PDA

View Full Version : Fight-Night presents It's Showtime



Showtime
31-07-2008, 23:09
Beste lezer,

Omdat It's Showtime dit jaar 10 jaar bestaat, heeft European Fighting Network B.V. besloten om dit jaar, naast het jaarlijkse evenement in de Amsterdam Arena, nog een groot evenement te organiseren met een absolute topmatchmaking.

Datum ; 29-11-2008
Locatie ; Indoor Sportcentrum Eindhoven
Adres ; Theo Koomenlaan 1 te Eindhoven

Zaal open ; 15:30 uur
Aanvang evenement ; 17:30 uur

Matchmaking;
It's Showtime Worldtitle 2008 95 kg MAX
1. ) Tyrone Spong vs Zabit Samedov(BEL)

2. ) Albert Kraus vs Buakaw por Pramuk(THA)
3. ) Gago Drago(ARM) vs Chahid Oulad El Hadj
4. ) Sahin 'Kaas' Yakut(TR) vs Imro Main
5. ) Warren Stevelmans(ZA) vs Giorgio Petrosyan(IT)
6. ) Chris Ngimbi(CO) vs Joerie Mes
7. ) Faldir Chahbari(MA) vs Orono(THA)
8. ) Perry Ubeda vs Murat Direkci(BE)
9. ) Murthel Groenhart vs Sem Braan
10.) Mourad Bouzidi(TUN) vs Hassan Gül(TR)
11.) Brian Douwes vs Lucasz Jonasz(POL)
12.) Henry van Opstal vs Adil Ait Ali(MA)
13.) Jordy van der Sluijs vs Yousef Adgem(BE)
14.) Rini van Gelder vs Twan Aerts
15.) Hassan El Hamzaoui(BE) vs volgt
16.) Rico Verhoeven vs volgt
17.) Ralf 'Pluisje' Blewanes vs volgt
18.) Marat Grigorian(BE) vs volgt

Ticketverkoop start op ; 01-08-2008
Entree prijs voorverkoop ; € 50,- ( ex € 3,25 servicekosten )





Ticketverkoop (vanaf 01-08-2008 ) via ;

www.paylogic.nl (http://www.paylogic.nl) * 0900 - 9000500
primera zaken in Nederland
Voorverkoopadresssen (vanaf volgende week) :
Amsterdam ;
- Aiki Budo Sport * 020 - 613 67 64
- Mike's Gym * 06 - 237 890 53
Alkmaar ;
- van Os Gym * 072 - 512 12 24
Eindhoven ;
- Nikko Sports * 040 - 211 12 22
Veghel ;
- Café 't Hart van Veghel * 0413 - 35 32 60
- Sportschool Nin-Li * 06 - 454 211 52
Nijmegen ;
- J.C. Sports * 024 - 355 45 11


voor nadere en 'up to date' info check ; www.fight.nl (http://www.fight.nl)

Met vriendelijke groet,

It's Showtime-Team

Raila Lama
31-07-2008, 23:30
in een paar woorden ; ALS de helft van deze matchmaking ECHT doorgaat dan slaap ik voor de deur vanaf de 28ste!

GOD ale me JEzuz!!! Wat een klappartijen, zeg!!! :twak:

The Bulldog
31-07-2008, 23:31
hele vette line up....

panther management
31-07-2008, 23:44
Geen MMA partijen ? Ali Gunyar in Eindhoven zou ook slim zijn en dan tegen
Hassan el Hamzaoui 2 vechters met een spectaculaire traptechniek.

micha
01-08-2008, 02:29
weer geen GG?

Slome
01-08-2008, 07:09
eindelijk geen GG....

Wil niet meteen vervelend zijn.. maar Raila Lama heeft gelijk; mochten alle partijen doorgaan dan wordt dit echt een top gala!!! THnx it's showtime.. nederland heeft het zo slecht nog niet.

