PDA

View Full Version : video hari vs domagoi



dutchnl
10-08-2008, 12:20
enjoy

YouTube - Badr Hari vs Domagoj Ostojic - K-1 WORLD GP 2008 in Hawai (http://www.youtube.com/watch?v=bZXVtgvqcDA)

micha
10-08-2008, 12:24
reps

micha
10-08-2008, 12:25
wow dat leek wel simpson vs dekkers

the boxer
10-08-2008, 12:27
Die wat Hari kreeg was ook raak!

Jeru
10-08-2008, 12:29
Zo hahaha dat was er eentje hoor :D

Blacklabel
10-08-2008, 12:30
Wat een incasserings vermogen van die knuppel hahaha

rafi
10-08-2008, 13:22
badr heeft ook geluk gehad. want hij slingerde ook.

The Bulldog
10-08-2008, 13:26
Vind Badr echt een topper, maar hij komt nu echt goed weg...

Guillermo
10-08-2008, 13:44
Badr was zeker whobly :eek:

Richelieu
10-08-2008, 13:46
Kort maar krachtig!!!! Had een Dekkers - Simson momentje kunnen worden..:D

Garcia
10-08-2008, 14:29
Die stoot van Hari zat er niet eens vol op maar leek hem meer te schampen.

m.g
10-08-2008, 15:26
Ik zag in het begin niet eens wat voor een stoot het was!! Phantom punch.. Maar die Badr kreeg raakte hem ook lekker, rubbere benen.

sjaakie'tje
10-08-2008, 15:49
Tja Hari ... schittere offense, snel, krachtig, goede bokstechniek, goede trappen ... maar moeder natuur heeft hem wel een rank skelet gegeven. "You can't fool mother nature".

M.a.w. Le Banner was altijd zowat de meest spectaculaire vechter omwille van z'n kin en z'n KOs die hij scoorde. Steeds spectaculair zowel bij winst als verlies. Het ziet er naar uit dat Hari Le Banner in het kwadraat wordt. Spectaculaire KO scoren en zelf ook spectaculair neergaan. Leko was een een van de beste KOs ooit en een beetje later tegen Graham was het weer van dat, maar lag ie zelf wel op het canvas.

Hari kan zijn kin is niet bestand tegen het geweld van de echte zwaargewichten. Hij kan Schilt KO meppen, heeft daarvoor alles in huis, maar Schilt kan hem net zogoed KO meppen. 1 linker jab die raak is kan volstaan.

MilfhunterMMA
10-08-2008, 16:02
Tja Hari ... schittere offense, snel, krachtig, goede bokstechniek, goede trappen ... maar moeder natuur heeft hem wel een rank skelet gegeven. "You can't fool mother nature".

M.a.w. Le Banner was altijd zowat de meest spectaculaire vechter omwille van z'n kin en z'n KOs die hij scoorde. Steeds spectaculair zowel bij winst als verlies. Het ziet er naar uit dat Hari Le Banner in het kwadraat wordt. Spectaculaire KO scoren en zelf ook spectaculair neergaan. Leko was een een van de beste KOs ooit en een beetje later tegen Graham was het weer van dat, maar lag ie zelf wel op het canvas.

Hari kan zijn kin is niet bestand tegen het geweld van de echte zwaargewichten. Hij kan Schilt KO meppen, heeft daarvoor alles in huis, maar Schilt kan hem net zogoed KO meppen. 1 linker jab die raak is kan volstaan.

die trap die graham gaf daar gaat iedereen van KO, ook een gast als mark hunt.

simtekf1
10-08-2008, 16:34
Ik wou net zeggen, dat was een vrij harde hehe.
Maar om nou te zeggen dat Hari een suiker kin heeft, ik denk dat het wel meevalt.
Hij werd nu goed geraakt en hij stond idd met elastieke benen maar sommige lui doen nu net alsof hij dat iedere keer heeft.

Dit is de 3de keer ofzo sinds hij bij de K-1 zit?
Alsof Aerts en Hoost nooit zulke momentjes hebben gehad.

anonymous001
10-08-2008, 16:40
Ik wou net zeggen, dat was een vrij harde hehe.
Maar om nou te zeggen dat Hari een suiker kin heeft, ik denk dat het wel meevalt.
Hij werd nu goed geraakt en hij stond idd met elastieke benen maar sommige lui doen nu net alsof hij dat iedere keer heeft.

