PDA

View Full Version : The World’s Worst MMA Camps



Tony
04-08-2008, 14:04
http://ca1n.c.yimg.jp/sports/sn2006226233844m0003250m/sportsnavi.yahoo.co.jp/fight/pict/200602/im00032508.jpg

After doing a little bit of digging on Sherdog’s Fight Statistics section, MMA Madness posted a list of the ten most successful MMA camps (with at least 100 combined fights):

10 best
1. Arizona Combat Sports, 116-27, .81
1. Jackson’s Submission Fighting, 124-30, .81
3. Minnesota Martial Arts, 243-64, .79
4. Team Curran, 108-42, .77
4. American Jiu-Jitsu, 92-28, .77
4. American Kickboxing Academy, 174-53, .77
7. HIT Squad, 80-25, .76
7. Capital City Fighting Alliance, 78-25, .76
7. Southwest MMA, 78-25, .76
7. Miletich Martial Arts, 457-148, .76

Falling just out of the top ten were ATT, Xtreme Couture, Team Punishment, and The Pit.

In the interest of fairness, we compiled the ten least successful MMA camps. If you were thinking about joining up with these guys, think twice.

The worst
10. Wajyutsu Keisyukai A3, 78-58, 0.574 (Notable fighter: Hidetaka Monma)
9. Primal Tribe Fighting Club, 60-46, 0.566 (Notable fighter: Kyacey Uscola)
8. PUREBRED Omiya, 86-66, 0.566 (Notable fighters: Enson Inoue, George Sotiropoulos)
7. C-4 MMA, 133-104, 0.561 (Notable fighters: Dave “Pee Wee” Herman, UG troll Sean McCorkle)
6. Cobra Kai MMA Dojo, 70-56, 0.556 (Notable fighter: Dokonjonosuke Mishima)
5. PANCRASEism, 387-311, 0.554 (Notable fighters: Yuki Kondo, Ryo Kawamura)
4. Alliance-Square, 57-46, 0.553 (I’ve never heard of any of these people.)
3. Abe Ani Combat Club, 68-55, 0.553 (Notable fighters: Hiroyuki Abe, Megumi Fujii)
2. Team Schrijber, 186-152, 0.550 (Doesn’t ring a bell.)
1. American Martial Arts Center, 69-58, 0.543 (???)

So, mostly randoms, half of which are based in Japan. But lying just outside the bottom ten are:

— Team Wildman Vale Tudo, 73-51, 0.589 (Thomas Denny’s crew)
— Hammer House, 79-55, 0.590 (Mark Coleman, Phil Baroni, Kevin Randleman, and friends)
— Team Jorge Gurgel, 75-51, 0.595 (Dustin Hazelett, Matt Brown, Dorian Price…interestingly, not Jorge Gurgel)

And then slightly further out:

— City Boxing, 54-31, 0.635 (Brandon Vera, KJ Noons, Dean Lister)
— Chute Boxe, 154-87, 0.639 (Fabricio Werdum, Evangelista “Cyborg” Santos, Jean Silva)
— Renzo Gracie Jiu-Jitsu, 55-31, 0.640 (Renzo, Ricardo Almeida, Dante Rivera)

We could go on and on. But if you’re curious and feel like killing some time, check out Sherdog’s Fight Stats to learn about the fighters with the worst win/loss ratios, the fighters who fought in the most promotions, and something called the Gracie and Severn Effect.

anonymous001
04-08-2008, 14:08
2. Team Schrijber, 186-152, 0.550 (Doesn’t ring a bell.)

Nopain85
04-08-2008, 14:11
hit squad mooi zo ;) , daar ga ik rond maart heen :)

Tony
04-08-2008, 14:13
Waar valt het camp van Mark Delagrotte onder?

anonymous001
04-08-2008, 14:21
Het slaat eigenlijk nergens op, nu ik er over nadenk. Want het hangt er maar net van af tegen wie de vechters uitkomen...

De school met Baroni, Randleman en Coleman zou slecht zijn? Dat gelooft toch niemand?

nicolas the red
04-08-2008, 14:31
ja want coleman en randleman zijn nog zo dominant tegenwoordig

anonymous001
04-08-2008, 14:36
ja want coleman en randleman zijn nog zo dominant tegenwoordig

Sla jij ze in elkaar?

