PDA

View Full Version : Slamm!! V: Ryan Simson vecht voor de wereldtitel WBC muaythai



SLAMM!! INFO
10-08-2008, 23:55
Op 30 november a.s. zal tijdens Nederland VS Thailand V in Almere Ryan Simson voor de wereldtitel in het middengewicht vechten van de WBC muaythai. Tegenstander, en regerend kampioen, is Lamsongkram Chuwattana.

http://www.mixfight.nl/Richelieu/2008/Harmen/IMG_0011.JPG

Als er een vechter in Nederland is die ruime ervaring heeft op Thaise regels en tegen Thaise toppers is het Ryan Simson wel. In zijn lange carriere heeft hij vele Thaise toppers bevochten. Denk bv maar eens aan Jomhod Kiatidadisak, Djepitak, Wantachan, Sackmongkol, Leonard Sitpholek en natuurlijk Pajonsuk die door Ryan Simson als eerste Nederlander werd gestopt. Ook heeft Ryan Simson vele partijen gevochten in Thailand en het Rjadamnern stadion.

http://www.youtube.com/watch?v=H4qhS5NdwxA&feature=related

Tegenstander Lamsongkram is al enkele jaren de titelhouder. Hij won deze in Londen van Steven Wakeling en verdedigde deze titel onlangs nog succesvol tegen Farid Villaume op Jamaica. Ook is Lamsongkram de regerend middengewicht kampioen van het Rajadamnern stadion in Thailand.

http://www.youtube.com/watch?v=OYXppDHbJXU

Wheelie
11-08-2008, 00:22
Ik ben echt benieuwd naar Rayen Simson, hoop dat hij ouderwets gaat knallen

bryan
11-08-2008, 00:30
super ! wacht al weer te lang op een partij van Ryan

blackadder
11-08-2008, 00:32
Ik hoop dat hij zijn 12 jaar jongere tegenstander een goed pak slaag voor z'n broek geeft.

Justinian
11-08-2008, 08:30
Lijkt me een mooie partij. Ik heb die Lamsongkram ook gesproken in Thailand en de beelden van het interview zet ik binnenkort online. Hij is trouwens bijzonder lang voor een Thai.

payap
11-08-2008, 10:21
Ryan Simson is geloof ook aardig lang. Denk dat ze mekaar niet veel schelen. Als Ryan een oplossing heeft op de brute ellebogen van Lamsongkram geef ik hem een goede kans.

Zou een goede impuls voor de carriere van Ryan zijn. Deze titel is er een met wereldwijde prestige!

De man van 14K
11-08-2008, 10:38
Ryan Simson is geloof ook aardig lang. Denk dat ze mekaar niet veel schelen. Als Ryan een oplossing heeft op de brute ellebogen van Lamsongkram geef ik hem een goede kans.

Zou een goede impuls voor de carriere van Ryan zijn. Deze titel is er een met wereldwijde prestige!


ik weet het niet, Simson zijn laatste partijen waren niet echt van zijn oude nivo.. Hij leek ook de scherpte en gretigheid te missen die er vroeger was.
Hij draait ook amper wedstrijden dus over een ritme is niet echt te spreken.
Desondanks koop ik een kaartje voor hem, gewoon om de oude meester aan het werk te zien. Simson is echt zwaar oldschool met een supermooie stijl die niemand evenaart.

Khanom Thom
11-08-2008, 10:56
Heel goed, Ryan hoort thuis op een gala als Nederland. vs. Thailand!!

Coldcrust
11-08-2008, 12:17
Ik denk niet dat Simson een echt grote kans maakt,kan me zijn laatste echte wapenfeit niet eens meer voor de geest halen maar ik blijf ergens stiekem en misschien tegen beter weten in hopen op een stunt.
Rayen Simson is en blijft een aparte vechter die,en dat is ook uniek,zijn eigen school jarenlang trouw is gebleven.
Deze wereldtitel is hem van harte gegund.

Fr3ddy
11-08-2008, 13:10
Ik denk niet dat Simson een echt grote kans maakt,kan me zijn laatste echte wapenfeit niet eens meer voor de geest halen maar ik blijf ergens stiekem en misschien tegen beter weten in hopen op een stunt.
Rayen Simson is en blijft een aparte vechter die,en dat is ook uniek,zijn eigen school jarenlang trouw is gebleven.
Deze wereldtitel is hem van harte gegund.

