PDA

View Full Version : 23 Aug Valentijn Overeem!!!



micha
02-08-2008, 16:08
Op 23 Augustus in Japan op Road to Vcitory vecht Valentijn Overeem tegen Antiono Sivla de heavyweight kampioen van EliteXC.
Valentijn heeft van Randy Couture en Babalu gewonnen. Hij is in supervorm en volgens de trainers is hij beter en sneller dan ooit.

Straks hebben 2 Overeems aan de top!

Winst op subsmission by Overeem 100%



Golden Glory Powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Ralph
02-08-2008, 16:13
Hey! Goed nieuws! Ik ben benieuwd hoe Valentijn het er vanaf brengt. Ik hoop dat ie weer hongerig is zoals vroeger en het niet na een paar klappen in het gezicht opgeeft. Mooie kans voor hem in ieder geval! Die Silva is zeker geen pannenkoek

The Bulldog
02-08-2008, 16:16
Dat is een pittige tegenstander deamn...

maar denk serieus dat overeem hem gaat pakken...top....

TOON
02-08-2008, 16:31
lijkt me geweldig om um weer echt aan het werk te zien!
was toch een van de toppers toen ik MMA ging volgen!!

Joop Kasteel
02-08-2008, 16:35
Tijn is momenteel goed bezig. Is erg sterk en heeft ook lucht! Hij kan nog steeds in zeer korte tijd een ravage aanrichten. Ik zet mijn geld ook op Tinus, zeker in de eerste 5 minuten.

HUNTER
02-08-2008, 17:11
Ben benieuwd.... Potentieel is Valentijn echt een top vechter, maar op de een of andere manier leek ie de laatste partijen een beetje met zichzelf in de clinch te liggen. Hoop dat ie gaat knallen!

Joop Kasteel
02-08-2008, 17:15
Ben benieuwd.... Potentieel is Valentijn echt een top vechter, maar op de een of andere manier leek ie de laatste partijen een beetje met zichzelf in de clinch te liggen. Hoop dat ie gaat knallen!Mee eens!

Jani
02-08-2008, 17:33
superr kans voor valentijn overeem,en mooi dat hij weer gaat knokken.

maar idd, die silva is echt een beest

(voor diegenen die hem nog niet hebben gezien ,hier Antonio zijn laatste partij tegen Eilers afgelopen Elite XC)

Dailymotion - EliteXC - Antonio Silva vs Justin Eilers, a video from kreem. EliteXC, -, Antonio, Silva, ufc (http://www.dailymotion.com/relevance/search/antonio%2Bsilva/video/x69d1t_elitexc-antonio-silva-vs-justin-eil_sport)

anonymous001
02-08-2008, 17:46
superr kans voor valentijn overeem,en mooi dat hij weer gaat knokken.

maar idd, die silva is echt een beest

(voor diegenen die hem nog niet hebben gezien ,hier Antonio zijn laatste partij tegen Eilers afgelopen Elite XC)

Dailymotion - EliteXC - Antonio Silva vs Justin Eilers, a video from kreem. EliteXC, -, Antonio, Silva, ufc (http://www.dailymotion.com/relevance/search/antonio%2Bsilva/video/x69d1t_elitexc-antonio-silva-vs-justin-eil_sport)

Hij is ook wel beestachtig lelijk...:D

Als V. Overeem dit wint, zou ik het echt heel indrukwekkend vinden!

54321
02-08-2008, 18:40
damn mooie partij, en een goeie kans voor overeem om terug te komen. als hij m verslaat, pakt ie meteen de hw champ van een grote organisatie. ik denk dat overeem staand toch een voordeel heeft hoor. hij heeft in ieder geval de reach. succes!!

54321
02-08-2008, 18:41
mooie crosspromotion trouwens. gebeurt volgens mij niet vaak dat de champ voor een andere organisatie vecht.

Dutch Dynamite
02-08-2008, 19:30
T mentale gedeelte is volgens mij zijn enige bottle neck, maar dat kan helemaal goed zijn gekomen, hoop t aan de skills zal t niet liggen;)

marcelt
02-08-2008, 20:26
Hoop dat Valentijn wint, maar zie het somber in.

detje
02-08-2008, 20:58
come on you python!!
vooral valentijns partij tegen marc emanuelle was erg mooi, hij gaf hem zoveel keiharde lowkicks dat de beste man niet meer op z'n been kon staan...ik dacht trouwens dat dat veel langer geleden was, maar blijkbaar was die partij in 2002, dat stond althans op sherdog...waarschijnlijk dacht ik dat ook omdat ik die partij op videoband had...

martin
02-08-2008, 22:38
Op 23 Augustus in Japan op Road to Vcitory vecht Valentijn Overeem tegen Antiono Sivla de heavyweight kampioen van EliteXC.
Valentijn heeft van Randy Couture en Babalu gewonnen. Hij is in supervorm en volgens de trainers is hij beter en sneller dan ooit.

Straks hebben 2 Overeems aan de top!

Winst op subsmission by Overeem 100%



Golden Glory Powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr


PFFFFFFFFFFFFFFFFF wat een gedachte

dtgerald
03-08-2008, 01:15
Succes Valentijn even submitten die man.

The Bulldog
03-08-2008, 01:55
eventjes submitten zal het niet zijn...de man is een erg goede grondvechter volgens mij zelfs een black belt....

maar hoop dat valentijn hem wel gaat pakken ...

dontmindme
03-08-2008, 13:22
persoonlijk vind ik valentijn een beetje uitgeblust, maar wie weet heb ik het helemaal verkeerd.
afijn we zullen het wel zien

Shytown
03-08-2008, 13:38
Mijn sig zegt denk ik genoeg...Succes!

Joop Kasteel
03-08-2008, 15:18
come on you python!!
vooral valentijns partij tegen marc emanuelle was erg mooi, hij gaf hem zoveel keiharde lowkicks dat de beste man niet meer op z'n been kon staan...ik dacht trouwens dat dat veel langer geleden was, maar blijkbaar was die partij in 2002, dat stond althans op sherdog...waarschijnlijk dacht ik dat ook omdat ik die partij op videoband had...Betamax...

detje
03-08-2008, 15:20
Betamax...
ook jouw meeste partijen joop,haha..

Joop Kasteel
03-08-2008, 15:26
ook jouw meeste partijen joop,haha..Was er toen al video?

Khanom Thom
03-08-2008, 15:29
Was er toen al video?

V 2000 ;)

kooivechter
03-08-2008, 19:21
ik vind valentijn een talentvolle vechter, alleen soms geeft hij te snel op terwijl hij nog wel verder kan. ik denk dat antonio silva nu op dit moment echt te snel komt. maar goed antonio is er een tijd uitgeweest, omdat hij ziek was. deze man is de absolute wereldtop in het zwaar gewicht. petje af dat valentijn de wedstrijd wel aannneemt.

dontmindme
03-08-2008, 19:42
meest waardeloze actie die ik me kan herinneren was in ahoy tegen glunder, destijds klaagde hij over te veel olie op rodney
hij gaf m wel een oorveeg en nadat de olie werd afgeveegd wou hij niet meer vechten

Illest
03-08-2008, 21:07
meest waardeloze actie die ik me kan herinneren was in ahoy tegen glunder, destijds klaagde hij over te veel olie op rodney
hij gaf m wel een oorveeg en nadat de olie werd afgeveegd wou hij niet meer vechten

kheb er ook niet zoveel mee hoor

ben gelukkig niet de enige :pimp: