PDA

View Full Version : Vragen voor saenchai? Ben nu onderweg!



Justinian
05-08-2008, 09:52
Ik ben nu in Bangkok onderweg naar Saenchai om een interview af te nemen. Als jullie vragen hebben, post het hier dan ff, dan zal ik ze stellen en de antwoorden hier later posten. Saenchai is volgens de thaise mensen die ik hier heb gesproken op dit moment de absolute nummer 1 in thailand. In november zal hij in nederland vechten. Zowel showtime als slamm!! Zijn geïnteresseerd, naar hij kan maar hij kan maar voor een van de 2 promotors vechten. Ik zal saenchai in ieder geval vragen duidelijkheid te verschaffen!

The Bulldog
05-08-2008, 09:57
Saenchai Sor Kingstar????

Welke NL hij wel eens zou willen bevechten.

Of Robbie al eens verkering heeft gevraagd aan hem. (grapje robbie hè want ik weet dat je meeleest gezien de thaise naam in de topic titel:D)

Wie zijn favoriete MT en favoriete K-1 vechyer is.

wAT is zijn favoriete techniek...


Nou heb mijn best weer gedaan Sensei... tot donderdag OSU!!!!!

payap
05-08-2008, 10:17
Reps voor Roy!!

1- Saenchai is de absolute nr.1 van Thailand pound 4 pound zoals dat zo mooi heet. Anuwat wordt gezien als de nr.2. Enkele jaren terug was Anuwat nog de nr.1. Helaas hebben Saenchai en Anuwat nooit tegen elkaar gevochten. Hoe komt dat? en zou Saenchai niet graag nog eens tegen hem willen vechten?


2- Internationaal is de WBC de grote wereldbond voor eht muaythai. Wereldkampioen hier betekent goede gage en veel partijen over de wereld. Zou Saenchai niet eens voor deze titel willen vechten?


3- Hoe vondt Saenchai het om in Nederland voor het Nederlandse publiek te vechten op Slamm!! ? Wat vindt hij van het Nederlandse muaythai publiek? En heeft hij al zin om 30 november hier weer te vechten?

4-

MB667
05-08-2008, 10:18
hoe denkt hij over mma (en andere vechtsporten)?

Ralph
05-08-2008, 10:31
Hoe ziet zijn trainingsregime eruit?

BTW: vet, Roy! Echt leuk dat je hem gaat interviewen!

MMAFAN-1122
05-08-2008, 10:38
Wat vindt hij van de nederlandse vechters.
Wat is zijn favo vechter uit Nederland.
hoe denkt hij dat zijn toekomst eruit ziet, en wat gaat hij doen na zijn vechtsport carriere.
Wat is zijn favo vechter en gym in Thailand.

Alvast bedankt.

JeMalleMoer
05-08-2008, 11:28
Wat vindt hij van K-1 en Japan. Denkt hij aan een carriere daar?

Fr3ddy
05-08-2008, 11:46
Draagt hij klompen sinds hij in Nederland is geweest?

Kingster
05-08-2008, 13:33
Kan saenchai goed van zijn sport leven en hoe ziet hij de toekomst voor zich?

Wat vind hij van buakaw en zijn prestaties van de laatste tijd? Misschien dat saenchai er een verklaring voor heeft waarom het nu allemaal minder gaat.

Btw, komt ie zeker naar showtime?

Alvast bedankt!

Tony
05-08-2008, 13:51
hoe denkt hij over mma (en andere vechtsporten)?

x2... Hoe denkt hij over MMA? En is er uberhaubt MMA te vinden in Thailand

Justinian
05-08-2008, 16:44
Ik heb veel van bovenstaande vragen gesteld. Morgen gaan we weer naar nederland en probeer zsm foto's en interview online te zetten. Hij heeft in ieder geval veel zin om weer in nederland te vechten op het slamm!! Evenement en heeft nog een video boodschap voor zijn nederlandse fans. Hopelijk deze week online!

micha
05-08-2008, 17:38
top man Roy

Richelieu
05-08-2008, 18:39
Ik heb veel van bovenstaande vragen gesteld. Morgen gaan we weer naar nederland en probeer zsm foto's en interview online te zetten. Hij heeft in ieder geval veel zin om weer in nederland te vechten op het slamm!! Evenement en heeft nog een video boodschap voor zijn nederlandse fans. Hopelijk deze week online!

We zijn erg benieuwd Roy. Goede vlucht naar Nederland gewenst. Dat filmpje zien we na de jetlag wel eens verschijnen..:rolleyes:

Fonz
05-08-2008, 18:45
SUPER dat hij weer in nederland vecht. In mijn ogen is hij de allerbeste Thai. Fantastisch mooie vechtstijl. Te gek dat hij in Almere vecht op 30 november. Voor hem koop ik een kaartje. De rest is mooi meegenomen!!!

Richelieu
05-08-2008, 18:47
SUPER dat hij weer in nederland vecht. In mijn ogen is hij de allerbeste Thai. Fantastisch mooie vechtstijl. Te gek dat hij in Almere vecht op 30 november. Voor hem koop ik een kaartje. De rest is mooi meegenomen!!!

Maak je niet druk over de rest!! Het word meer dan een dik programma!! Aan de matchmaking word nog druk gewerkt, maar zal a.s.a.p. online komen.

payap
05-08-2008, 21:56
Kunnen we 30 november weer hier van genieten !

http://img165.imageshack.us/img165/6658/saenchaikickzm9.jpg

Jarno
06-08-2008, 00:14
Kunnen we 30 november weer hier van genieten !

http://img165.imageshack.us/img165/6658/saenchaikickzm9.jpg

Yup en zaterdag's in Eindhoven van het dansje van Orono als die weet te winnen. Wordt een topweekend voor de liefhebber van Thaise vechters!

Glen
06-08-2008, 08:08
Yup en zaterdag's in Eindhoven van het dansje van Orono als die weet te winnen. Wordt een topweekend voor de liefhebber van Thaise vechters!

Dan slaap ik bij jou voor Eindhoven !! En dan de volgende dag door naar Almere !

payap
06-08-2008, 09:20
Maak je niet druk over de rest!! Het word meer dan een dik programma!! Aan de matchmaking word nog druk gewerkt, maar zal a.s.a.p. online komen.

Er zal een Nederlander de kans krijgen om voor de wereldtitel van de WBC muaythai te vechten. Een prachtige kans want als hij die wint dan betekend dat wedstrijden over de hele wereld voor hem!

Van de week komt die partij naar buiten!

payap
06-08-2008, 09:21
Yup en zaterdag's in Eindhoven van het dansje van Orono als die weet te winnen. Wordt een topweekend voor de liefhebber van Thaise vechters!

Denk niet dat Orono zijn dansje doe. Er van uitgaande dat er op de WFCA regels wordt gevochten wint Chahbari op punten dit.

Jarno
06-08-2008, 12:36
Dan slaap ik bij jou voor Eindhoven !! En dan de volgende dag door naar Almere !

Youre more then welcome bro! Dan ga ik thais eten halen bij de broer van R.Dekkers die hier van wat ik hoor een top thais restaurant heeft in Breda. Dan mag jij het als kenner is testen.