PDA

View Full Version : Mourad Bouzidi tekent bij showtime



martin
02-08-2008, 11:19
Ik lees net de webstite van showtime dat Mourad Bouzidi getekend heeft bij hun.
Mourad gefeliciteerd, maar vraag even aan Gordeau of hij zijn verstand verloren heeft.
De man schrijft in zijn colum elke maand de meest negatieve dingen over managers, teams, de Arena etc etc etc.
En nu moet ook hij buigen voor z'n eigen gelul, het is natuurlijk voor Mourad beter voor zijn carriere { ik heb hem zelf maar 1 keer zien vechten tegen Saki en vond hem niet direct de uitvinding van de eeuw }omdat hij bij de organisatie van showtime genoeg aan de bak komt.
Maar die Gordeau is voor mij een man zonder ruggegraat, ik had al geen hoge pet van hem op door zijn manier van galspuwen in rings maar nu is hij echt de VERLIEZER van het jaar geworden.

the boxer
02-08-2008, 11:44
Goed voor Mourad!!


@ Martin :met wie heb jij geen problemen binnen het vechtsportwereldje?? :D

Tsuki
02-08-2008, 11:47
Martin wint idd de azijnpisser-award voor 2008 .............................

Raila Lama
02-08-2008, 12:19
Mourad ; GEFELICITEERD!!!

Mourad vecht ook veel te weinig! Ik denk dat hij nu voldoende aan de bak kan om zo zich zelf te ontwikkelen. Showtime of niet hij als vechter heeft maar 1 doel ; knokken, knokken, knokken.

En wat betreft zijn manager; het doel heiligt de de middelen! Showtime ziet blijkbaar wel de mogelijkheden voor beide partijen en zijn wel degene die hem deze kans bieden, dus....gisteren is verledentijd en morgen is toekomst en alleen DE TOEKOMST telt! :thup: Nu maar afwachten hoe de samenwerking zich ontwikkelt ( K1??? ).

anonymous001
02-08-2008, 12:28
:lol:

Gordeau een man zonder ruggegraat noemen...

Je moet maar durven. Hij weet denk ik wel raad met ruggegraten.:lol:

Khanom Thom
02-08-2008, 12:31
Goeie stap van Bouzidi, de deuren gaan voor hem open! En hopenlijk kan hij groeien als vechter bij team it's Showtime.
Weer een Nederlands zwaargewicht die klaar wordt gestoomd om Japan te veroveren (onder een andere vlag uiteraard... ;))

Top :thup:

jan sensei kyokushin
02-08-2008, 12:53
:lol:

Gordeau een man zonder ruggegraat noemen...

Je moet maar durven. Hij weet denk ik wel raad met ruggegraten.:lol: Osu ik denk dat als Martin Gerald Gordeau tegen komt hij een probleem heeft :)dan zegt hij het niet weer denk ik never :lol:

sportgroeten .

The Bulldog
02-08-2008, 12:59
Goed voor Mourad!!


@ Martin :met wie heb jij geen problemen binnen het vechtsportwereldje?? :D

de vergelijking die hij trekt tussen de uitlatingen van hem in de Rings en het tekenen nu zijn wel terecht toch????

Maar buiten dat gedonder weer...





Mourad van harte, hoop dat je nu meer aan de bak komt, want dat verdiend een knokker als jij gewoon...

anoniem gg
02-08-2008, 13:05
Ik lees net de webstite van showtime dat Mourad Bouzidi getekend heeft bij hun.
Mourad gefeliciteerd, maar vraag even aan Gordeau of hij zijn verstand verloren heeft.
De man schrijft in zijn colum elke maand de meest negatieve dingen over managers, teams, de Arena etc etc etc.
En nu moet ook hij buigen voor z'n eigen gelul, het is natuurlijk voor Mourad beter voor zijn carriere { ik heb hem zelf maar 1 keer zien vechten tegen Saki en vond hem niet direct de uitvinding van de eeuw }omdat hij bij de organisatie van showtime genoeg aan de bak komt.
Maar die Gordeau is voor mij een man zonder ruggegraat, ik had al geen hoge pet van hem op door zijn manier van galspuwen in rings maar nu is hij echt de VERLIEZER van het jaar geworden.

Nee, jij bent een winnaar Martin!
Blijkbaar heb je die stukken niet goed gelezen.
Het is juist bewonderbaar dat Gerard kiest voor its Showtime, hierdoor gaat hij voor de vechter en niet politiek!
En wat jij van een vechter vindt zal ons worst wezen, je grootste vijand ben jezelf als je in de spiegel staat te kijken, haat je wat je ziet (en terecht) en je bent elke dag depressief.

En je kan een hekel hebben aan Rutz of niet, hij zet goeie evenementen weg!

Effective
02-08-2008, 13:07
Top voor Bouzidi! Gefeliciteerd! Zat hij eigenlijk nog bij Team Aerts?

the boxer
02-08-2008, 13:11
de vergelijking die hij trekt tussen de uitlatingen van hem in de Rings en het tekenen nu zijn wel terecht toch????

Maar buiten dat gedonder weer...





Mourad van harte, hoop dat je nu meer aan de bak komt, want dat verdiend een knokker als jij gewoon...

Yep ,ik heb die artikels ook gelezen in de Ring Sports maar ik vind dit gewoon goed voor Bouzidi! Maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat Martin alleen posts maakt om mensen af te breken.

The Bulldog
02-08-2008, 13:12
Yep ,ik heb die artikels ook gelezen in de Ring Sports maar ik vind dit gewoon goed voor Bouzidi! Maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat Martin alleen posts maakt om mensen af te breken.

in ieder geval om mensen te triggeren ja...hahahah mee eens

PigDog
02-08-2008, 14:34
Maar die Gordeau is voor mij een man zonder ruggegraat, ik had al geen hoge pet van hem op door zijn manier van galspuwen in rings maar nu is hij echt de VERLIEZER van het jaar geworden.

De verliezer van de komende 2 jaar ga jij worden, dat is denk ik wel de revalidatietijd voor een gebroken ruggegraat.
Achter je laptopje stoere dingen schrijven is leuk (vooral voor anderen) maar er zijn mensen die in real life net zo haatdragend zijn, als hun columns in de rings....

Ik wens je verder een fijn leven met pet, zonnebril en plaksnor......

anonymous001
02-08-2008, 14:40
De verliezer van de komende 2 jaar ga jij worden, dat is denk ik wel de revalidatietijd voor een gebroken ruggegraat.
Achter je laptopje stoere dingen schrijven is leuk (vooral voor anderen) maar er zijn mensen die in real life net zo haatdragend zijn, als hun columns in de rings....

Ik wens je verder een fijn leven met pet, zonnebril en plaksnor......

:lol:

Khanom Thom
02-08-2008, 14:46
De verliezer van de komende 2 jaar ga jij worden, dat is denk ik wel de revalidatietijd voor een gebroken ruggegraat.
Achter je laptopje stoere dingen schrijven is leuk (vooral voor anderen) maar er zijn mensen die in real life net zo haatdragend zijn, als hun columns in de rings....

Ik wens je verder een fijn leven met pet, zonnebril en plaksnor......
:hugegrin:

the boxer
02-08-2008, 14:46
reps voor Pigdog!!

micha
02-08-2008, 15:02
De verliezer van de komende 2 jaar ga jij worden, dat is denk ik wel de revalidatietijd voor een gebroken ruggegraat.
Achter je laptopje stoere dingen schrijven is leuk (vooral voor anderen) maar er zijn mensen die in real life net zo haatdragend zijn, als hun columns in de rings....

Ik wens je verder een fijn leven met pet, zonnebril en plaksnor......

reps:thup:

jan sensei kyokushin
02-08-2008, 15:54
De verliezer van de komende 2 jaar ga jij worden, dat is denk ik wel de revalidatietijd voor een gebroken ruggegraat.
Achter je laptopje stoere dingen schrijven is leuk (vooral voor anderen) maar er zijn mensen die in real life net zo haatdragend zijn, als hun columns in de rings....

