PDA

View Full Version : Met drank achter het stuur..



Influcted
05-08-2008, 12:32
Als je het doet, doe het dan goed moet deze Bulgaar gedacht hebben.

Een Bulgaarse alcomobilist heeft misschien wel onbedoeld een record gebroken. Nadat hij een blaasproef had ondergaan, gaf de 25-jarige man grif toe al twintig liter bier zijn keel te hebben ingegoten. Na deze bewering ging de man van zijn stokje.
Ook het alacoholpromillage is goed voor een record. De man bleek maar liefst 8,51 promille alcohol in zijn bloed te hebben. Maar liefst twee keer zoveel als het promillage dat dodelijk is voor de mens. Vier promille wordt namelijk als dodelijk aanvaard, terwijl in Bulgarije net als in ons land het maximumpromillage in het verkeer op 0,5 is gesteld.
Het is voor het eerst dat de Bulgaarse politie zoveel controleert op alcohol in het verkeer. Vorig jaar kwamen meer dan duizend Bulgaren om in het verkeer. Om dit de kop in te drukken, wordt er vanaf deze zomer extra gelet op alcohol.

fok.nl

De dikke nudist
05-08-2008, 12:35
Impressive.

Paganstars
05-08-2008, 12:37
Held!

De man van 14K
05-08-2008, 13:21
Wel een prestatie dat je dan nog uberhaubt je auto kan vinden.. Als me mij met zoveel drank op achterstevoren op de wc pot zet met de bril in mijn handen kan je me ook wijs maken dat ik op de ring van Amterdam rij.

anonymous001
05-08-2008, 13:24
Wel een prestatie dat je dan nog uberhaubt je auto kan vinden.. Als me mij met zoveel drank op achterstevoren op de wc pot zet met de bril in mijn handen kan je me ook wijs maken dat ik op de ring van Amterdam rij.

:lol:

Respect voor de Bulgaren! Ik ben blij dat ze nu ook deze kant op komen, kunnen ze ons laffe volkje wat Karakter bijbrengen!:thup:

poNji
05-08-2008, 13:25
Wel een prestatie dat je dan nog uberhaubt je auto kan vinden.. Als me mij met zoveel drank op achterstevoren op de wc pot zet met de bril in mijn handen kan je me ook wijs maken dat ik op de ring van Amterdam rij.

Ik zou je eerder wijsmaken dat je de piloot bent van een gekaapt vliegtuig met honderden mensen in het vliegtuig :lol:

Paganstars
05-08-2008, 13:45
Nee dat we die 15k hebben en de neger hebben geregeld... laten we je poedersuiker snuiven en nemen door een paard!