Dit is de 3de keer ofzo sinds hij bij de K-1 zit?
Alsof Aerts en Hoost nooit zulke momentjes hebben gehad.

Ik denk dat je daar gelijk in hebt. Iedereen kan neergaan, en het overkomt (bijna) iedereen ook wel eens. Mensen willen soms te snel een patroon zien.

Aan de andere kant, Hari's agressieve stijl van vechten is natuurlijk wel riskant.

Slome
10-08-2008, 16:44
Badr was zeker whobly :eek:

WOW, heel VET....:thup::thup:

sjaakie'tje
10-08-2008, 17:29
Ik wou net zeggen, dat was een vrij harde hehe.
Maar om nou te zeggen dat Hari een suiker kin heeft, ik denk dat het wel meevalt.
Hij werd nu goed geraakt en hij stond idd met elastieke benen maar sommige lui doen nu net alsof hij dat iedere keer heeft.

Dit is de 3de keer ofzo sinds hij bij de K-1 zit?
Alsof Aerts en Hoost nooit zulke momentjes hebben gehad.

Kijk naar z'n bouw, dat is al veelzeggend. Lange botten, maar ook dunne botten en die zijn nu eenmaal niet zo schokbestendig. Ik zeg niet dat hij een ontzettend zwakke kin heeft, maar als hij tegen de big boys ( 110 + )komt zoals Schilt, Le Banner of Aerts en hij krijgt daarvan een tik, dan vrees ik wel dit ie gaat ...

Karaev is een licht manneke en had heeft hem ook al eens gevloerd met boksstoten. Tegen Graham was hij ook eens een moment aangeslagen na een hoek.

Dit hoeft geen probleem te zijn zolang hij niet geraakt wordt natuurlijk, zoals tegen Feitosa die niet eens de kans kreeg om hem te raken.
Deze linker hoek zat er wel mooi op natuurlijk.

De toekomst zal het uitwijzen! Voor het publiek zorgt dit enkel voor meer spektakel!

Badr Hari ... as long as it starts with a K and ends with and O.

Khanom Thom
10-08-2008, 18:01
Ach ja, lange botten, korte botten.. echte zwaargewicht of niet, op dit moment slaat hij er iedereen uit, koekebakkers en toppers! Als je Sefo eruit slaat (die bijna nooit KO gaat) en Feitosa vernederd ben ik een fan van je...
Één stoot en je slaat een (echte) zwaargewicht eruit, dat zegt toch wel wat!

Mensen, wees trots... ;)

simtekf1
10-08-2008, 18:48
Kijk naar z'n bouw, dat is al veelzeggend. Lange botten, maar ook dunne botten en die zijn nu eenmaal niet zo schokbestendig. Ik zeg niet dat hij een ontzettend zwakke kin heeft, maar als hij tegen de big boys ( 110 + )komt zoals Schilt, Le Banner of Aerts en hij krijgt daarvan een tik, dan vrees ik wel dit ie gaat ...

Karaev is een licht manneke en had heeft hem ook al eens gevloerd met boksstoten. Tegen Graham was hij ook eens een moment aangeslagen na een hoek.

Dit hoeft geen probleem te zijn zolang hij niet geraakt wordt natuurlijk, zoals tegen Feitosa die niet eens de kans kreeg om hem te raken.
Deze linker hoek zat er wel mooi op natuurlijk.

De toekomst zal het uitwijzen! Voor het publiek zorgt dit enkel voor meer spektakel!

Badr Hari ... as long as it starts with a K and ends with and O.

Maar even zonder gekheid, kijk eens hoe Badr eruit zag de eerste keer tegen Graham en hoe hij er nu uitziet.
Dat scheelt denk ik wel bijna 10 kilo aan spieren.
De 2de keer tegen Hari had Graham geen schijn van kans.
En vergeet niet dat Sefo ook iets van 114 kilo weegt. ;)


Maar idd wat je zegt, ik denk dat Hari slim genoeg is om geen slugfest met Schilt of Aerts aan te gaan.
Gewoon z'n snelheid gebruiken en dan moet het wel goed komen denk ik.