Chico
04-08-2008, 15:22
Slecht argument...

ik kan coleman niet aan dus is hij een wereldtopper?

ik kan nog wel een hele waslijst opnoemen die ik niet aan kan...

blackadder
04-08-2008, 15:27
2. Team Schrijber, 186-152, 0.550 (Doesn’t ring a bell.)
Nee. Bij mij ook niet. Ik ken alleen Team Schreiber.

anonymous001
04-08-2008, 15:30
Slecht argument...

ik kan coleman niet aan dus is hij een wereldtopper?

ik kan nog wel een hele waslijst opnoemen die ik niet aan kan...

Ja, dat zou zo ongeveer het argument zijn. Als daar drie gasten rondlopen die de meeste mensen niet aan kunnen, hoe is het dan een slechte school? Er zijn toch zat scholen waar helemaal niemand rond loopt die iets kan?

Chico
04-08-2008, 15:34
ik denk als bij hammerhouse zit je heel goed leert worstelen, maar grondwerk, worpen afgezien van de shoot en de suplex en standup is een heel ander verhaal... dus ja... denk dat het een slechte school zou zijn als je daar 100% zou zitten..

Tsuki
04-08-2008, 17:21
Slecht argument...

ik kan coleman niet aan dus is hij een wereldtopper?

ik kan nog wel een hele waslijst opnoemen die ik niet aan kan...


dat laatste is dan weer een slecht argument van jouw kant ............

anonymous001
04-08-2008, 17:30
ik denk als bij hammerhouse zit je heel goed leert worstelen, maar grondwerk, worpen afgezien van de shoot en de suplex en standup is een heel ander verhaal... dus ja... denk dat het een slechte school zou zijn als je daar 100% zou zitten..

Maar hetzelfde verhaal gaat toch op voor Bob Schrijber? Hoe kan je nou serieus zeggen dat dat een slechte school is? Ok, het is geen ATT, maar slecht? Kom op...

lopez86
04-08-2008, 18:02
wat een subjectieve lijst.
als je met je school op hoger niveau meedraaid heb je ook meer kans op verlies.
gaat nergens over.

blackadder
04-08-2008, 18:10
Maar hetzelfde verhaal gaat toch op voor Bob Schrijber? Hoe kan je nou serieus zeggen dat dat een slechte school is? Ok, het is geen ATT, maar slecht? Kom op...
Hoe komt Schreiber ueberhaupt op die lijst terecht? Aangezien degene die die lijst heeft opgesteld niet eens weet wie dat is.

Chico
04-08-2008, 18:43
Maar hetzelfde verhaal gaat toch op voor Bob Schrijber? Hoe kan je nou serieus zeggen dat dat een slechte school is? Ok, het is geen ATT, maar slecht? Kom op...
ok, daar heb je een punt...

geen top team...

zo goed?

anonymous001
04-08-2008, 19:01
ok, daar heb je een punt...

geen top team...

zo goed?

Hahahaha...


















Nee.




Want welke school in Nederland is dat dan wel?

Chico
04-08-2008, 19:04
in nederland heb je (volgens mij) relatief weinig echt "goede" scholen.. meeste gyms zijn goede kickboksgyms die mma er een beetje bij doen...

maar nou moet ik zeggen dat ik niet persoonlijk alle gyms in nederland afgegaan ben..

TOON
04-08-2008, 20:00
wat een subjectieve lijst.
als je met je school op hoger niveau meedraaid heb je ook meer kans op verlies.
gaat nergens over.

x2!!!

daar kun je helemaal niks mee met zo'n lijst! Er zullen best teams bij zitten die zeer bewust hun vechters naar de top brengen door niet alle gevechten te accepteren en vooral te kijken naar de tegenstanders die het beste zijn voor hun vechters. Hierdoor zullen ze een betere record opbouwen dan een school die daar minder mee bezig is en geen gevecht uit de weg gaat (en dus meer risico neemt om te verliezen).

bquiroga
04-08-2008, 21:56
De ranking bevalt me niet zo. Ik zou de camps eerder rangschikken op gemiddelde percentage wins/tot. partijen van elke vechter.

Ik vind een team beter naar mate er meerdere goede vechters in zitten, niet alleen 1 geniale vechter en voor de rest middelmaat.

MilfhunterMMA
04-08-2008, 22:03
The worst of the best shall we call it?

Evilman
05-08-2008, 21:51
Het slaat eigenlijk nergens op, nu ik er over nadenk. Want het hangt er maar net van af tegen wie de vechters uitkomen...

De school met Baroni, Randleman en Coleman zou slecht zijn? Dat gelooft toch niemand?

Lol, de lui die daarvandaan komen kunnen alleen worstelen en met geluk hard rammen. Die lui doen nooit iets anders en ze winnen bijna niks.
Wat wil je nou. Ze zijn blijven steken in het jaar 2000.
Dat ze nog altijd zo beperkt te werk gaan is gewoon voor schut!

En het feit of n club op hoger niveau meedraait en meer kans op verlies maakt. Waarom? Als jij amateur draait en vechters zijn niet goed, zul je verliezen. Als jij op pro niveau draait.. en je vechters zijn niet goed.. zul je verliezen. Dus.. is dat kamp slechter.

Oftewel het klopt gewoon, en reguleert zichzelf. Een goed kamp zorgt toch voor goede vechters die winnen? Ook op hoog niveau. Niets subjectiefs aan. Wat je wel kan bedenken is dat win/verlies zwart wit is, en iemand wel super kan hebben gevochten. Maar uiteindelijk toch net niet 100%.

anonymous001
05-08-2008, 22:47
Lol, de lui die daarvandaan komen kunnen alleen worstelen en met geluk hard rammen. Die lui doen nooit iets anders en ze winnen bijna niks.
Wat wil je nou. Ze zijn blijven steken in het jaar 2000.
Dat ze nog altijd zo beperkt te werk gaan is gewoon voor schut!

En het feit of n club op hoger niveau meedraait en meer kans op verlies maakt. Waarom? Als jij amateur draait en vechters zijn niet goed, zul je verliezen. Als jij op pro niveau draait.. en je vechters zijn niet goed.. zul je verliezen. Dus.. is dat kamp slechter.

Oftewel het klopt gewoon, en reguleert zichzelf. Een goed kamp zorgt toch voor goede vechters die winnen? Ook op hoog niveau. Niets subjectiefs aan. Wat je wel kan bedenken is dat win/verlies zwart wit is, en iemand wel super kan hebben gevochten. Maar uiteindelijk toch net niet 100%.

Winnen bijna niks!? Randleman heeft CroCop verslagen! Ook er van verloren, maar wtf???

Ok, het is dus (net als team Schreiber) niet het beste team ter wereld, maar wie in Nederland wint het van deze lui? Ik geef je op een briefje: niet heel erg veel. Ik denk misschien tien, als je er van uitgaat dat Randleman, Baroni en Coleman idd uit vorm zijn. Dus waar hebben we het dan over?

Je vindt dus een school met alleen amateurvechters beter dan een met provechters die wel eens een potje verliezen?! (Let op: alle topvechters van dat team hebben vaker gewonnen dan verloren, dus statistisch gezien zijn ze al beter dan tenminste de helft van de andere scholen!)

"Subjectief" heb je niet gehoord van mij. "Onnozel" bij deze wel.

Evilman
05-08-2008, 23:29
Winnen bijna niks!? Randleman heeft CroCop verslagen! Ook er van verloren, maar wtf???

Ok, het is dus (net als team Schreiber) niet het beste team ter wereld, maar wie in Nederland wint het van deze lui? Ik geef je op een briefje: niet heel erg veel. Ik denk misschien tien, als je er van uitgaat dat Randleman, Baroni en Coleman idd uit vorm zijn. Dus waar hebben we het dan over?

Je vindt dus een school met alleen amateurvechters beter dan een met provechters die wel eens een potje verliezen?! (Let op: alle topvechters van dat team hebben vaker gewonnen dan verloren, dus statistisch gezien zijn ze al beter dan tenminste de helft van de andere scholen!)

"Subjectief" heb je niet gehoord van mij. "Onnozel" bij deze wel.

bij de les blijven he!
Die lijst is van nu.. wanneer hebben die lui nog s wat gewonnen?
of gevochten? Baroni werdt onlangs nog afgemat door die hawaiaan. En hoe!

En het boeit ten 2e niet wie er in nederland van hun wint.. want nederland zijn er geen toppers
in hun gewichtsklasse of nauwelijks. Wellicht iemand van schreiber dan? staan beide laag genoteerd lol.

En als laatste.. tuurlijk is amateur niet beter dan pro :wacko:
Jouw statement.. dat je als prof meer kans hebt om te verliezen,
vind ik onzin.
In wat voor niveau je ook vecht, heb je evenveel kans te verliezen.
Het is maar net hoe goed je/kamp bent/is.

Een n00b in amateur kan net zo veel verliezen als een n00b in pro toch?
Alleen is de pro n00b natuurlijk beter dan de amateur n00b.
Dus als jij veel verliest tussen de wereldtop.. hoor je gewoon in de subtop
of lager. Niets subjectiefs aan.

in welk kamp heb jij leren lezen? ;)





. (korrel zout)

anonymous001
06-08-2008, 00:09
bij de les blijven he!


Jouw statement.. dat je als prof meer kans hebt om te verliezen,
vind ik onzin.

Niets subjectiefs aan.

in welk kamp heb jij leren lezen? ;)


1) In welk kamp heb jij leren lezen? :lol: Mijn statement? Euh... nee. Dat zei ik nergens... Dat zou namelijk silly zijn.

2) In welk kamp heb jij leren lezen? Ik zei al dat ik niet vond dat het met subjectiviteit heeft te maken...

3) Subtop is toch niet hetzelfde als allerslechtste, of ben ik nou gek?

Wat de rest betreft... Tja...:rolleyes:

dimitri
06-08-2008, 10:08
Sla jij ze in elkaar?

Als ik eerst hun drankje kan spiken, zekers.

Chico
06-08-2008, 10:10
go evilman :D

dimitri
06-08-2008, 10:11
Hoe komt Schreiber ueberhaupt op die lijst terecht? Aangezien degene die die lijst heeft opgesteld niet eens weet wie dat is.

Jij bent niet zo goed met statistiek, he.

Tony
06-08-2008, 10:20
Nog een keertje:

Onder welk trainingskamp valt Mark Delagrotte (Florian, Marcus Davis)?

blackadder
06-08-2008, 10:42
Jij bent niet zo goed met statistiek, he.
Niet echt nee. Maar als de opsteller geen idee heeft wie Schreiber is hoe komt ie dan aan cijfers? Is er soms een MMA camp website waar je dat kunt nalezen?

Hiro
06-08-2008, 10:45
Nog een keertje:

Onder welk trainingskamp valt Mark Delagrotte (Florian, Marcus Davis)?

Mark Dellagrotte is van Sityodtong. Alleen deze trainingskamp is niet puur mma zoals Xtreme Couture of ATT. Sityodtong is muay thai en Kenny en anderen trainen er hun staande werk.

Jochem
06-08-2008, 10:48
Niet echt nee. Maar als de opsteller geen idee heeft wie Schreiber is hoe komt ie dan aan cijfers? Is er soms een MMA camp website waar je dat kunt nalezen?

Sherdog?

dimitri
06-08-2008, 10:48
Niet echt nee. Maar als de opsteller geen idee heeft wie Schreiber is hoe komt ie dan aan cijfers? Is er soms een MMA camp website waar je dat kunt nalezen?

Het zijn statistieken van op Sherdog, je hoeft niets over MMA te kennen om die statistieken eruit te halen.

http://www.sherdog.com/stats/fightstats

Tony
06-08-2008, 11:17
Mark Dellagrotte is van Sityodtong. Alleen deze trainingskamp is niet puur mma zoals Xtreme Couture of ATT. Sityodtong is muay thai en Kenny en anderen trainen er hun staande werk.

ah ok, duidelijk... thanks

Evilman
07-08-2008, 15:36
go evilman :D

nickname hoog te houden he :pimp: lol