PDA

View Full Version : hoelang nog



Evilman
12-08-2008, 14:20
voor lesnar zich zo gaat gedragen :p

http://www.youtube.com/watch?v=kc9PHLccseI

wrestler_nl
12-08-2008, 15:19
haha wat een loser

54321
12-08-2008, 19:18
oh man wat hoop ik toch dat hij een keertje tegen fedor moet.

Tony
12-08-2008, 19:19
Dan hoop ik dat Lesnar tegen die tijd niet té goed is geworden anders verliest fedor ook nog.

54321
12-08-2008, 19:30
Dan hoop ik dat Lesnar tegen die tijd niet té goed is geworden anders verliest fedor ook nog.

blasphemy!

Slome
12-08-2008, 19:34
als hij met dat gigantische lichaam, een hele goede stand-up en grond trainer heeft/krijgt... kan hij echt nog voor verassingen gaan zorgen..

Tony
12-08-2008, 19:34
blasphemy!

nopes, slechts een mogelijk toekomstscenario.

Biiyen
12-08-2008, 20:05
IK denk serieus dat Brock Lesnar een langregerende kampioen zal worden. Ik zou buiten Fedor niet weten wie die gast moet stoppen. Niet 1 naam komt in mij op. Ook Nogueira zie ik absoluut niet winnen van Brock. Ik blijf erbij dat Brock Lesnar eind 2008 de UFC kampioen is, en anders in het begin 2009. En dat zal die zeker een x-aantal jaar blijven.

Waarom denken jullie anders dan Mir een kans krijgt tegen Nogueira? De winnaar van die twee krijgt straks Brock Lesnar voor zijn kiezen.

Tony
12-08-2008, 20:09
Nogueira vouwt Lesnar op... period.

Maar denk dat big nog ook een van de weinige HW's is die Lesnar kan hebben.

Slome
12-08-2008, 20:10
als BNog niet tegen een flying kee aanloopt; denk ik ook ind dat ie lesnar op de grond kan opvouwen..

RayOmac
12-08-2008, 20:11
IK denk serieus dat Brock Lesnar een langregerende kampioen zal worden. Ik zou buiten Fedor niet weten wie die gast moet stoppen. Niet 1 naam komt in mij op. Ook Nogueira zie ik absoluut niet winnen van Brock. Ik blijf erbij dat Brock Lesnar eind 2008 de UFC kampioen is, en anders in het begin 2009. En dat zal die zeker een x-aantal jaar blijven.

Waarom denken jullie anders dan Mir een kans krijgt tegen Nogueira? De winnaar van die twee krijgt straks Brock Lesnar voor zijn kiezen.
Ik ga helemaal met je mening mee heel veel geruchten gaan die kant op.

inc
12-08-2008, 21:22
ik heb het niet zo op hem... hoe hij reageerde aan het einde van match tegen herring vond ik ronduit respectloos... leave the show in the showwrestlingring...

verbaast mij niets als de eerst volgende tegenstander van Brock goed naar zijn vechtstijl kijkt en een manier vind om hem te ownen. Ik blijf brock 1 dimensionaal vinden...

De man van 14K
12-08-2008, 21:26
kom op, voor die partij tegen Herring was iederen zo van.. nou Herring tja ach misschien wint hij wel of misschien niet... Hij is nu ook weer niet zo goed. En nu? Brock wint en opeens kan Fedor hem alleen nog verslaan? Nigger please..

Tony
12-08-2008, 21:37
nee zeker niet rosso...

Maar ik had zelf gedacht dat Herring hem toch echt wel aan zijn poepertje liet ruiken... Maar de feiten waren eeder dat Lesnar hem drie ronde lang dik ownede.
En Herring is toch wel een geroutineerde veteraan met veel ervaring en een kop van beton. Zelfs Fedor dat de grootste moeite met hem (relatief gezien dan)..

dus een voorzichte conclusie die ik trek is:
"Men zei altijd dat kracht niet alles is, en al helemaal niet in mma"...
Dat klopt.. Maar Lesnar heeft zon enorme power... Dat is ongekend voor MMA begrippen.. Dit gecombineerd met zijn College wrestling ervaring zorgt ervoor dat hij iedereen neer kan halen wanneer HIJ dat wilt..
zodra je op de grond ligt is Lesnar behoorlijk beperkt (gebrek aan ervaring).. Maar wat als hij die ervaring krijgt en het BJJ spelletje begint door te krijgen etc..

dán is Lesnar een paar jaar verder en is hij wel degelijk een force to reckon with ..

De dikke nudist
12-08-2008, 22:39
Maar Herring was dan ook niet echt handig bezig.
Big Nog FTW.

