PDA

View Full Version : Michael Bisping trains for Chris Leben at UFC 89 (video)



Tony
11-08-2008, 16:01
Michael Bisping trains for Chris Leben at UFC 89 (video) at UFC blog for UFC news, results, videos, rumors, fights, pics and tickets MMAmania.com (http://mmamania.com/2008/08/10/michael-bisping-trains-for-chris-leben-at-ufc-89-video/)

Peete
11-08-2008, 19:13
Leuk om te zien, ga bisping daar in birmingham nu al weer voor de 2e keer live zien knokken!

Tony
11-08-2008, 19:33
top man..

Bisping is erg goed op dreef sinds zijn weight cut... maar ik hoop echt dat my man Leben hem pakt tijdens een vette brawl partij.

Peete
11-08-2008, 22:20
Ik ga er vanuit en hoop dat Bisping na een vette brawl partij juist met de winst naar huis gaat.
Het thuisvoordeel is echt enorm, het geluid dat een stadion engelse kan maken wanneer er een engelsman moet vechten is niet normaal, toen in londen bisping moest vechten ging die zaal zo enorm los, dat had ik nog nooit meegemaakt. Neem aan dat leben daar wel van onder de indruk gaat raken.

anonymous001
11-08-2008, 22:39
Ik ga er vanuit en hoop dat Bisping na een vette brawl partij juist met de winst naar huis gaat.
Het thuisvoordeel is echt enorm, het geluid dat een stadion engelse kan maken wanneer er een engelsman moet vechten is niet normaal, toen in londen bisping moest vechten ging die zaal zo enorm los, dat had ik nog nooit meegemaakt. Neem aan dat leben daar wel van onder de indruk gaat raken.

Die gast is wel ervaren genoeg om daar mee om te gaan, denk ik.

Ik hoop Bisping, een geweldige vechter.

Evilman
12-08-2008, 14:07
hmm bisping kent mission control.
ben bnieuwd of hij zo zijn tegenstander kan gaan verrassen :D