PDA

View Full Version : Wat als GSP john fitch verslaat



Casparvdzouw
07-08-2008, 14:11
Wat blijft er dan nog over voor gsp aangezien hij hughes/serra/Koscheck allemaal al verslagen heeft blijf waarschijnlijk alleen Diego sanchez/thiago alves voor hem over en ik zie hem tegen sanchez wel makkelijk winnen aangezien zijn standup zoveel beter is en GSP zijn worstelen is ook niet zwakker. Alves kan miss nog een probleem zijn aangezien alves liet zien hoe enorm sterk hij wel niet is tegen hughes.

Wat vinden jullie dat hij moet doen naar middelgewicht gaan om daar de divisie te veroveren en dan uiteindelijk een titel match tegen anderson Silva of moet hij gewoon blijven op hetzelfde gewicht en wachten tot Bj Penn omhoog gaat naar ww?

Tony
07-08-2008, 14:13
Als hij Fitch pakt dan is idd alleen Alves iemand die ik wel wil zien tegen GSP.... Ook al gaat Alves dat verliezen.

Ik zeg idd, op naar een hogere divisie :)

Maar ik dacht dat Penn eind dit jaar al tegen GSP zou kunnen uitkomen.. dat willen we natuurlijk wel ff afwachten.

YoMarK
07-08-2008, 14:28
Ik denk dat GSP met Alves en Penn z'n handen wel even vol heeft de komende tijd.

In de MW divisie heeft Anderson Silva een groter probleem wat dat betreft. Alleen Bisping blijft over aldaar.

Chico
07-08-2008, 14:28
Wat vinden jullie dat hij moet doen naar middelgewicht gaan om daar de divisie te veroveren en dan uiteindelijk een titel match tegen anderson Silva of moet hij gewoon blijven op hetzelfde gewicht en wachten tot Bj Penn omhoog gaat naar ww?
hij kan toch beiden toen.. mw is een kwestie van niet cutten... ww wel cutten...

Slome
07-08-2008, 14:38
http://www.youtube.com/watch?v=hqiL3WUM0qU

Angelco
07-08-2008, 14:50
er zijn geruchten dat BJ omhoog gaat en uiteindelijk tegen GSP zal knokken tegen het einde van het jaar, maar we zullen wel zien.

ik zie een gevecht tussen GSP en Alves wel zitten

Slome
07-08-2008, 14:51
BJ Penn Vs GSP lijkt me helemaal top!! zal wel goed komen..

MilfhunterMMA
07-08-2008, 15:08
De talentpool van de ww divisie is toch vrij groot. GSP vind ik te klein voor mw. ik hoop dat sadollah binnekort een aantal mwers verslaat en gaat knokken tegen a. silva.

Jarno
07-08-2008, 15:16
GSP vs BJ Penn zou zeker een mooie pot worden, maar de enige partij waar ik nu echt op zit te wachten in het WW is Serra vs Hughes...... Die gasten hebben zoveel bad blood, dat moet een slachtpartij worden (of zwaar kut omdat ze beiden niet lullig willen verliezen)

Glen
07-08-2008, 15:19
GSP vs BJ Penn zou zeker een mooie pot worden, maar de enige partij waar ik nu echt op zit te wachten in het WW is Serra vs Hughes...... Die gasten hebben zoveel bad blood, dat moet een slachtpartij worden (of zwaar kut omdat ze beiden niet lullig willen verliezen)

Ga wat doen man....ik zie nog plekjes die moeten worden gedaan..

Mule-Kick
07-08-2008, 15:44
Sanchez en/of Alves lijken idd de meest logische keuzes binnen WW mocht GSP winnen dit weekend. Maar ik zie em eigenlijk ook liever tegen Penn dus fingers crossed.

Emilio
07-08-2008, 16:08
dan is eerst Penn aan de beurt en lijkt me 2009 een mooi moment om zich op MW te wagen.

anonymous001
07-08-2008, 17:03
Ik hoop dat Parisyan zich weer richting de contenderspot weet te werken...

Tony
07-08-2008, 17:03
Ja daar zeg je me wat.... Idd... De ervaring en de kunde heeft ie..

Vind alleen dat ie een irritant mannetje is met zijn grote bek... (TUF destijds tegen nate diaz)

Italiahxc
07-08-2008, 17:27
Als GSP een hogere klasse gaat vechten wil ik hem zien tegen Paulo Filho !!! Hoop dat ie ook in de UFC komt !

Slome
07-08-2008, 20:27
http://www.youtube.com/watch?v=grICTAbP8dw