PDA

View Full Version : McDonald vs. Maia



anonymous001
13-08-2008, 14:57
Ik heb nu dan eindelijk UFC 87 kunnen kijken...

Vond het best een mooie avond.

Maarre... Ik heb het wel vaker gedacht bij de UFC, maar MacDonald tegen Maia...

Was die partij niet fixed?!

YoMarK
13-08-2008, 15:02
Waarom dan, vond dit juist een geweldig gevecht?
Volgens mij was Maia gewoon bezig met het submitten van mcDonald, maar die kwam er toch iedere keer weer knap uit, en had op een gegeven moment Maia zelfs in een choke(als ik me niet vergis).

Tony
13-08-2008, 15:02
fixed, wat bedoel je daarmee? Dat de uitslag van te voren al bekend was?

Nee joh dat lijkt me niet om eerlijk te zijn... Ik zou niet weten wie daarbij voordeel heeft behaald.

Maia was zowieso de verwachtte winnaar... Mcdonald gaf goed tegengas maar het mocht niet baten helaas.

Tony
13-08-2008, 15:03
Dit is wat mcdonald er zelf over zegt:


I don’t know what went wrong in my head. I don’t know what happened and why I chose to fight that fight on the ground. Sure I made the fight exciting and I’ve gotten lots of positive responses on how well I did on the ground with a guy like Maia. But at the end of the day, he caught me and that’s what he does best. I played into his game. It was a stupid, stupid, stupid, stupid fight on my behalf. And I take the full blame 100 percent for it. I’ll take it right on the forehead like I took those hundred elbows from Maia. And that’s that. I’m pretty disappointed because Maia was beatable if I had held that fight standing up. And I paid the price for not doing it.

anonymous001
13-08-2008, 15:11
Hmm...

Ik vond ze wel heel makkelijk van positie in positie rollen. Vond het juichen van Wanderlei ook gemaakt overkomen. En staand leken ze iets in te houden.

Ik heb die partij twee keer heel aandachtig bekeken, en blijf twijfelen. Was benieuwd wat jullie dachten.

Het voordeel zou natuurlijk zijn dat de mensen bij de UFC spectaculairdere en technischer gevechten zien dan bij de concurenten. Bovendien wordt er in Vegas ook zo nu en dan geld gezet op partijen. :whistling:

Ik weet het niet, ik heb het wel vaker gedacht bij de UFC... Sommige partijen zijn gewoon te mooi, als je begrijpt wat ik bedoel.

Maar ja... Ik ben een achterdochtige jongen. Misschien haal ik me wel dingen in mijn hoofd.

YoMarK
13-08-2008, 15:53
Ik weet zeker dat er in ieder geval minder gevechten fixed zijn in de UFC dan in de andere grote organisaties b.v. in Japan(voor zover er die nog zijn). Dat was echt een drama.

Bovendien: als het gevecht fixed was, dan had mcdonald echt die ellebogen niet op die manier op z'n gezicht gekregen...en die zaten er niet lafjes op hoor.

nicolas the red
13-08-2008, 15:54
lol fixed... sure. net zoals sylvia vs fedor zeker?

54321
13-08-2008, 16:06
haha, wand juicht altijd zo gemaakt hoor. ik denk zelfs dat het m fysiek pijn doet om te lachen:)

Marco
13-08-2008, 16:58
wand is gemaakt om pijn te ontvangen en uit te delen, lachspieren heeft hij niet meegekregen bij zijn geboorte.:eek:

anonymous001
13-08-2008, 19:51
lol fixed... sure. net zoals sylvia vs fedor zeker?

Ja, dat leek er sprekend op...:rolleyes:

Fijn dat jullie zo vol vertrouwen zijn. ;)

YoMarK
13-08-2008, 20:02
http://i207.photobucket.com/albums/bb125/Cheeriotown/paranoia.jpg
Jouw fiets Socrates?

Evilman
13-08-2008, 22:25
dat gevecht was echt vet! heen en weer!
zeer spannend en goed grondgevecht!