Evilman
13-08-2008, 00:12
naja ownen. Lay n pray was het.. ook al zat ieop of achter hem/.
hij kon m niet finishen met zn xxxl gloves of choken.
hij zat m vooral te controleren 3 rondes lang en af en toe wat stoten.

het is beter dan vorige keer maar nog altijd kut.
het is dankzij zn size en kracht dat hij hiermee al uit de voeten kan.

sylvia zou ideaal zijn. striker met goeie sprawl en lang.
maar denk dat gonzaga ook n goede kans maakt of idd nogueria.

Daarnaast.. als brock niet snel beter wordt, verdwijnt ie snel.
Soms hoorde je mensen nu ook boe roepen omdat ie gewoon zat
te denken "wat moet k nu" en dat is gaar.

De toekomst zal t leren

YoMarK
13-08-2008, 00:53
Z'n partij tegen Herring was indrukweekend, maar ook van Brock gaan we z'n zwakke punten nog wel zien. Ik denjk dat hij b.v. tegen Big Nog of Werdum zeker tegen een submission kan aanlopen. Zet hem lekker tegen Werdum, en de winner daarvan tegen de winner van Nog vs Mir.

Evilman
13-08-2008, 22:31
das te snel voor brock.
zou echt leip zijn!

niet dat ie niet kan.. ook al kan ie t niet haha.
maar anders kan iedereen zomaar binnenlopen
en na 3 partijen voor de belt gaan.
komen strax al die WWE mongolen.

The Bulldog
13-08-2008, 22:48
Na wat ik afgelopen weekend heb gezien....

met in ogen schouw dat hij nu weer veel huiswerk heeft meegekregen...en het feit dat hij in zijn 3e partij ...Herring compleet degradeerde...

Denk ik ook serieus dat hij een hele grote kans heeft ufc CHAMP TE GAAN WORDEN BINNEN NU EN 4 PARTIJEN...

Nog heeft zijn betonnen kop bij Pride gelaten.... en Brock Lessnar is ...
(let op de woordspeling)
One Brock dynamite on a mission...

De man van 14K
13-08-2008, 22:50
das te snel voor brock.
zou echt leip zijn!

niet dat ie niet kan.. ook al kan ie t niet haha.
maar anders kan iedereen zomaar binnenlopen
en na 3 partijen voor de belt gaan.
komen strax al die WWE mongolen.

Dat zou echt fucked up zijn.. Dan krijgen The Undertaker tegen Kimbo ofzoiets..






(hmm eigenlijk klinkt het wel cool...)

The Bulldog
13-08-2008, 22:50
komen strax al die WWE mongolen.

Deze WWE mongool laat zich anders wel op een heel respectvolle wijze zien in het UFC circuit...en domineerde een top 3 knokker van de UFC HW division...zag er niet even dinamisch en soepel uit...maar hij deed het wel...

Hoppa...

De man van 14K
13-08-2008, 22:51
Na wat ik afgelopen weekend heb gezien....

met in ogen schouw dat hij nu weer veel huiswerk heeft meegekregen...en het feit dat hij in zijn 3e partij ...Herring compleet degradeerde...

Denk ik ook serieus dat hij een hele grote kans heeft ufc CHAMP TE GAAN WORDEN BINNEN NU EN 4 PARTIJEN...

Nog heeft zijn betonnen kop bij Pride gelaten.... en Brock Lessnar is ...
(let op de woordspeling)
One Brock dynamite on a mission...


4 wedstrijden? wedje voor 20000 Vcash?

The Bulldog
13-08-2008, 22:53
Geen probleem Rosso....

even voor de record...ik zie ook liever een dinamische zowel staand als op de grond technische vechter als champ...maar denk serieus dat hij het gaat flikken...

! kant tekening...hij heeft nog steeds geen klappen gehad... en dat Nog hem wel geven met zijn vreselijke boks skills...

Tony
13-08-2008, 22:55
Maar dan nog... dan ben ik bang dat Nog op de grond ligt alvorens hij zijn boxingskills kan gebruiken...
Ik vraag me werkelijk af welke HW dé takedowndefence heeft tegen zoiets als Lesnar...
Crocop in zijn goede jaren zou zelfs neergaan... Fedor zou ook neergaan (waarna ie binnen een minuut wint op armbar :P )

Dus Ralf, je leest het goed.. ik ben het steeds meer en meer met je eens dat Lesnar idd erg overtuigend won van Herring.. (ndat ik hem zaterdag nog een layn pray vechter vond)

De man van 14K
13-08-2008, 23:09
Geen probleem Rosso....

even voor de record...ik zie ook liever een dinamische zowel staand als op de grond technische vechter als champ...maar denk serieus dat hij het gaat flikken...

! kant tekening...hij heeft nog steeds geen klappen gehad... en dat Nog hem wel geven met zijn vreselijke boks skills...

cool, we have a deal! :thup: boks ouwe.

(telt zn vcash alvast)