PDA

View Full Version : Quinton ‘Rampage’ Jackson speaks, appears with Dana White (Video)



Tony
07-08-2008, 22:48
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2007/11/rampage-jackson.jpg

Former light heavyweight champion, Quinton “Rampage” Jackson,” appears to be in good spirits in this recent video despite his recent arrest and subsequent legal issues.

Jackson indicates that he is already back in the gym with “new trainers,” which means that he has likely split from Juanito Ibarra. We’re still waiting to hear the specifics from Jackson about his reasons behind the decision; however, it appears that it could be money related.

He also is quick to point out that he is not crazy — his bizarre behavior was attributed to delirium, which White has mentioned was caused by an odd diet that comprised essentially nothing more than energy drinks and very little sleep.

Regardless check out the video after the jump.

YouTube - Dana's UFC 87 Video Blog 8/6/08 (http://www.youtube.com/watch?v=8m-P2LqbQ4I&eurl=http://mmamania.com/2008/08/07/quinton-rampage-jackson-speaks-appears-with-dana-white-video/)

Tony
07-08-2008, 22:49
rampage ziet er goed uit.. hoop dat alles een goed plekje in zijn hart krijgt en dat hij kan doorgaan met waar ie goed in is... knokken :)

dontmindme
07-08-2008, 22:54
hij kan er wel om lachen

anonymous001
07-08-2008, 23:24
Weet je waar het mij aan deed denken?

Een buikspreekpop.

Ik heb helemaal geen goed gevoel bij dit filmpje. Het ziet er helemaal niet ontspannen uit, en dat hele nadrukkelijke "stupid, not crazy", kwam op mij heel gemaakt en zelfs een beetje ziekelijk over.:(

Maar het kan mijn kijk zijn, hoor...

Ik hoop dat ik het mis heb...

wasken
08-08-2008, 00:23
is dit nou rampage na die incidenten + gekkenhuis??

Word die niet veroordeeld, en hij werd toch opgenomen in een inrichting??

Ik snap het niet meer helemaal ..

The Bulldog
08-08-2008, 00:34
tja leuk




me myself and i show

tom l
08-08-2008, 01:58
Ik hoop dat het filmpje echt is...

Slome
08-08-2008, 07:39
filmpje is echt, maar rampage niet meer zo te zien... ben benieuwd.

Mickey
08-08-2008, 09:39
@ De Video..
Ik vind het juist vet dat Dana een videoblog heeft. Zwaar cool om die gast eens behind the scenes te volgens. Hij heeft het gewoon gemaakt.

Wat betreft Rampage.. Ik snap de spontane haters niet zo goed.
Hij ziet er weer fit uit en als zichzelf.

Chico
08-08-2008, 09:42
his bizarre behavior was attributed to delirium, which White has mentioned was caused by an odd diet that comprised essentially nothing more than energy drinks and very little sleep.

dude... odd diet my ass...

De man van 14K
08-08-2008, 09:54
Doet het goed in de rechtbank om Sonja Bakker de schuld te geven als je misdraagt

fedor
08-08-2008, 11:13
dude... odd diet my ass...

x2...smoke and mirrors...

anonymous001
08-08-2008, 11:38
@ De Video..
Ik vind het juist vet dat Dana een videoblog heeft. Zwaar cool om die gast eens behind the scenes te volgens. Hij heeft het gewoon gemaakt.

Wat betreft Rampage.. Ik snap de spontane haters niet zo goed.
Hij ziet er weer fit uit en als zichzelf.

Ik ben helemaal geen spontane hater, juist niet. Ik baal echt heel erg van wat er gebeurd is, omdat Rampage zowel binnen als buiten de ring altijd een van mijn favoriete vechters was, en ik daarom er echt oprecht van baal als het niet goed met hem gaat. Ik denk trouwens niet dat ik hem ken, dus misschien was het altijd wel een klootzak, of juist niet. Je moet niet denken dat je iemand kent, omdat hij op tv is. Maar anyways...

Als je DIT "fit en als zichzelf" noemt, heb je gewoon geen sociale intelligentie...

bryan
08-08-2008, 12:46
splitten van zijn trainer lijkt me geen goed plan man.. hij deed het juist zo goed man onder hem.. nu wordt het weer zoeken naar een zelfde klik

renamer
09-08-2008, 12:02
ik heb hem niet een keer fuck horen zeggen... odd..

the boxer
09-08-2008, 12:21
@ De Video..
Ik vind het juist vet dat Dana een videoblog heeft. Zwaar cool om die gast eens behind the scenes te volgens. Hij heeft het gewoon gemaakt.

Wat betreft Rampage.. Ik snap de spontane haters niet zo goed.
Hij ziet er weer fit uit en als zichzelf.

:stupid: