PDA

View Full Version : Vragen voor Slamm! Vechters



Wheelie
08-08-2008, 16:14
Slamm!! Events komt op 30 november met de vijfde editie van Nederland vs Thailand. Dit maal is er een exclusieve overeenkomst met de WBC bond gesloten en zullen alle partij op full muaythai regels worden uitgevochten, zelfs de partijen in het voorprogramma.
Volgende week is er een meeting voor de volgende vechters van Slamm!

Brian lo A njoe
Ricardo Fyeet
Nicky Holzken
Marco Pique
Germaine de Randamie
Dennis Scheidmiller
Menno Dijkstra
Anthony Kane
Marvin Sansaar
Mosab Amrani

Er worden dan foto's gemaakt en er is een mogelijkheid om vragen te stellen aan deze vechters.
Mixfight.nl is hier uiteraard bij aanwezig.
Hebben jullie nog vragen voor deze vechters dan kun je ze in deze topic droppen.
Is er iemand die hierbij aanwezig wil zijn en mee wil helpen om interviews af te nemen ?

http://i31.tinypic.com/6xuddl.jpg

blackadder
08-08-2008, 16:23
:(Net als ik op vakantie ben...anders had ik dolgraag geholpen met interviewen...:crying:
Nou ja. Een vraag voor Denis Schneidmiller.
Hoe bereidt hij zich voor op zijn partij? Blijft hij gewoon in Hamburg of gaat hij ook naar Nederland, of elders, vanwege gebrek aan sparringspartners? Zoals Mark Vogel deed.

Wheelie
08-08-2008, 16:26
Het is volgens mij in Amersfoort ;)

Jammer blackadder.

blackadder
08-08-2008, 16:34
Het is volgens mij in Amersfoort ;)
Wat is er in Amersfoort?


Jammer blackadder.Understatement van de maand...:(
Vakantie...wat heb je daar nou aan?:boos:
Is d'r trouwens al een (voorlopige) matchmaking?

ulysse
08-08-2008, 16:41
Vraag voor Ricardo Fyeet,

Hoe ziet je (vechtsport) toekomst eruit?

Waar ligt je voorkeur, Muaythai of MMA?

Wheelie
08-08-2008, 16:43
De bijeenkomst van de vechters is in Amersfoort ;)

Volgens mij vecht Marco Pique tegen Holzken en vecht Lo-a-Njoe ook een thaiboks partij.
Ik kijk echt uit naar de comeback van Ricardo Fyeet ;)

Richelieu
08-08-2008, 16:44
De bijeenkomst van de vechters is in Amersfoort ;)

Volgens mij vecht Marco Pique tegen Holzken en vecht Lo-a-Njoe ook een thaiboks partij.
Ik kijk echt uit naar de comeback van Ricardo Fyeet ;)

Ben ook heel erg benieuwd naar Ricardo Fyeet's comeback! Iedereen heeft het nog stees over "zijn staredown" van een hele tijd geleden. Het klopt inderddaad dat Brian Lo-a-Njoe een staande partij gaat draaien op K1 regels tegen een bekende vechter uit de K1 MAX. 1 van de hoofdpartijen zal de avond zal Marco Pique vs Nieky Holzken worden...een absolute thriller!!


Wat is er in Amersfoort?

Understatement van de maand...:(
Vakantie...wat heb je daar nou aan?:boos:
Is d'r trouwens al een (voorlopige) matchmaking?

De voorlopige matchmaking word a.s.a.p online gezet. Mocht je vragen hebben voor de bovenstaande vechters kan dat in deze topic en deze zal ik volgende week stellen.

blackadder
08-08-2008, 16:48
De voorlopige matchmaking word a.s.a.p online gezet. Mocht je vragen hebben voor de bovenstaande vechters kan dat in deze topic en deze zal ik volgende week stellen.
Ok. Spank you.
Nou, ik heb ja boven al een vraag voor Schneidmiller gesteld.

Immortal
09-08-2008, 00:22
Klopt het 30 November Schneidmiller tegen Dijkstra? Dat kan een ouderwetse beukpartij worden denk ik!!!!!!

Jeru
09-08-2008, 00:38
:(Net als ik op vakantie ben...anders had ik dolgraag geholpen met interviewen...:crying:


Als het enige troost biedt... je bent niet de enige. Ik zal het ook gaan missen ivm vakantie (heb ik volgens mij overigens elk jaar met Slamm).

anonymous001
09-08-2008, 01:16
Wanneer volgende week?

54321
09-08-2008, 06:02
ok, vraag voor marco pique: bijna elke beslissing tegen jouw is omstreden. hoe komt dat volgens jou?

Richelieu
09-08-2008, 09:49
Wanneer volgende week?

Volgende week donderdag. Alle vragen die hier worden gesteld door de leden zullen worden meegenomen.

De man van 14K
09-08-2008, 13:35
ok wat vragen:

Brian lo A njoe:
-Tegen wie in NL zou hij nog graag willen vechten?

Marco Pique
-Of hij nog voor de K1 max gaat en of hij daar binnenkort weer partijen heeft?

Germaine de Randamie
-Of ze nog uitdagingen zie in het Thaiboxen en wat deze uitdagingen dan zijn?

Menno Dijkstra
-Gaat hij weer vaker vechten?

Richelieu
11-08-2008, 18:37
Thanx Marc. Donderdagavond of vrijdagmorgen kan met het fotoverslag + alle antwoorden verwachten!

MMAFAN-1122
11-08-2008, 22:29
Vraag voor Germaine, gaat ze nou wel of niet naar Amerika, en zal ze dan nog voor team Slamm uit blijven komen!
En gaat ze nu wel of niet kiezen voor het MMA!

Vraag voor Brain, Ga je nu weer meer thaiboksen of zijn er ook weer MMA partijen voor hem in het nieuwe seizoen.

Ricardo Fyeet, tegen wie zou je graag een rematch willen vechten?

Tony
11-08-2008, 22:52
vraag aan Brian lo a njoe....
Tijdens pride 34 stond ie nog tegenover een toen nog relatief onbekende aoki... Hij verloor deze wat zeker geen schande is... Na deze partij is Brian (heel jammer) een beetje in een losing streak gekomen... Verwacht hij op korte termijn nog in japan te kunnen knokken (mma)... en dan doel ik nu ff op dream of sengoku.

anonymous001
11-08-2008, 22:55
vraag aan Brian lo a njoe....
Tijdens pride 34 stond ie nog tegenover een toen nog relatief onbekende aoki... Hij verloor deze wat zeker geen schande is... Na deze partij is Brian (heel jammer) een beetje in een losing streak gekomen... Verwacht hij op korte termijn nog in japan te kunnen knokken (mma)... en dan doel ik nu ff op dream of sengoku.

"Toen nog relatief onbekend"?! Are you kidding?!?!?

Tony
11-08-2008, 22:58
doelde meer op de hype die over hem heen hangt momenteel... Die is bij "het grote publiek"mijns inzien pas echt op gang gekomen sinds de winst op Hellboy Hanssen..

Maar ik dacht ff dat die partij na Brian's partij kwam... Maar die was idd al ouder.

anonymous001
11-08-2008, 23:02
Aha. ok, dacht al... Verder trouwens jouw vraag x2...

Richelieu
14-08-2008, 22:51
Beste vragenstellers,

Vandaag was de gehele film- en fotoshoot met een groot aantal van de vechters die de 30ste zullen aantreden in Almere. Zoals beloofd hebben Chris en ik alle vragen meegenomen naar Amersfoort en morgen zal ik @ Mixfight de antwoorden op deze vragen posten.

Richelieu
15-08-2008, 14:22
http://www.mixfight.nl/Richelieu/2008/Harmen/IMG_0283.JPG

Ricardo Fyeet: "Venetiaan had tijdens "ons momentje" geen ene vinger moeten uitsteken, anders was het gevecht echt de recordboeken ingegaan als de kortste partij ooit!

http://www.mixfight.nl/Richelieu/2008/Slamm_shoot/img_56.jpg

Mixfight.nl in gesprek met Ricardo Fyeet.

Binnenkort meer.....

http://www.youtube.com/watch?v=-cGDD-PgqzI

Justinian
16-08-2008, 15:32
http://www.mixfight.nl/Richelieu/2008/Harmen/IMG_0283.JPG

Geweldige foto! :D Ben trouwens erg benieuwd naar de terugkeer van Fyeet!

Jeru
16-08-2008, 15:34
Heftige foto weer!! Top haha :D

The Bulldog
16-08-2008, 19:32
http://www.mixfight.nl/Richelieu/2008/Harmen/IMG_0283.JPG

Geweldige foto! :D Ben trouwens erg benieuwd naar de terugkeer van Fyeet!

X2:D

blackadder
17-08-2008, 11:10
En wat waren de antwoorden nou?

payap
17-08-2008, 11:22
En wat waren de antwoorden nou?

Harmen is druk aan het werk om de foto's en vragen uit te werken. Hij hoopt ze in de loop van de middag/dag te plaatsen.

Een hele leuke is dat Harmen aan Ricardo Fyeet vroeg tegen wie hij graag eens zou willen vechten nu hij zijn comeback in de ring maakt. Straks zullen jullie het antwoord krijgen maar ben benieuwd wat jullie denken welke naam er werd genoemd! :D


http://www.mixfight.nl/Richelieu/2008/Harmen/IMG_0283.JPG

payap
17-08-2008, 11:23
O ja, het was niet Pendekar Ray!

Jeru
17-08-2008, 11:28
Roy v/d Wal ;)

Richelieu
17-08-2008, 15:55
:(Net als ik op vakantie ben...anders had ik dolgraag geholpen met interviewen...:crying:
Nou ja. Een vraag voor Denis Schneidmiller.
Hoe bereidt hij zich voor op zijn partij? Blijft hij gewoon in Hamburg of gaat hij ook naar Nederland, of elders, vanwege gebrek aan sparringspartners? Zoals Mark Vogel deed.

Chris van der Meijde heeft Dennis exclusief geintervieuwd via de manager van Dennis. Binnenkort is daar meer over te lezen.


Vraag voor Ricardo Fyeet,

Hoe ziet je (vechtsport) toekomst eruit?

Waar ligt je voorkeur, Muaythai of MMA?

In Amersfoort heb ik redelijk lang met deze grote vechter kunnen praten en het grappige is dat Ricardo Fyeet naar zijn mening niet als een MMA vechter bestempeld mag worden. Van origine is Ricardo een thaibokser en het MMA is op zijn pad gekomen. Als een promotor mij een goede MT partij zou aanbieden zou ik dat ook accepteren!

http://www.mixfight.nl/Richelieu/2008/Slamm_shoot/img_59.jpg

http://www.mixfight.nl/Richelieu/2008/Slamm_shoot/img_57.jpg


ok, vraag voor marco pique: bijna elke beslissing tegen jouw is omstreden. hoe komt dat volgens jou?

Pique had er het volgende over te melden: "Tja, misschien staat het in de sterren..haha. Ik zou het niet weten. Het afgelopen jaar heb ik goede partijen gedraaid en heb ik naar mijn mening echt mijn allerbeste kant laten zien op de Nederlandse K1 MAX. Iedereen heeft kunnen zien dat ik 1 van de sterkste vechters ben die er in dat segment in Nederland rondlopen.


ok wat vragen:

Brian lo A njoe:
-Tegen wie in NL zou hij nog graag willen vechten?

Marco Pique
-Of hij nog voor de K1 max gaat en of hij daar binnenkort weer partijen heeft?

Germaine de Randamie
-Of ze nog uitdagingen zie in het Thaiboxen en wat deze uitdagingen dan zijn?

Menno Dijkstra
-Gaat hij weer vaker vechten?

Brian gaf net als Ricardo aan een goede achtergrond in het MT te hebben. Hij heeft jarenlang bij Matuari getraind (Chris Tullis) en heeft veel gevochten. Ook hij ging MMA vechten, maar hij vecht eigenlijk liever MT partijen. Brian gaf aan graag lichter te willen gaan vechten en tja...tegenstanders genoeg in Nederland in dat gewicht en die disipline. Brian's doel is om op korte termijn naam te willen maken in het K1 MAX gewicht. Zijn missie begint de 30ste door Virgil Kalakoda te verslaan!

http://www.mixfight.nl/Richelieu/2008/Slamm_shoot/img_62.jpg

Ook voor Marco is dit het doel. Hij wil naar de K1 MAX en wil daarvoor partijen draaien onder zijn natuurlijke gewicht. In september wacht het zware S1 toernooi op hem en voor het komende seizoen staan er genoeg partijen op het programma voor hem.

Germaine was uiteraard ook aanwezig tijdens de filmshoot en kwam met het nieuws dat de geruchten waar zijn. Germaine vertrekt inderdaad voor minimaal een jaar naar Amerika om in Miami MMA te gaan trainen bij het All American Team. Ze zal zelf in de loop van volgende week meer duidelijkheid hierover geven omtrent deze stap en de gevolgen daarvan.

Uitdagingen in het Thaiboksen heeft ze eigenlijk niet meer, vandaar deze stap aangezien er een goede kans werd aangeboden vanuit Amerika en die heeft ze dan ook aangegrepen. Bij mij komt dan, net zoals veel andere MT liefhebbers de vraag op of er nog een partij tegen Jorina "jojo" Baars komt?

"Om eerlijk te zijn ga ik daar niet op wachten. Heb nu de kans aangegrepen die me geboden is en als het aan mij had gelegen had die partij er allang geweest. Er word dan wel gezegd dat Jorina jong is en dat ik moest wachten, maar dat vind ik eigenlijk onzin. Vergeet niet dat Ait Hassou mij ook tegen de kampioenen Vonk, Hulshoff en Duyneveld plaatste!

De vraag voor Dijkstra is er helaas bij ingeschoten Marc..:(


Vraag voor Germaine, gaat ze nou wel of niet naar Amerika, en zal ze dan nog voor team Slamm uit blijven komen!
En gaat ze nu wel of niet kiezen voor het MMA!

Vraag voor Brain, Ga je nu weer meer thaiboksen of zijn er ook weer MMA partijen voor hem in het nieuwe seizoen.

Ricardo Fyeet, tegen wie zou je graag een rematch willen vechten?

De vraag of Germaine naar Amerika gaat heb ik hierboven al bevestigd. Wel zal ze voor Team Slamm!! blijven uitkomen in combinatie met een Amerikaanse partner. Ze gaat zich wel het komende jaar volledig op het MMA richten.

Ook de vraag aan Brian heb ik al beantwoord. Brian heeft aangegeven zich op de K1 MAX te richten.

Fyeet: "Voor een rematch tegen Venentiaan kun je me 's nachts voor wakker maken, maar ik zou wel erg graag tegen Kimo een partij willen draaien.



vraag aan Brian lo a njoe....
Tijdens pride 34 stond ie nog tegenover een toen nog relatief onbekende aoki... Hij verloor deze wat zeker geen schande is... Na deze partij is Brian (heel jammer) een beetje in een losing streak gekomen... Verwacht hij op korte termijn nog in japan te kunnen knokken (mma)... en dan doel ik nu ff op dream of sengoku.

Dat word zeker wel weer Brian's doel, maar zoals al eerder aangegeven in een andere discipline.

De man van 14K
17-08-2008, 16:00
Top bedankt Harmen! Zeker gaaf om Lo anjoe tegen Kalakoda te zien, ik had het niet verwacht in ieder geval.

The Bulldog
17-08-2008, 16:05
top!!!!!

Jeru
17-08-2008, 16:06
Fyeet: "Voor een rematch tegen Venentiaan kun je me 's nachts voor wakker maken, maar ik zou wel erg graag tegen Kimo een partij willen draaien.


Kimo of Kimbo? Aardig verschilletje ;)

Top gedaan weer!

Richelieu
17-08-2008, 16:12
Kimo of Kimbo? Aardig verschilletje ;)

Top gedaan weer!

hahaha, zie het net pas. Das inderdaad een behoorlijk verschil. Het moet dus Kimbo Slice zijn!!

De man van 14K
17-08-2008, 16:12
ik twijfelde, dacht hij zal wel KIMO bedoelen maar Kimbo.. tja dat zou een vette pot zijn!

Khanom Thom
17-08-2008, 16:15
Thanx Harmen en Chris, was een gezellig dagje daar in Amersfoort! Ben benieuwd naar de video en je foto's met het nieuwe doek.. :thup:

MMAFAN-1122
17-08-2008, 16:27
Bedankt Harmen, super verslag.... leuk dat mijn vragen zijn beantwoord...

Richelieu
17-08-2008, 16:44
Thanx Harmen en Chris, was een gezellig dagje daar in Amersfoort! Ben benieuwd naar de video en je foto's met het nieuwe doek.. :thup:

http://www.mixfight.nl/Richelieu/2008/Slamm_shoot/img_1.jpg

De volgende stappen zijn een set lampen van Bowens, een breder doek en nog een verlanglijst aan randapparatuur.

Khanom Thom
18-08-2008, 00:05
http://www.mixfight.nl/Richelieu/2008/Slamm_shoot/img_1.jpg

De volgende stappen zijn een set lampen van Bowens, een breder doek en nog een verlanglijst aan randapparatuur.


Zoveel foto's gemaakt die dag, en dan post je deze.... lul! ;)

blackadder
22-08-2008, 15:17
Bedankt Harmen, super verslag.... leuk dat mijn vragen zijn beantwoord...
Jammer dat de mijne niet werd beantwoord. Ook niet in het interview. Leuk interview trouwens.