liefde ooit was half Nederlands half Turks!
Ik heb slechte ervaringen opgedaan met dit volk maar ben niet resoluut tegen hoor(!)
maar bijvoorbeeld pas geleden(vorig jaar) stond er weer een turkse snuiver voor mij neus die
ff zei van jij moet oppassen voor ons hè nou ik sloeg hem maar ff gelijk knockout en dat van die praatjes over straatgevechten van vroeger nou ik was toch volgens sommige hiero verhuizen naar kutboxs.nl maar het is toch nooit goed hoor barst maar..:thown:


grtz. hairob

Don't let the door hit you on your way out :egyptian:

Garcia
03-08-2008, 14:57
Helaas Tony kan ik je geen reps geven maar alleen al voor het feit dat je serieus op die gast ingaat moet jij ze al krijgen.

Garcia
03-08-2008, 15:19
neehoor ik pas wel op hoor;)
zo nu ff lekker fitnessen hmm vanmiddag borst en triceps lekker dubbelop!


grztz. hairob

Kijk dat is nog eens een nuttige tijdsbesteding :thup:

Pernik
03-08-2008, 15:35
Als je straks wereldwijd MMA op PPV gaat krijgen, tegen een schappelijke prijs, denk ik dat MMA wel eens heel groot kan gaan worden, hoe groter het bereik, hoe lager de prijs.
Een voordeel van MMA is, is dat het een heel internationaal gebeuren is, K1 is toch voornamelijk, bij de zware mannen oftewel koningsklasse, een Hollandse aangelegenheid.
Ik zie de toekomstig zeer rooskleurig in voor het MMA.
Ook hele korte gevechten in het MMA kunnen voor een geweldig kijkgevoel zorgen.
Boksen is alleen voor de USA met PPV al een kaskraker geweest en nog, terwijl de meeste potjes niet om aan te zien zijn, de bedragen die echte aantrekkelijk vechtende toppers pakken door alleen PPV liep soms in de tientallen miljoenen.
MMA heeft goud in de handen (dat Trump opeens langs komt is niet voor niks)

Ton
03-08-2008, 16:10
Denk ik hét topic van de eeuw te lezen... Dream op Eurosport!!! Krijg ik weer dat klere gezeik van hairobservator te lezen. Man flikker aub op met je achterlijke posts!! Neg reps voor je gezeik.

MB667
03-08-2008, 16:41
ja man. goede info topics worden gewoon verneukt

anonymous001
03-08-2008, 17:29
Denk ik hét topic van de eeuw te lezen... Dream op Eurosport!!! Krijg ik weer dat klere gezeik van hairobservator te lezen. Man flikker aub op met je achterlijke posts!! Neg reps voor je gezeik.

x2...

Garcia
04-08-2008, 10:03
http://members.optusnet.com.au/yeseron/Thread%20pics/this_thread_rocks.jpg