PDA

View Full Version : chris van venrooij vs dennis schneidmuller



moop
31-07-2008, 17:48
ik heb bij de koffie apperaat gehoord dat deze partij in november komt:whistling:

dit is een ideaale match lijkt me leuk om deze twee tegen elkaar te zien

beide hebben tegen de thai malleipet gestaan

chris van venrooij kennen we onderhand all op 16 jarige leeftijd wist hij mamadeus te verslaan en stond tegen jomhod op zijn 18e
is alround en een pittige bokser
heeft wat tegen slagen gehad maar werkt zich aan de weg

en dennis kennen we ook axplosive vechter ook alround

twee vechters die elkaar goed liggen allebij hebben de zelfde lengte dus zal wel een technishe hoogstandje worden

moeilijk om te beslissen dit is een 50/50% partij maar ik ga voor vind hem beter beter combineren chris v venrooij opgave

wat denken jullie

blackadder
31-07-2008, 18:04
Waar dat? Slamm?

Wheelie
31-07-2008, 18:06
Als dit een partij met ellebogen word dan wint Schneidmuller

marcelt
31-07-2008, 18:41
Schneidmuller wint denk ik.

54321
31-07-2008, 19:26
goeie vechter van venrooij. had gedacht dat hij nu inmiddels k1 max champ zou zijn.

payap
31-07-2008, 19:38
Ze doen allebei mee aan het Shootboxing toernooi op 20 september in Gorinchem. Kan is dus reel dat ze dan al tegen mekaar staan.

jopie25
01-08-2008, 08:57
Waar vindt dit plaats? deze partij wil ik echt wel zien, twee knokkers tegen elkaar.

Ik denk dat Chris aan het langste eind trekt.

Al denk ik wel dat er bij het koffieapparaat wel vaker verzinsels worden verteld.

:D


ik heb bij de koffie apperaat gehoord dat deze partij in november komt:whistling:

dit is een ideaale match lijkt me leuk om deze twee tegen elkaar te zien

beide hebben tegen de thai malleipet gestaan

chris van venrooij kennen we onderhand all op 16 jarige leeftijd wist hij mamadeus te verslaan en stond tegen jomhod op zijn 18e
is alround en een pittige bokser
heeft wat tegen slagen gehad maar werkt zich aan de weg

en dennis kennen we ook axplosive vechter ook alround

twee vechters die elkaar goed liggen allebij hebben de zelfde lengte dus zal wel een technishe hoogstandje worden

moeilijk om te beslissen dit is een 50/50% partij maar ik ga voor vind hem beter beter combineren chris v venrooij opgave

wat denken jullie

Fightchick
01-08-2008, 10:23
Mooie partij. Ik denk dat de Duitser wint. Maar ik hoop op Van Venrooij.

payap
01-08-2008, 11:32
Al denk ik wel dat er bij het koffieapparaat wel vaker verzinsels worden verteld.

:D

Moet je nagaan als bij de biertap staat! :beerchug: