PDA

View Full Version : Gökhan Saki vs Michael McDonald @ GLORY 10



Shooto Holland
07-08-2008, 17:11
Op zondag 9 november zal GLORY 10 ´the battle of Arnhem´ worden gehouden in de Rijnhal te Arnhem.
¨
Gökhan Saki zal hier zijn wereldtitel van de WFCA gaan verdedigen tegen niemand minder dan K-1 vechter Michael McDonald.

Ook Henry ´Superpiele´ Akdeniz zal hier gaan strijden om de wereldtitel van de WFCA.

Halim Issaoui zal hier vechten voor de Nederlandse titel van dezelfde organisatie.

Dion Staring zal gaan strijden om de Europese titel van de SHOOTO organisatie. Hij zal het opnemen tegen Marcus Halkosaari die tijdens GLORY 3 nog overtuigende won van FFI titelhouder Jimmy Mills.

Ook Marloes Coenen zal tijdens GLORY 10 te bewonderen zijn. Haar tegenstander zal nog bekend worden gemaakt.

19-voudig PRIDE vechter en UFC, K-1, K-1 hero´s en Affliction veteran ´Big Daddy´ Goodridge zal hier aantreden tegen een ook nog te bekend te maken tegenstander.

Hou de aankomende dagen dit forum en www.ultimateglory.com (http://www.ultimateglory.com) in de gaten voor de rest van de matchmaking!

GLORY 10 zal ook deze keer weer garant staan voor spectakel!

Osu,

Martijn

anonymous001
07-08-2008, 17:15
Klinkt goed!:thup:

Dat ga ik niet voorbij laten lopen...

marcelt
07-08-2008, 17:42
Michael Mc Donald is wel goed voor de lijst van Saki , als hij wint. Hij lijkt me wel over zijn top. In 2006 kwam hij nog in de finale van K1 Vegas GP en verloor tegen Leko. In 2007 kan ik alleen vinden dat hij een keer vocht en verloor en 2008 heb ik nog niets gevonden. Vond het wel altijd een goede vechter, die je graag zag vechten.

Slome
07-08-2008, 17:51
leuk voor Saki, hoop dat ie kan winnen, mcdonald is geen slappe lul

Fr3ddy
07-08-2008, 18:14
De man is tegen die tijd bijna 44(!).. Respect hoor..

Lee Hottie # 1 fan
07-08-2008, 18:59
"the return of the black sniper"

sounds good! maar hij is te oud voor Saki denk ik

JvB
07-08-2008, 19:02
Michael Mc Donald is wel goed voor de lijst van Saki , als hij wint. Hij lijkt me wel over zijn top. In 2006 kwam hij nog in de finale van K1 Vegas GP en verloor tegen Leko. In 2007 kan ik alleen vinden dat hij een keer vocht en verloor en 2008 heb ik nog niets gevonden. Vond het wel altijd een goede vechter, die je graag zag vechten.

In die 'finale' kwam hij door Mastov en Imani Lee te verslaan...Nadat hij van Leko verloor, wat geen schande is na 2 partijen op zijn leeftijd, verloor hij later dat jaar van Zabit Samedov. In 2007 verloor hij van Petar Majstorovic en James McSweeney, dit jaar verloor hij op punten van Alain N'Galani.

Eigenlijk was hij al wel klaar na 2004, daarna ging het gewoon niet meer. Qua naam misschien leuk, maar ik voorspel een korte partij die op TKO door Saki wordt gewonnen.

tko-management
07-08-2008, 19:18
goodridge gaat waarschinlijk niet vechten ivm de ko dat hij gaat incasseren tegen yvel 5 oct.

doom
07-08-2008, 19:23
moet Saki wel eerst van Anderson Silva Braddock winnen

micha
07-08-2008, 19:56
goodridge gaat waarschinlijk niet vechten ivm de ko dat hij gaat incasseren tegen yvel 5 oct.

volgens mij vecht hij helemaal niet in ahoy

super vet Martijn!!

54321
07-08-2008, 22:03
Eigenlijk was hij al wel klaar na 2004, daarna ging het gewoon niet meer. Qua naam misschien leuk, maar ik voorspel een korte partij die op TKO door Saki wordt gewonnen.

ja dit is idd een zeer waarschijnlijk scenario.

The Bulldog
07-08-2008, 23:36
Goodridge knokt niet tegen YVel 5 oktober...

danial
07-08-2008, 23:56
goed bezig martijn, hoop dat we veel mma gaan zien

MB667
08-08-2008, 07:55
komt dit ook weer op de livestream van sbs6?

zou wel weer echt top zijn, net als de vorige keer.

Slome
08-08-2008, 08:20
komt dit ook weer op de livestream van sbs6?

zou wel weer echt top zijn, net als de vorige keer.