Ik wens je verder een fijn leven met pet, zonnebril en plaksnor...... Osu dat hoeft niet PigDog Als Als Martin zelf een Man is met een Ruggegraat en ballen dan komt hij op het Katsu Kyokushinkai karate Kamp op het eiland schiermonikoog de 15 ,16 ,17 , Augustus waar de gebroeders Gerald en Nico Gordeau ook aanwezig zijn het wordt voor de 20ste keer gehouden dus iets bijzonders voor martin :lol:

sportgroeten

PigDog
02-08-2008, 18:03
Osu dat hoeft niet PigDog Als Als Martin zelf een Man is met een Ruggegraat en ballen dan komt hij op het Katsu Kyokushinkai karate Kamp op het eiland schiermonikoog de 15 ,16 ,17 , Augustus waar de gebroeders Gerald en Nico Gordeau ook aanwezig zijn het wordt voor de 20ste keer gehouden dus iets bijzonders voor martin :lol:

sportgroeten

Heb eens een keer meegedaan met een seminar van hun. Vreselijk gelachen en gestompt.
Ik denk dat martin niet eens zo'n slechte keuze zou maken, een beetje lef aprecieren ze wel daar, mag hij misschien zijn ballen houden......


Respect, Jan!

anonymous001
02-08-2008, 20:33
Ja, Martin, toe. Dat is vlakbij voor jou toch?

Niet vergeten om foto's te nemen! :kus:

MMAFAN-1122
02-08-2008, 22:21
Succes, goeie vechter...

martin
02-08-2008, 22:33
Sorry hoor iederreen in rep en roer als je iets post over GG en Gordeau of showtime.
Meneer Boon die in een keer partij kiest openlijk voor Rutz.
Echt wat een idioten allemaal, om te roepen dat je wat durft te zeggen over de gebr Gordeau en Jan die mij dan uitnodigd om mee te doen aan een seminar { ik had jou verstandiger ingeschat Jan dit klinkt als een moderne vorm van bedreigen }.
Jan denk jij dat de Gordeau broeders mij geen gelijk geven, eerst zeiken over iedereen en dan gewoon tekenen bij een management die ook nog de Arena doet.
Kom op laat Martin dan de diegene zijn die hier nog de waarheid zegt over iedereen, maar ik weiger ondanks een telefoontje van mijn baas dat ik mijn bek moet houden en niet de waarheid te zeggen.
Gordeau had een grote bek over alle management,managers en teams in rings, niet ik en nu weet niemand er iets van.
Als ik na dt weekend niet meer die debielen waar meneer Boon het over had beveilig is het julli schuld.
Lang leve de objectievitijd { ik hoop dat het goed geschreven is }
Mourad en showtime hebben gelijk maar Gordeau blijft een man met dubbele tong of pen.
Ik ga nu aan het werk { niet m'n laatste nacht aan de deur hoop ik }
Mourad succes, showtime goede zaken, GG ???, en Gordeau jij bent precies zoals ik dacht toen ik jou voor het eerst ontmoete 4 jaar terug tijdens een seminar een praatjesmaker die frustie is.

martin
02-08-2008, 22:46
De verliezer van de komende 2 jaar ga jij worden, dat is denk ik wel de revalidatietijd voor een gebroken ruggegraat.
Achter je laptopje stoere dingen schrijven is leuk (vooral voor anderen) maar er zijn mensen die in real life net zo haatdragend zijn, als hun columns in de rings....

Ik wens je verder een fijn leven met pet, zonnebril en plaksnor......

He pigdog 5 oktober in de vip ruimte 197cm rood rossig haar kan niet missen zwart pak mag iemand mijn ruggegraat breken.

blackadder
02-08-2008, 22:46
Alsof je van te voren niet wist wat zo'n thread teweeg zou brengen en dan klagen omdat precies dat is gebeurt.

martin
02-08-2008, 22:47
Alsof je van te voren niet wist wat zo'n thread teweeg zou brengen en dan klagen omdat precies dat is gebeurt.

Blackadder ik klaag niet de rest.

blackadder
02-08-2008, 22:49
Blackadder ik klaag niet de rest.
Je klaagt toch dat iedereen in rep en roer is over jou post? Maar dat men daarop zou reageren zoals men doet had je ook van tevoren op vijf vingers kunnen natellen.

martin
02-08-2008, 22:55
Nee, jij bent een winnaar Martin!
Blijkbaar heb je die stukken niet goed gelezen.
Het is juist bewonderbaar dat Gerard kiest voor its Showtime, hierdoor gaat hij voor de vechter en niet politiek!
En wat jij van een vechter vindt zal ons worst wezen, je grootste vijand ben jezelf als je in de spiegel staat te kijken, haat je wat je ziet (en terecht) en je bent elke dag depressief.

En je kan een hekel hebben aan Rutz of niet, hij zet goeie evenementen weg!

Als je hier iets post meneer Boon wil niet zeggen dat je een hekel hebt aan iemand, ik heb zelfs de naam van rutz niet eens genoemd, IK VIND GODEAU EEN HYPOCRIET EERST EEN GROTE BEK OVER IEDEREEN EN DAN GEWOON MEEDOEN.
Boon je hoeft niet hier iets te suggereren en een andere richting in te drukken.

martin
02-08-2008, 22:58
Je klaagt toch dat iedereen in rep en roer is over jou post? Maar dat men daarop zou reageren zoals men doet had je ook van tevoren op vijf vingers kunnen natellen.


Ik klaag niet, ik krijg een k.. telefoon omdat men dit niet wil, maar blackadder vind jij Gordeau nog geloofwaardig het zou het zelfde zijn als Schreiber met z'n jongens tekent bij GG of een ander team.
Ook die zeikt altijd over teams en organisaties in rings { en over fotograven haha }

blackadder
02-08-2008, 23:01
Ik klaag niet, ik krijg een k.. telefoon omdat men dit niet wil, maar blackadder vind jij Gordeau nog geloofwaardig het zou het zelfde zijn als Schreiber met z'n jongens tekent bij GG of een ander team.
Ook die zeikt altijd over teams en organisaties in rings { en over fotograven haha }
Ik heb die artikelen niet gelezen. Dus kan ik er niks over zeggen.

PigDog
02-08-2008, 23:14
He pigdog 5 oktober in de vip ruimte 197cm rood rossig haar kan niet missen zwart pak mag iemand mijn ruggegraat breken.

Wat een kleine VIP-ruimte dan.......

:wacko:

anoniem gg
02-08-2008, 23:18
Ik klaag niet, ik krijg een k.. telefoon omdat men dit niet wil, maar blackadder vind jij Gordeau nog geloofwaardig het zou het zelfde zijn als Schreiber met z'n jongens tekent bij GG of een ander team.
Ook die zeikt altijd over teams en organisaties in rings { en over fotograven haha }



GG heeft vele kwaliteiten, niet alleen management, maar ook goeie trainers media contacten, sportscholen etc,
Wij hebben nu drie teams en er zijn ook vechters die bij ons een management contract hebben maar gewoon voor zichzelf of eigen naam en of gym uitkomen.
Bob is welcome hoor, ooh overigens Martin, Bob heeft al eens enkele malen voor mij gevochten oa in Japan en Aruba, is altijd heel gezellig geweest!

blackadder
02-08-2008, 23:21
GG heeft vele kwaliteiten, niet alleen management, maar ook goeie trainers media contacten, sportscholen etc,
Wij hebben nu drie teams en er zijn ook vechters die bij ons een management contract hebben maar gewoon voor zichzelf of eigen naam en of gym uitkomen.
Bob is welcome hoor, ooh overigens Martin, Bob heeft al eens enkele malen voor mij gevochten oa in Japan en Aruba, is altijd heel gezellig geweest!
Volgens Wolfgang Gier gaan jullie de winaar van dat 8 mans toernooi op de German King Cup in Rostock promoten?

anoniem gg
02-08-2008, 23:26
Als je hier iets post meneer Boon wil niet zeggen dat je een hekel hebt aan iemand, ik heb zelfs de naam van rutz niet eens genoemd, IK VIND GODEAU EEN HYPOCRIET EERST EEN GROTE BEK OVER IEDEREEN EN DAN GEWOON MEEDOEN.
Boon je hoeft niet hier iets te suggereren en een andere richting in te drukken.

Martin
Je lijkt wel gefrustreerd?
Gaat het nog wel goed met je?
Wat jij vindt is misschien van belang in het grote sprookjesbos, je hebt een hekel aan jezelf en iedereen en bent gewoon gefrustreerd. Dat kan ook niet anders want je bent in het grote sprookjesbos omringt met loosers en wannabe figuren.
Misschien begrijp je niet helemaal dat je met je kaboutertaal alleen maar hekel, haat en onzin post vandaar de kaboutertaal, sorry andere forum bezoekers maar het is echt nodig voor deze frusti, hij heeft echt een beetje hulp nodig!

Ik constateer en doe niet aan suggereren en hoef mijzelf in geen enkele richting te drukken, want ik weet waar ik sta in de grote mensen wereld!

Tsuki
02-08-2008, 23:28
meer meer .............. ik heb de chips al klaar staan en een flesje cola ..........

maztermindz
03-08-2008, 01:05
@ martin

WTF !! Ookal lult Gerard in jouw ogen met een dubbele tong dan ga je de beste man toch niet hier afzeiken op een forum.Ik vind dat Gerard wel wat meer respect verdiend dan dat.

Er zal heus wel een reden zijn dat Bouzidi heeft getekend bij showtime.En als jij het daar niet mee eens bent .... Dan is dat jouw probleem !!

Oh shit je bent 197 cm :eek: Heb heb heb ik nu een probleem ? Ik ben maar 178 cm . Ga ju nu mn rug breken ? Met je ... TOETSENBOORD .

Hee dat lucht op is dat nou " het van je afschrijven " want ze dan bedoelen.

grtzz

PigDog
03-08-2008, 02:43
Nee, de VIP ruimte (welke?) was 197cm en hij had rood haar en een zwart pak, toch?

marcelt
11-10-2008, 21:39
@ Martin :met wie heb jij geen problemen binnen het vechtsportwereldje?? :D :thup:

X2 Reps!

marcelt
11-10-2008, 21:40
Martin wint idd de azijnpisser-award voor 2008 .............................

Hoezo. Hij levert toch altijd opbouwende kritiek ;)

micha
11-10-2008, 23:25
Waarom zijn we hier nou terug?

@paspoes jij vond het toch nodig om mijn foto te plaatsen dan mag je nu ook eentje van Martin plaatsen

Gerben Zonderland
12-10-2008, 14:41
Haha...altijd leuk dit soort topics:twak:. Zorgt voor wat reuring.;)

Tony
12-10-2008, 14:56
Waarom zijn we hier nou terug?

@paspoes jij vond het toch nodig om mijn foto te plaatsen dan mag je nu ook eentje van Martin plaatsen

Damn deze heb ik gemist man...

:morepics:

boldhead
12-10-2008, 17:45
Ik dacht na de k1, k1 max en ahoy: laat ik even kijken of er nog wat gebeurt is in mixfightland.
Wat denk je wat ik tegenkom als eerste? Ja, een zeikmail van Martin...
HAHAHAHAHA wat een frust ben je toch.. enne het is objectiviteit, maar je bent alleen objectief als je zonder voorkeur/afkeur naar iemand kan kijken.
Enne dat is bij jou niet helemaal van toepassing volgens mij.
Nou probeer het na 6 december wel weer een keertje en eh Martin, kan je niet regelen dat er een pishoekje komt op het forum voor frusties?