PDA

View Full Version : Frank Mir: ‘I dont have Fedor being in the top’ P4P MMA rankings



Tony
01-08-2008, 21:48
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2008/07/fedor-fights.jpg

Quoteworthy:


“I don’t have Fedor being in the top … I don’t have him above B.J. Penn, St. Pierre. I think that if all those guys weighed 155 pounds, that Fedor can’t beat B.J., he can’t beat Georges St. Pierre, and that’s what pound for pound means. It means that if they were exactly the same size. I think that some people are a little misunderstanding of that whole idea.”

Former UFC heavyweight champion Frank Mir takes exception to the pound-for-pound ranking of Fedor Emelianenko on the recent top 10 list released by ESPN (fan votes were responsible for the order). He argues that the term is often misunderstood among those who attempt to create such lists. For example, Mir feels that a fighter such as WEC Bantamweight Champion Miguel Torres — who can compete at several different weight classes and likely be successful — should be top two or three. UFC Middleweight Champion Anderson Silva received 49 percent of the votes to take the top spot and Fedor — who came in second — tallied 40 percent of first place nominations.

anonymous001
01-08-2008, 21:53
I think that some people are a little misunderstanding of that whole idea.

Nou, leg het ons eens uit, Frank...:rolleyes:

Pff...

HUNTER
01-08-2008, 22:01
Mir is gek

blackadder
01-08-2008, 22:07
Mir schijnt moeite met Engels te hebben.

nick
01-08-2008, 23:02
Mir heeft een hersenbeschadiging opgelopen volgens mij....

dontmindme
01-08-2008, 23:37
dit riekt bijna naar haat en nijd,

54321
02-08-2008, 00:33
haha en al als bj en gsp zwaargewichten waren dan konden ze fedor ook niet verslaan. niemand is zo explosief als fedor op hw!

bryan
02-08-2008, 01:07
laat hem het anders zelf zeggen...als fedor tegenover hem staat in de ring/kooi

HUNTER
02-08-2008, 02:45
laat hem het anders zelf zeggen...als fedor tegenover hem staat in de ring/kooi

tsja hij zal daar niet aan toe komen.... hij krijgt eerst een ass whoop van Minotauro

TOON
02-08-2008, 09:25
die P4P discussie is zo nutteloos als maar zijn kan...

Garcia
02-08-2008, 09:54
Jalouzie, meer kan ik er niet van maken.

Mike
02-08-2008, 10:30
frank who?

weer zo'n door dana white gehypte champ die eigenlijk een beperkte grondvechter is..................... van wie heeft ie nou gewonnen , tja van " i dont think so Tim " Tim Silvia


hij moet zn bek houden, internationaal gezien is frank mir geen topper

when u diss fedor u diss yourself! ga lekker schuivers maken met je brommer

FightingDutchman
02-08-2008, 11:42
Volgens mij zijn er twee mogelijkheden:

1: Mir is op z'n kop gevallen en weet niet meer wat voor of achter is.

2: Dit is Dana White talking. Die heeft gewoon tegen Mir gezegd je moet ff in de pers dit en dit zeggen dan krijg je van mij wat money. Want ik kan me niet voorstellen dat er iemand is die Fedor niet in de top zet....

Dutch Dynamite
02-08-2008, 19:32
Typisch Amerikaans gelul, Mir is binnen 1 minuut de lul tegen Fedor

Tsuki
02-08-2008, 19:34
ik vind die foto trouwens wel ernstig disturbing ........................

biggz
02-08-2008, 20:01
Sjah dat mensen hier nog daadwerkelijk op ingaan..
Ik zeg laat die Mir maar lullen.. Fedor laat ze vuisten spreken!
En we weten allemaal welke resultaat dat oplevert en Mir ook

RayOmac
02-08-2008, 20:18
Als Mir fan moet ik ook eerlijk toe geven dat het geen wat hij verteld heel erg P.R. gelul is voor ufc.
Zeker waneer hij ook nog eens Wec er bij haalt het dochtertje van ufc. Echter Miguel Torres is een bijzonder goeie vechter als je hem pound for pound vergelijkt met Fedor weet ik het zeker dat hij het op stamina al wint alleen wordt dit een oneindigge discussie over een gevecht wat er nooit gaat komen.
Maar ik ben zeer geintreseerd in een gevecht tussen fedor en pen of gsp lijkt me onwijs dope.



greetz

MJOKKIE
03-08-2008, 13:11
Kan iemand me dat pound for pound gebeuzel een shelder uitleggen. Voor mij nog altijd klok en klepel verhaal

anonymous001
03-08-2008, 13:19
Kan iemand me dat pound for pound gebeuzel een shelder uitleggen. Voor mij nog altijd klok en klepel verhaal

P4P is eigenlijk, kort samengevat, het idee dat de dingen niet zo zouden zijn als ze zijn. Vergelijk: "als Sophie Hilbrand een hele grote neus zou hebben, was het dan nog steeds een lekker wijf?". Dat is -voor zover ik heb kunnen ontdekken- alles.

@RayOmac, bedoel je serieus een gevecht tussen Fedor en Penn (of GSP)?!:eek: Dat moet een grapje zijn, toch? Of bedoel je het in de P4P-fantasie? Want dan snap ik het niet meer, natuurlijk...

(Ik zie nu een heel klein Fedortje met hoge stem voor me die driftig op alles instompt...)

blackadder
03-08-2008, 13:27
Kan iemand me dat pound for pound gebeuzel een shelder uitleggen. Voor mij nog altijd klok en klepel verhaal

It is often said to have been created to describe world Welterweight (http://en.wikipedia.org/wiki/Welterweight) and Middleweight (http://en.wikipedia.org/wiki/Middleweight) champion Sugar Ray Robinson (http://en.wikipedia.org/wiki/Sugar_Ray_Robinson). Robinson is one of the most accomplished fighters of all time, but his supporters realized that, while he could beat anyone in his own class, as a Middleweight he would not be able to beat a top Heavyweight (http://en.wikipedia.org/wiki/Heavyweight). Hence, Robinson was called the pound-for-pound best without being expected to beat much larger fighters, under the belief that he as a Middleweight was still a better quality fighter than any fighter fighting at heavier or lighter weights than him.

Pound for pound - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Pound_for_pound)

MJOKKIE
03-08-2008, 13:37
Cheers,

Wikipedia, daar was ik nooit opgekomen:whistling:

Evilman
03-08-2008, 14:21
ga lekker schuivers maken met je brommer

Wuhahaha! :thup:

Evilman
03-08-2008, 14:24
Echter Miguel Torres is een bijzonder goeie vechter als je hem pound for pound vergelijkt met Fedor weet ik het zeker dat hij het op stamina al wint alleen

greetz

Oja? p4p waarschijnlijk niet.
Hij is fkng licht.. denk je dat als hij 120 kg weegt nog
zon stamina heeft? Of als Fedor 60 kg weegt hij niet meer
stamina heeft? dit is nou precies waar die p4p discussie altijd
fout gaat. opzich is het best een leuk idee.. maar mensen gaan
erg snel de fout in met hun vergelijkingen, en meestal in het
voordeel van de lichtere vechters.

Tony
03-08-2008, 14:57
Denk dat we gewoon moeten inzien dat écht P4P nooit te meten zal zijn..

Daarom gewoon aannemen dat elke belt-houder van zijn gewichtsklasse gewoon een regelrechte topper is op zijn gebied.