De partij van Ngimbi vs Mes.. hoop dat het gaat lukken voor Joeri Mes.. om ff een positiefe vibe te krijgen...

En Rini van Gelder is toch die jonge vechter van Team Kraus?

MB667
01-08-2008, 07:37
mega line up

zonder de rest die moet vechten te kort te doen, zijn de onderstaande gevechten toppartijen die ik voor geen goud wil missen:

2. )Albert Kraus vs Buakaw por Pramuk
3. )Gago Drago(ARM) vs Chahid Oulad El Hadj
4. ) Sahin 'Kaas' Yakut(TR) vs Imro Main
5. ) Warren Stevelmans(ZA) vs Giorgio Petrosyan(IT)
6. ) Chris Ngimbi(CO) vs Joerie Mes
7. ) Faldir Chahbari(MA) vs Orono(THA)
8. ) Perry Ubeda vs Murat Direkci(BE)
9. ) Murthel Groenhart vs Sem Braan

Ja Micha, zelfs zonder Holzken en Saki is dit nog een killer line up ( beide vechters waren een erg vette toevoeging geweest, maar wat niet is, is niet), vind je zelf ook niet?

stiffler
01-08-2008, 07:51
mooie line-up... hoop dat ze allemaal doorgaan ;)

Garcia
01-08-2008, 08:14
Mooie lineup hoor... hoop dat alles doorgaat :)

Richelieu
01-08-2008, 08:34
Las op de website dat Chahid Oulad El Hadj tegenwoordig onder gemengd management valt van Showtime/Black Label. Wat houd dit nu concreet in? Aangezien Drago hier ook eigenlijk onder valt?

Highline
01-08-2008, 08:36
super line up! ik ben erbij iig! is perry ubeda vs derekci nog steeds op k-1 rules?

Richelieu
01-08-2008, 08:36
15.) Hassan El Hamzaoui(BE) vs volgt



Rematch tegen Hassan "100%" AitBassou..??..:)

A.F.
01-08-2008, 08:40
geen gg

wat een kutgala is het nu zeg.... lol

Richelieu
01-08-2008, 08:41
geen gg

wat een kutgala is het nu zeg.... lol

...Micha...??...:rolleyes:

Marco
01-08-2008, 08:57
ben heel benieuwd naar ubeda vs derecki !

MMAFAN-1122
01-08-2008, 09:16
wat een top gala zeg... ik ben benieuwd naar Ubeda... wel jammer dat er geen mma partijen bij het programma zitten.

Slome
01-08-2008, 09:16
ben heel benieuwd naar ubeda vs derecki !

dit is dus de partij die mij het minste doet.....

Gelukkig mogen we van mening verschillen...

Raila Lama
01-08-2008, 12:10
Niemand heeft het over de volgende partijen ;

- Tyrone Spong vs Sabit Samedov ; wie gaat er hier winnen? Ik weet 't nie
- Albert Kraus vs Buakaw ; buakaw ging laats nokkie, dus dat beloofd wat!
- Kaas vs Murder ; Kaas slap in Maaspoort en Murder is MURDERACHTIG bezig!
- Drago vs Chahid ; REMATCH!!! Was even schrikken voor Drago! Nu erop en er overheen?
- Warren vs Petrosyan ; ik weet 't nie!
- Fast Chahbari vs Orono ; ik weet 't nie!
- Perry vs Dirkci ; een oude vos verliest nooit.......
- Murthell vs Braan ; interessant!
- Bouzidi vs Gul ; wie is gul?
- Brian vs Lucasz ; Lucasz wat kom je doen?
- Henry vs Adil ; Adil natuurlijk!
- Pluisje ; PSV FOREVER!!!
- Rico Verhoeven ; TOPVECHTER!!! Wat 'n beer van een talent!

Dit is echt de moeite waard en ...... ik heb al een kaartje:thup:

Gewoon via die site van Fight.nl en dan klikken op het logo van paylogic.

martin
01-08-2008, 12:41
weer geen GG?

En weer geen HARDCORE FUCKERS???????

Illest
01-08-2008, 12:52
weer geen GG?


http://www.youtube.com/watch?v=7XdqnrJ3jJQ&feature=related

Openbaringen
01-08-2008, 13:50
in een paar woorden ; ALS de helft van deze matchmaking ECHT doorgaat dan slaap ik voor de deur vanaf de 28ste!

GOD ale me JEzuz!!! Wat een klappartijen, zeg!!! :twak:

Gaat erom spannen dan Raila Lama. Over het algemeen gaat ongeveer de helft ook maar daadwerkelijk door. Sanchai, Holzken en Saki zijn al foetsie.

micha
01-08-2008, 14:03
Gaat erom spannen dan Raila Lama. Over het algemeen gaat ongeveer de helft ook maar daadwerkelijk door. Sanchai, Holzken en Saki zijn al foetsie.

best of the rest.....

Wheelie
01-08-2008, 14:06
GRUWLIJKE LINE-UP !!!!

Albert Kraus vs Buakaw 4 alweer toch ?

Hoop dat Kraus deze partij pakt.
Perry Ubeda op K-1 regels ? Welk Gewicht ?
Ben zeer benieuwd en hoop dat Perry Ubeda wint, ik gun het hem.

smike
01-08-2008, 14:16
gruwelijke line-up!

MataLeo
01-08-2008, 18:34
It's Showtime - Gefeliciteerd met het tweede lustrum !!!!

Eindelijk iets moois in het mooie Eindhoven !!!!!!!!!

I'll be there !!!

redjuh
01-08-2008, 19:52
is er ook bier? Ik ga er zeker zijn!

Ellen
01-08-2008, 23:09
http://www.youtube.com/watch?v=7XdqnrJ3jJQ&feature=related

LOL

Raila Lama
02-08-2008, 11:44
Micha en de rest,

Over het risico dat de helft vd line up niet door zou gaan; in de Amsterdam Arena heeft Showtime 'zijn woord' gehouden! "Alleen"de topmatch Yvel vs Overeem ging HELAAS niet door, maar kon Showtime hier iets aan doen?

En de situatie omtrent Sanchei, Holzken en Saki ; ik denk zelf dat elke organisatie, dus ook Showtime, eerst zijn geplande lune -up bekend maakt en dan pas de definitiefe, zoals nu het geval is!

Als nu ECHT de helft niet door zou gaan, dan koop ik ECHT NOOIT meer een kaartje van welke organisatie dan ook!

In een ander topic ( Showtime-Alkmaar) hadden we het over 'verkooppraatje'! Ons blij maken met een dooie mus ( lees vechter) dat is geen verkooppraatje, maar pure oplichterij! Elke organisatie die dat flikt, moeten we gewoon met z'n ALLEN vet boycotten! Blijven inderdaad alleen de grote jongens over!

In Maaspoort, 15-03, stond volgens mij ook 99% van de geplande line-up, te knokken, dus Showtime is volgens mij geen beun de haas als het gaat om zijn line-up's! Toch of is er iemand met een andere mening???

smike
02-08-2008, 12:24
Nou om het even breder te trekken, er vallen altijd veel partijen of vechters uit bij allerlei galas, zowel groot als klein.
Als je de sport echt wil laten concurreren met de mainstream zal dit toch moeten veranederen, want het komt niet echt professionneel over.

dontmindme
02-08-2008, 12:37
het is een feit dat partijen geen doorgang vinden door verschillende zaken(medisch,overgewicht etc) daar is kan een promotor weinig aan doen.
wat irritant is dat er vaak geen backup is, daar zou imo meer aandacht aan besteed kunnen worden

smike
02-08-2008, 12:45
Ik denk ook dat er teveel promotors zijn, is een keurmerk voor promotors niet wat, dat je weet dat een gecertificeerd promoter wat organiseerd en niet een of andere louche gast?

Raila Lama
02-08-2008, 19:42
!een keurmerk voor promotors!

Van ze lang zal ze leven NIET!!! Er zal de komende 100 jaar niet een krachtige persoon of personen opstaan die de krachten bundelen om bijvoorbeeld 1 sterke en machtige bond op te richten! Het is en zal een wereld blijven van 'ETEN of GEGETEN' worden'!!!

Voor de duidelijkheid; ik ben het volledig met je eens! Natuurlijk heeft juist deze sport een krachtige en goed georganiseerde bond of instelling als de KNVB, KNZB, KNGB,KN?B, etc. nodig, maar zoals ik al zei; het is en blijft voorlopig nog een doolhof aan uitstekende organisatoren en een stel zichzelf noemende organisatoren (lees prutsers en helaas ook oplichters).

Ik geloof echter niet in 'babbels', maar wel in resultaat! What you see is what you get, dus de organisator die zegt wat hij gaat doen en het ook nog doet is volgens mij de enige maatstaaf momenteel die we als 'keurmerk' kunnen aanhouden!

Rastaman
03-08-2008, 18:08
Weet iemand of Tyrone eigenlijk na zijn motorongeluk nog heeft gevochten? Waar en tegen wie en wat was de uitslag? Want zonder meer is Tyrone HET spektakel dat we nu hebben rond lopen in NL, maar Sabit is GEEN kleine jongen!

Octavius
03-08-2008, 18:23
Ubeda, op welke regels?

Rastaman
03-08-2008, 18:24
K1 regels tot 70 kg?

Octavius
03-08-2008, 18:27
Dacht dat Perry ivm zijn schenen alleen nog full contact deed?

Rastaman
03-08-2008, 18:28
Misschien nog 1 KEER schitteren en de pijn in de schenen voor lief nemen! Immers, Ik zie Direkci niet full contact of iets anders dan K1 rules vechten!

blackadder
03-08-2008, 18:32
Weet iemand of Tyrone eigenlijk na zijn motorongeluk nog heeft gevochten? Waar en tegen wie en wat was de uitslag? Want zonder meer is Tyrone HET spektakel dat we nu hebben rond lopen in NL, maar Sabit is GEEN kleine jongen!
Dit wordt zijn eerste partij sinds het ongeluk.

Rastaman
03-08-2008, 18:49
Thanx, want door de lange vakantie was ik ff niet meer op de hoogt, maar 1 ding staat vast ; Tyrone MOET aan de bak, man! Nogmaals; die Sabit Samedov is echt geen kleine jongen zoals die senior in de ArenA. Ik zeg niet dat makkelijk heeft gewonnen, maar ik vind deze man gewoon ENG GOED!!! Een natuurtalent!

dontmindme
03-08-2008, 19:00
is alleen maar goed, kunnen de haters ff hun smoel houden nadat spong zn werk heeft gedaan

Kingster
03-08-2008, 19:11
Samedov zou maar een wilcard krijgen voor de final eliminations en vervolgens de pot winnen. Denk dat ie liever in de final staat in japan dan een pot te draaien tegen tyrone.

Ik ga zeker naar eindhoven :)

Raila Lama
04-08-2008, 12:50
:thup:Fight-Night:thup:
Wat 'n stap vooruit in dat in Brabant / Eindhoven!

blackadder
04-08-2008, 13:00
is alleen maar goed, kunnen de haters ff hun smoel houden nadat spong zn werk heeft gedaan
En daarna heeft hij misschien tijd om Ginty's titel terug te halen van Rosario.

Rastaman
04-08-2008, 18:52
is alleen maar goed, kunnen de haters ff hun smoel houden nadat spong zn werk heeft gedaan

Als echte liefhebber van deze pure sport! Hoe kun je in godSnaam praten over 'haters' van zo'n PURE, NATUURLIJKE, RASECHTE VECHTER?! :twak: Tyrone was, is en blijft HET voorbeeld van EEN ANGSTAANJAGENDE VECHTER! Wie hem in de ring tegenkomt weet binnen zeer afzienbare tijd niet meer hoe die heet en waarom hij uberhaubt in de ring is gestapt!

Dragon Tail
05-08-2008, 13:20
Misschien nog 1 KEER schitteren en de pijn in de schenen voor lief nemen! Immers, Ik zie Direkci niet full contact of iets anders dan K1 rules vechten!

Mooie match om naar uit te kijken.

aroundtheworldinaday
05-08-2008, 14:05
voor de deur met slaapzak!

Hendy
05-08-2008, 14:50
Super line !

main vs kaas , op welk gewicht ?

Marco
05-08-2008, 14:56
dit is dus de partij die mij het minste doet.....

Gelukkig mogen we van mening verschillen...

dat de rest van de partijen me ook boeit lijkt me wel duidelijk.. maar Perry Ubeda is een mooie technische vechter en Derecki ook plus k.o. power vandaar ..

blackadder
05-08-2008, 15:15
Weet iemand trouwens op welk gewicht Spong vocht toen hij tegen Maksutaj vocht?
(http://en.wikipedia.org/wiki/Azem_Maksutaj)

Kameleon
05-08-2008, 16:00
!een keurmerk voor promotors!

Van ze lang zal ze leven NIET!!! Er zal de komende 100 jaar niet een krachtige persoon of personen opstaan die de krachten bundelen om bijvoorbeeld 1 sterke en machtige bond op te richten! Het is en zal een wereld blijven van 'ETEN of GEGETEN' worden'!!!

Voor de duidelijkheid; ik ben het volledig met je eens! Natuurlijk heeft juist deze sport een krachtige en goed georganiseerde bond of instelling als de KNVB, KNZB, KNGB,KN?B, etc. nodig, maar zoals ik al zei; het is en blijft voorlopig nog een doolhof aan uitstekende organisatoren en een stel zichzelf noemende organisatoren (lees prutsers en helaas ook oplichters).

Ik geloof echter niet in 'babbels', maar wel in resultaat! What you see is what you get, dus de organisator die zegt wat hij gaat doen en het ook nog doet is volgens mij de enige maatstaaf momenteel die we als 'keurmerk' kunnen aanhouden!

Mee eens. Maar waarom wordt dan eerst Saki - Spong groots aangekondigd? En Sengschai?
Holzken? Met die namen zet je wel het gala neer en vervolgens worden ze weer van de matchmaking afgehaald. Slechte zaak.

Dragon Tail
05-08-2008, 16:05
dit is dus de partij die mij het minste doet.....

Gelukkig mogen we van mening verschillen...


dat de rest van de partijen me ook boeit lijkt me wel duidelijk.. maar Perry Ubeda is een mooie technische vechter en Derecki ook plus k.o. power vandaar ..

Precies. Ubeda is al heel lang bezig op topniveau. Gewoon benaderbaar gebleven, maar toch presteren. Eigenlijk een legende.... was nog op Veronica toen die vechtsporten uitzonden jaren geleden.

Dragon Tail
05-08-2008, 16:07
Mee eens. Maar waarom wordt dan eerst Saki - Spong groots aangekondigd? En Sengschai?
Holzken? Met die namen zet je wel het gala neer en vervolgens worden ze weer van de matchmaking afgehaald. Slechte zaak.

Zal toch zeker te maken hebben met zakelijke deals dat je bij de ene meer kunt verdienen dan bij de andere? Net als in de voetballerij....

Rastaman
05-08-2008, 17:10
We zijn toch niet gek, heren! We weten inderdaad dat er altijd belangen zijn die wij (als liefhebbers - fans) nooit zullen horen! Financiële, persoonlijke en ook tactische belangen, zijn er altijd vollop! Daarnaast is er altijd de vraag ; hoe belangrijk is deze wedstrijd voor de carriere van 'mijn vechter'?

Kortom ; allemaal factoren waarom een vechter van een line-up alsnog wordt verwijderd en wij maar 'zeiken' waarom een vechter niet verschijnt op een evenement!
Begrijp me goed; ook ik vind het zeer treurig als vechter X wordt beloofd en op het moment supreme hij er niet is!
Als het ruim vooraf toch wordt bekend gemaakt, zoals Showtime dat nu doet, heb ik er toch vrede mee!

jopie25
05-08-2008, 20:40
Mee eens. Maar waarom wordt dan eerst Saki - Spong groots aangekondigd? En Sengschai?
Holzken? Met die namen zet je wel het gala neer en vervolgens worden ze weer van de matchmaking afgehaald. Slechte zaak.

Er wordt aan het begin van het jaar een voorlopige matchmaking gepresenteerd, vervolgens wordt 3 maanden later en dus nog steeds 3 maanden voor het evenement de definitieve matchmaking doorgegeven. Wat is daar slecht aan?

Het is toch geen twee weken van te voren?:whistling:

Rastaman
05-08-2008, 23:22
EXACTLY! That's mine point!
Blijft het gegeven dat de huidige line-up gewoon TOP is en dat in Eindhoven! ben dus erg blij dat ik al een kaartje heb!:whistling:

MB667
06-08-2008, 10:40
best of the rest.....

zoiets noemen ze 'gg-stront in de ogen'

Mahatma Ghandi
06-08-2008, 21:13
Zonder enige twijfel ; na de AmsterdamArena de beste Line-up voor dit jaar. Met alle respect naar de andere organisatoren! Na 29-11 beslis ik zelf of dit de beste Line-up was naast de AmsterdamArena.

Showtime is immers ALTIJD spektakel en waar voor je geld! Arena is een tikkeltje aan de dure kant, maar dan krijg je ook wat! Laten we eerlijk wezen ; het was toch een knalfestijn in de ArenA? Met deze line-up zal ook Eindhoven en omstreken 'Showtime'-evenementen leren kennen als 1 van de beste organisaties van Europa! Ben het met vele van jullie eens; die line-up moet nu wel in takt blijven! :thup:

Raila Lama
06-08-2008, 23:04
Hé Ghandi,

Je hebt helemaal gelijk! AmsterdamArenA was ECHT DIK! Zo een evenement verwacht je inderdaad niet in Nederland en nu dus ook in Eindhoven! Wat worden we toch verwend in dit 'kikkerlandje'!

Natuurlijk zullen er zeker in de USA en Japan VETTE evenementen zijn, maar ja dat is ook niet voor iedereen weggelegd! En wat doen wij ; wij gaan vooral wantrouwig en sceptisch lopen doen over de line-up, dure tickets, waarom die er wel of niet is! Hahaha, het is ook (bijna) nooit goed!
Ik durf keihard te zeggen dat ik (zeker na de ArenA) waar voor mijn 50 euries krijg van It's Showtime! :whistling:

blackadder
06-08-2008, 23:15
Ik zal de ArenA denk ik deze keer ook met mijn aanwezigheid vereren.

MB667
07-08-2008, 07:59
its showtime trophy finale 8 van dit jaar viel me tegen, maar de rest van de wedstrijden toen waren wel stuk voor stuk knallers. de voorrondes waren wel erg goed. ik hoop dat de vechters volgend jaar wel elke wedstrijd er voor gaan die in het toernooi zitten, en niet al (zo leek het tenminste) met hun gedachte in de volgende ronde zitten. Maar zelfs de finale was (shakuta vs choplin) eigenlijk maar een beetje saai, maar dat kwam door choplin die na iedere stoot of trap ging hangen aan shakuta

daarom ben ik blij dat er in eindhoven alleen maar losse wedstrijden zijn, dus ze gaan er allemaal voor. kan niet wachten tot 29 november

Raila Lama
07-08-2008, 22:31
Ik zal de ArenA denk ik deze keer ook met mijn aanwezigheid vereren.

x2:D

marcelt
07-08-2008, 22:37
its showtime trophy finale 8 van dit jaar viel me tegen, maar de rest van de wedstrijden toen waren wel stuk voor stuk knallers. de voorrondes waren wel erg goed. ik hoop dat de vechters volgend jaar wel elke wedstrijd er voor gaan die in het toernooi zitten, en niet al (zo leek het tenminste) met hun gedachte in de volgende ronde zitten. Maar zelfs de finale was (shakuta vs choplin) eigenlijk maar een beetje saai, maar dat kwam door choplin die na iedere stoot of trap ging hangen aan shakuta

daarom ben ik blij dat er in eindhoven alleen maar losse wedstrijden zijn, dus ze gaan er allemaal voor. kan niet wachten tot 29 november

Helemaal mee eens Showtime Trophee viel tegen, vooral door het toernooi. Vaak zijn de losse wedstrijden beter. In de Arena is dat ook al een paar jaar alhoewel dit jaar het toernooi ook tof was. De arena was sowieso supervet afgelopen keer.
Ik verwacht nu ook een vet gala met die partijen. En Micha mag dingen wel door een iets neutralere bril bekijken !

Raila Lama
07-08-2008, 22:37
its showtime trophy finale 8 van dit jaar viel me tegen, maar de rest van de wedstrijden toen waren wel stuk voor stuk knallers. de voorrondes waren wel erg goed. ik hoop dat de vechters volgend jaar wel elke wedstrijd er voor gaan die in het toernooi zitten, en niet al (zo leek het tenminste) met hun gedachte in de volgende ronde zitten. Maar zelfs de finale was (shakuta vs choplin) eigenlijk maar een beetje saai, maar dat kwam door choplin die na iedere stoot of trap ging hangen aan shakuta

daarom ben ik blij dat er in eindhoven alleen maar losse wedstrijden zijn, dus ze gaan er allemaal voor. kan niet wachten tot 29 november

Ik lees net het volgende op www.fight.nl (http://www.fight.nl) ;
IT`S SHOWTIME start met een nieuwe formule welke het volgende inhoudt:
Op ieder IT`S SHOWTIME-evenement worden er partijen neergezet in 6 verschillende gewichtscategorieën, namelijk: 65 max, 70 max, 77 max, 85 max, 95 max en 95+. Bron ; www.fight.nl/Algemene informatie (http://www.fight.nl/Algemene informatie)

M.a.w ; volgens mij geen saaie slappe toernooien meer! :thup:

MB667
08-08-2008, 07:55
komt dit ook weer op sbs6 of de livestream van sbs6?

Mahatma Ghandi
08-08-2008, 09:36
komt dit ook weer op sbs6 of de livestream van sbs6?

Ik weet ook niet meer waar en wanneer dit eventueel zal worden uitgezonden, maar voor de zekerheid gewoon even een kaartje gekocht bij de moderne sigarenboer; Primera! :)

Rastaman
08-08-2008, 16:58
komt dit ook weer op sbs6 of de livestream van sbs6?

Als echte liefhebber moet je er bij zijn! Ze gaan dit evenement echt niet LIVE uitzenden. Het zal gerust later in gedeeltes worden uitgezonden. Sommige partijen weer wel (meestal de nietszeggende partijen) en sommige weer niet (meestal de vette partijen)! Ik neem het risico niet; ik ben daar!!! :whistling:

De man van 14K
08-08-2008, 17:09
Las op de website dat Chahid Oulad El Hadj tegenwoordig onder gemengd management valt van Showtime/Black Label. Wat houd dit nu concreet in? Aangezien Drago hier ook eigenlijk onder valt?


Dat It's Showtime hun beider belangen behartigd maar dat ze het in de ring gewoon tegen elkaar op kunnen nemen?

Voor de rest een beestachtig gala, die Perry Ubeda is gewoon weer stiekum aan het thaiboxen de ouwe boef! (goed man :thup:)

Rastaman
08-08-2008, 17:15
die Perry Ubeda is gewoon weer stiekum aan het thaiboxen de ouwe boef! (goed man :thup:)

Zelfs 'n "oude" vos verliest zijn haren niet! Die Perry is HET voorbeeld voor vele zichzelfnoemende vechters! Die Murat gaat het echt knap lastig krijgen met deze "oude" vos! :twak:

blackadder
08-08-2008, 17:23
Zelfs 'n "oude" vos verliest zijn haren niet!
Volgens mij is die vos al een groot deel van zijn haren kwijt.:D

Rastaman
08-08-2008, 22:15
Volgens mij is die vos al een groot deel van zijn haren kwijt.:D

Hahahaha! Zo vader, zo zoon! :D

Rastaman
09-08-2008, 14:09
Volgens mij is die vos al een groot deel van zijn haren kwijt.:D


http://www.dailymotion.com/relevance/search/perry%2Bubeda/video/x5ctz2_stephen-tapilatu-vs-perry-ubeda_sport

http://www.dailymotion.com/video/x5ctz2_stephen-tapilatu-vs-perry-ubeda_sport

Wat 'n knokker! :twak:

Shailin Debipersad
10-08-2008, 10:14
Jordy van der Sluijs is toch van Team Kraus? of vergis ik me nu?

Rastaman
10-08-2008, 12:57
Jordy van der Sluijs is toch van Team Kraus? of vergis ik me nu?

Je vergist je niet! :thup:

Raila Lama
10-08-2008, 14:58
Jordy van der Sluijs is toch van Team Kraus? of vergis ik me nu?

Hij traint inderdaad bij Friends Gym in Zevenbergen en volgens mij door Dennis Krauweel.

Wheelie
11-08-2008, 13:16
Dat dit een topgala is lijkt me duidelijk, maar om nou met 5 accounts van hetzelfde IP adres dit topic "levend" te houden lijkt me niet nodig. :whistling:

dontmindme
11-08-2008, 13:24
ik vroeg me me al af waarom die gozer met balhaar op zn kop zo venijnig werd

Raila Lama
15-08-2008, 00:22
Dat dit een topgala is lijkt me duidelijk, maar om nou met 5 accounts van hetzelfde IP adres dit topic "levend" te houden lijkt me niet nodig. :whistling:

Beste Wheelie ; geen 5 accounts! Ik ben gewoon erg enthousiast over dit evenement! Zeker na mijn MOOISTE dag van dit jaar in de Amsterdam Arena! Sorry, voor mijn levendige inbreng! Tevens lijd ik aan een zeer zeldzame vorm van adhd :boos:! Ik ben echter wel in behandeling! :D

chief108
19-08-2008, 13:39
Beste Wheelie ; geen 5 accounts!
nee 3.... :wink:


Tevens lijd ik aan een zeer zeldzame vorm van adhd :boos:! Ik ben echter wel in behandeling! :D
ik heb het posten even wat uitdagender voor je gemaakt
zal geen probleem voor je zijn met die zeldzame ADHD lijkt me :lol:

MB667
23-08-2008, 16:34
European Fighting Network (http://www.fight.nl/match/index.php)

hier staat dat sahin yakut tegen holzken moet?

en buakaw tegen derecki?

hoe kan dat?

zosja
24-08-2008, 04:18
European Fighting Network (http://www.fight.nl/match/index.php)

hier staat dat sahin yakut tegen holzken moet?

en buakaw tegen derecki?

hoe kan dat?

ik denk dat je van het begin af aan een topic moet lezen, en niet midden in de topic reageren.
eerst lezen! dan reageren.

grt joop ubeda.

De man van 14K
24-08-2008, 10:48
zal geen probleem voor je zijn met die zeldzame ADHD lijkt me :lol:

meer een zeldzame vorm van schizofrenie... Calimero:D