Hell YEAH!!!

Dragon Tail
08-08-2008, 08:22
"the return of the black sniper"

sounds good! maar hij is te oud voor Saki denk ik


Ik heb nog een rood fanshirt van de Sniper...

paspoes
08-08-2008, 08:42
damn Martijn, ziet er nu al TOP:thup:

martin
08-08-2008, 08:46
volgens mij vecht hij helemaal niet in ahoy

super vet Martijn!!

Klopt die goodrich is super VET { letterlijk }, die mc Donald is weer leuk voer voor Saki maar ik moet eerlijk bekennen de line up tot nu toe is slap.
En piele, nou ik weet niet of Nederland daar warm voor loopt.
Er moet nog wat gedaan worden en vooral op gebied van gelijkwaardigheid.

B3 lik3 M3
08-08-2008, 09:06
*woefdram alert*

Fr3ddy
08-08-2008, 09:07
Eigenlijk was hij al wel klaar na 2004, daarna ging het gewoon niet meer. Qua naam misschien leuk, maar ik voorspel een korte partij die op TKO door Saki wordt gewonnen.

Dat denk ik ook..

Eigenlijk had McDonald 20 jaar later geboren moeten worden.. dan was het zeker een mooie partij geworden ;)

Slome
08-08-2008, 09:17
Klopt die goodrich is super VET { letterlijk }, die mc Donald is weer leuk voer voor Saki maar ik moet eerlijk bekennen de line up tot nu toe is slap.
En piele, nou ik weet niet of Nederland daar warm voor loopt.
Er moet nog wat gedaan worden en vooral op gebied van gelijkwaardigheid.

Goed punt martin!

De piele vindt ik sowiezo niets, gekke kop van hem ook..

McDonald is/was een grote naam, die je nu voor redelijk weinig geld kan halen; doet nog toernooitjes hier en daar en dan kapt ie ook. K had saki liever tegen een ander gezien.. Ben blij dat Dion ook weer op de line-up staat:thup:

Glen
08-08-2008, 09:19
Zal Saki de vraag wel hebben begrepen: 'Wil je McDonald(s)' ??

Marco (scheids)
08-08-2008, 09:21
Klopt die goodrich is super VET { letterlijk }, die mc Donald is weer leuk voer voor Saki maar ik moet eerlijk bekennen de line up tot nu toe is slap.
En piele, nou ik weet niet of Nederland daar warm voor loopt.
Er moet nog wat gedaan worden en vooral op gebied van gelijkwaardigheid.

Saki vs MC Donald vindt ik geen mismatch hoor ...

Goodridge zorgt altijd voor spectakel !!! lijkt me een leuke match voor Knaap ...

Piele staat zn mannetje en zorgt voor spectakel (en is een local hero) .... hetzelfde geld voor Dion Staring ....


Maar Martijn kennende zullen er nog wel wat verrassingen bijkomen ... ;)

Eelco
08-08-2008, 09:26
Lol @ Glen :D
Verder denk ik dat het een makkie gaat worden voor Saki

Fightchick
08-08-2008, 10:35
Lol @ Glen :D
Verder denk ik dat het een makkie gaat worden voor Saki

Denk ik ook, Saki gaat winnen!!!

anonymous001
08-08-2008, 10:40
Klopt die goodrich is super VET { letterlijk }, die mc Donald is weer leuk voer voor Saki maar ik moet eerlijk bekennen de line up tot nu toe is slap.
En piele, nou ik weet niet of Nederland daar warm voor loopt.
Er moet nog wat gedaan worden en vooral op gebied van gelijkwaardigheid.

Ben jij nou nog niet opgerot?

Shooto Holland
09-08-2008, 15:39
Halim Issaoui (Bully´s Gym) zal voor de Nederlandse titel WFCA vechten tegen Arnhem´s own: Khalid Bourdif (KB Arnhem).

Meer partijen zullen deze dagen bekend worden gemaakt.

Osu,

Martijn

Shooto Holland
10-08-2008, 19:35
Saki is zoals iedereen gezien heeft in topvorm!! De partij tegen McDonald wordt sowieso vuurwerk. Beide vechters gaan er altijd voor de volle honderd procent voor. Op zondag 9 november zal de Rijnhal in ieder geval op zijn grondvesten trillen!

Voor degene die McDonald niet kennen, hier een partij van hem tegen Mirko Crocop..

http://www.youtube.com/watch?v=3j9uu3RkW9w

Osu,

Martijn

blackadder
10-08-2008, 19:45
Ik hoop voor McDonald dat hij met zijn 43 jaar ook in topvorm is. Anders is het de eerste ronde al exit voor hem.