Hij komt oorspronkelijk van Shizentai ;)

Simson is mijn alltime favorite vechter. Zijn stijl is uniek.. lange tijd was hij onverslaanbaar. Eigenlijk heb ik een beetje het idee dat hij, nadat hij in Mes zijn Waterloo vond, langzaam van zijn nr.1 dominante positie is afgegleden (correct me if I'm wrong). Ook al heeft hij daarna nog meerdere topprestaties geleverd(!) maar dat terzijde..

Maar als je zijn partijen bekijkt van de jaren '90 tot begin 2K.. echt onwijs. Ik denk dat een Simson in die vorm een top-contender zou zijn in de K-1 Max.

Hoop echt dat Simson zich optimaal kan opladen om in deze partij te kunnen knallen. Simson is een van de weinige NL'se vechters ooit die zich op volle Thaise regels kan meten met de top Thais.

Hieronder zijn partij tegen Kyshenko
Dailymotion - Artur Kyshenko Vs. Rayen Simson, a video from Fightsports. Artur, Kyshenko, Vs., Rayen, holland (http://www.dailymotion.com/relevance/search/Simson/video/x470qe_artur-kyshenko-vs-rayen-simson_extreme)

reddakdevil
11-08-2008, 13:15
Okee dan! Al die Thai's en ook nog eens een Ryan Simson kom ik zeker kijken. En gelukkig op 5 x 3 en niet dat commerciele 3 x 3 minuten gedoe.

ZanZaiZuk
11-08-2008, 21:06
Lamsongkram zal die WBC titel nog lang behouden

anonymous001
11-08-2008, 21:35
Simson is mijn alltime favorite vechter. Zijn stijl is uniek.. lange tijd was hij onverslaanbaar.


Wanneer dan? Hippo was altijd beter, of bedoel je daarna?

Jeru
11-08-2008, 22:07
Simson is ook één van mijn alltime favoriete vechters. Die cadans en stijl in z'n partijen waren gruwelijk. Hoop dat hij nog ouderwets kan vlammen!

Peete
11-08-2008, 22:12
leuk, simson is iemand waar ik graag een kaartje voor koop, slamm heeft het goed begrepen, een blik turbo thais en goede matchmaking!

Fr3ddy
12-08-2008, 00:24
Wanneer dan? Hippo was altijd beter, of bedoel je daarna?

De eerste Hippo - Simson won Simson toch echt ;)

Maar goed.. dit is absolute top met absolute top vergelijken.. Hippo verdient natuurlijk dezelfde hoeveelheid respect. Eveneens een van mijn favoriete vechters!

marcelt
12-08-2008, 00:29
Ik denk niet dat Simson een echt grote kans maakt,kan me zijn laatste echte wapenfeit niet eens meer voor de geest halen maar ik blijf ergens stiekem en misschien tegen beter weten in hopen op een stunt.
Rayen Simson is en blijft een aparte vechter die,en dat is ook uniek,zijn eigen school jarenlang trouw is gebleven.
Deze wereldtitel is hem van harte gegund.

X2

Coldcrust
12-08-2008, 00:35
Hij komt oorspronkelijk van Shizentai ;)

Simson is mijn alltime favorite vechter. Zijn stijl is uniek.. lange tijd was hij onverslaanbaar. Eigenlijk heb ik een beetje het idee dat hij, nadat hij in Mes zijn Waterloo vond, langzaam van zijn nr.1 dominante positie is afgegleden (correct me if I'm wrong). Ook al heeft hij daarna nog meerdere topprestaties geleverd(!) maar dat terzijde..

Maar als je zijn partijen bekijkt van de jaren '90 tot begin 2K.. echt onwijs. Ik denk dat een Simson in die vorm een top-contender zou zijn in de K-1 Max.

Hoop echt dat Simson zich optimaal kan opladen om in deze partij te kunnen knallen. Simson is een van de weinige NL'se vechters ooit die zich op volle Thaise regels kan meten met de top Thais.

Hieronder zijn partij tegen Kyshenko
Dailymotion - Artur Kyshenko Vs. Rayen Simson, a video from Fightsports. Artur, Kyshenko, Vs., Rayen, holland (http://www.dailymotion.com/relevance/search/Simson/video/x470qe_artur-kyshenko-vs-rayen-simson_extreme)

Dat hij van Shizenthai komt weet ik maar ik bedoel eigenlijk dat zijn successtory by vd Vathorst is begonnen. Hij heeft zich nooit aangesloten bij 1 van de toen al aanwezige 'grootmachten'.

Verder ben ik het helemaal met je eens,ik denk dat hij ietsje te vroeg geboren is.