PDA

View Full Version : 13 september KUMITÉ 9



xxxx
31-07-2008, 10:42
13 SEPTEMBER zal Everybody Gym weer een KUMITÉ organiseren.
Het is alweer de 9e editie!

De A-partij die al vast staat is Donald 'NBK' Berner vs. Gijs Brat ( Vos Gym). Dit belooft een ware pot te worden, van 2 ervaren vechters.
Tevens zullen er 6 B-partijen zijn.


Locatie: Dudok Arena te Hilversum
Entree : € 25.-
VIP : Op aanvraag bij D. Berner of N. Twigt ( 06/27065739 - 06/22702339 )

Verdere info betreft de MM volgt spoedig!!

BE THERE!!!!!!

Richelieu
31-07-2008, 10:45
Top Bregy!! Mixfight zal hier zeker bij aanwezig zijn. We horen graag de volledige line-up als de B-partijen bekend zijn. Vorige editie waren deze B-klasse partijen en ook de sfeer top!

Tizy
31-07-2008, 10:49
Altijd erg leuke gala's van Kumite met een top matchmaking verzorgd door Eric van Looijen als ik me niet vergis... Ik ben erbij!

Richelieu
31-07-2008, 10:50
Altijd erg leuke gala's van Kumite met een top matchmaking verzorgd door Eric van Looijen als ik me niet vergis... Ik ben erbij!

hahaha...die lekkere sate stokjes daar vinden altijd wel hun weg naar menig buikje

Garcia
31-07-2008, 11:18
Dit evenement staat inmiddels in de Mixfight Calendar.

NormaR
31-07-2008, 13:28
Gijs Brat is inmiddels gestopt met wedstrijdvechten dus dat zal een andere tegenstander worden. Geen idee wie trouwens.

xxxx
31-07-2008, 15:01
Gijs Brat is inmiddels gestopt met wedstrijdvechten dus dat zal een andere tegenstander worden. Geen idee wie trouwens.

Oh, dan weet je meer dan wij ;-)
Hier is de organisatie niet van op de hoogte. Gijs Brat is zelf akkoord gegaan met de partij......

xxxx
31-07-2008, 15:03
En ja!! Dé saté is er ook weer!!!

n.k.b.b.
31-07-2008, 17:23
Gijs Brat is inmiddels gestopt met wedstrijdvechten dus dat zal een andere tegenstander worden. Geen idee wie trouwens.

Oh, dan weet je meer dan wij ;-)
Hier is de organisatie niet van op de hoogte. Gijs Brat is zelf akkoord gegaan met de partij......

Helaas is Norma correct. Top vechter Gijs Brat heeft gisteren na overleg met zijn trainer besloten zijn actieve wedstrijdcarriere te staken. Jammer, want Gijs Brat is een zeer talentvolle vechter die te boek staat als een van de meest technische kickboksers van ons land. Gijs succes verder met je bedrijf!!!

Sneu voor de organisatie van KUMITE. Het beloofde een toppartij te worden. Maar goed niets Donald Berner krijgt dus een andere tegenstander...Wij houden jullie op de hoogte!

Binnenkort verschijnt de complete line up & de aansprekende flyer...KUMITE wordt gewoon weer een topgala!!!!!

En inderdaad de sate is daar altijd lekker. Wat de Vechtsebanen met de gehaktballen heeft heeft de Dudok Arena met de sate ;-)

STAY TUNED!!!

Richelieu
01-08-2008, 08:26
Misschien is een rematch versus Nathan van 't Hoft een mooie partij. Van der Giessen word niets (want hij vecht de 20ste al). Ook zou ik Berner wel eens willen zien tegen Anouar Belkayed.

Tizy
01-08-2008, 09:58
Dr staat me iets van bij dat Fred Sikking van Vos Gym Donald had uitgedaagd.... Misschien kan hij het tegen Donald opnemen?

Richelieu
01-08-2008, 10:13
Dr staat me iets van bij dat Fred Sikking van Vos Gym Donald had uitgedaagd.... Misschien kan hij het tegen Donald opnemen?

Fred Sikking vecht op 28 september op Slamm!! "Back to the Oldschool" in Marcanti Amsterdam

Tizy
01-08-2008, 10:18
Fred Sikking vecht op 28 september op Slamm!! "Back to the Oldschool" in Marcanti Amsterdam


Spijtig...Ik persoonlijk vind 'uitgedaagde' partijen toch net iets spannender ..wie A zegt ..

Eelco
01-08-2008, 12:15
Is Sikking reeds A-klasser dan?

n.k.b.b.
01-08-2008, 16:27
Is Sikking reeds A-klasser dan?


Ja zeker Sikking is A-klasse vechter. De partij tussen Sikking en Donald Berner staat op het programma H'sum d.d. 1 november'08.
Daar vechten verder ook Winston Martens en Khalid Chabrani tegen elkaar.

Helaas heeft Ruben van der Giessen al andere verplichtingen. Deze partij komt er zeker wel in de toekomst. Althans dat is de verwachting...

Voor KUMITE a.s. 13 september is de organisatie gestart met de onderhandelingen met een aantal vechters. Het ziet er goed uit maar alle opties staan nog open, zo hebben wij begrepen.

STAY TUNED!

n.k.b.b.
01-08-2008, 16:30
Fred Sikking vecht op 28 september op Slamm!! "Back to the Oldschool" in Marcanti Amsterdam

Marcanti daar is het ooit allemaal begonnen!!!
Tegen wie vecht Sikking hier? Fred Sikking is op trainingstage geweest naar Thailand. Daar heeft hij ook een aantal partijen gedraaid. Vanaf augustus gaat hij weer frequent trainen onder leiding van Ivan Hippolyte te Vos Gym. Hij traint daar in de groep met Bonjasky, Yvel e.a. Goede vechter Sikking, eentje die het nog ver kan gaan schoppen.