PDA

View Full Version : Vragen voor saenchai? Ben nu onderweg!



Justinian
05-08-2008, 09:52
Ik ben nu in Bangkok onderweg naar Saenchai om een interview af te nemen. Als jullie vragen hebben, post het hier dan ff, dan zal ik ze stellen en de antwoorden hier later posten. Saenchai is volgens de thaise mensen die ik hier heb gesproken op dit moment de absolute nummer 1 in thailand. In november zal hij in nederland vechten. Zowel showtime als slamm!! Zijn geïnteresseerd, naar hij kan maar hij kan maar voor een van de 2 promotors vechten. Ik zal saenchai in ieder geval vragen duidelijkheid te verschaffen!

The Bulldog
05-08-2008, 09:57
Saenchai Sor Kingstar????

Welke NL hij wel eens zou willen bevechten.

Of Robbie al eens verkering heeft gevraagd aan hem. (grapje robbie hè want ik weet dat je meeleest gezien de thaise naam in de topic titel:D)

Wie zijn favoriete MT en favoriete K-1 vechyer is.

wAT is zijn favoriete techniek...


Nou heb mijn best weer gedaan Sensei... tot donderdag OSU!!!!!

payap
05-08-2008, 10:17
Reps voor Roy!!

1- Saenchai is de absolute nr.1 van Thailand pound 4 pound zoals dat zo mooi heet. Anuwat wordt gezien als de nr.2. Enkele jaren terug was Anuwat nog de nr.1. Helaas hebben Saenchai en Anuwat nooit tegen elkaar gevochten. Hoe komt dat? en zou Saenchai niet graag nog eens tegen hem willen vechten?


2- Internationaal is de WBC de grote wereldbond voor eht muaythai. Wereldkampioen hier betekent goede gage en veel partijen over de wereld. Zou Saenchai niet eens voor deze titel willen vechten?


3- Hoe vondt Saenchai het om in Nederland voor het Nederlandse publiek te vechten op Slamm!! ? Wat vindt hij van het Nederlandse muaythai publiek? En heeft hij al zin om 30 november hier weer te vechten?

4-

MB667
05-08-2008, 10:18
hoe denkt hij over mma (en andere vechtsporten)?

Ralph
05-08-2008, 10:31
Hoe ziet zijn trainingsregime eruit?

BTW: vet, Roy! Echt leuk dat je hem gaat interviewen!

MMAFAN-1122
05-08-2008, 10:38