Simone
10-08-2008, 19:49
Ach ja, lange botten, korte botten.. echte zwaargewicht of niet, op dit moment slaat hij er iedereen uit, koekebakkers en toppers! Als je Sefo eruit slaat (die bijna nooit KO gaat) en Feitosa vernederd ben ik een fan van je...
Één stoot en je slaat een (echte) zwaargewicht eruit, dat zegt toch wel wat!

Mensen, wees trots... ;)
Inderdaad! Een paar positieve berichten na zo'n knockout kunnen ook geen kwaad.

Khanom Thom
11-08-2008, 13:10
Inderdaad! Een paar positieve berichten na zo'n knockout kunnen ook geen kwaad.

Gelukkig, ik voelde me al alleen ;)

Fightchick
12-08-2008, 13:18
Ach ja, lange botten, korte botten.. echte zwaargewicht of niet, op dit moment slaat hij er iedereen uit, koekebakkers en toppers! Als je Sefo eruit slaat (die bijna nooit KO gaat) en Feitosa vernederd ben ik een fan van je...
Één stoot en je slaat een (echte) zwaargewicht eruit, dat zegt toch wel wat!

Mensen, wees trots... ;)


Mooi gezegd! We kunnen idd trots zijn, wat een topper.

A-team
12-08-2008, 20:25
Kijk naar z'n bouw, dat is al veelzeggend. Lange botten, maar ook dunne botten en die zijn nu eenmaal niet zo schokbestendig. Ik zeg niet dat hij een ontzettend zwakke kin heeft, maar als hij tegen de big boys ( 110 + )komt zoals Schilt, Le Banner of Aerts en hij krijgt daarvan een tik, dan vrees ik wel dit ie gaat ...

Karaev is een licht manneke en had heeft hem ook al eens gevloerd met boksstoten. Tegen Graham was hij ook eens een moment aangeslagen na een hoek.

Dit hoeft geen probleem te zijn zolang hij niet geraakt wordt natuurlijk, zoals tegen Feitosa die niet eens de kans kreeg om hem te raken.
Deze linker hoek zat er wel mooi op natuurlijk.

De toekomst zal het uitwijzen! Voor het publiek zorgt dit enkel voor meer spektakel!

Badr Hari ... as long as it starts with a K and ends with and O.

Als je een voltreffer krijgt dan ga je zitten, groot klein zwaar licht. Onzin verhalen altijd :rolleyes:

The Wes
13-08-2008, 02:44
Graham is ook een 114 kilo schoon aan ´t haakje ;-)

Illest
13-08-2008, 03:11
Hari maakt een 'dromerige' indruk na die hoek.....wilde ook vroegtijdig de ring verlaten....

Verdomme wat komt ie daar goed weg....

Maar die 'dalende' jabs van Hari zijn ongelooflijk hard....dat flikt ie toch telkens weer...

respect!

Fr3ddy
13-08-2008, 10:21
Ik vind het wel een vette KO.. zo zie je maar dat een klein portie geluk ook heeeel belangrijk is met kickboksen :D

Gennep-Spitfire
13-08-2008, 10:34
Tja Hari ... schittere offense, snel, krachtig, goede bokstechniek, goede trappen ... maar moeder natuur heeft hem wel een rank skelet gegeven. "You can't fool mother nature".

M.a.w. Le Banner was altijd zowat de meest spectaculaire vechter omwille van z'n kin en z'n KOs die hij scoorde. Steeds spectaculair zowel bij winst als verlies. Het ziet er naar uit dat Hari Le Banner in het kwadraat wordt. Spectaculaire KO scoren en zelf ook spectaculair neergaan. Leko was een een van de beste KOs ooit en een beetje later tegen Graham was het weer van dat, maar lag ie zelf wel op het canvas.

Hari kan zijn kin is niet bestand tegen het geweld van de echte zwaargewichten. Hij kan Schilt KO meppen, heeft daarvoor alles in huis, maar Schilt kan hem net zogoed KO meppen. 1 linker jab die raak is kan volstaan.
Iedereen kan KO gaan.
Maakt niet uit hoe sterk je kin is, kwestie van slechte timing + een scheenbeen,knie of handschoen.