PDA

View Full Version : LoveLan: Who's Going?



Slome
01-08-2008, 10:40
http://www.lovelandfestival.nl/


http://www.djscene.nl/images/library/articles/images01/partyscene/X-20080422115647031.jpg

Hieronder de diverse stages, namen en diverse verrassende acts.

FIRE! Stage

LIVE:Junkie XL / BCJC featuring Darren Emerson (UK) / Secret Cinema
DJ’S:Felix da Housecat (USA) / Eric Prydz (SWE) / Sander Kleinenberg / Sébastien Léger (FR) / Marnix / Mason / Bruno Banner (FR) / Eelke Kleijn / MC Marxman

T-Dansant Stage

DJ’S: Ron Carroll feat. CeCe Peniston (USA) / Sandy Rivera (UK) / Junior Jack & Kid Crème (BE) /Roog / The Shapeshifters (UK) / Tom Novy (GER) / Brian S / Godard / RiskSoundSystem / MC Lex Empress

Rise Arena

LIVE: Aril Brikha (SWE) / Spirit Catcher (BE) / Der Dritte Raum (GER)
DJ’S: Tiefschwarz (Basti & Ali) (GER) / Oxia (FR) / Remy / Shinedoe / Prinz (BE)/ Ben Cullum (UK)/ Peter Kan / MC Haits

Dutch House Arena

LIVE:De Jeugd van Tegenwoordig
DJ’S : Fedde Le Grand / Laidback Luke / Erick E / Gregor Salto / Chuckie / Don Diablo / Funkerman / Frederik Abas / Eric van Kleef / MC Willie Wartaal

Warehouse Arena (house classics)

DJ’S: Frankie Knuckles (USA) / Ricky Montanari (IT) / Joey Negro (UK) / Robert Owens (USA)/ Marcello / Eric de Man / Alexander Koning / Alfredo / Wanka / MC P-Pholl

Soul Stage

LIVE: Pete Philly & Perquisite / Leaf / Kraak & Smaak
DJ’S: Grandmaster Flash (USA) / Wicked Jazz Sounds / The Flexican / Sander Hucke / Zender vs San Proper / Kostas Hom vs Manoman / MC Lyrical Tie

FOCUS
01-08-2008, 10:53
:freaky:hieroooo!!!
zwembroek mee, verstand op nul.

los!


-had eigenlijk liever naar Nature1 gegaan, maar zit er niet in helaas

phranq
01-08-2008, 11:14
Ben er vorig jaar geweest en vond het een waardeloos feest.... Loveland is alleen leuk op Koninginnedag op het Stoperaplein.. maja, dat is mijn mening ;)

FOCUS
01-08-2008, 11:16
waarom was het waardeloos dan

Tony
01-08-2008, 11:24
Vet Darren Emerson, kleinenberg, oxia, shinedoe, :)

maar ik ga er niet heen

FOCUS
01-08-2008, 11:25
junkie XL:cool2:

Slome
01-08-2008, 11:27
ja, dat wil k ook wel weten? aantal vrienden van me zijn vorig jaar ook geweest en hebben zich goed vermaakt:

Net wat Focus zegt: Zwembroek, sex, drugs & house music...

http://www.youtube.com/watch?v=PVNIhf_AQZQ

phranq
01-08-2008, 11:32
waarom was het waardeloos dan

Het zal wel komen omdat ik een ouwe lul ben maar vond het publiek niet zo, allemaal heel jong en een groot Amsterdam West - Osdorp gehalte... Ben vorige week naar Pleasure Island geweest, dat is toch meer mijn smaak ;)

FOCUS
01-08-2008, 11:34
ok; dus er waren niet genoeg -half-naakte vrouwen

lunatic
01-08-2008, 11:34
Ik was ook op plesure Island. was een leuk feestje

phranq
01-08-2008, 11:42
ok; dus er waren niet genoeg -half-naakte vrouwen

Liepen weinig toppertjes rond op Loveland vorig jaar, dus die mochten de kleren sowieso aan houden... Op Pleasure is het wat dat betreft een stuk beter geregeld... Hing ook een super goeie sfeer..

Slome
01-08-2008, 11:44
Het zal wel komen omdat ik een ouwe lul ben maar vond het publiek niet zo, allemaal heel jong en een groot Amsterdam West - Osdorp gehalte... Ben vorige week naar Pleasure Island geweest, dat is toch meer mijn smaak ;)

Waar doel je op me West Adam -Osdorp (marokaanen?) (ik kan me kaartjes nog verkopen.. het is immers uitverkocht..

phranq
01-08-2008, 11:50
Waar doel je op me West Adam -Osdorp (marokaanen?) (ik kan me kaartjes nog verkopen.. het is immers uitverkocht..

Dat zijn jouw woorden ;)

Eelco
01-08-2008, 12:13
Felix da Housecat, altijd goed :thup:

Judas
01-08-2008, 12:16
Ik denk dat ik dit jaar maar even pas. Geen zin in modderworstelen.

Judas
01-08-2008, 12:18
Liepen weinig toppertjes rond op Loveland vorig jaar, dus die mochten de kleren sowieso aan houden...

:eek: Dan stond je toch echt op de verkeerde plek;)

Slome
01-08-2008, 12:34
Dat zijn jouw woorden ;)

nee, dat vraag ik me af.. ben niet bekend in adam dat gedeelte?? yes or no?? (ik ben geen marokaan hoor,, vrees niet.. ik zal je niet uitdagen voor een straatgevecht..-ow dat was een turk geloof ik)

phranq
01-08-2008, 12:55
:eek: Dan stond je toch echt op de verkeerde plek;)

Ga maar een keer naar Pleasure Island, dan weet je wat ik bedoel ;)


nee, dat vraag ik me af.. ben niet bekend in adam dat gedeelte?? yes or no?? (ik ben geen marokaan hoor,, vrees niet.. ik zal je niet uitdagen voor een straatgevecht..-ow dat was een turk geloof ik)

West en Osdorp zijn inderdaad slechte buurten, maar dat betekend niet dat dat alleen door de Marrokanen komt, ik vond Loveland een hoog Tokkie gehalte hebben, laten we het daar op houden ;)

Slome
01-08-2008, 12:58
Ga maar een keer naar Pleasure Island, dan weet je wat ik bedoel ;)



West en Osdorp zijn inderdaad slechte buurten, maar dat betekend niet dat dat alleen door de Marrokanen komt, ik vond Loveland een hoog Tokkie gehalte hebben, laten we het daar op houden ;)


oké thnx 4 de uitleg, ben benieuwd, moet wel zeggen dat ik d'r zin in hebt.. ow weatherman:D.. please;)