PDA

View Full Version : de laatste 16..*spoiler K1**



micha
10-08-2008, 12:23
Er zitten nu al 4 Golden Glory vechters bij de laatste 16. Misschien krijgt Leko of Chalid wel een wildcard. Misschien dat er mensen zijn denken dat er nu afspraken worden gemaakt maar dan kan ik je vertellen dat ze allemaal willen winnen. Ook denken ze dat ze beste zijn dus dat wordt echt vuurwerk.


Golden Glory Powerrrrrrrrrrrrrrr

lopez86
10-08-2008, 12:54
Gast, je overdrijft dat GG gedoe. Het word zo langzamerhand irritant. Je vraagt zo geen positieve aandacht meer maar negatieve.

Justinian
10-08-2008, 12:55
Goed bezig! Denk alleen niet dat ze nog een andere GG-vechter een wildcard zullen geven, dat is net iets teveel van het goede waarschijnlijk ;) Hoe dan ook, topprestatie: 25% van de finalisten komt uit het GG-kamp :D

micha
10-08-2008, 13:01
Gast, je overdrijft dat GG gedoe. Het word zo langzamerhand irritant. Je vraagt zo geen positieve aandacht meer maar negatieve.

dat is al 7 jaar zo gozer dus grappig dat je het nu pas irritant begint te vinden. maar goed dan kun je mijn post maar beter niet meer lezen

jan sensei kyokushin
10-08-2008, 13:02
http://www.youtube.com/watch?v=bZXVtgvqcDA&feature=related


Bahr

jan sensei kyokushin
10-08-2008, 13:05
dat is al 7 jaar zo gozer dus grappig dat je het nu pas irritant begint te vinden. maar goed dan kun je mijn post maar beter niet meer lezen :)osu maak je niet druk micha

sportgreetz

micha
10-08-2008, 13:12
:)osu maak je niet druk micha

sportgreetz

ik maak me niet zo snel druk hoor sensei jan.

ik kan je helaas geen reps meer geven

Bud S
10-08-2008, 13:13
http://www.youtube.com/watch?v=bZXVtgvqcDA&feature=related


Bahr

poeh...
't leek erop alsof badr zelf ook ff flink aangeslagen was

Angelco
10-08-2008, 13:43
http://www.youtube.com/watch?v=bZXVtgvqcDA&feature=related


Bahr

bijna een dubbel KO :)

micha
10-08-2008, 13:47
dekkers vs simpson

Tsuki
10-08-2008, 14:01
dat is al 7 jaar zo gozer dus grappig dat je het nu pas irritant begint te vinden. maar goed dan kun je mijn post maar beter niet meer lezen


micha heeft gelijk het was al VEEL eerder irritant ......................

Tsuki
10-08-2008, 14:01
wel super van GG trouwens .............

manila
10-08-2008, 17:18
hij overdrijft helemaal niet,zeikerd.Jij bent er zeker ook zo eentje die het irritant vind dat jan klaasen hem nu al 3 keer heeft gewonnen.Jij ziet de k-1 liever gewonnen worden door een jappaner of zo.En ik heb slecht nieuws voor je,want het heet straks geen K-1 meer maar GG-1
Goh wat vond badhr het heerlijk die touwen, hij kon er nog net aan blijfen hangen.
Badr en manhoef nu met stip op 1,of ze winnen of niet,altijd hakken en actie.

Aarti
10-08-2008, 17:31
Nou, nou, ik ben ook niet voor de stijl van GG en helemaal niet van Hari. En ook ben ik geen fan van Schilt nee, maar om te zeggen dat de Japanners de GP halen?? Nee, geef mij liever Aerts, Banner, Slowinski, Karaev, Remy, Feitosa en natuurlijk heel wat Maxers.

micha
10-08-2008, 17:45
Karaev hoort ook bij Golden Glory

dontmindme
10-08-2008, 17:58
lol

rafi
10-08-2008, 18:01
he micha hoeveel vechters van gg heb je gepijpt. haha

Aarti
10-08-2008, 18:40
Ze zijn bij GG niet allemaal zoals HAri en Manhoef en btw daarom is KAreav niet zo succesvol....

Mephisto
10-08-2008, 18:43
yeah... right... enzo

micha
10-08-2008, 19:12
lol

Slome
10-08-2008, 19:30
golden glory = true karate

we hebben een nieuwe hariobservator erbij:eek:

lopez86
10-08-2008, 20:01
hij overdrijft helemaal niet,zeikerd.Jij bent er zeker ook zo eentje die het irritant vind dat jan klaasen hem nu al 3 keer heeft gewonnen.Jij ziet de k-1 liever gewonnen worden door een jappaner of zo.En ik heb slecht nieuws voor je,want het heet straks geen K-1 meer maar GG-1
Goh wat vond badhr het heerlijk die touwen, hij kon er nog net aan blijfen hangen.
Badr en manhoef nu met stip op 1,of ze winnen of niet,altijd hakken en actie.

Anders ga je ff koken ofzo.
Ik ben ook GG fan, die trainen namelijk bij ons dus niet blaten als je niks van me weet.
Ik word er alleen een beetje kriegel van dat ik in elk topic die vuist van Micha tot zijn schouder in die GG reet zie zitten.
Neemt niet weg dat GG de beste is, want dat vind ik ook, maar ik zeg het niet in elk fucking topic.

Slome
10-08-2008, 20:09
al dat GG gedoe.. Ik heb niets met GG, behalve dat ik vindt dat ze veel goede vechters hebben.. En die winnen, voor spectacel zorgen, voor een groot deel ook nog Nederlanders zijn ook. En allemaal aparte individuen.
Ik heb over iedere GG vechter een andere mening. En scheer ze niet over een kam. How give's a f*uck dat iemand GG in geel en rood op ze broekje heeft staan, of Bas Boon @ ringside....
Gaat om prestaties. En die zijn van veel GG vechters de laatste tijd TOP!

Maar door al deze vriendelijk vriendjes van GG die zo fanatiek aan het "promoten" zijn @ mixfight, krijg je ook tegenstanders (om 't zo maar ff te noemen). En dat is niet nodig, dus zonde...

dontmindme
10-08-2008, 20:50
GG heeft op dit moment de leiding, klaar uit.
ben geen hardcore fan van ze, maar ere wie ere toekomt





ps: over een tijdje is het de beurt aan een andere team

simtekf1
10-08-2008, 21:27
Maar moet dat in elk topic gezegd worden?!?

marcelt
10-08-2008, 22:08
IK vind het voor/ tegen Golden Glory ook erg vermoeiend, maar doe er nu toch even aan mee. Ik ben het wel met enkele andere posters eens dat Micha door het steeds op te noemen irritatie/ tegenstanders opwekt. :crying:
Iedereen is hier vechtsportfan en je moet wel poep in je ogen hebben om het suc6 van GG niet te zien. :wacko:
Iedereen weet dat GG HET team is binnen het K1 kickboksen. Ze hebben erg veel topvechters. Dus overbodig om dat uittentreure op te noemen. Dit vinden maakt je inderdaad nog geen tegenstander van GG. Geniet vaak van GG-vechters :thup: